ویژگی‌های آپارات

 

اطلاعات آماری از آپارات

بعد از فیلتر شدن و دسترسی سخت سایت های اشتراک ویدیویی مثل یوتیوب فرصت برای پدیدار شدن سایت های ایرانی فراهم شد. آپارات را می توان موفق ترین سایت اشتراک ویدیوئی ایرانی نام برد که در این زمینه فعالیت می کند.

گروه برنامه نویس اپارات این فرصت را غنیمت شمرده و توانستند یک سایت قوی و فعال در زمینه ویدیو وارد این عرصه کنند.

در حال حاضر سایت‌های فراوان سرویس‌دهنده‌های ویدیویی در ایران مشغول به فعالیت هستند، اما برجسته ترین آنها مسلما وبسایت ویدیویی اپارات می باشد.

آپارات در سال ۱۳۸۹ به کاربران ایرانی معرفی شد و حدود یک سال بعد اولین نسخه اندروید رو خود را ارائه نمود. از سوی جشنواره وب ایران در سال ۱۳۹۰ به عنوان وب‌سایت فیلم و در سال ۱۳۹۲ در بخش چندرسانه‌ای، به عنوان وب سایت منتخب و برتر برگزیده شد. از نظر رتبه بندی الکسا در ایران، آپارات پس از گوگل دومین و پرمخاطب ترین وب سایت ایرانی است. در سال ۱۳۹۳ تعداد بازدید روزانه آپارات از مرز ۴ میلیون بازدید در روز عبور کرد و رسما به پرمخاطب‌ترین شبکه اجتماعی ایرانی تبدیل شد.

آپارات ویژگی‌های جذاب و قابلیت های فراوانی دارند، اما بهترین آن را می توان ارائه کردن نسخه موبایل آن نام برد.

 

چرا باید در سرویس‌های ویدیوئی مانند اپارات فعالیت داشته باشم؟

جواب این سوال کاملا واضح است! قدرت بالای جذب مخاطب از طریق فیلم و کلیپ مهمترین دلیل و اهمیت سرویس های ویدیویی می باشد. آپارات نیز به دلیل پیشرو بودن در این عرصه، مهم ترین سایت اشتراک ویدیو ایرانی به حساب می آید و فعالیت در آن برای رشد هر کسب و کاری لازم است.

متاسفانه بسیاری از کسب و کارها هستند که هنوز استراتژی بازاریابی را نمیدانند و قدمهای موثری که میتوانند برای پیشرفت و گسترش کار خود بردارند را از دست میدهند. حضور موثر در شبکه‌های اجتماعی مانند یوتیوب، فیس بوک و همچنین آپارات نیز یکی دیگر از همان قدمهای موثر است.

 

آپارات پرمخاطب ترین سایت ایرانی

در بین سایت های ایرانی و خارجی، اگر دقت کرده باشید یوتیوب و فیسبوک دو شبکه اجتماعی بسیار فعال هستند که کاربران ایرانی بسیاری نیز آنها استفاده میکنند، اما نکته‌ی مهم داستان اینجاست که این دو شبکه اجتماعی در ایرانی فیلتر هستند و شاید کاربران ایرانی در بازه‌های زمانی خاص به این دو وب سایت دسترسی مناسب و پرسرعتی نداشته باشند.

 

حال اگر بدنبال یک سایت سرگرم کننده و بدونه محدودیت و با چهارچوبی مناسب کشورمان باشید، اپارات با ویدیوهای، آموزشی، جذاب و سرگرم کننده می تواند به شما کمک کند.

از طرف دیگر آپارات یک سرویس کاملا ایرانی است و کاربران بسیار زیادی دارد که میتوانند بدون محدودیت، دسترسی کامل به این وب سایت داشته باشند. پس برای افرادی که قصد فعالیت در حوزه وب را دارند و میخواهند به رشد حداکثری فروش محصولات یا خدماتتان برسند یک موقعیت کاملا رایگان و بی حد و مرز محسوب میشود.

 

آپارات پرمخاطب ترین سایت ایرانی

 

ویژگی های جذاب سایت آپارات

وب سایت آپارات دارای جذابیت ها و ویژگی های خاصی برای کاربران ایرانی می باشد. شما اگر قصد آموزش و یا تفریح و گذراندن اوقات فراغت داشته باشید، می توانید هر نوع کلیپ متناسب با هدف و فعالیت خود پیدا کنید.

