قوانین جدید ادسنس در رابطه با جنگ اوکراین

 

قوانین جدید ادسنس در رابطه با جنگ اوکراین

قوانین ادسنس برای کسب درآمد در رابطه با موضوعات جنگ اوکراین و روسیه منتشر شده و این خط مشی جدید به ناشران ابلاغ خواهد شد.

ادسنس برای کسب درآمد سایت ها یکسری قوانین دارد و در رابطه با محتواهایی که مربوط به جنگ روسیه و اوکراین هست، برروزرسانی انجام داده است.

AdSense ایمیلی را برای ناشران ارسال کرد و خط مشی جدیدی را در رابطه با جنگ روسیه علیه اوکراین به آنها یادآوری کرد که این موضوع می تواند باعث کاهش درآمد آنها شود.

هدف از این به‌روزرسانی، گسترش و شفاف‌سازی خط‌مشی موجود درباره مکان‌هایی است که نمایش تبلیغات مورد تایید نیست و تایید نمی‌شوند.

با سلکتک همراه باشید تا این خطمشی جدید را برای شما شرح دهیم.

 

توقف کسب درآمد از محتوای خاص

طبق ایمیل ارسال شده به ناشران نشان دهنده این موضوع بود که گوگل یک سیاست جدید را پیش گرفته است.

این ایمیل در رابطه با محتوا در مورد جنگ اوکراین بوده و سیاست فعلی علیه کسب درآمد ازاین قبیل محتواها است.

گوگل این به‌روزرسانی را در ایمیلی با عنوان " اخطار مهم: به‌روزرسانی در مورد اوکراین" ارسال کرده است.

درنتیجه باید با رعایت این خطمشی به ادامه فعالیت در ادسنس پرداخت.

پیشنهاد میکنیم مقاله بروزرسانی گوگل ادز برای آدرس نهایی تبلیغات را نیز مطالعه کنید.

 

اطلاعیه گوگل در رابطه با کسب درآمد ادسنس با موضاعت جنگ اوکراین

گوگل اعلام کرد:

به دلیل وقوع جنگ در اوکراین، ما کسب درآمد از محتوایی را که از جنگ سوء استفاده می کند، رد می کند، یا آن را پوشش می‌دهد، متوقف می کنیم.

متوقف کردن تبلیغ شامل، ادعاهایی است که نشان می دهد قربانیان مسئول این واقعه هستند یا موارد مشابهی از قببیل مقصر دانستن قربانیان، مانند ادعاهایی که اوکراین مرتکب نسل کشی یا حمله عمدی به شهروندان خود است.

اعلامیه فوق که از طریق ایمیل ارسال می‌شود، خط‌مشی‌های رسمی Google Publisher را که اخیراً به‌روزرسانی شده است، گسترش می‌دهد.

به طور کلی در این خطمشی اعلام می‌شود هرگونه محتوا در رابطه با جنگ اوکراین و روسیه توسط گوگل رد شده و برای کسب درآمد ادسنس مجاز نمی‌باشد.

 

قوانین AdSense

 

قوانین AdSense

شرکت در برنامه AdSense به این معنی است که ناشر موافقت می کند که از سیاست های تعیین شده توسط برنامه تبعیت کند.

ناشرانی که محتوای تولید شده توسط کاربر، مانند نظرات یا انجمن های آنلاین را نشان می دهند، باید به ویژه از این خط مشی جدید آگاه بوده و آنها را بررسی کنند.

ناشرانی که اصرار دارند محتوایی را که خط‌مشی Google را نقض می‌کند استفاده کنند، باید Google AdSense را از صفحاتی که محتوایی را که خط‌مشی AdSense را نقض می‌کند را حذف کنند.

این خط‌مشی دیکته نمی‌کند که ناشران چه نوع محتوایی را می‌توانند منتشر کنند.

این فقط به ناشران اطلاع می دهد که AdSense در چه نوع محتوایی مجاز است و نمایش داده شود.

 

سیاست گوگل در مورد عدم رعایت خطمشی در ادسنس

گوگل با کمک به ناشران در کسب درآمد از محتوای خود و دسترسی به مشتریان بالقوه با محصولات و خدمات مفید و مرتبط، به ایجاد یک وب آزاد و باز کمک می‌کند. حفظ اعتماد به اکوسیستم تبلیغات مستلزم تعیین محدودیت‌هایی برای کسب درآمد است.

بنابراین اگر محتوای شما با قوانین مربوط به نوع محتوایی که می‌توان کسب درآمد کرد ناسازگار است، ناشران باید تبلیغات را از آن صفحات حذف کنند زیرا نه تنها ممکن است گوگل کسب درآمد از تبلیغات را متوقف کند، بلکه ممکن است Google  حساب AdSense شما را به طور کامل ببندد و ساسپند شود.

به طور واضح در این سیاست آمده است که : عدم پیروی از این خط‌مشی‌ها ممکن است منجر به مسدود کردن گوگل برای نمایش تبلیغات در محتوای شما، یا تعلیق و فسخ حساب شما شود.

 

دسته بندی

سئو و بهینه سازی

سئو و بهینه سازی

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل

متفرقه

متفرقه

مطالب مشابه

نحوه عملکرد اهداف جذب مشتری جدید در گوگل ادز

نحوه عملکرد هدف جذب مشتری جدید در گوگل ادز به این صورت است که کسر هزینه از حساب فقط در صورت جذب شدن کاربر جدید انجام می گیرد.

2024-04-10 12:32:18

زمان مطالعه : 5 دقیقه

Automatically Created Assets

گوگل اخیراً یک ویژگی بتا به نام Automatically Created Assets برای تبلیغات جستجوی واکنش‌گرا را برای بهبود استفاده تبلیغ کنندگان ارائه کرده است

2024-03-06 12:21:27

زمان مطالعه : 4 دقیقه

بهترین مثال‌های سایت لینک در گوگل ادز

مثال های کاربردی از استفاده اکستنشن Sitelink Assets در ادز را ببینید تا بیاموزید چگونه از سایت لینک ها بیشترین بهره را ببرید

2024-01-26 13:06:29

زمان مطالعه : 5 دقیقه