بهترین وب هاستینگ برای وردپرس

بررسی برترین میزبانی وب برای وردپرس

مفهوم اصطلاح وب هاستینگ یعنی هنگامی که میخواهید وب سایت خود را بر روی اینترنت قابل دیدن کنید باید آن را بر روی یک سرور میزبان قرار دهید .

وردپرس امروزه در اکثر کارهایی از جمله مدیریت وبلاگ و طراحی سایت کاربرد فراوان دارد . مدیران وب سایت وردپرسی ماهانه حجم قابل ملاحظه ای بازدیدکننده دریافت میکنند .

بازدیدکنندگان به دنبال محتوای مفید در سایت ها میگردند . بدون میزبانی وب قوی و کاربردی نمیشود این ارتباط را فراهم کرد و نمیتوان تجربه ی جذابی را به کاربر ارائه کرد .

اگر در حال حاضر از وردپرس استفاده میکنید و یا قصد دارید از این CRM برای وبلاگ یا طراحی وردپرس فروشگاهی خود استفاده کنید حتما باید از وب هاستینگ قوی برای این کار استفاده کنید .

سوالی که پیش می آید این است که کدام میزبانی وب را انتخاب کنم ؟ برای تجزیه وتحلیل ارائه دهندگان هاست وردپرسی مطلب زیر را دنبال کنید .

بررسی برترین وب هاستینگ برای وردپرس

وب هاستینگ قدرتمند Bluehost

Bluehost با ارائه ی وب هاستینگ برای بیش از 2 میلیون سایت در سراسر جهان یک رهبر قوی در حوزه ی میزبانی وب به خصوص سایت های وردپرسی است .

در واقع میتوان از میان چند ارائه دهنده ی فضای میزبانی وب میتوان به این مورد به عنوان وب هاستینگ توصیه شده توسط وردپرس اشاره کرد .

Bluehost یک گزینه عالی برای هر کسی تازه شروع به طراحی سایت کرده است می باشد . هنگامی که برای میزبانی ثبت نام می کنید یک سال دامین رایگان دریافت میکنید .

همچنین  وردپرس با یک کلیک نصب میشود . به طور معمول دامین هزینه دارد ، شما علاوه بر رایگان دریافت کردن آن در وقت صرفه جویی میکنید .

به جای ثبت د امنه و نصب کردن وردپرس  می توانید همه کارها را در یک مرحله انجام دهید . همچنین هزینه ی هاست بسیار کم است .

تنظیمات در Bluehost آسان است . دارای CDN  رایگان برای افزایش عملکرد و امنیت است . همچنین یک گواهینامه SSL رایگان همیشه فعال را دارا است .

از دیگر ویژگی های Bluehost موارد زیر است :

به روز رسانی اتوماتیک وردپرس
ترافیک نامحدود
فضای ذخیره سازی 50 گیگ
اعتبار بازاریابی رایگان

در مورد ترافیک محدودیت خاصی ندارد . ولی اگر سایت شما برسایر سایت های موجود در سرور تاثر بگذارد شاید از شما بخواهد به یک سطح بالاتر ارتقا پیدا کنید .

وب هاستینگ قدرتمند Bluehost

WP Engine بهترین Web hosting برای وردپرس مدیریت شده

WP Engine ارائه دهنده اصلی میزبانی وردپرس مدیریت شده است . این شرکت همچنین یک پلت فرم مملو از ابزارهای انحصاری دارد که به شما این امکان را میدهد سطح وردپرس خود را ارتقا بخشید.

چنانچه به تازگی سایت وردپرسی راه اندازی کرده اید و یا وبلاگی در دست دارید از WP Engine استفاده کنید . این شرکت به جز وردپرس میزبانی وب هیچ چیز دیگری را انجام نمیدهد .

WP Engine  به شما کمک میکند تا بدون نیاز به استخدام توسعه دهنده ی وب و یا در زمینه ی تعمیر و نگهداری ، سایتهایی با کارایی بالا بدست آورید .

همچنین بر بهینه سازی محیط IT تاثیر دارد و PHP  را نیز به روز نگه میدارد . این شرکت به طور پیوسته تهدیدات را کنترل میکند و سایت شما را سریع و ایمن نگه میدارد .

با استفاده از WP Engine ، وقت بیشتری برای تمرکز برطراحی یک سایت ایده آل دارید . همچنین دارای تم های متنوع است .

