اهمیت یوتیوب در رشد کسب و کار

 

مزیت یوتیوب در بهبود کسب و کار

مسلما اگر درسطح وب فعالیت داشته باشید با سرویس ویدیویی یوتیوب آشنایی دارید.

یوتیوب یک سرویس اشتراک ویدیو در سطح جهانی هست که هم برای گذراندن وقت و هم برای کسب درآمد و بهبود کسب و کار می توان از آن استفاده نمود.

YouTube  دومین موتور جستجوی بزرگ بعد از گوگل است. مردم بیش از صد ساعت ویدیو در دقیقه در یوتیوب آپلود می کنند. این یکی از بهترین راه‌ها برای برقراری ارتباط با مخاطبان گسترده است.

از طریق راه های زیادی می توانید از یوتیوب برای پیشرفت خود استفاده کنید.

داشتن آمارهای بالا در بازدید، لایک و حتی سابسکرایب های یوتیوب می تواند بهتر به شما در این راه کمک کند.

سلکتک با دارابودن خدماتی همچون خرید ویو یوتیوب ، خرید لایک یوتیوب و خرید سابسکرایب یوتیوب در بهبود آمارهای کانال، شما را یاری میکنیم.

قصد داریم چندنمونه از دلایل اهمیت یوتیوب را برایتان شرح دهیم.

 

سئو و بهینه سازی با کمک یوتیوب

احتمالا تاحالا تولید محتوای ویدیویی به گوشتان خورده است. ویدئو یکی از محبوب‌ترین قالب‌های محتوا است و به طور مرتب از طریق رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شود. گوگل و سایر موتورهای جستجو گرایش به ویدیو دارند، بنابراین اشتراک گذاری ویدیو از طریق یوتیوب با عناوین، توضیحات و برچسب های خوب راهی عالی برای بهبود جایگاه سایت در نتایج گوگل می باشد.

 

برندسازی قدرتمند

در هر کسب و کار برندسازی جزء مهم ترین بخش های آن است و یوتیوب می تواند به شمام کمک زیادی کند.

ویدئو راهی سریع و موثر برای انتقال پیام های برند شماست. مردم به نشانه های بصری به خوبی پاسخ می دهند و ویدئو روشی عالی برای ثبت احساسات و ویژگی های فیزیکی چیزی است که تبلیغ می کنید.

پس با ایجاد ویدیوهایی جذاب، کاربران بیشتری را جذب سایت و برند خود می کنید و باعث می شوید زمان زیادی در خاطر آنها باشید

 

سئو و بهینه سازی با کمک یوتیوب

 

آسان ترین راه برای نمایش مفاهیم

اگر به دنبال یادگیریو یا آموزش مفاهیمی هستید، از طریق ویدیو می توانید این کاررا انجام دهید و در اینجا اهمیت یوتیوب را بهتر درک می کنید.

ویدئو روشی عالی برای نشان دادن مفاهیمی است که به راحتی در قالب متن توضیح داده نمی شوند. به دانش‌آموزان خود از طریق فیلم‌برداری از صفحه نمایش، نمایش زنده مطالب و مفاهیم را نشان دهید.

حتی اگر به دنبال این هستید که مطلب و یا مبحثی را آموزش دهید، از طریق این شبکه اشتراک ویدیو می توانید ویدیوهای آموزشی خود را به دید عموم برسانید.

 

مخاطب زیاد یوتیوب

یوتیوب نه تنها جزء محبوب‌ترین پلتفرم ویدیویی روی کره زمین است، بلکه خود ویدیوها نیز بسیار قابل اشتراک‌گذاری هستند. در نظر بگیرید که هر چند وقت یکبار ویدیوهایی را در خط زمانی خود در فیس بوک یا در توییتر خود مشاهده می کنید. هر چند وقت یکبار مردم ویدیوها را برای شما ایمیل می کنند؟ ویدئو را می توان به راحتی در سراسر جهان پخش کرد.

در یوتیوب گستردگی و تنوع زیادی در رابطه با موضوعات وجود دارد و شما در هر موردی می توانید یک ویدیو مشاهده کنید.

مزیت یوتیوب نسبت به دیگر شبکه های اجتماعی، شاید این است که وبلاگ نویسان از یوتیوب برای انتشار مطالب آموزشی استفاده می کنند همین پرمخاطب بودن یوتیوب است.

