لایو آپارات

 

لایو آپارات

آپارات یکی از بزرگترین سایت های اشتراک ویدیو هست و با ویژگی پخش زنده به راحتی از رویداد آنلاین آپارات استفاده کنید.

در حال حاضر تنها با چند کلیک می‌توانید از لایو آپارات و رویداد آنلاین آن برای ارتباط با مشتریان و مخاطبان خود استفاده کنید.

به کمک این سرویس رایگان می‌توانید متناسب با علاقه مخاطبان در زمینه‌های مختلف مانند استریم، وبینار و بازی به ارائه برنامه‌های زنده بپردازد.

بدین ترتیب با استفاده از این ویژگی، معرفی و یا حتی تبلیغ محصولات و یا برقراری ارتباط با افراد و جذب کاربر برای کانال و یا مشتری بیشتر برای کسب و کار آنلاین شما ساده تر از پیش شده است.

پخش زنده آپارات یک قابلیت کاربردی است که این سایت اشتراک ویدیو آن را قرار داده و دراین مقاله میخواهیم بیشتر دررابطه با لایو در آپارات صحبت کنیم

 

ویژگی های پخش زنده آپارات

آپارات نقش ویژه ای در جذب کاربر و بهبود کسب و کار آنلاین شما می‌تواند داشته باشد. هنگامی که شما یک کانال اختصاصی در اپارات داشته باشید، به صورت تخحصصی برای بازاریابی و جذب مخاطب هدف اقدام می‌کنید.

با پخش زنده اپارات در کانال خود میتوانید بهتر با کاربران خود ارتباط برقرار کنید، اما برای اینکه بهتر با آن آشنا بشید با مزیت های آن را بدانید.

لایو اپارات کاملا واضح است که چه کارایی برای شما می‌تواند داشته باشید، اما قصد داریم مزایای رویداد آنلاین را برای شما بیشتر شرح دهیم.

اگر قصد دارید ویو ویدیوهای کانال خود را افزایش دهید با خرید بازدید اپارات از سایت سلکتک به راحتی قابل انجام می‌باشد.

 

پرمخاطب ترین سایت اشتراک ویدیو ایرانی

آپارات نه تنها پر مخاطب ترین سایت اشتراک ویدیویی ایرانی است، بلکه بعد از گوگل پربازدیدترین سایت ایران به حساب می‌آید. از این رو این وبسایت یک فرصت مناسب برای بازاریاب ها و شناسایی و هدف قرار دادن مخاطب هدف هر نوع کسب و کاری است.

روزانه میلیون ها کاربر زمان خود را در این پلتفرم میگذرانند و به کمک ویژگی رویداد انلاین اپارات جذب آنها برای شما آسان تر می‌شود.

 

قابلیت لایو پلاس اپارات

سرویس لایو پلاس یکی دیگر از امکانات حرفه ای لایو در آپارات است. این سرویس با ۲ طرح جذاب پایه و حرفه‌ای لایو شما را به بهترین شکل شخصی‌سازی می‌کند.

از ویژگی‌های لایو پلاس امکان محدودکردن پخش به یک دامنه خاص از افراد یا قراردادن لوگو در هنگام پخش زنده رویداد آپارات است.

اگر قصد برندسازی و بدست آوردن توجه کاربران بیشتری را دارید این قابلیت روی برندسازی کسب‌وکار شما تأثیر به سزایی خواهد داشت.

 

قابلیت لایو پلاس اپارات

 

امکان دریافت دونیت در پخش زنده آپارات

گیمیرها و کسانی که استریم می‌کنند، در یوتیوب می‌توانند از بینندگان در زمان پخش آنلاین دونیت دریافت کنند.

یکی دیگر از قابلیت‌های جذاب لایو آپارات این است که شما می‌توانید در کانال از قسمت داشبورد پخش زنده، یک لینک درگاه پرداخت در بخش حمایت مالی قرار دهید.

بدین ترتیب در هنگام برگزاری لایو مخاطبان کانال می‌توانند بر روی لینک موردنظر کلیک کرده و وارد درگاه پرداخت شده و با دونیت از شما حمایت مالی داشته باشند.

 

گفتگو و تبادل نظر با مخاطبان در رویداد آنلاین آپارات

برقراری ارتباط با افراد و استفاده از نظر و پیشنهادات آنها بسیار موثر است. اگر می‌خواهید با بینندگان رویداد انلاین خود بهتر ارتباط برقرار کنید و با مخاطبان خود بحث و گفتگوی جذابی داشته باشید، اپارات این دسترسی را به شما میدهد.

به‌این‌ترتیب، شما می‌توانید به‌صورت آنلاین با مخاطب های خود تعامل داشته باشید و به سوالات و نظرات آنها پاسخ دهید و آنها را با خود همراه کنید.