برخی از ویژگی های این وب هاستینگ عبارت است از :

به روزرسانی خودکار وردپرس
CDNرایگان
گواهی  SSL رایگان
محتوای Geotargeted

اگرچه WP Engine ارزان نیست اما هزینه ی گزاف ندارد و معمولی است .دارای ارتقا به برنامه های رشد یا مقیاس  است و به شما امکان میدهد بازدید بیشتری داشته باشید .

وب هاستینگ WP Engine

وب هاستینگ ارزان با هاستینجر

هاستینجر میزبانی وب بسیار ارزانی را ارائه میدهد . با این قیمت بسیار مناسب منابع لازم را دارد که یک سایت وردپرسی از بیرون کاملا تیز به نظر برسد .

تنظیم همه موارد آسان است ، حتی اگر اولین بار است که میزبان یا از وردپرس استفاده می کنید .

همچنین با ایجاد حساب جیمیل ، نام دامنه ، CDN و گواهی نامه ی SSL رایگان به شما وب هاستینگ ایده آلی را ارائه میدهد . سایت شما به کم ترین تلاش ایمن و سریع خواهد شد .

شما در هاستینجر 30 گیگ فضا به همراه دو پایگاه داده دریافت میکنید . همچنین دارای پشتیبان گیری هفتگی است .

شاید عدم پشتیبان گیری به صورت روزانه برای برخی مفید نباشد ولی اگر نیازی به آپدیت همیشگی سایت خود ندارید تهیه ی پشتیبان گیری هفتگی کاملا رضایت بخش است .

در این سیستم روند ها به صورت صعودی است . این یک ارزش واقعا عالی است زیرا این  Web hostingهزینه های خود را در جایی که حساب می کند کم نکرده است .

این میزبانی وب واقعا وردپرس را بهینه کرده است . حافظه پنهان    آن سرعت سایت شما را بالا می برد وهمکاری عالی با افزونه ها دارد .

میزبانی وب ارزان هاستینجر

بهترین پشتیبانی وب هاستینگ با SiteGround

برای کاربرانی که نیاز به  پشتیبانی با کیفیت بالا دارند اما آماده انجام یک برنامه مدیریت شده با هز ینه ی کم هستند بسیار عالی و کاربردی است .

چیزی که این شرکت ارائه میدهد میزبانی وب وردپرس مدیریت شده است . یعنی شما بسیاری از مزایای میزبانی وردپرس مدیریت شده را با قیمتی مشابه اشتراک گذاری در اختیار دارید .

SiteGround  به طور رسمی توسط وردپرس توصیه شده و به طور مداوم بررسی های برجسته ای دارد .

علاوه بر پشتیبانی جامع  SiteGround  از به روز رسانی ، امنیت و پیکربندی که سایت شما را سریع و ایمن نگه میدارد پشتیبانی میکند .

تعدادی از ویژگی های این میزبانی وب وردپرسی عبارت است از :

نصب خودکار وردپرس
طراح وب رایگان
امنیت و به روزرسانی در سطح سرور
بهینه سازی سایت
گواهینامه های SSL رایگان
حساب های ایمیل نامحدود و رایگان

وب هاستینگ SiteGround

دسته بندی

سئو و بهینه سازی

سئو و بهینه سازی

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل

متفرقه

متفرقه

مطالب مشابه

ویدیو مارکتینگ و استراتژی های آن

ویدیو مارکتینگ و استراتژی های آن به عنوان بخش مهمی از بازایابی هر بیزینس به حساب می آید و شما برای جذب مخاطب بیشتر باید با آن آشنا باشید

2024-04-20 09:56:32

زمان مطالعه : 6 دقیقه

راهنمای استفاده Looker Studio برای مبتدیان

در این مقاله قصد داریم نحوه ایجاد گزارش های عمل گرا را بر اساس داده های موجود و سفارشی سازی آن در استودیو Looker را آموزش دهیم.

2024-03-27 10:14:15

زمان مطالعه : 9 دقیقه

یافتن بهترین اینفلوئنسرهای اینستاگرام برای تجارت شما

اگر برای تبلیغ تجارت خود در اینستاگرام مشکل دارید میتوانید از روش های یافتن بهترین اینفلوئنسر اینستاگرام برای تبلیغ کسب و کار شما در این مقاله استفاده کنید.

2024-03-10 11:44:45

زمان مطالعه : 6 دقیقه