شروع یک کسب و کار اینترنتی

شروع یک کسب و کار اینترنتی

امروز میخواهیم مراحل شروع یک کسب و کار اینترنتی را برای شما شرح دهیم .

شما برای باقی ماندن در کورس رقابت با رقیبان کسب و کار خود نیاز دارید از جدیدترین متدهای کسب و کار استفاده کنید و ما میخواهیم به ساده ترین راه ممکن شمارا در این را همراهی کنیم.

در این دوران دیجیتالی ، توسعه آنلاین کسب و کار ، کار آسانی به نظر میرسد اما تنها در صورتی که شما روش های مناسب و اصولی را بدانید و یا از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید .

یک وب سایت همیشه نقش مهمی در زمینه پیشرفت یک کسب و کار را ایفا می کند زیرا یک ابزار بازاریابی قوی به حساب می آید .

طراحی یک وب سایت ریسپانسیو باعث بهبود رابطه کاربری میشود و مستقیما در افزایش ترافیک سایت شما میشود و در آگاهی از نام تجاری و برند در ذهن کاربران شما بسیار مفید است .

می توانید از طریق صفحه طراحی سایت پلن های سلکتک را مشاهده کنید و سوالاتتان را با مشاوران ما در میان بگذارید.

ساده ترین کارهای لازم برای ایجاد وب سایت

برای توسعه تجارت آنلاین شما کارهای لازم را لیست کرده ایم و برای هرکدام شرح سده ای آورده ایم .

  • خرید دامنه

ایجاد یک وبسایت یکی از مراحل مهم در راه اندازی یک کسب و کار آنلاین است.  دستیابی به نام دامنه مرتبط با نام تجاری و برند شما به مشتریان مورد نظر در ایجاد آگاهی از برند کسب و کارتان ضروری است . دامنه های رایگان برای رشد یک کسب و کار مناسب نیستند و خرید دامنه امری ضروری است .

 امروزه دامنه (domain) با قیمت مناسب در دسترس همگان است و می توانید با مراجعه به شرکت های هاستینگ معتبر خریداری کنید .

 بنابراین ، با راه اندازی یک وب سایت با دامنه خود ، تجارت آنلاین خود را آغاز می کنید .

خرید دامنه

  • انتخاب یک هاستینگ معتبر

برای اینکه وب سایت شما همیشه به اصطلاح بالا و به کار باشد ، باید آن را با استفاده از ارائه دهنده خدمات میزبانی وب میزبانی کنید. 

در حال حاضر شرکت های ارائه کننده هاست زیادی در حال کار هستند ، اما نکته ای که باید افراد در نظر بگیرند ، هیچوقت از اعتبار یک شرکت هاستینگ و کیفیت هاست های ارائه شده غافل نشوند .

این نکته بسیار مهم هست که به خاطر ارزانی برخی هاستینگ ها ، استفاده از آنها شاید باعث ضررهای بیشتری شود و اصلا ارزش این را ندارد چنین ریسکی بکنید .

ارائه دهندگان میزبانی متعددی با ویژگی های مختلف و پیشرفته وجود دارد. میزبان وب معتبری همراه باعملکرد خوب و بهترین تیم پشتیبانی انتخاب کنید. همچنین ، بسیار توصیه می شود که به طور منظم به درحال کاربودن وب سایت خود نظارت داشته باشید. 

  • Ssl یا همان https  یک رکن اساسی و مهم برای وب سایت هاست

Ssl که همان جنبه امنیت وب را در بر دارد و از وب سایت در برابر تهدیدات امنیتی ، هکرها ، بدافزارها و غیره کمک می کند و اساساً از اطلاعات حساس تجارت در برابر حملات سایبری تا حدودی محافظت می کند. 

برای داشتن یک اتصال امن HTTPS که رمزگذاری سرتاسری را ارائه می دهد ، گواهی SSL مورد نیاز است .  بنابراین ، برای جلوگیری از افشای اطلاعات شما ، یک گواهی SSL باید در وب سایت شما پیاده سازی شود. انواع مختلفی از گواهینامه های SSL وجود دارد و شما با راه های مختلف آن را برروی سایت خود پیاده سازی کنید .