 

لایوآپارات باکیفیت HD

امکان پخش زنده باکیفیت HD از قابلیت‌های مهم و تأثیرگذار لایواپارات در جذب مخاطبان است.

شما می‌توانید با کیفیتی مطلوب محتوای خود را به تماشاگران ارائه دهید. در مورد سرعت اینترنت هم نگران نباشید؛ کیفیت پخش زنده آپارات باتوجه‌به سرعت اینترنت هر فرد به‌صورت خودکار تنظیم می‌شود تا با هر سرعتی، محتوای شما باکیفیت بالا برای همه به نمایش درآید.

 

 امکان فروش بلیط برای پخش زنده

اگر قصد کسب درآمد از طریق پخش زنده اپارت را دارید به کمک این سرویس می‌توان یک رویداد تعریف کنید و بلیط آن را به مخاطبان خود بفروشید.

در این صورت رویداد آپارات، به‌صورت عمومی پخش نمی‌شود و فقط افرادی که بلیت تهیه کرده‌اند، می‌توانند در برنامه شما شرکت کنند.

شما می‌توانید برای اجرای پخش زنده خود از امکاناتی مانند ایجاد بلیط‌های متنوع، ارائه کدهای تخفیف و اطلاع‌رسانی سریع و آسان به مخاطبان، استفاده کنید.

 

ارائه آمار دقیق برای تجزیه تحلیل لایو

تجزیه و تحلیل آمارها در هر زمینه ای باعث بهبود کارایی سیستم ها و بدست آوردن راهکارهای جدید و بهتر در آن می‌گردد.

شما می‌توانید در هر لحظه تعداد بینندگان حاضر در لایواپارات را بادقت بالا رصد کنید.

پس از پایان رویداد خود نیز می‌توانید با جزئیات دقیق‌تری که آمار بازدیدها در اختیارتان قرار می‌گیرید به تحلیل و بررسی پخش زنده برگذار شده بپردازید.

حال با علم به اینکه در چه لایو هایی مخاطبان بیشتری جذب کرده اید برای برنامه های بعدی برنامه ریزی بهتری می‌کنید.

 

مزیت لایو آپارات

 

مزیت لایو آپارات

پخش زنده‌ی آپارات سرویسی رایگان برای نمایش زنده‌ی محتوای ویدئویی به‌صورت آنلاین است.

به کمک این سرویس، کاربر می‌تواند رویدادها یا محتوای ویدئویی خود را به‌سادگی و به‌صورت مستقیم برای مخاطبان پخش کرد و از امکانات ویژه‌ی آن بهره‌مند شد.

مهم‌ترین مزیت های این سرویس عبارت‌اند از: رویدادهای فرهنگی-هنری، ورزشی و مذهبی، پخش زنده‌ی کلاس‌های آموزشی، وبینارها، مجامع و همایش‌ها است که آپارات آن را در اختیار شما قرارداده است.

همچنین در لایو پلاس امکاناتی فراتر از پخش زنده‌ی عمومی آپارات را در اختیار کسب‌وکارها و برگزارکنندگان رویدادهای تخصصی قرار دهد.

با بهره‌گیری از سرویس لایو پلاس، امکان محدودسازی تماشای پخش زنده فقط از طریق دامنه‌های دلخواه و شخصی‌سازی کامل Player پخش زنده، برای مشتریان این سرویس فراهم شده است.

امیدواریم که با خواندن این مطلب با این ویژگی جذاب اپارات بهتر آشنا شده باشد و بتوانید به کمک آن به رشد و پیشرفت کسب و کار و ارتقا کانال آپارات خود کمک بیشتری کنید.

 

دسته بندی

سئو و بهینه سازی

سئو و بهینه سازی

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل

متفرقه

متفرقه

مطالب مشابه

ویدیو مارکتینگ و استراتژی های آن

ویدیو مارکتینگ و استراتژی های آن به عنوان بخش مهمی از بازایابی هر بیزینس به حساب می آید و شما برای جذب مخاطب بیشتر باید با آن آشنا باشید

2024-04-20 09:56:32

زمان مطالعه : 6 دقیقه

راهنمای استفاده Looker Studio برای مبتدیان

در این مقاله قصد داریم نحوه ایجاد گزارش های عمل گرا را بر اساس داده های موجود و سفارشی سازی آن در استودیو Looker را آموزش دهیم.

2024-03-27 10:14:15

زمان مطالعه : 9 دقیقه

یافتن بهترین اینفلوئنسرهای اینستاگرام برای تجارت شما

اگر برای تبلیغ تجارت خود در اینستاگرام مشکل دارید میتوانید از روش های یافتن بهترین اینفلوئنسر اینستاگرام برای تبلیغ کسب و کار شما در این مقاله استفاده کنید.

2024-03-10 11:44:45

زمان مطالعه : 6 دقیقه