نحوه ی ایجاد و ارسال پست اینستاگرام

چگونه یک پست اینستاگرام ایجاد کنیم ؟

اینستاگرام که متعلق به فیس بوک است یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در جهان در حال حاضر است . باتوجه به وجود کسب و کار شما در اینستاگرام باید با نحوه ی ایجاد پست اینستاگرام آشنا باشید .

اینستاگرام بیش از 1 میلیارد کاربر فعال در هر ماه ودر حدود پانصد هزار نفر کاربر فعال در یک روز دارد .

با چنین ارقامی واضح است که کسب و کار شما باید در اینستاگرام باشد . با این حال سوالاتی از قبیل  چگونه یک Instagram Post ایجاد کنم و بهترین زمان آن کی است برای شما پیش بیاید .

در پست های قبلی در مورد تبلیغات استوری اینستاگرام و همچنین هزینه ی این تبلیغات صحبت کردیم . در این پست شما را با نحوه و استراتژی های ایجاد پست Instagram آشنا میکنیم .

چگونه یک پست اینستاگرام ایجاد کنیم ؟

طریقه ی ایجاد پست اینستاگرام با کامپیوتر شخصی

شما میتوانید در رایانه ی شخصی خود یک پست اینستاگرام ارسال کنید . با این شرط که کمی  باید بیشتر تلاش کنید .

تنها راهی که می توانید از طریق کامپیوتر خود انجام دهید مرورگر کروم است . برای انجام این کار باید برخی از تنظیمات را در مرورگر خود تغییر دهید تا آن را با موبایل شبیه سازی کنید .

مراحل زیر را دنبال کنید :

مرورگر کروم را باز کنید

این تنها راهی است که می توانید از طریق رایانه شخصی خود در  اینستاگرام این بنامه را اجرا کنید بدون اینکه بخواهید از طریق موبایل این اقدام را انجام دهید .

وارد وب سایت اینستاگرام شوید

به صفحه ی لاگین اینستاگرام بشوید و سپس وارد اکانت خود بشوید . چنانچه اکانت فیسبوک فعال دارید می توانید از اطلاعات کاربر فیس بوک خود برای لاگین شدن استفاده کنید .

تغییر ابزار بازرسی به نمای موبایل

بر روی سه نقطه در بالا سمت راست صفحه Chrome خود کلیک کنید  به "More Tools" بروید و در نهایت "Developer Tools" را انتخاب کنید .

بر روی تغییر دستگاه کلیک کنید که شبیه یک تلفن همراه در جلوی صفحه است .

با این کار مرورگر کروم شما به یک مرورگر موبایل شبیه سازی میشود . به این معنی که می توانید ظاهر وب سایت ها را در دستگاه تلفن همراه مشاهده کنید .

نحوه ی ایجاد پست اینستاگرام از طریق مک

اگر از کاربران Safari هستید  یک راه حل سریع نیز وجود دارد که به شما امکان می دهد از مرورگر خود یک پست اینستاگرام ایجاد کنید .

بازکردن Safari و به روزرسانی تنظیمات

حال که طریقه ی ایجاد Instagram Post را در کامپیوتر شخصی خود یاد گرفتید  بیایید در مورد نحوه ارسال پست Instagram از طریق رایانه هنگام مک صحبت کنیم .

اگر نمای کاربری خود را به آیفون تغییر دهید می توانید از Mac خود به به اینستاگرام ارسال داشته باشید .

مرورگر Safari خود را باز کنید و بر روی این کلمه کلیک کنید . حال "Preferences"و سپس "Advanced" را در پنجره باز شده انتخاب کنید . نمایش منوی توسعه در نوار منو را علامت بزنید .

تغییر نماینده ی کاربر

در این مرحله یک برگه ی جدید سافاری بازکنید روی کلمه "Develop" کلیک کنید . از آنجا "User Agent" را پیدا کنید سپس گزینه iPhone را از لیست انتخاب کنید.

وارد اینستاگرام شوید به ایجاد و ارسال پست اینستاگرام بپردازید و مانند یک موبایل فید خود را مرور کنید .

