کسب درآمد از آپارات

 

کسب درآمد از آپارات

یکی از راه های جذاب کسب درآمد از کانال آپارات می باشد که این امکان به این سرویس اشتراک ویدیو اضافه شده است.

قوانین و راه کسب درآمد از آپارات موضوع اصلی این مقاله است و ما قوانین مربوط به تولیدکنندگان محتوا و کسب درآمد از ویدیو و کانال آپارات را شرح میدهیم.

برای شروع فعالیت و عضویت در سیستم درآمدزایی آپارات لازم است تا مجموعه‌ای از قوانین توسط صاحب کانال و تولیدکنندگان محتوای ویدیویی در آپارات رعایت شود.

این قوانین چهارچوبی است که اگر خارج از آنها اقدام کنید، از سرویس درآمدزایی اپارات حذف خواهید شد، پس اگر قصد فعالیت در این زمینه را دارید با دقت آنها را خوانده و رعایت کنید.

برای عضویت در سیستم درآمد‌زایی به عنوان تولیدکننده باید حداقل شرایط زیر را دارا باشید:

حداقل 200 دنبال کننده

حداقل 3 هزار نمایش در 3 ماه اخیر

قبل از اینکه به سراغ قوانین و شرایط لازم برای کسب درامد از اپارات بریم، میخواهیم بیشتر در رابطه با محتوای ویدئویی و تولید کننده این نوع محتوا صحبت کنیم.

 

تولیدکننده محتوا ویدیویی چه کسی است؟

به صورت کلی تولیدکننده محتوا ویدیویی شخصی است که سازنده و یا مالک یک اثر و ویدیو باشد. با توجه به قوانین و چهارچوب های APARAT شخصی که تولید محتوای ویدئویی میکند، باید با توجه به موارد زیر فعالیت داشته باشد.

مساله اول این است که منظور از تولید محتوای ویدیویی، صرفاً ویرایش و تدوین مجدد ویدئو نیست. شما باید به صورت کامل صفر تا صد ایجاد یک ویدیو را انجام دهید. محتوای باز نشر شده، کپی به حساب می آید و شامل سیستم درآمدزایی آپارات نمی‌شود.

یکی دیگر از مواردی که به عنوان تولید محتوای ویدیویی از نظر آپارات محسوب نمی شود، انتشار ویدیوهای ترجمه، زیرنویس و دوبله فیلم‌ها است که این موارد شامل سیستم کسب درآمد آپارات نمی‌شود.

سلکتک ارائه دهنده خدمات آپارات است و با افزایش بازدید آپارات به پیشرفت کانال خود می توانید کمک کنید.

 

نحوه تولید محتوای ویدیویی در آپارات

 

نحوه تولید محتوای ویدیویی در آپارات

باید محتوای ویدیویی را از ایده تا اجرای آن را خود شخص انجام داده باشد تا یک داده و فیلم به صورت یونیک از شما ایجاد شده باشد، در این صورت شما یک تولید کننده محتواویدیویی هستید.

ویدیو که گیمرها در کانال خود منتشر می‌کنند، آنها تنها در صورتی تولید کننده محسوب می‌شوند که تصویر ویدیوی خودشان بر روی ویدئوی بازی نمایش داده شود.

ویدیوهای ری‌اکت یا همان واکنش به اتفاقات و کلیپ های دیگران در صورتی به‌عنوان تولید محتوا محسوب می‌شوند که تصویر کاربر توسط وب‌کم بر روی ویدیوی منتشر شده همراه با واکنش به محتوا باشد و عدم وجود تصویر یا تصویر بدون واکنش از نظر اپارات تولید محتوا محسوب نمی‌شوند.

اگر تا الان به اهمیت آپارات در بهبود کسب و کارها پی بردید با سلکتک همراه باشید تا قوانین و مقررات اپارات برای تولیدکنندگان محتوا را برایتان بازگو کنیم.

 

قوانین مربوط به تولیدکنندگان محتوا برای کسب درآمد از آپارات

اولین و مهمترین قانون برای عضویت در سیستم کسب درآمد از آپارات این است که باید تمامی ویدئوهای موجود و منتشر شده در کانال، متعلق به مالک کانال باشد.

بدیهی است بازنشر حتی یک ویدئو منجر به رد درخواست عضویت در سیستم درآمدزایی خواهد شد.

کانالی که به‌ عنوان تولیدکننده محتوای ویدیویی در سیستم ثبت می‌شود موظف است تنها محتوای تولیدی خود و یا محتوایی که حق نشر آن را در اختیار دارد در کانال آپارات بارگذاری نماید.