  • افزایش سرعت وب سایت

همیشه کاربران فضای مجازی توقع دارند که سایت ها با سرعت مناسب و خوب بارگذاری و باز شوند . اگر بارگیری صفحه بیش از 3 ثانیه طول بکشد ، کاربران به دلیل عملکرد ضعیف آن ، ممکن است دیگر از سایت شما بازدید نکنند  . بهینه سازی سرعت وب سایت شما بر نرخ تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری تاثیر زیادی دارد .

 بهینه سازی سرعت وب سایت همچنین جایگاه سایت را در Google بهبود می بخشد که به نوبه خود باعث ایجاد افزایش ترافیک بیشتر به وب سایت شما می شود .  بهبود سرعت وب سایت شما تا یک ثانیه روی این نرخ تبدیل تأثیر زیادی می گذارد. بنابراین ، برای بالابردن سرعت لود صفحات سایتتان حتما مراحل لازم را انجام دهید .

متخصصین سئو سلکتک می توانند شما را در بهبود سرعت سایت کمک و راهنمایی کنند ، کافی است شما داخل پنل کاربری ثبت نام کنید و فرم سئو و بهینه سازی را تکمیل کنید تا همکاران ما در سریع ترین زمان ممکن با شما ارتباط برقرار کنند .

افزایش سرعت وب سایت

  • ساخت شبکه های اجتماعی برای برند و نام تجاری خود و فعالیت در آن ها

شما باید همیشه سعی بر آن داشته باشید که بتوانید توجه افراد بیشتری را به سایت خودتان منعطف کنید و باعث افزایش حضور کاربران در آن شوید .

این امر جدا از اینکه باعث افزایش فروش شما میشود به رشد اعتبار شما در بین مشتریان و کاربران میشود .

شما با فعالیت در شبکه اجتماعی های رایج و انجام کارهایی مانند تصویرسازی مناسب از خدمات و محصولاتتان میتوانید در افزایش حضور آنها در سایت تاثیر مستقیم بگذارید . همچنین ، اعلان های مکرر به مشتریان و دریافت بازخورد از آنها ، اعتماد را افزایش می دهد در حالی که فروش افزایش می یابد.

  • از بهبود سئو سایت غافل نشوید

سئو سایت برای افزایش ترافیک و هدف گیری دقیق مخاطبان مناسب ، ضروری است .

بهینه سازی سایت برای موتور های جستجوگر و یا همان سئو یک امر اساسی و همیشگی برای بهبود یک کسب و کار آنلاین می باشد و غافل شدن از آن باعث افت جایگاه و همچنین عقب افتادن از رقبا میگردد .

سعی کنید همیشه با جدید ترین متدهای روز سئو آشنا باشید و یا سئو سایت را به متخصصان این کار بسپارید .

بهبود سئو سایت

  • ایجاد لیست کاربران و افراد برای بازاریابی از طریق ایمیل ، پیامک و...

اگر شما در شروع یک کسب و کار اینترنتی هستید بازاریابی ایمیلی یکی از بسترهایی است که می توانید برای افزایش توجه و تبلیغات بهتر داشته باشید. 

همچنین راه های تبلیغاتی دیگر که مستقیما کسب و کار شمارا به کاربران نشان میدهد ، تاثیر به سزایی در جذب مخاطب دارد .

ایجاد مجموعه ای از ایمیل های مناسب و مرتبط با کسب و کار شما ، سود و همچنین درآمد کسب و کار شما را افزایش می دهد.

بازاریابی از طریق ایمیل و پیامک

  • بررسی همه جانبه و همیشگی سایت

بررسی همه جانبه و همیشگی سایت یکی از مراحل مهم سئو میباشد اما جدا از این بحث شما برای داشتن دیدگاه مناسب همیشگی باید مدام در حال ارتباط و بررسی سایت خود باشید تا دچار مشکل های ناگهانی نشوید .

