دکمه ویرایش در توییتر

 

توییتر تایید کرد که روی دکمه ویرایش کار می کند

طبق اطلاع رسانی های توییتر دکمه ویرایش به این شبکه اجتماعی اضافه شد است. درحال حاضر این قابلیت در تمام کشورها قابل دسترس نیست.

توییتر تأیید کرد که دکمه ویرایش مورد انتظار برای مدت طولانی به توییتر می آید، اما ابتدا یک دور آزمایش را با کاربران ممتاز انجام می دهد.

با توجه به اینکه یکی از راهای افزایش بازدید و کاربر سایت استفاده از شبکه های اجتماعی توییتر هست، مسلما این ویژگی برای شما پرکاربرد خواهد بود.

توییتر تأیید کرد که ابتدا آزمایش آن را با کاربران منتخب و در یکسری کشورها آغاز خواهد کرد.

از ماها قبل و پس از آن که اعلام شد ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، بزرگترین سهامدار توییتر است، برای نظرسنجی از طرفدارانش در مورد اضافه شدن دکمه ویرایش، تیتر خبرها شد.

 

اهمیت دکمه ویرایش برای کاربران توییتر

طبق نظرسنجی انجام شده و همانطور که انتظار می رفت، درخواستها به شدت برای ایجاد دکمه ویرایش بود.

ایلان ماسک اخیراً پس از خرید 9.2 درصد از سهام توییتر به عضویت هیئت مدیره توییتر منصوب شد.

موقعیت او ممکن است به او اجازه دهد تا بر درج ویژگی های جدید تأثیر بگذارد. با این حال، توییتر میگویید که از قبل برروی دکمه ویرایش در حال کار بوده است.

در حالی که توییتر این نظرسنجی را تایید می کند که بیش از چهار میلیون رای دریافت کرد، اما می گوید یک ویژگی ویرایش از سال گذشته در حال توسعه است.

 

اهمیت دکمه ویرایش برای کاربران توییتر

 

عملکرد دکمه ویرایش در توییتر

توییتر ابتدا دکمه ویرایش را با مشترکین پریمیوم آبی توییتر خود آزمایش می کند و سپس آن را برای همه منتشر می کند.

توییترBlue Labs  به عنوان محل آزمایشی برای ویژگی‌های جدید، به شرکت اجازه می‌دهد تا در عین ارائه ارزش اضافی به اعضای ممتاز خود، این آزمایش را انجام دهد.

از طریق آزمایش، توییتر می تواند نحوه اجرای دکمه ویرایش را به گونه ای تعیین کند که تأثیر منفی بر تجربه کاربر را به حداقل برساند.

چندین متغیر وجود دارد که باید در نظر گرفته شود، مانند:

  • کاربران چه میزان باید یک توییت را ویرایش کنند؟
  • چند بار می توان یک توییت را ویرایش کرد؟
  • سایر کاربران چگونه متوجه می شوند که یک توییت ویرایش شده است؟

می توان استدلالی علیه اجازه دادن به کاربران برای ویرایش توییت های تاریخی سال های گذشته ارائه کرد. اگرچه یک پنجره پنج دقیقه ای که در آن می توان یک توییت جدید منتشر شده را ویرایش کرد، شاید منطقی تر باشد.

 

دکمه ویرایش در توییتر

مشترکان توییتر بلو پس از ارسال توییت تنها ۳۰ دقیقه فرصت برای ویرایش آن خواهند داشت.

محدودیت تعداد ویرایش نیز وجود دارد و کاربران تنها پنج بار می‌توانند توییت‌شان را ویرایش کنند. برای شفافیت، زمان آخرین ویرایش انجام شده نمایش داده می‌شود و کاربران با کلیک روی اطلاعات زمانی، می‌توانند سابقه ویرایش پیام‌ها را مشاهده کنند.

کاربران تنها می‌توانند توییت‌های اصلی و کوت توییت (اظهارنظر انجام شده برای یک توییت) را ویرایش کنند. بسیاری از انواع توییت‌ها مانند رشته توییت، پاسخ‌ها، ری‌توییت، توییت پین شده، توییت‌های سوپر فلو و توییت‌های نوشته شده با استفاده از اپلیکیشن‌های دیگر، قابل ویرایش نیستند.

رویکرد توییتر در قبال دکمه ویرایش کاملا واضح است. اگر توییتر دکمه ویرایش را برای همه قابل دسترس کند، کاربران می‌توانند اشتباهات املایی را اصلاح کنند.

 

دسته بندی

سئو و بهینه سازی

سئو و بهینه سازی

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل

متفرقه

متفرقه

مطالب مشابه

بیشترین مهارت های مورد تقاضا در لینکدین

بر اساس گزارش هایLinkedIn که شامل انواع مهارت‌های درخواست شده و داده‌های جمع‌آوری‌شده از آگهی‌های شغلی لینکدین و فعالیت‌های اعضا است را اینجا آورده ایم.

2024-04-02 10:47:51

زمان مطالعه : 4 دقیقه

ابزار کسب درآمد تیک تاک

TikTok یک برنامه جدید به نام Creativity Program Beta معرفی کرده است که برای کمک به سازندگان برای کسب درآمد بیشتر با محتوای طولانی‌تر طراحی شده است.

2024-03-18 10:30:54

زمان مطالعه : 4 دقیقه

نحوه کسب درآمد از YouTube Shorts

شرایط و قوانین کسب درآمد از یوتیوب شورت در این مطلب از بلاگ سلکتک به صورت کامل توضیح داده ایم

2024-02-26 11:29:06

زمان مطالعه : 4 دقیقه