بهترین پلاگین های وردپرس

بهترین پلاگین های وردپرس کدام هستند ؟

پلاگین های وردپرس کار طراحان و استفاده کنندگان از این پلت فرم را بسیار آسان کرده اند .تعداد بسیار زیادی افزونه ی وردپرسی وجود دارد که برای ارتقای سایت استفاده میشود .

بالابردن بازدید سایت وردپرس ، امنیت وردپرس و افزایش سرعت سایت ازجمله کارهایی است که افزونه های وردپرس آن ها را برای استفاده کنندگان آسان کرده است .

هرچند باید این نکته ا درنظر گرفت استفاده ی بیش از حد از این پلاگین ها کمی شما را به دردسر می اندازد . همه چیز باید منوط به انتخاب و نیاز شما باشد .

در این پست قصد داریم لیستی از بهترین پلاگین های وردپرس را به شما معرفی کنیم . با استفاده از این لیست میتوانید وبسایت خود را بهبود ببخشید .

سلکتک گامی بلند در راستای طراحی وب سایت ازجمله وبسایت وردپرسی و نرم افزارهای کاربردی ویندوز برداشته است . با مراجعه به لیست خدمات ما از این خدمات بهره مند شوید .

بهترین افزونه های وردپرس

افزونه ی موشک یا WP Rocket

وب سایت های وردپرسی میتوانند حجم قابل ملاحظه ای فشار به سرور شما وارد کنند . این کار خراب شدن وب سرور شما را درپی دارد .

برای جلوگیری از بروز این اتفاق و افزایش سرعت سایت ما به شما افزونه ی WP Rocket را پیشنهاد میکنیم .

WP Rocket یک افزونه ساده و کاربردی است که برای افزایش سرعت و بهبود عملکرد وب سایت شما طراحی شده است .

این افزونه منتظر به صورت خودکار حافظه ی پنهان سایت شما را ایجاد میکند . به طوری که منتظر ذخیره کردن صفحات توسط شما نمی ماند تا بخواهد آن صفحه را ذخیره کند .

این پلاگین تنظیمات توصیه شده ذخیره ی وردپرس مانند حافظه پنهان و پیش بارگیری آن را به صورت خودکار فعال میکند .

همچنین می توانید سایر ویژگی ها مانند پشتیبانی از CDN ، بارگذاری تصاویر تنبل را فعال کنید تا زمان لود صفحه را بهبود بخشید و نرخ پرش را کاهش دهید .

افزونه ی WP Rocket

افزونه ی Yoast SEO

به جرات میتوان گفت در میان پلاگین های وردپرس بهترین گزینه برای افزایش بازدید از وب سایت های ارگانیک این افزونه است . کاربران برای بهینه سازی جستجو به این افزونه باور دارند .

کاری که شما باید انجام دهید انتخاب کلمه کلیدی مناسب برای محتوای خود و تنظیم کردن هدینگ ها و ... است سپس با این افزونه صفحات خود را بهینه کنید .

استفاده از این افزونه نه تنها در بهبود سئو به شما کمک میکند بلکه خوانایی محتوای شما را نیز تجزیه و تحلیل می کند . همچنین به شما امکان بهینه سازی متاها ، تصاویر ، عنوان ها را نیز میدهد .

تعجب نکنید اگر در بین پلاگین های وردپرس محبوب ترین ابزار SEO  باشد .

Yoast Seo طول پارگراف و تعداد کلمات شما را بررسی میکند و به شما میگوید از چه تعداد کلمه کلیدی استفاده کرده اید .

همچنین به گوگل گزارش میدهد که یک صفحه یا مجموعه ای از صفحات را نیز فهرست کند .

افزونه ی Yoast Seo

افزونه ی Akismet Review  ، محافظت در برابر هرزنامه ها

هیچ کس نظرات ربات ها را دوس ندارد . باید گفت هرزنامه ها برای موفقیت وب سایت مضر هستند . با این وجود افزونه ی Akismet Review هرزنامه ها را پاک میکند .

این افزونه رسما ضد هرزنامه است که توسط Automattic ، شرکت مادر وردپرس طراحی شده است و درمیان پلاگین های وردپرس مطرح است .

بررسی امنیت با Wordfencce Security

این پلاگین فایروال و اسکنر امنیتی وردپرس است . همانگونه که گفتیم افزونه های وردپرس برای راحتی کار شما طراحی شده اند .

