تکنیک های کامنت مارکتینگ

 

تکنیک های کامنت مارکتینگ

تاثیر کامنت مارکتینگ در سئو سایت بیش از گذشته است و با کمک تکنیک های اصولی به سئو وبسایت قدرت بیشتری دهید.

قصد داریم در این مقاله از بلاگ سلکتک به آموزش کامنت مارکتینگ و نکات مهم و اهمیت آن برای سئو بپردازیم.

برای بقا در یک بازار رقابتی نیاز است که یک استراتژی مناسب برای بازاریابی دیجیتالی خود داشته باشید.

کامنت مارکتینگ، یکی از بهترین استراتژی‌هایی است که با استفاده از آن می‌توان به نتایج بسیار مطلوبی در کسب و کار خود دست پیدا کنید.

مزایای این تکنیک بازاریابی به قدری زیاد است که با انجام آن میتوانید چند قدم از رقبای خود جلوتر بیوفتید. با سلکتک همراه باشید تا بیشتر در رابطه با اصول کامنت مارکتینگ آشنا شوید.

 

کامنت مارکتینگ چیست؟

پیش از تعریف کامنت مارکتینگ باید دید واضحی نسبت به کامنت و کامنت گذاری داشته باشید.

کامنت به نظرات کاربران، نقد و تجزیه و تحلیل آنها پس از هر پست است.

حال اگر قصد بازاریابی و جذب مخاطب را دارید باید از این روش به نفع خود استفاده کنید.

کامنت مارکتینگ یک راه برقرای ارتباط با مشتریان است تا بهتر بتوانید با آنها تعامل برقرار کنید و ایده و فرصت های جدیدی برای کسب و کار و محصولات خود بدست آورید.

در این روش با استفاده از کامنت گذاری در پلتفرم و سایت های محتلف و یا در سایت خود، می توانید به جذب و بازاریابی بپردازید.

بدین ترتیب برای رسیدن به موفقیت و پیشی گرفتن از قبا، با برقراری ارتباط مناسب با افراد و تعامل با آنها، اعتماد آنها را جلب کرده و به سمت محصولات و خدمات هدایت خواهید کرد.

 

اهمیت کامنت مارکتینگ

Comment Marketing یک استراتژی بازایابی است که سالهاست مورد استفاده بازاریابان قرار می‌گیرد.

در این روش شما هم میتوانید توجه ربات ها و الگوریتم های گوگل را به سمت سایت معطوف کنید و هم به جذب مخاطب بپردازید.

بدین ترتیب با جذب کاربران بیشتر و ایجاد تعامل بیشتر و کسب ترافیک و بازدید بیشتر برای سایت به سئو و بهینه سازی وبسایت کمک فراوانی خواهید کرد.

با فعالیت در شبکه های اجتماعی مانند وبسایت آپارات و ارسال نظر و کامنت ها، توجه افراد را جلب خواهید کرد.

با خرید دنبال کننده اپارات برای کانال اعتماد کاربران این شبکه اجتماعی را نسبت خود افزایش دهید تا بتوانید به مرحله تبدیل و ایجاد یک مشتری وفادار برسید.

سپس با هدایت آنها به سایت، یک قدم دیگر به موفقیت نزدیکتر خواهید شد.

 

تاثیر کامنت مارکتینگ در سئو سایت

همانطور که گفته شد، کامنت مارکتینگ می تواند تاثیر بسزایی در افزایش ترافیک و بازدید سایت داشته باشد. از این رو با افزایش بازدید شاهد بهبود سئو سایت خواهیم بود.

همچنین در صورتی که کامنت مارکتینگ در سایت شما انجام شود، با ایجاد یک تعامل سازنده بین شما و کاربران، زمان بیشتری در سایت شما سپری خواهند کرد و از این رو فاکتور تایم آن سایت بهتر خواهد شد. در این روش شما می‌توانید به معرفی دیگر خدمات خود میپردازید و آنها بیشتر با شما ارتباط برقرار خواهند کرد.

