افزایش نرخ صفحه فرود ویدیو

استفاده از صفحه فرود ویدیو برای افزایش نرخ تبدیل

مهم ترین کار برای هر سایت و کسب و کار آنلاین، جذب کاربر است. از این رو باید بتوانید از طریق راه های مختلف، اقدام به جذب کاربر کنید.

گاهی اوقات داخل سایت صفحات فرود ویدیویی وجود دارد، همچنین شبکه های اجتماعی که در آنها ویدیو آپلود می‌کنید از این قاعده مستثنی نیستند.

راهکارهای موثر برای افزایش نرخ تبدیل لندینگ پیج ویدیو در مبحث دیجیتال مارکتینگ بسیار حائز اهمیت است و برای موفقیت در کسب وکار باید این نکات را بیاموزید.

افزایش نرخ تبدیل در هر پلتفرم و هر سبک تبلیغات و فعالیتی، متفاوت است. با ما در سلکتک همراه باشید تا راهکارهای افزایش نرخ تبدیل از طریق لندینگ پیج ویدیویی را به صورت کامل توضیح دهیم.

لندینگ پیج یا صفحه فرود ویدیو یعنی چی؟

ابتدا به تعریف لندینگ پیج میپردازیم سپس صفحه فرود ویدیو را شرح میدهیم.

به زبان ساده ، صفحه فرود به اولین صفحه ای قلمداد میشود که پس از کلیک روی url در آن فرود می آیید.

به این خاطر یک صفحه ی فرود را تقریباً هر چیزی می توان نام برد. صفحه اصلی ، پست ، صفحه ی محصول یا محصولات و غیره.

با توجه به  سادگی این تعریف ، هنگامی که ما در مورد "صفحه های فرود" در بازاریابی آنلاین صحبت می کنیم ، مقصود صفحه ای است که به طور مشخص برای دریافت ترافیک از یک بازاریابی آنلاین مطرح شده است.

یکی از مواردی که به جرئت میتوان گفت نقش کلیدی در کیفیت صفحات فرود داردفیلم ها هستند. آیا ویدیوها در تبدیل صفحه مقصد نقش بسزایی دارند؟

تقریبا 40٪ از کاربران می گویند که خدمات یا کالاهایی را خریداری کرده اند از طریق YouTube یافته اند و 81٪ از بازاریابان می گویند ویدئو به آنها کمک کرده است تا راهی کشف کنند.

در این راستا میتوان به سرویس اشتراک گذاری ویدیوی بسیار قوی به نام آپارت اشاره کرد. سرویسی که مخاطبان بسیاری داشته و بسیار کارآمد میباشد.

ما در تیم سلکتک تمامی خدمات مربوط به این سرویس ازجمله افزایش ویو آپارات ، افزایش لایک و... را ارائه میدهیم.

لندینگ پیج چیست ؟

صفحه فرود ویدیو و جذب مشتری

با توجه به اشاره ی فوق و تمایل کاربر به استفاده از ویدیو در کسب نتیجه ی درخواست خود یکی از راههای جذب مشتری استفاده از این نکته ی کلیدی است یعنی ویدئو.

به همین علت است که استفاده ازفیلم ها در صفحات فرود به بهینه‌سازی آن کمک ارزشمندی میکند. زیرا باعث ایجاد یک احساس شخصی شده واحساسات انسانی را به گونه ای شروع می کنند که کلمات و متن ها نمیتوانند.

یک صفحه فرود ویدیو ، مشتریان بالقوه را در راستای بازاریابی شما جذب می کند. ویدیوها در صفحه مقصد  فروش محصول یا دریافت برای شمارا افزایش می دهد.

روش های مختلفی برای جذب مشتری به کسب و کار آنلاین شما وجود دارد. داشتن یک ویدیو در صفحه مقصد خود باعث این افزایش است که بتوانید مشتری خود را حفظ کرده و یک خدمت را تبلیغ کنید.

تقریبا 25 درصد از صفحات فرود با کیفیت دارای ویدیو هستند. استفاده از ویدئوها  می تواند  تقریبا 86٪ تبدیل را افزایش دهد . این مساله گویای کار مفید و ارزشمند فیلم ها در رونق و کارایی کسب و کار شما است.

اضافه کردن یک ویدیو در صفحه یک روش ایده ال برای جذب کاربر ، انتقال پیغام  و تأثیرگذاری در مشتری برای انجام فرآیندهای مد نظر شما است.

لندینگ پیج و جذب مشتری

راهکارهای موثر برای افزایش نرخ تبدیل صفحه فرود ویدیو

شما باید بتوانید فرایند جذب کاربر را بهتر پیش ببرید، از این رو برای افزایش نرخ تبدیل در صفحه فرود ویدیو یکسری راهکار وجود دارد. با ما در این مقاله از بلاگ سلکتک همراه باشید تا این راهکارها را شرح دهیم.

  • اهداف خود را مشخص کنید

با تمرکز بر تولید بیشتر خدمت یا محصول خود ،برند خود را معرفی کنید.شما باید درک کنید که صفحات فرود ویدیو برای کسب و کارتان چه مزیتی دارد.

صفحات Landing به میزان قابل توجهی کسب و کار شما را افزایش میدهد. م هرچه تعدادش بیشتر باشد ، شما می توانید ترافیک بیشتری برای کسب و کار خود ایجاد کنید.

  • تولید ویدیوهای متنوع

مطمئن شوید که از سبک صحیح فیلم استفاده کرده اید. ایجاد فیلم های متنوع برای کاربران گوناگون که به مطالب و محتوای مختلف نگاه می کنند.