  • ایجاد محتوا های جذاب در سایت و شبکه های اجتماعی

در صورتی که شما از محتوا های آموزشی و جذاب در سایت خود استفاده کنید میتوانید توجه کاربران زیادی را به سایت خود منعکس کرده و آنها را جذب کنید .

داشتن استراتژی مناسب برای تولید محتوا میتوانید شما را در این راه یاری کند. علاوه بر این ، این یک راه حل ایده آل برای افزایش ترافیک و توسعه تجارت آنلاین شما است.

  • داشتن یک سایت واکنش گرا یا همان ریسپانسیو

تجربه کاربری عالی برای افزایش ترافیک وب سایت ضروری است. امروزه ، مردم برای بیشتر جستجوهای اینترنتی خود از موبایل استفاده می کنند و به صاحبان وب سایت ها توصیه می شود که یک وب سایت واکنش گرا طراحی کنند که با انواع دستگاه ها مانند تلفن همراه و رایانه های رومیزی و یا هر دستگاهی با هر سایز نمایشگر سازگار باشد.

داشتن یک وب سایت واکنش گرا تجربه مشتری را افزایش می دهد زیرا اطلاعات موجود در سایت به وضوح دیده می شود  .  بنابراین ، اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما با تلفن همراه سازگار است و وب سایت در انواع دستگاه ها سریعتر بارگیری می شود.

سایت واکنش گرا یا همان ریسپانسیو

امیدواریم مطلب شروع یک کسب و کار اینترنتی بتواند شما را در پیشبرد اهداف و رشد کسب و کارتان راهنمایی و کمک کرده باشد .

خدمات افزایش ورودی گوگل

افزایش ورودی گوگل

دریافت کاربر واقعی از طریق گوگل

خدمات افزایش بازدید سایت

افزایش بازدید سایت

افزایش ترافیک سایت واقعی با آی پی ایران

خدمات ابزار سئو

ابزار سئو سایت

خدمات بررسی سئو سایت با ابزار سلکتک

خدمات افزایش بازدید رپورتاژ

افزایش بازدید رپورتاژ

دریافت ورودی واقعی از لینک های رپورتاژ

خدمات افزایش ای پی خارجی

بازدید مستقیم با IP خارج

ترافیک واقعی و هدفمند از سراسر جهان

خدمات افزایش بازدید از طریق شبکه اجتماعی

ترافیک از شبکه های اجتماعی

ترافیک رفرال سایت از طریق شبکه اجتماعی

خدمات افزایش ویواپارات

خدمات آپارات

افزایش لایک، کامنت و فالورآپارات

خدمات افزایش ویواینستاگرام

خدمات اینستاگرام

افزایش لایک، کامنت و فالوراینستاگرام

خدمات افزایش ویو یوتیوب

خدمات یوتیوب

افزایش لایک، کامنت و فالور یوتیوب

دسته بندی

سئو و بهینه سازی

سئو و بهینه سازی

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل

متفرقه

متفرقه

مطالب مشابه

راهنمای کامل برای بازاریابی یوتیوب

بازاریابی در یوتیوب یک فرصت خوب برای کسب و کسب‌وکارها در برندسازی و دستیابی به کاربران جدید در این پلت فرم اشتراک‌گذاری ویدیو است

2024-07-17 16:40:55

زمان مطالعه : 8 دقیقه

نحوه مسدودکردن reviews پولی در یلپ

اگر نحوه مسدودکردن reviews پولی در یلپ را نمیدانید با ما در این مطلب سلکتک همراه باشید تا بیاموزید چگونه با نظرات منفی جعلی در گوگل مپ برخورد کنید

2024-07-08 14:26:13

زمان مطالعه : 4 دقیقه

ChatGPT و تاثیر آن در بازاریابی

با ChatGPT قادر خواهید بود از قدرت هوش مصنوعی برای اتخاذ تصمیمات آگاهانه و مبتنی بر داده در مورد نیازهای مخاطب هدف خود استفاده کنید.

2024-07-02 17:00:22

زمان مطالعه : 6 دقیقه