از تاثیرات دیگر Comment Marketing میتوان این مورد را ذکر کرد که برند و آدرس سایت شما، داخل سایت های دیگرقرار گرفته و همین مساله باعث رشد سئو و بهبود جایگاه سایت خواهد شد.

حال با کامنت گذاری در پست های سایت های مختلف و یا در سایت آپارات، به برندسازی به معرفی سایت و خدمات خود میتوانید بپردازید.

 

تاثیر کامنت مارکتینگ در سئو سایت

 

آموزش اصول کامنت مارکتینگ

کامنت مارکتینگ نیز مانند دیگر روش های دیجیتال مارکتینگ قوانین و قواعد خاص خودش را دارد.

راه های مختلفی برای بدست آوردن توجه کاربران وجود دارد. شما باید بتوانید با توجه به نکات و تکنیک های کامنت مارکتینگ، آنها را چه در سایت ها و شبکه های اجتماعی و چه در سایت خود به سمت محصولات خود هدایت کنید. همچنین به طور مناسب توجه الگوریتم ها و ربات های گوگل را نسبت به صفحات سایت معطوف نمایید.

در ادامه به شما راه های کامنت مارکتینگ اصولی را آموزش خواهیم داد.

 

با صبر و حوصله پاسخ نظرات را بدهید

باید دقت داشته باشید که برای هر پست و محصولی، یکسری منتقد وجود دارد. در صورت وجود نقد و یا نظرات مخالف در کامنت های هر پست، عکس العمل سریع و نابجا نداشته باشید تا بتوانید با آنها بهتر ارتباط برقرار کنید. اگر در جواب منتقدین به خوبی عمل نکنید و رضایت آنهارا جلب نکنید، باعث بی اعتمادی بین کاربرانتان میشود و این مورد خوب نیست، پس همیشه صبور باشید و با حوصله به کامنت ها پاسخ دهید..

 

مشخص کردن هدف Comment Marketing

شما باید هدف خود را از کامنت مارکتینگ مشخص کنید.

اینکه شما می‌خواهید ترافیک وبسایت خود را افزایش دهید، به برندسازی فکر می‌کنید یا قصد برقراری ارتباط با مدیران وب را دارید، همگی در استراتژی شما در بازاریابی دیدگاه و شیوه‌ای که انتخاب می‌کنید تاثیرگذار هستند.

بنابراین قبل از شروع کار هدف از Comment Marketing را مشخص کنید.

 

افزایش تعداد کامنت ها در پایین پست های سایت

افزایش تعداد کامنت در زیر پست ها تاثیر مستقیم در سئو سایت دارد. با افزایش متن به صفحه، باعث بروزرسانی محتوای صفحه خواهد شد و برای سئو مفید است.

روش بسیار موثر که با استفاده از آن می‌توانید تعداد کامنت‌های درج شده زیر پست‌های خود را افزایش دهید، درخواست مستقیم از مخاطبان است. برای این‌کار می‌توانید از طرح سوال یا نشان‌دادن تمایل خود برای مطلع‌شدن از نظرات کاربران خود استفاده کنید.

 

ایجاد محتوای با ارزش و مفید برای کاربران

تولید محتوای مفید و کاربردی همیشه در جذب کاربر موثر بوده است. اگر نیاز دارید تا کامنت در صفحات و پست های سایت افزایش یابد، محتواهای باارزش برای کاربران ایجاد کنید و یا از آنها بخواهید نظرشان را دررابطه با آن بیان کنند.

پست‌های چالش‌برانگیز که با موضوعات داغ روز نیز در ارتباط هستند، همیشه نظر مخاطبان را به خود جلب و آن‌ها را برای مشارکت از طریق کامنت، ترغیب مي‌کنند.

محتوایی تولید کنید که علاوه بر هدفمند بودن، ارزش نیز داشته باشد. این‌ کار باعث می‌شود تا مخاطبان، بدون اینکه شما از آن‌ها بخواهید، اقدام به گذاشتن کامنت برای پست یا بلاگ شما کنند.

