ویدیو IGTV و استفاده در تجارت

کسب و کارها چگونه از ویدیو IGTV استفاده میکنند ؟

وقتی صحبت از بازاریابی در شبکه های اجتماعی می شود  ویدئو یکی از مفیدترین و موثرترین قالب های محتوا است. ویدیو IGTV اینستاگرام نمونه ی بارز این سبک است .

موفقیت استوری های اینستاگرام  نمونه ای شاخص از محبوبیت ایجاد ویدیو است . ویدئوهای کوتاه مدت واقعاً برای پخش مناسب نیستند و اکثر مردم علاقه به فیلم های بلند مدت دارند .

برای نمونه مانند یوتیوب که ویدئوهای با شکل طولانی تر دارد و این یکی از جذابیت های این رسانه است . سوال این است که چه چیزی IGTV را بسیار جذاب می کند؟ .

در پست های قبل در مورد تبلیغات استوری اینستاگرام و هزینه های آن صحبت کردیم در این پست قصد دارید نکات مهم در مورد فیلم IGTV و نحوه ی استفاده ی کسب و کارها از این ویژگی اینستاگرام را برای شما توضیح دهیم .

کسب و کارها چگونه از IGTV استفاده میکنند ؟

ویدیو IGTV چیست ؟

IGTV  برنامه ای است که می تواند به تنهایی یا همزمان با رسانه ی اجتماعی اینستاگرام استفاده شود . این ایده به طور کل جواب اینستاگرام به یوتیوب است .

زیرا برای مشاهده ویدئوهای طولانی مدت با بهینه سازی موبایل طراحی شده است .

هر کاربری می تواند یک کانال ایجاد کند و محتوای ویدئویی حداکثر تا یک ساعت را به اشتراک بگذارد .

همچنین کاربر یا برند تجاری می تواند محتوای مخصوص کانال را در اینجا ایجاد کند یا آن را به ویدیوهایی که قبلاً در اینستاگرام بارگذاری کرده است اضافه کند .

تفاوت اصلی بین IGTV و استوری اینستاگرام این است که طول این فیلم ها باهم فرق دارد از چند دقیقه تا یک ساعت متغیر است .کابران تایید شده میتوانند فیلم های یک ساعته ایجاد کنند .

در حالی که از برنامه استفاده می کنید اتوماتیک وار با فالورهای اینستاگرام که از برنامه استفاده می کنند  ارتباط برقرار می کنید .

به طور خلاصه این ویژگی چرخاندن کانال های تلوزیون را زنده می کند بدون این که مجبور شوید با تبلیغات سروکار داشته باشید . اما بدانید که هنوز توع یوتیوب را ندارد .

ویدیو IGTV چیست ؟

ویدیو IGTV اینستاگرام بهتر است یا یوتیوب ؟

استفاده از تلوزیون اینستاگرام یا IGTV  به کاربران و برندهای تجاری مزایای بیشتری نسبت به یوتیوب ارائه می دهد .

اول این که هیچ تبلیغاتی در این مرحله وجود ندارد ، بنابراین می توانید بدون وقفه و تغییر کانال که باعث از دست رفتن مخاطب میشود محتوای بصری خود را به جلو ببرید .

ویدیو IGTV  همچنین برای استفاده در تلفن های هوشمند طراحی شده است  با فیلم های عمودی که نیاز نباشد کاربران برای دیدن ویدیوها تلفن های خود را افقی کنند .

این برنامه نه تنها برای موبایل بهینه شده است بلکه کاربران به راحتی میتوانند فیلم ها را از طریق موبایل خود بارگذاری کنند .

فیلم های عمودی قبلاً توسط Snapchat و اخیراً توسط TikTok محبوب شده اند . بنابراین کاربران باید قدردان اینستاگرام و این ویژگی جدید آن باشند .

یوتیوب و اینستاگرام رقبای قدیمی هستند زیرا اینستاگرام در حال حاضر با فراوانی کاربری که دارد باعث این شده است که رقابت سختی بین این دو به وجود آید .

IGTV یا یوتیوب ؟

ترفندهای مهم استفاده از ویدیو IGTV  در بازاریابی

در زیر تعدادی از کارهایی که برای استفاده از IGTV نیاز دارید بدانید را آورده ایم :

راه اندازی کانال خود

هنگامی که تصمیم به استفاده از IGTV اینستاگرام گرفتید  مرحله بعدی این است که برنامه را بارگیری کرده و مطمعن شوید نیاز شما را برطرف میکند و در دسترس است .

سپس روی تنظیمات کلیک کنید و کانال خود را ایجاد کنید . این نکته حائز اهمیت است که IGTV هم برای دسکتاپ و هم برای موبایل بهینه شده است .

بارگذاری کنید

هنگامی که برنامه را تنظیم کردید به مرحله ی بارگذاری بروید .به یاد داشته باشید که ضبط فیلم در آن مانند استوری اینستاگرام نیست  و این مزایا و معایبی به همراه دارد .

