انتخاب کلمات کلیدی برای ویدیو تبلیغات آپارات

 

کلمات کلیدی در ویدیو آپارات

کلمات کلیدی ویدیو در اصل عبارات و یا کلمه ای است که در توضیحات و سرتیتر یک ویدیو قرا می‌دهید تا بتواند در خلاصه ترین حالت یک چکیده ای از ویدیو را به بیننده منتقل کنید.

برای اینکه در کانال آپارات خود بهترین بازخورد را داشته باشید، باید بتوانید ویدیوهای خود را به بهترین شکل قرار دهید تا در حالت های مختلف بیشترین تعداد بازدیدکننده را دریافت کنید.

تبلیغات در آپارات نیز یکی از قابلیت های جذاب این پلتفرم است که باید برای انجام آن بتوانید یک ویدیو را با رعایت اصول و قواعد آن قرار دهید.

نحوه انتخاب کلمات کلیدی برای ویدیو آپارات یک مساله تاثیر گذار برای موفقیت در تبلیغات و بیشتر دیده شدن کانال شماست و در رشد کسب و کار شما موثر است.

با انتخاب کلمه کلیدی جذاب برای ویدیوهای خود می‌توانید نمایش تبلیغات خود را هدفمندتر و موثرتر کنید.

 

روش انتخاب کلمه کلیدی برای ویدیو

با توجه به اهمیت کانال و ویدیوهای اپارات در بهبود یک کسب و کار، شما باید نحوه درست ایجاد کلمه کلیدی برای ویدیو را یاد بگیرید.

تبلیغات اپارات نیز از این قواعد جدا نیست و برای داشتن یک تبلیغات موثر در آپارات باید نحوه ایجاد کلمات مرتبط، مشخص کردن دسته بندی و غیره را فرا بگیرید.

برای انتخاب کلمات کلیدی باید مرتبط ترین کلمات در حوزه کاری و دسته بندی کسب و کار خود را انتخاب کنید تا درصورت جستجو شدن هر کدام از آن کلمات، آپارات شما را به کاربران پیشنهاد دهد.

در بخش تبلیغات اپارات نیز، در صورتی که کلمات داخل یک ویدیو با کلمه کلیدی ویدیو شما تشابه داشته باشند، ویدیو تبلیغاتی شما برای بیننده پخش خواهد شد.

در نتیجه با انتخاب کلمات مناسب، موثر و مرتبط، در ویدیوهایی که کاربر هدف شما مشاهده می‌کند، ویدیو تبلیغاتی شما پخش می‌شود و منجر به تبدیل شدن آن شخص به یک کاربرفعال برای شما شود.

 

نحوه ایجاد تبلیغات ویدیویی اپارات

 

نحوه ایجاد تبلیغات ویدیویی اپارات

اگر قصد تبلیغات سایت و کسب‌و‌کار خود را دارید، آپارات یک سایت قدرتمند و پرترافیک در این زمینه بشمار می‌رود.

با توجه به اهمیت آپارات مسلما شما نیاز به افزایش بازدید ویدیو اپارات دارید که می توانید از خدمات سلکتک نیز استفده کنید.

برای انجام تبلیغات در اپارات باید ابتدا وارد حساب کاربری خود در سایت آپارات شوید؛ سپس برروی آیکون "تبلیغات" در قسمت بالا، سمت چپ کلیک کنید تا وارد پنل تبلیغاتی خود شوید.

با انتخاب گزینه "ایجاد تبلیغ" و در مرحله بعد، با انتخاب گزینه ویدیو، می‌توانید ویدیو تبلیغاتی خود را آپلود کنید.

پس از تکمیل اطلاعاتی مانند "عنوان تبلیغ" "قیمت پیشنهادی" "سقف بودجه" و "نحوه نمایش تبلیغات" وغیره به مرحله بعد می‌روید.

