ارائه داده های بیشتر برای تجزیه و تحلیل توسط یوتیوب

 

ارائه داده های بیشتر برای تجزیه و تحلیل توسط یوتیوب

آپدیت یوتیوب برای اطلاعات آماری بازدیدها و درآمد به زودی انجام می گیرد و این داده ها برای تجزیه و تحلیل بهتر اطلاعات برای صاحبان کانال دردسترس است.

یوتیوب درحال کار بر روی روش‌هایی است که به صاحبان کانال داده‌های بیشتری درباره عملکرد ویدیو، از جمله گزارش‌های دقیق درباره منابع بازدید و درآمد ارائه می‌کند.

اگر صاحب یک کانال یوتیوب هستید با استفاده از این گزارش ها و داده ها می‌توانید ایده های جدید برای تولید محتوا بدست آورید و در ایجاد ایده‌های ویدیویی جدید به شما کمک کند.

برخی از گزارش ها به طور فعال در حال کار هستند، اما برخی دیگر در مرحله ایده هستند.

حال قصد داریم دررابطه با این قابلیت های جدید یوتیوب بیشتر توضیح دهیم.

 

تعداد بازدیدهای ویدیو بر اساس نوع ورودی بازدید

مدیرکانال یوتیوب اطلاعات کامل در رابطه با نوع و مکان ورودی بازدیدهای ویدیویی خود می‌خواهند.

اگر ویدیوهای معمولی منتشر می‌کنید، Shorts پست می‌کنید و یا درحال لایواستریم هستید، همه بازدیدها به عنوان یک معیار واحد در گزارش‌های تحلیلی محاسبه می‌شوند.

یوتیوب برای نمایش این آمارها به صورت گزارش‌های است که نمای کلی از قالب‌های ویدیویی مختلف و بازدیدهای تولید شده توسط هر نوع ورودی را نشان می‌دهد.

می‌توانید داده‌های مربوط به چند ساعت ویدیویی که آپلود کرده‌اید، چند ساعت لایواستریم، تعداد بازدیدهایی که برای هر قالب دریافت کرده‌اید و اطلاعات مفید دیگری را در این گزارش دریافت کنید.

 

نمایش آمارها در یوتیوب

 

نمایش آمارها در یوتیوب

با توجه به نوع پخش و بازدیدهای انجام شده، یک نمای کلی از فرمت های مختلف بازدید به شما ارائه می‌شود.

برای مثال، حتی میزان آپلود ویدیو یا بازدید لایو هم به شما نمایش داده می‌شود.

در این گزارشات، در مورد نماهای هر قالب به شما اطلاع داده می‌شود. همچنین در مورد تعامل و ارتباطی که مخاطب با این قالب ها برقرار می کند را اطلاع می‌دهد. درنتیجه شما هنگام ساخت ویدیوهایی بعدی بهتر تصمیم گیری می‌کنید.

بنابراین می‌توانید برای ویدیوهای معمولی ، Shorts (ویدیوهای کوتاه) و یا پخش زنده(لایو استریم) تجزیه و تحلیل‌های مناسب را ببینید.

 

داده های بیشتر برای تحلیل منبع درآمد ویدیو یوتیوب

برای کانال هایی که واجد شرایط کسب درآمد از ویدیویوتیوب هستند،YouTube  قصد دارد داده‌های بیشتری درباره منابع درآمد به صورت جداگانه اضافه کند.

در این قسمت گزارشات داده‌های درآمد بر اساس نوع ویدیو و نحوه ایجاد درآمد تقسیم می‌شوند.

می‌توانید مستقیماً ببینید چقدر از ویدیوهای معمولی، چه میزان از فیلم‌های کوتاه(Shorts) و همچنین از پخش زنده چقدر درآمد کسب کرده‌اید.

علاوه بر این، یوتیوب در حال برنامه ریزی برای اضافه کردن اطلاعات بیشتر در مورد روش های کسب درآمد است که در مطلب قابلیت ها و راه های جدید کسب درآمد از یوتیوب بیشتر در این باره توضیح داده ایم.

به کمک این گزارشات نگاه دقیق‌تری نسبت به عضویت‌ها، محصولات برچسب‌گذاری‌شده و همه راه‌های مختلف کسب درآمد در YouTube ارائه می‌دهد.

 

یافتن ایده های جدید برای تولید محتوای ویدیو YouTube

 

یافتن ایده های جدید برای تولید محتوای ویدیو YouTube

مهم‌ترین بخش فعالیت در یوتیوب ساخت محتوا و تولید ویدیوهای جذاب است.

نوع دیگری از گزارش‌هایی که یوتیوب ارائه می‌دهد، داده‌هایی است که به تولید ایده‌های ویدیویی جدید کمک می‌کند.

یوتیوب اخیراً یک ابزار آزمایشی راه‌اندازی کرده است که میزان محبوبیت عبارات جستجوی خاصی را نشان می‌دهد و یا موضوعات ویدیویی که فاقد محتوا هستند را نمایش می‌دهد.

این ابزار برای نشان دادن اینکه کدام موضوعات در یوتیوب پرطرفدار هستند.

علاوه بر این، این ابزار ایده هایی برای موضوعات جدیدی ارائه می دهد که می توانید به کمک آن مخاطبان کانال خود را با آنها گسترش دهید.

همچنین موضوعاتی که احتمالاً با مخاطبان فعلی شما مرتبط است و برای آنها جذاب به نظر میرسد، به اطلاع شما می‌رساند.

درهر صورت این ویژگی ها معرفی شده، در طول سال جاری ارائه می‌شوند و یوتیوب هیچ جدول زمانی برای زمان عرضه هر یک از این ویژگی های جدید اعلام نکرده است.

 

دسته بندی

سئو و بهینه سازی

سئو و بهینه سازی

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل

متفرقه

متفرقه

مطالب مشابه

ویدیو مارکتینگ و استراتژی های آن

ویدیو مارکتینگ و استراتژی های آن به عنوان بخش مهمی از بازایابی هر بیزینس به حساب می آید و شما برای جذب مخاطب بیشتر باید با آن آشنا باشید

2024-04-20 09:56:32

زمان مطالعه : 6 دقیقه

راهنمای استفاده Looker Studio برای مبتدیان

در این مقاله قصد داریم نحوه ایجاد گزارش های عمل گرا را بر اساس داده های موجود و سفارشی سازی آن در استودیو Looker را آموزش دهیم.

2024-03-27 10:14:15

زمان مطالعه : 9 دقیقه

یافتن بهترین اینفلوئنسرهای اینستاگرام برای تجارت شما

اگر برای تبلیغ تجارت خود در اینستاگرام مشکل دارید میتوانید از روش های یافتن بهترین اینفلوئنسر اینستاگرام برای تبلیغ کسب و کار شما در این مقاله استفاده کنید.

2024-03-10 11:44:45

زمان مطالعه : 6 دقیقه