اما به طور کلی ، مانند YouTube تنظیم شده است که می توانید چندین ویدیو ایجاد کنید و سر فرصت میتوانید آنها را ویرایش و منتشر کنید .

شما می توانید تعدادی ویدیو از گالری خود بارگذاری کنید  و سپس آنها آماده مشاهده هستند . دنبال کنندگان شما در اینستاگرام حتی در صورت نداشتن اطلاع از ویدیو IGTV به طور خودکار این ویدیوها را می بینند .

ترفندهای استفاده از ویدیو IGTV

نکات مهم در مورد IGTV

درست مانند هر استراتژی دیگر در رسانه های اجتماعی باید مطمئن شوید که فیلم ها را برای کاربران خود در آن شبکه ی اجتماعی ایجاد میکنید .

برای این منظور ، باید بدانید که در حال حاضر در اینستاگرام چه کار می کنید و کجا به شما خدمت بیشتری میکند .

پس از ارسال ، می توانید ویدیو IGTV خود را از طریق سایر کانال های خود و مهمتر از همه در کانال معمولی اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید.

اطمینان حاصل کنید که ویدیوهای شما 15 ثانیه یا مدت زمان بیشتری طول میکشند اما بیش از 10 دقیقه نیستند . یک فیلم 3-4 دقیقه ای معمولاً مدت زمان مناسبی است.

بررسی کنید که فالورها و مخاطبان شما حداقل یک دقیقه وقت برای فیلم های شما میگذارند. بنابراین در ابتدا کاملا واضح و روشن باشید .

در مقدمه مراقب به صدای ویدیو خود باشید که زیاد بلند نباشد این ویدیوها بلافاصله هنگامی که کسی به کانال ها می رسد ، شروع می شوند بنابراین مراقب باشید مخاطب را نترسانید .

از لینک های قابل کلیک استفاده کنید دقیقا مثل  YouTubeکه برای هدایت ترافیک به صفحه فرود یا قسمت های دیگر سایت مفید عمل میکند .

چنان چه نحوه ی استفاده از هشتگ ها در اینستاگرام را میدانید نحوه استفاده از آنها را برای اینستاگرام را خواهید دانست . از آن ها برای بهبود سئو استفاده کنید .

بسیاری از برندهای تجاری و اینفلوئنسرها در حال استفاده از این کانال ویدئویی طولانی مدت با استفاده آسان جهت بهبود بازاریابی و رونق کسب و کار خود هستند .

IGTV یک پلتفرم ارزشمند است . به یاد داشته باشید که استوری های اینستاگرام موقتی هستند در حالی که با ویدیو IGTVمی توانید محتوایی ایجاد کنید که بماند .

نکات مهم IGTV

خدمات افزایش ورودی گوگل

افزایش ورودی گوگل

دریافت کاربر واقعی از طریق گوگل

خدمات افزایش بازدید سایت

افزایش بازدید سایت

افزایش ترافیک سایت واقعی با آی پی ایران

خدمات ابزار سئو

ابزار سئو سایت

خدمات بررسی سئو سایت با ابزار سلکتک

خدمات افزایش بازدید رپورتاژ

افزایش بازدید رپورتاژ

دریافت ورودی واقعی از لینک های رپورتاژ

خدمات افزایش ای پی خارجی

بازدید مستقیم با IP خارج

ترافیک واقعی و هدفمند از سراسر جهان

خدمات افزایش بازدید از طریق شبکه اجتماعی

ترافیک از شبکه های اجتماعی

ترافیک رفرال سایت از طریق شبکه اجتماعی

خدمات افزایش ویواپارات

خدمات آپارات

افزایش لایک، کامنت و فالورآپارات

خدمات افزایش ویواینستاگرام

خدمات اینستاگرام

افزایش لایک، کامنت و فالوراینستاگرام

خدمات افزایش ویو یوتیوب

خدمات یوتیوب

افزایش لایک، کامنت و فالور یوتیوب

دسته بندی

سئو و بهینه سازی

سئو و بهینه سازی

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل

متفرقه

متفرقه

مطالب مشابه

راهنمای کامل برای بازاریابی یوتیوب

بازاریابی در یوتیوب یک فرصت خوب برای کسب و کسب‌وکارها در برندسازی و دستیابی به کاربران جدید در این پلت فرم اشتراک‌گذاری ویدیو است

2024-07-17 16:40:55

زمان مطالعه : 8 دقیقه

نحوه مسدودکردن reviews پولی در یلپ

اگر نحوه مسدودکردن reviews پولی در یلپ را نمیدانید با ما در این مطلب سلکتک همراه باشید تا بیاموزید چگونه با نظرات منفی جعلی در گوگل مپ برخورد کنید

2024-07-08 14:26:13

زمان مطالعه : 4 دقیقه

ChatGPT و تاثیر آن در بازاریابی

با ChatGPT قادر خواهید بود از قدرت هوش مصنوعی برای اتخاذ تصمیمات آگاهانه و مبتنی بر داده در مورد نیازهای مخاطب هدف خود استفاده کنید.

2024-07-02 17:00:22

زمان مطالعه : 6 دقیقه