 در صورت بازنشر ویدیویی که حق نشر فرد یا تولیدکننده دیگری را نقض نماید، کانال شما از این سیستم حذف خواهد شد.

لازم به ذکر است در هنگام بررسی درخواست عضویت در قسمت درآمدزایی آپارات کلیه سوابق انتشار ویدیو کانال درخواست دهنده بررسی خواهد شد.

عنوان، توضیحات، تصویر شاخص، برچسب‌ها و هرگونه داده که برای انتشار ویدیو در کانال به منظور استفاده از سیستم درامدزای اپارات، باید با محتوا مرتبط باشد.

 

قوانین برداشت درآمد از سیستم درآمدزایی آپارات

 

قوانین برداشت درآمد از سیستم درآمدزایی آپارات

درآمد هر کانال در انتهای هر ماه محاسبه می‌شود و واریز آن ممکن است نهایتاً تا ۲۰ روز کاری انجام خواهد شد.

باید به این نکته توجه کرد که حداقل مبلغ انباشت درآمد جهت واریز ۴۰۰ هزار تومان است و در صورتی‌ که درآمد کمتر از این میزان باشد، پس از رسیدن به حدنصاب، به همراه درآمد ماه آینده برای کاربر واریز خواهد شد.

بررسی شرایط عضویت کانال‌هایی که درخواست عضویت در سیستم درآمدزایی دارند ممکن است تا ۷ روز کاری زمان نیاز داشته باشد.

همچنین درصورتی‌که احراز هویت درخواست‌کننده عضویت برای تیم آپارات ممکن نباشد، از کاربر ویدیو احراز هویت دریافت خواهد شد.

محتوای منتشر شده نباید نقض‌کننده قوانین انتشار محتوا در آپارات باشد، در صورت تکرار در نقض این قوانین کانال ناقض قوانین، علاوه بر خروج از سیستم درآمدزایی ممکن است برای همیشه مسدود شود و درآمدی دریافت نخواهد کرد.

عضویت در سیستم درآمدزایی محدودیت سنی ندارد، همچنین یک فرد می‌تواند هم زمان دو یا چند کانال عضو در سیستم کسب درآمد داشته باشد به‌شرط آنکه محتوای کانال‌ها یکسان نباشد.

 

قوانین مربوط به بازنشر کنندگان محتوا

همانطور که گفته شد باید محتوا یونیک باشد و درصورت انتشار محتوای ویدیویی تکراری و کپی، عضویت کانال بازنشرکننده در سیستم درآمدزایی لغو خواهد شد.

انتشار ویدیوها با عنوان یکسان منجر به اعمال جریمه‌هایی برای کانال خواهد شد. عنوان، توضیحات و برچسب‌های ویدئو باید متناسب با محتوای ویدئو و به صورت اختصاصی برای هرکدام نوشته شود.

همچنین نگارش محتواها و برچسب های بی ربط به ویدیو منجر به حذف کانال از سیستم درآمدزایی خواهد شد.

بهتر است تیتر، توضیح و برچسب‌های ویدیو‌های آپلود شده باید به زبان فارسی باشد.

 

تولید محتوای ویدیویی در آپارات

 

محتوای بازنشر شده نباید نقض‌کننده قوانین انتشار محتوا در آپارات باشد. همچنین محتوای بازنشر شده باید کلیه قوانین مربوط به حق نشر را رعایت نماید، در صورت نقض حق نشر کانال متخلف از سیستم کسب درآمد در آپارات حذف خواهد شد.

 

دسته بندی

سئو و بهینه سازی

سئو و بهینه سازی

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل

متفرقه

متفرقه

مطالب مشابه

ویدیو مارکتینگ و استراتژی های آن

ویدیو مارکتینگ و استراتژی های آن به عنوان بخش مهمی از بازایابی هر بیزینس به حساب می آید و شما برای جذب مخاطب بیشتر باید با آن آشنا باشید

2024-04-20 09:56:32

زمان مطالعه : 6 دقیقه

راهنمای استفاده Looker Studio برای مبتدیان

در این مقاله قصد داریم نحوه ایجاد گزارش های عمل گرا را بر اساس داده های موجود و سفارشی سازی آن در استودیو Looker را آموزش دهیم.

2024-03-27 10:14:15

زمان مطالعه : 9 دقیقه

یافتن بهترین اینفلوئنسرهای اینستاگرام برای تجارت شما

اگر برای تبلیغ تجارت خود در اینستاگرام مشکل دارید میتوانید از روش های یافتن بهترین اینفلوئنسر اینستاگرام برای تبلیغ کسب و کار شما در این مقاله استفاده کنید.

2024-03-10 11:44:45

زمان مطالعه : 6 دقیقه