آموزش ترفند نحوه افزایش بازدید ویدیو در آپارات

 

آموزش ترفند نحوه افزایش بازدید ویدیو در آپارات

اپارات محبوب ترین سایت اشتراک ویدیو در ایران است و به کمک آن می توانید درکسب و کار آنلاین خود موفق شوید. سئو و بهینه سازی ویدیو و تعداد بازدید ویدیو همیشه تاثیر بسزایی در بهبود این روند داشته است.

برای افزایش ویو ویدیو اپارات راه های مختلفی وجود دارد و ما در این مقاله بهترین ترفندها را به شما آموزش خواهیم داد.

به کمک راه های گفته شده در این مطلب از بلاگ سلکتک می‌توانید به روش های مفیدی دست پیدا کنید و بفهمید چگونه بازدید ویدیو آپارات را بالا ببریم.

در صورتی که فقط تولید محتوای ویدیویی میکنید اما راه بیشتر دیده شدن ویدیو و کانال را ندانید، تلاش های خود را بی تاثیر کرده اید. سئو ویدیو بسیار ساده است و با رعایت یکسری نکات شما نیز محتوا پربازدیدی در آپارات خواهید داشت.

با ما همراه باشید تا آموزش نحوه افزایش بازدید ویدیو در آپارات را به صورت کامل برای شما شرح دهیم.

 

خدمات اپارات

یکی از ساده ترین ترفندهای افزایش ویو خرید بازدید اپارات است.

بدین ترتیب شما با پرداخت هزینه بسیار کم و بدونه اتلاف وقت برای افزایش ویو ویدیوها اقدام کرده و نیاز به انجام کار خاصی نیست.

در پنل کاربری سلکتک، با رفتن به بخش آپارات و تکمیل فرم سفارش، می‌توانید اقدام به خرید فالور، بازدید و یا لایک اپارات کنید. سفارشات پس از بررسی اپراتور درحال انجام قرار میگیرد و شما فقط از نتیجه لذت ببرید.

اگر زمان کافی برای انجام مراحل سئو ویدیو به منظور بهبود آمارهای ویدیو اپارات را ندارید، خرید خدمات اپارات از ما این کار را برای شما آسان کرده است.

در ادامه راه سئو و بهینه سازی ویدیو آپارات را برای شما توضیح می‌دهیم.

 

شناسایی مخاطبان هدف و نیازهای کاربران

مهم ترین کار قبل از تولید محتوای ویدئویی مشخص کردن سبک کاری و شناسایی نیازهای کاربران است. با توجه به سلیقه و نیاز مخاطب هدف ، می توانید تعداد بیشتری فالوئر بدست آورید که درنهایت منجر به افزایش تعداد کاربر و بازدید برای شما می‌شود.

پس از ایجاد یک استراتژی مناسب برای روند فعالیت خود، شروع به ساخت کلیپ هایی جذاب برای جذب دنبال کننده بیشتر کنید.

 

انتخاب عنوان و توضیحات جذاب برای ویدیو

عنوان و توضیحات جذاب و مناسب همیشه از مهم ترین بخش های سئو و بهینه سازی بوده است و این نکته مهم در سئوی ویدیو آپارات نیز موثر است.

استفاده از عنوان جذاب همه ی کار نیست و شما باید به طول کارکترهای تیتر ویدیو و توضیحات آن نیز دقت کنید. حداکثر میزان عنوان هر ویدیو 80 کارکتر و برای توضیحات 550 کارکتر است.

سعی کنید تیتر را خیلی طولانی و یا خیلی کوتا ننویسید. همچنین برای توضیحات بهتر است کمتر از 150 کارکتر تایپ کنید تا در نتایج گوگل نیست با ظاهری مناسب نمایش داده شود.

نکته دیگر برای بهبود سئو ویدیو آپارات این است که از کلمات کلیدی در عنوان استفاده کنید. همچنین به کارگیری از دیگر کلمات و عبارات مهم در توضیحات تاثیر خوبی بر روی دیده شدن ویدیو آپارات دارد.

اگر موارد گفته شده برای تیتر و توضیحات ویدیو اپارات را رعایت کنید و از کلماتی مانند بهترین، عالی، باورنکردنی، طلایی و… استفاده کنید به جذابیت آن اضافه کردید و در نهایت برای شما جذب کاربر بیشتری را به همراه دارد.

 

ایجاد برچسب و تگ ویدئو

 

ایجاد برچسب و تگ ویدئو

استفاده از سیستم برچسب گذاری برای ویدیو اپارات، یکی دیگر از راه های موثر افزایش ویو به حساب می آید. سعی کنید برچسب‌های دقیق و مرتبطی برای ویدیوهایتان انتخاب کنید تا محتوای شما به مخاطب هدف شما نمایش داده شود

برای انتخاب تگ ویدیو باید نکات زیر را مد نظر داشته باشید:

  • حداکثر از 5 برچسب استفاده کنید و زیاده روی نکنید.
  • از یک برچسب منحصر مانند برند خود به فرد کنار سایر برچسب‌های خود استفاده کنید.
  • از کلمات کلیدی اصلی و فرعی در برچسب‌گذاری استفاده کنید؛
  • برچسب‌های استفاده شده توسط ویدیوهای پربازدید که محتوایی مرتبط با ویدیوهای شما دارند پیدا کرده و از آن‌ها استفاده کنید.