شما باید ویدیوهایی بسازید که مخاطب آنها کاربران با سلیقه های متفاوت باشد. با داشتن مجموعه ای از فیلم های متنوع، میتوانید بر اساس نیاز هر کاربر ویدیویی را استفاده کنید.

همچنین برای صفحه فرود ویدیوی خود فیلم های متنوعی از قبیل محتوا ، محصولات و خدمات ایجاد کنید. می توانید از شبکه های اجتماعی ، پیام ،ایمیل مارکتینگ و سایت خود استفاده کنید.

افزایش نرخ تبدیل صفحه فرود ویدیو

  • موقعیت و جایگاه فیلم

مکانی که ویدیو خود را قرار می دهید در تبدیل شما بسیارتأثیر گذار است.شاید مهمترین مطالب خود را در بالای صفحه اصلی قرار دهید که از نظر دیدگاه کاملاً منطقی و صحیح است.

درست این همان چیزی است که بازدیدکننده ابتدا می بیند بسیاری از کاربران به دنبال صفحات فرود در تلفن های  همراه خود هستند پس با استفاده بیشتر وبهینه تر از موبایل اهمیت آن بیشترمیشود.

اکثر افراد در بالای صفحات شما به دنبال نیاز و خواسته ی خود هستند جایی که در معرض بیشتر دید است. و تعدادی هم در بلاگ ها به دنبال محتوا و مطلب خود میگردند.

طبق یک آمار ازگوگل  گفته میشود که  تبلیغاتی که در بالای صفحه قرار دارند 73٪ دید دارند.تاجایی که میشود  صفحات فرود ویدیو های خود را در قسمت بالای صفحه اصلی قرار دهید.

  • مختصر کردن فیلم ها

هرچه مدت زمان ویدیو بیشتر باشد دامنه توجه کاربر کمتر میشود.مهم است که محتوای ارزشمند ولی قابل فهم را در اختیار مردم قرار دهید.

طبق یک آمار کلی  ویدئویی با زمان کمتر از دو دقیقه بیشترین جذابیت را ایجاد می کند. تقریبا 52 درصد ازبینندگان فیلم های آموزشی و ... بین 3 تا 6 دقیقه خواهان تماشای فیلم هستند.

  • ارزشمندی و مزیت آن را به مخاطب خود نشان دهید

نیازمخاطب خود را درک کنید بااین راه می توانید راه حل های موجود برای آنها را بدست آورید.

وقتی خواسته ی کاربر را متوجه شوید میتوانید مزیت فیلم رابه  روشی شخصی شرح دهید.  بر روی  ویدیوهایی تمرکز کنید که مخاطبان شما نیاز دارند آنها را ببینند.

  • بهینه سازی فیلم ها برای سئو

میدانیم که تمامی ویدیوها در گوگل هستند و بزرگترین موتور جستجوگوگل است. ربات های موتور جستجو گوگل فیلم هایی را به افرادی که نیازها و مطالب مختلف را جستجو می کنند پیشنهاد می کنند.

باتوجه به این که گوگل تنها یک ویدئو را در هرصفحه میکشد تا جایی که امکان دارد ویدیویی را تولید کنید که شانس بازدید زیادی داشته باشد.

روش های افزایش نرخ تبدیل لندینگ پیج

چند نکته ی اساسی برای تبدیل صفحات هدف ویدیو

از زیرنویس ها استفاده کنید. کاری کنید که استفاده از ویدیوی landing page شما برای همه آسان باشد. زیرنویس بسته  پلنی است که به شما کمک می کند تا فیلم های خود را جذاب تر کنید و به کاربران اجازه می دهد راحت تر فیلم شما را مشاهده کنند.

همچنین فیلم های شما باید به گونه ای باشد که اگر کسی قبلاً در وب سایت شما سر زده باشد ، این امکان را به او بدهد که در آنجا اطلاعات بیشترو مفیدتری درباره خدمت یا برندشما کسب کند.

به نوعی  صفحات هدف(صفحات فرود) ویدیو دروازه ای است برای معرفی هر اقدامی که شما برای کسب و کار و برند خود انجام میدهید . پس این فرصت را برای جذب مخاطب و معرفی کسب و کارتان توسط ویدیو را ازدست ندهید.

نکات مهم صفحه فرود ویدیو

دسته بندی

سئو و بهینه سازی

سئو و بهینه سازی

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل

متفرقه

متفرقه

مطالب مشابه

ویدیو مارکتینگ و استراتژی های آن

ویدیو مارکتینگ و استراتژی های آن به عنوان بخش مهمی از بازایابی هر بیزینس به حساب می آید و شما برای جذب مخاطب بیشتر باید با آن آشنا باشید

2024-04-20 09:56:32

زمان مطالعه : 6 دقیقه

راهنمای استفاده Looker Studio برای مبتدیان

در این مقاله قصد داریم نحوه ایجاد گزارش های عمل گرا را بر اساس داده های موجود و سفارشی سازی آن در استودیو Looker را آموزش دهیم.

2024-03-27 10:14:15

زمان مطالعه : 9 دقیقه

یافتن بهترین اینفلوئنسرهای اینستاگرام برای تجارت شما

اگر برای تبلیغ تجارت خود در اینستاگرام مشکل دارید میتوانید از روش های یافتن بهترین اینفلوئنسر اینستاگرام برای تبلیغ کسب و کار شما در این مقاله استفاده کنید.

2024-03-10 11:44:45

زمان مطالعه : 6 دقیقه