 

نیازنداشتن به هزینه زیاد برای شروع کاردر یوتیوب

درگیر زرق و برق ویدیوهای افراد حرفه ای نشوید. برای شروع ساخت ویدیو در یوتیوب با حداقل تجهیزات ویدئویی می توانید فیلم های موثری از سخنرانی ها، آموزشات و یا کارهای جالب و دیدنی تهیه کنید.

با بالارتن میزان لایک ویدیو و بازدید ویدیو ، می توانید سابسکرایب های بیشتری بدست آورید و روزبه روز موفق تر عمل کنید.

 

نیازنداشتن به هزینه زیاد برای شروع کاردر یوتیوب

 

ویدیوهای مناسب برای پخش در موبایل

با توجه به اینکه بسیاری از دانش‌آموزان از تلفن‌های هوشمند استفاده می‌کنند، ویدیو یک بستر عالی برای دسترسی به آنها است. یوتیوب برای دستگاه های تلفن همراه بسیار بهینه شده است و اکثر دانش آموزان در حال حاضر از آن استفاده می کنند. با توجه به این نکته کاربران بیشتری را می توان جذب کرد.

 

اهمیت ویدیو یوتیوب در بازاریابی

ویدئو به بخشی جدایی ناپذیر از تجربه آنلاین کاربران اینترنت تبدیل شده است و هیچ سایتی بیشتر از یوتیوب میزبان ویدیوها نیست. این سایت دارای میلیاردها ویو ویدیو در روز است که آن را به مکانی عالی برای هر بازاریابی برای یافتن مصرف کنندگان تبدیل می کند. دامنه آن نیز جهانی است. از این رو بازارکار شما در سطح جهان، گسترده است و تبلیغات و بازاریابی گسترده و پیشرفته ای می توانید انجام دهید.

 

اهمیت ویدیو یوتیوب در بازاریابی

 

تبلیغات برروی ویدیوها ویا در صفحات یوتیوب

علاوه بر کانال‌های برند، یوتیوب گزینه‌های دیگری را برای بازاریاب ها که تلاش می‌کنند به تعداد زیادی از کاربران اینترنتی دسترسی پیدا کنند، ارائه می‌کند. این فرصت ها شامل خرید تبلیغات در صفحه اصلی یا خرید تبلیغاتی است که در کنار ویدیوهای خاص اجرا می شود.

اگر بدنبال بهبودکسب و کار خود هستید، همچنین می توانند از کلمات کلیدی در متن وتوضیحات تبلیغات و ویدیوهای خود استفاده کنید تا وقتی از کلمات کلیدی در جستجوی یوتیوب استفاده می شود، ویدیوهای آنها به عنوان یک گزینه برای کاربران ظاهر شود.

نحوه پرداخت هزینه در این روش تبلیغاتی برحسب تعداد نمایش می باشد و از این طریق مطمان خواهید شد که تبلیغات و کسب و کار شما به خوبی به دید مخاطب خاص شما رسیده است.

 

سلکتک ارائه دهنده خدمات ویدیویی یوتیوب

با استفاده از خدمات متنوع ما برای بهبود آمارهای کانال یوتیوب خود، می توانید اعتبار برند خود را افزایش داده و اعتماد کاربران بیشتری را بدست آورید.

می توانید از طریق پنل کاربری ما جزئیات و تنوع خدمات یوتیوب سلکتک را مشاهده کنید.

 

سلکتک ارائه دهنده خدمات ویدیویی یوتیوب

 

دسته بندی

سئو و بهینه سازی

سئو و بهینه سازی

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل

متفرقه

متفرقه

مطالب مشابه

ویدیو مارکتینگ و استراتژی های آن

ویدیو مارکتینگ و استراتژی های آن به عنوان بخش مهمی از بازایابی هر بیزینس به حساب می آید و شما برای جذب مخاطب بیشتر باید با آن آشنا باشید

2024-04-20 09:56:32

زمان مطالعه : 6 دقیقه

راهنمای استفاده Looker Studio برای مبتدیان

در این مقاله قصد داریم نحوه ایجاد گزارش های عمل گرا را بر اساس داده های موجود و سفارشی سازی آن در استودیو Looker را آموزش دهیم.

2024-03-27 10:14:15

زمان مطالعه : 9 دقیقه

یافتن بهترین اینفلوئنسرهای اینستاگرام برای تجارت شما

اگر برای تبلیغ تجارت خود در اینستاگرام مشکل دارید میتوانید از روش های یافتن بهترین اینفلوئنسر اینستاگرام برای تبلیغ کسب و کار شما در این مقاله استفاده کنید.

2024-03-10 11:44:45

زمان مطالعه : 6 دقیقه