 

ایجاد کاور پست جذاب برای جذب مخاطب بیشتر

در آپارات اولین تصویری که از ویدیو به کاربر نمایش داده می‌شود کاور ویدئو هست. با ایجاد کاور پست جذاب، کاربران بیشتری را جذب می‌کنید و احتمال دیده شدن و کلیک روی ویدیو شما را تا چندین برابر افزایش پیدا می‌کند.

در ایجاد کاور پست باید به نکاتی همچون استفاده از رنگ های جذاب و خیره کننده، جلوگیری از شلوغ شدن و گیج کردن کابر و استفاده از متن های واضح و جذب کننده دقت داشته باشید.

 

ساخت ویدیوهای باکیفیت و استفاده از موضوعات همیشه سبز

کیفیت ویدیو یکی از نکات مهم در حین ایجاد محتوا است که باید رعایت کنید. قبل از آپلود ویدیو از کیفیت مناسب آن اطمینان حاصل کسب کنید. موضوعات همیشه سبز یا evergreen content به محتواهایی گفته می‌شود که همیشه به روز هستند و برای مدت زمان طولانی قدیمی نمی‌شوند.

در حوزه‌ای که در آن تولید محتوا می‌کنید، از این نوع محتوا زیاد بسازید. محتواهای همیشه سبز، مخاطبان زیادی دارند و باعث افزایش رتبه ویدیوی شما در نتایج گوگل و افزایش بازدید آپارات می‌شوند.

 

سازماندهی کانال به کمک ایجاد پلی لیست

هرچه قدر ویدیوهای بیشتری در کانال خود بسازید، پیدا کردن آن‌ها برای کاربران آپارات سخت‌تر می‌شود.

ایجاد پلی لیست های مرتب برای تعامل بهتر کاربران با کانال شما، باعث سازماندهی بیشتر محتواها گردیده و نتایج مناسبی برای شما به همره دارد. همین حالا ویدیوهای کانال اپارات خود را در پلی‌لیست‌های مختلف و مرتبط دسته‌بندی کنید.

 

اشتراک گذاری ویدیوها در شبکه های اجتماعی

اشتراک گذاری لینک و یا ویدیو در دیگر شبکه های اجتماعی پرطرفدار همانند، فیسبوک، توییتر، اینستاگرام و ... می تواند تاثیر زیادی در افزایش بازدیدکنندگان شما داشته باشد.

 

ویدیوهای پرسش و پاسخ

ساخت ویدیوی پرسش و پاسخ به این صورت است که از مخاطبانتان می‌خواهید تا سوالات خود را در کامنت یا به صورت مستقیم برای شما بفرستند و سپس ویدیویی از خودتان می‌سازید و به آن‌ها جواب می‌دهید.

هرچه قدر این سوالات شخصی‌تر باشند (در صورت امکان) برای مخاطب جذابیت بیشتری دارند.

با ساخت این ویدیوها می‌توانید یک ارتباط نزدیک و دوستانه با مخاطبان خود بسازید و نشان دهید که به آن‌ها اهمیت داده و در صورت امکان به تمام سوالات آن‌ها جواب می‌دهید.

 

لایو آپارات

 

لایو آپارات

با توجه به اهمیت لایو آپارات در جذب بیننده، به کمک آن می‌توانید کاربران بیشتری را به سمت کانال خود هدایت کنید، از این رو ویدیوهای شما بازدید بیشتری را خواهد داشت.

در طول ماه برنامه ریزی منظمی برای پخش زنده‌ها داشته باشید و مخاطبین خود را به تماشای این بخش عادت دهید. افرادی که جذب پخش زنده می‌شوند، اغلب کانال را فالوو میکنند و در صفحه اصلی آپارات، ویدیوهای شما با اولویت ویژه برای آن‌ها نمایش داده می‌شود.

 

تبلیغ کانال به کمک اینفلوئنسرها

با استفاده از تبلیغات از طریق اینفلوئنسرها و یا قرار دادن تبلیغ کانال، در صفحه های پربازدید و پر مخاطب، همچنین مصاحبه با افراد معروف در زمینه فعالیت کانال، به رشد آمار بازدید ویدیوهای کانال قدرت بیشتری دهید. همچنین انجام مصاحبه هارا می‌توانید در پخش زنده آپارات انجام دهید.

 

دسته بندی

سئو و بهینه سازی

سئو و بهینه سازی

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل

متفرقه

متفرقه

مطالب مشابه

ویدیو مارکتینگ و استراتژی های آن

ویدیو مارکتینگ و استراتژی های آن به عنوان بخش مهمی از بازایابی هر بیزینس به حساب می آید و شما برای جذب مخاطب بیشتر باید با آن آشنا باشید

2024-04-20 09:56:32

زمان مطالعه : 6 دقیقه

راهنمای استفاده Looker Studio برای مبتدیان

در این مقاله قصد داریم نحوه ایجاد گزارش های عمل گرا را بر اساس داده های موجود و سفارشی سازی آن در استودیو Looker را آموزش دهیم.

2024-03-27 10:14:15

زمان مطالعه : 9 دقیقه

یافتن بهترین اینفلوئنسرهای اینستاگرام برای تجارت شما

اگر برای تبلیغ تجارت خود در اینستاگرام مشکل دارید میتوانید از روش های یافتن بهترین اینفلوئنسر اینستاگرام برای تبلیغ کسب و کار شما در این مقاله استفاده کنید.

2024-03-10 11:44:45

زمان مطالعه : 6 دقیقه