 

آموزش اصول کامنت مارکتینگ

 

کامنت گذاشتن در سایت های قوی

کامنت مارکتینگ به جز جذب کاربر، برای ربات های خزنده گوگل هم مفید است. شما  در سایت‌هایی که رتبه‌های بالایی گوگل را دارند، کامنت قرار دهید.

این سایت ها بهترین مکان برای انجام کامنت مارکتینگ به‌شمار می‌روند. شما می‌توانید کلمات کلیدی خود را مشخص کنید و به سراغ سایت‌هایی که در این کلمات رتبه خوبی دارند بروید.

سایت‌هایی مانند آپارات، یوتیوب و از این قبیل شبکه های اجتماعی که قابلیت کامنت گذاری دارند و کاربران بیشماری دارند، برای کامنت مارکتینگ بسیار ایده آل هستند.

 

قراردادن یک راه ارتباطی در متن کامنت

کامنت شما در دیگر سایت ها باید به نحوی باشد که در صورت مشاهده آن، افراد بتوانند به راحتی با شما ارتباط برقرار کنند و یا مستقیما به سایت هدایت شوند، پس قرار دادن یک راه ارتباطی در متن کامنت را فراموش نکنید.

 

مختضر و واضح بودن متن و مضمون کامنت

از قراردادن متن های طولانی و حوصله سربر خودداری کنید. قراردادن متن های مختصر و مشخص اهمیت زیادی دارد و کاربران سریعتر آنها را میخوانند و در ایجاد یک تعامل موثر بشدت تاثیرگذار است.

 

خدمات افزایش ورودی گوگل

افزایش ورودی گوگل

دریافت کاربر واقعی از طریق گوگل

خدمات افزایش بازدید سایت

افزایش بازدید سایت

افزایش ترافیک سایت واقعی با آی پی ایران

خدمات ابزار سئو

ابزار سئو سایت

خدمات بررسی سئو سایت با ابزار سلکتک

خدمات افزایش بازدید رپورتاژ

افزایش بازدید رپورتاژ

دریافت ورودی واقعی از لینک های رپورتاژ

خدمات افزایش ای پی خارجی

بازدید مستقیم با IP خارج

ترافیک واقعی و هدفمند از سراسر جهان

خدمات افزایش بازدید از طریق شبکه اجتماعی

ترافیک از شبکه های اجتماعی

ترافیک رفرال سایت از طریق شبکه اجتماعی

خدمات افزایش ویواپارات

خدمات آپارات

افزایش لایک، کامنت و فالورآپارات

خدمات افزایش ویواینستاگرام

خدمات اینستاگرام

افزایش لایک، کامنت و فالوراینستاگرام

خدمات افزایش ویو یوتیوب

خدمات یوتیوب

افزایش لایک، کامنت و فالور یوتیوب

دسته بندی

سئو و بهینه سازی

سئو و بهینه سازی

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل

متفرقه

متفرقه

مطالب مشابه

راهنمای کامل برای بازاریابی یوتیوب

بازاریابی در یوتیوب یک فرصت خوب برای کسب و کسب‌وکارها در برندسازی و دستیابی به کاربران جدید در این پلت فرم اشتراک‌گذاری ویدیو است

2024-07-17 16:40:55

زمان مطالعه : 8 دقیقه

نحوه مسدودکردن reviews پولی در یلپ

اگر نحوه مسدودکردن reviews پولی در یلپ را نمیدانید با ما در این مطلب سلکتک همراه باشید تا بیاموزید چگونه با نظرات منفی جعلی در گوگل مپ برخورد کنید

2024-07-08 14:26:13

زمان مطالعه : 4 دقیقه

ChatGPT و تاثیر آن در بازاریابی

با ChatGPT قادر خواهید بود از قدرت هوش مصنوعی برای اتخاذ تصمیمات آگاهانه و مبتنی بر داده در مورد نیازهای مخاطب هدف خود استفاده کنید.

2024-07-02 17:00:22

زمان مطالعه : 6 دقیقه