همچنین برای رشد و بهبود کسب و کار خود نیز می توانید از اپارات استفاده کنید.

یکی از ویژگی‌های بسیار خوب آپارات زبان فارسی آن است و برقراری ارتباط با این پلتفرم ویدیویی برای کاربران سخت نیست.

حال برای جذب مخاطب و تبدیل آنها به مشتری باید اقدام به ساخت کانال اختصاصی و آپلود ویدیوهای خود کنید.

 

ویژگی های آپارات:

بارگذاری ویدیو: در آپارات می توانید فایل ویدیویی را به صورت جداگانه آپلود کنید و در کانال خود قرار دهید.

دنبال کردن کانال های موردعلاقه: ممکن است کانالی وجود داشته باشد که محتوای ویدیویی آن را بپسندید و بخواهید دنبال کننده آن شوید و هر بار که ویدیویی آپلود کرد سریعا از آن مطلع شوید. به راحتی میتوانید آن کانال را به لیست دنبال شدگان خود اضافه کنید و در پنل کاربری خود نیز به آنها دسترسی داشته باشید.

ویدیوهای پسندیده شده: اگر ویدیویی علاقه شما را به خود جلب کرده باشد یا اینکه بخواهید چندین بار تماشایش کنید، میتوانید آن را به لیست ویدیوهای پسندیده شده خود اضافه کنید.

ارسال نظر و دیدگاه: یکی از ویژگی‌هایی که باعث افزایش تعامل در آپارت شده است، ثبت نظر و در مورد ویدیوهاست.

نکته مهم و جالب اپارات: اگر ویدیوی جذابی تولید کنید که بازدید زیاد روز را به خود اختصاص دهد میتوانید در صفحه اصلی آپارت نیز به آن دسترسی داشته باشید که باز هم روشی خواهد بود برای جذب مخاطب بیشتر و رسیدن به اهداف خود!

 

سیستم افزایش بازدید، لایک و فالوور آپارات

سلکتک ارائه دهنده خدمات اپارات یعنی لایک و بازدید و فالور آپارات می باشد و اگر از اهمیت آپارات در بهبود تجارت مطلع هستید و قصد دارید ویدیو ها و کانال شما خیلی بهتر در چشم مخاطبین بدرخشد، می توانید از خدمات ما استفاده کنید و به بهود کسب و کار خود کمک کنید.

 

سیستم افزایش بازدید، لایک و فالوور آپارات

 

دیگر سرویس های آپارات

وبسایت آپارات قابلیت های فراوانی هم برای کاربران و هم صاحبان کانال ها فراهم نموده تا دسترسی به دیگر خدمات و همچنین انواع ویدئوها برایشان بهتر امکان پذیر باشد.

در این مقاله قصد داشتیم چند آپشن پرکاربرد آن را برایتان شرح دهیم.

امیدواریم که این محتوا برایتان مفید باشد، همچنین سعی می کنیم در مقاله های آینده از دیگر ویژگی های سایت جذاب آپارات برایتان بنویسیم

 

دسته بندی

سئو و بهینه سازی

سئو و بهینه سازی

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل

متفرقه

متفرقه

مطالب مشابه

راهنمای استفاده Looker Studio برای مبتدیان

در این مقاله قصد داریم نحوه ایجاد گزارش های عمل گرا را بر اساس داده های موجود و سفارشی سازی آن در استودیو Looker را آموزش دهیم.

2024-03-27 10:14:15

زمان مطالعه : 9 دقیقه

یافتن بهترین اینفلوئنسرهای اینستاگرام برای تجارت شما

اگر برای تبلیغ تجارت خود در اینستاگرام مشکل دارید میتوانید از روش های یافتن بهترین اینفلوئنسر اینستاگرام برای تبلیغ کسب و کار شما در این مقاله استفاده کنید.

2024-03-10 11:44:45

زمان مطالعه : 6 دقیقه

چگونه یک برنامه محتوای رسانه اجتماعی ایجاد کنیم؟

ایجاد استراتژی تولید محتوا رسانه های اجتماعی یکی از مهم ترین کارها برای رشد هر کسب و کار و جذب کاربر جدید است و چگونگی ایجاد آن را در ادامه به صورت کامل شرح داده ایم

2024-02-19 12:17:02

زمان مطالعه : 8 دقیقه