ایجاد پست اینستاگرام با کامپیوتر شخصی

ارسال پست اینستاگرام از طریق تلفن همراه

در اصل اینستاگرام  قرار بود یک برنامه برای موبایل باشد و البته هنوز هم چنین است . بنابراین ایجاد محتوا و ارسال Instagram Post از طریق تلفن شما بهترین و آسان ترین گزینه است .

در صفحه ی اصلی اینستاگرام خود دکمه "+" را در بالا سمت راست بزنید . گزینه های ارسالی که برای شما نشان داده خواهد شد به این صورت است :

 ارسال

تصاویر را از تلفن خود انتخاب کرده و ارسال کنید . برای ایجاد نمایش اسلاید می توانید به دلخواهیک عکس یا چندین عکس را انتخاب و ارسال کنید .

استوری

عکس ها و فیلم های موقت را به اشتراک بگذارید .  میدانید که استوری یک 24 ساعت می ماند ولی میتوانید آن را در قسمت Highlight ذخیره کنید .

لایو یا زنده

پخش زنده  از طریق اینستاگرام که با دوربین گوشی خود انجام میشود .

همانطور که اشاره شد ایجاد Instagram post در موبایل آسان ترین روش از میان روش های موجود است . برای رونق کسب و کار خود میتوان از این روش استفاده کرد .

ارسال پست اینستاگرام با موبایل

بهترین زمان ایجاد و ارسال پست اینستاگرام

اگر از اینستاگرام  به عنوان فضای مناسب جهت بازاریابی استفاده میکنید دانستن بهترین زمان ایجاد پست Instagram مهم است .

باید بدانید که مخاطبین موردنظر شما در چه ساعاتی از روز در اینستاگرام فعال هستند و در این تایم زمانی شروه به ایجاد پست اینستاگرام کنید .

به نظر میرسد بازه ی زمانی 7 تا 9 صبح برای ایجاد پست اینستاگرام مناسب باشد .

در این بازه فالوورها تازه از خواب بیدار شده‌ و دوست دارند ببینند دیشب در موبایلشان و مخصوصا اینستاگرامشان چه گذشته است .

طبق گزارشاتی که گفته میشود بهترین زمان برای ارسال محتوا موقع ناهار روزهای هفته است . البته که هر کس نظر و عقیده ی خود را با توجه به مخاطبان خود دارد .

در زمان ناهار معمولا کاربر برای استراحت جسمی و مغزی وقت آزاد تری را دارد .

تجربه نشان داده بهترین و مناسب ترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام موقع استراحت است مثلا در شب و بازه زمانی 9 تا 1 شب .

برنامه ریزی پست های رسانه های اجتماعی می تواند زمان و تلاش زیادی را برای شما ایجاد کند که باید آن ها را صرف کنید ولی مطمعنا بسیار کارآمد خواهد بود .

بهترین زمان برای ایجاد پست اینستاگرام

دسته بندی

سئو و بهینه سازی

سئو و بهینه سازی

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل

متفرقه

متفرقه

مطالب مشابه

ویدیو مارکتینگ و استراتژی های آن

ویدیو مارکتینگ و استراتژی های آن به عنوان بخش مهمی از بازایابی هر بیزینس به حساب می آید و شما برای جذب مخاطب بیشتر باید با آن آشنا باشید

2024-04-20 09:56:32

زمان مطالعه : 6 دقیقه

راهنمای استفاده Looker Studio برای مبتدیان

در این مقاله قصد داریم نحوه ایجاد گزارش های عمل گرا را بر اساس داده های موجود و سفارشی سازی آن در استودیو Looker را آموزش دهیم.

2024-03-27 10:14:15

زمان مطالعه : 9 دقیقه

یافتن بهترین اینفلوئنسرهای اینستاگرام برای تجارت شما

اگر برای تبلیغ تجارت خود در اینستاگرام مشکل دارید میتوانید از روش های یافتن بهترین اینفلوئنسر اینستاگرام برای تبلیغ کسب و کار شما در این مقاله استفاده کنید.

2024-03-10 11:44:45

زمان مطالعه : 6 دقیقه