این افزونه از سایت شما در برابر هکرها ، بدافزارها و دیگر تهدیدات محافظت میکند .

کار این افزونه به گونه ای است که عوامل مخرب را پیدا میکند و کد و پرونده های پلاگین را با سوابق موجود در مخزن وردپرس  مقایسه می کند و به آن اجازه میدهد تا صحت آنها را تأیید کرده و تغییرات را به شما گزارش دهد .

این افزونه دارای فایروال WAF به نام Threat Defense Feed است که ترافیک های مخرب را شناسایی و مسدود میکنند .

تهیه نسخه ی پشتیبان با پلاگین Updraftplas

تهیه ی نسخه پشتیبان از اهمیت بسیار بالایی برخورداراست . روزانه هزاران سایت هک میشوند و وردپرس برای رفع این منظور و بازیابی اطلاعات شما این افزونه را ارائه داده است .

سایت های وردپرسی بهترین هدف برای هکرها است . این افزونه به شما کمک میکند از تمامی این خطرها به دور باشید .

در میان پلاگین های وردپرس تعداد زیادی افزونه پشتیبان گیری به صورت آنلاین وجود دارد ، اما تعداد محدودی از آنها به اندازه    این پلاگین قدرتمند و کاربردی هستند .

همچنین به شما امکان می دهد پشتیبان گیری خودکار را انجام دهید و فایل های خود را در  Google Drive، FTP و ایمیل ذخیره کنید .

پلاگین امنیت و پشتیبان گیری

افزونه ی ردیابی داده ها

ردیابی و گزارش گیری داده ها برای تجزیه و تحلیل و بهبود سایت شما ضروری است . با استفاده از افزونه ی Monsterlnsights میتوانید خدمات ردیابی را به گوگل آنالیتیکس خود اضافه کنید .

Google Analytics به شما کمک می کند وب سایت و محتوای خود را بهینه کنید و عملکرد هر صفحه را زیر نظر بگیرید .

شاید قبلا نام گوگل آنالیتیکس را برای وردپرس شنیده باشید . این همان نام قبلی Monsterlnsights است .

طراحی فرم تماس با WPForms

در میان پلاگین های وردپرس موجود در مخزن وردپرس به سراغ این افزونه بروید و آن را فعال کنید . سپس فرم های تماس جذابی را ایجاد کنید .

این طرح رایگان به شما امکان می دهد به راحتی یک فرم تماس ایمن ایجاد کنید و قابلیت ادغام با سیستم های بازاریابی و پرداخت را نیز دارا است .

پلاگین های وردپرس رایگان دیگری نیز وجود دارند که می توانند عالی باشند ولی  فوراً هزینه نکنید وبنا بر نیاز از آن ها استفاده کنید.

اگر به دنبال ویژگی های بیشتر یا سفارشی سازی ویژه هستید باید بیشتر پلاگین ها را به نسخه ی بالاتر ارتقا دهید .

افزونه های وردپرس قابلیت انجام اکثر کارها را دارند . از طراحی و نگهداری وب سایت گرفته تا بهینه سازی آن برای موتورهای جستجو و امنیت وب سایت .

افزونه ردیابی و فرم تماس

دسته بندی

سئو و بهینه سازی

سئو و بهینه سازی

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل

متفرقه

متفرقه

مطالب مشابه

راهنمای استفاده Looker Studio برای مبتدیان

در این مقاله قصد داریم نحوه ایجاد گزارش های عمل گرا را بر اساس داده های موجود و سفارشی سازی آن در استودیو Looker را آموزش دهیم.

2024-03-27 10:14:15

زمان مطالعه : 9 دقیقه

یافتن بهترین اینفلوئنسرهای اینستاگرام برای تجارت شما

اگر برای تبلیغ تجارت خود در اینستاگرام مشکل دارید میتوانید از روش های یافتن بهترین اینفلوئنسر اینستاگرام برای تبلیغ کسب و کار شما در این مقاله استفاده کنید.

2024-03-10 11:44:45

زمان مطالعه : 6 دقیقه

چگونه یک برنامه محتوای رسانه اجتماعی ایجاد کنیم؟

ایجاد استراتژی تولید محتوا رسانه های اجتماعی یکی از مهم ترین کارها برای رشد هر کسب و کار و جذب کاربر جدید است و چگونگی ایجاد آن را در ادامه به صورت کامل شرح داده ایم

2024-02-19 12:17:02

زمان مطالعه : 8 دقیقه