 

مهم ترین بخش تبلیغ در آپارات

بعد از گذراندن مراحل قبلی، حال به مهم‌ترین بخش تبلیغ در آپارات رسیده اید! انتخاب کلمات کلیدی، دسته بندی و هدفمند کردن پخش تبلیغات در این قسمت است و می‌توان گفت مهم ترین بخش کار شماست.

در این مرحله به شما توصیه می‌کنیم حتما تمام موارد را تکمیل کنید. بدون شخصی سازی این گزینه‌ها، تبلیغات شما در تمامی ویدیوهای آپارات نمایش داده خواهد شد و این یعنی از دست دادن بودجه تبلیغات!

حالا می‌توانید کلمات کلیدی مرتبط با تبلیغ خود را وارد کنید. به این ترتیب، تبلیغ شما فقط در ویدیوهایی که شامل این کلمات کلیدی باشد پخش خواهد شد.

برای سهولت بیشتر، زمانی که اولین کلمه را وارد می‌کنید گزینه "پیشنهاد کلمه کلیدی" فعال می‌شود و آپارات، بر اساس کلمه‌ای که وارد کرده‌‌اید لیستی از کلمات کلیدی را به شما پیشنهاد می‌دهد.

می‌توانید کلماتی که به نظر شما برای این ویدیو تبلیغاتی مناسب و مرتبط است را به دلخواه انتخاب کنید.

 

رشد کسب و کار با تبلیغات آپارات

 

رشد کسب و کار با تبلیغات آپارات

تبلیغات آپارات چگونه به رشد کسب و کار کمک می‌کند؟ این سوالی است که کسانی که قصد انجام تبلیغات را دارند از خود می‌پرسند.

آپارات برای قسمت تبلیغات ویدیویی خود امکانات و ویژگی های جذاب و کاربردی در نظر گرفته است.

امکانات ویژه این سرویس به کسب و کارهای مختلف این امکان را می‌دهد تا با هر بودجه‌ای بتوانند محصول یا سرویس خود را در ویدیوهای آپارات تبلیغ کنند و توسط مخاطبان هدف خود دیده شوند.

با توجه به مزایایتبلیغات ویدیویی و تاثیر آن در افزایش نرخ فروش و افزایش بازدید سایت هر کسب و کاری که قصد پیشرفت و رشد در دنیای مدرن امروزی را داشته باشد باید این نوع تبلیغات را نیز در برنامه تبلیغاتی خود قرار دهد.

با توجه به ویژگی های کاربردی این روش سودمند، آیا هنوز تبلیغات ویدیویی در آپارات را برای بیزینس خود شروع نکرده اید؟

 

دسته بندی

سئو و بهینه سازی

سئو و بهینه سازی

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل

متفرقه

متفرقه

مطالب مشابه

راهنمای استفاده Looker Studio برای مبتدیان

در این مقاله قصد داریم نحوه ایجاد گزارش های عمل گرا را بر اساس داده های موجود و سفارشی سازی آن در استودیو Looker را آموزش دهیم.

2024-03-27 10:14:15

زمان مطالعه : 9 دقیقه

یافتن بهترین اینفلوئنسرهای اینستاگرام برای تجارت شما

اگر برای تبلیغ تجارت خود در اینستاگرام مشکل دارید میتوانید از روش های یافتن بهترین اینفلوئنسر اینستاگرام برای تبلیغ کسب و کار شما در این مقاله استفاده کنید.

2024-03-10 11:44:45

زمان مطالعه : 6 دقیقه

چگونه یک برنامه محتوای رسانه اجتماعی ایجاد کنیم؟

ایجاد استراتژی تولید محتوا رسانه های اجتماعی یکی از مهم ترین کارها برای رشد هر کسب و کار و جذب کاربر جدید است و چگونگی ایجاد آن را در ادامه به صورت کامل شرح داده ایم

2024-02-19 12:17:02

زمان مطالعه : 8 دقیقه