استفاده از Assets ایجاد شده خودکار برای تبلیغات گوگل

استفاده از Assets ایجاد شده خودکار برای تبلیغات گوگل

ویژگی Automatically Created Assets در تبلیغ گوگل دردسر نوشتن کپی را برای تبلیغ‌کنندگان را از بین می برد و نحوه و زمان استفاده از آن را توضیح داده ایم.

گوگل اخیراً یک ویژگی بتا به نام Automatically Created Assets برای تبلیغات جستجوی واکنش‌گرا را برای بهبود استفاده تبلیغ کنندگان ارائه کرده است.

این ویژگی 3 مزیت زیر را برای افرادی که قصد خرید تبلیغ در گوگل دارند، به همراه دارد.

  • گوگل برای جلوگیری از خستگی تبلیغ کننده و بهبود عملکرد تبلیغات، "دارایی های ایجاد شده به صورت خودکار برای تبلیغات جستجوی پاسخگو" را معرفی کرده است.
  • این Assets از محتوای صفحات فرود، نسخه تبلیغاتی موجود و کلمات کلیدی برای ایجاد headline ها و توضیحات مرتبط برای هر تبلیغ استفاده می کنند.
  • داده های اولیه افزایش 2 درصدی در تبدیل ها با هزینه مشابه برای هر تبدیل را نشان می دهد.

بسیاری از بازاریابان وظیفه ایجاد دارایی های تبلیغاتی مرتبط و جذاب را سخت می‌دانند. مخصوصاً با انتقال به تبلیغات جستجوی واکنشگرا، headline ها به راحتی اضافی می شوند.

با سلکتک همراه باشید تا اطلاعات بیشتر در رابطه با دارایی های ایجاد شده به صورت خودکار بدست آورید.

نحوه کار دارایی های ایجاد شده به صورت خودکار

دارایی‌های ایجاد شده به‌طور خودکار (Automatically Created Assets) یک تنظیم انتخابی در سطح کمپین برای کمپین‌های جستجو هستند.

همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است، تنظیمات را می توان در سطح کمپین فردی روشن یا خاموش کرد.

نحوه کار دارایی های ایجاد شده به صورت خودکار

Automatically Created Assets نیز می‌توانند در برگه توصیه‌ها یا همان Recommendations فعال شوند و نمونه‌هایی از search ads با استفاده از اتوماسیون را نشان دهند.

پس از فعال شدن این تنظیمات، این ویژگی شروع به ایجاد عناوین و توضیحات مرتبط برای هر محتوای تبلیغاتی در آن کمپین خاص می‌کند.

این ویژگی از محتوای داخل 3 بخش زیر برای توصیه‌های بهتر و بهینه کردن کمپین استفاده می‌کند:

  • صفحه های فرود و دامنه سای
  • کپی آگهی موجود در کمپین
  • کلمات کلیدی قرار داده شده

با انجام این کار ترکیب های کپی با کارایی بالاو بهینه را به شیوه ای مقیاس پذیر برای کمپین تبلیغ کنندگان ایجاد کنید.

بهینه سازی Creative Assets

از آنجایی که Google از هر دو دارایی که تبلیغ دهنده قبلاً ایجاد کرده به همراه دارایی های خودکار استفاده می کند، بهینه‌سازی دارایی های خلاق (Creative Assets) نیز به صورت خودکار می شود.

دارایی‌های ایجادشده به‌طور خودکار با عملکرد برتر در یک آگهی باقی می‌مانند، در حالی که هر دارایی که رتبه‌بندی عملکرد "کم" را گزارش می‌کند به‌طور خودکار حذف می‌شود.

تبلیغ‌کنندگان می‌توانند انتخاب کنند که دارایی‌ها را نیز به صورت دستی حذف کنند.

علاوه بر این، با تغییر ورودی‌های محتوا مانند کلمات کلیدی یا صفحات فرود، دارایی‌های خودکار ایجاد می‌شوند تا این تغییر در محتوا را برای شما اعمال کند.

داده های اولیه در مورد پذیرش و گزارش

از نظر Google، حساب‌هایی که از این ویژگی استفاده کرده‌اند، به‌طور متوسط 2 درصد افزایش در تبدیل‌ها با هزینه مشابه برای هر تبدیل داشته‌اند.

گزارش دارایی های ایجاد شده به صورت خودکار همراه با هر دارایی ارائه شده موجود در یک تبلیغات responsive search نمایش داده می شود.

اهمیت Automatically Created Assets

تعیین سود در مقابل هزینه

در حالی که بسیاری از بازاریابان می توانند از این ویژگی بهره‌مند شوند، مواردی وجود دارد که ممکن است این ویژگی هنوز مناسب نباشد.

این ویژگی ممکن است برای صنایع بسیار تحت نظارت یا شرکت‌هایی که قبل از راه‌اندازی نیاز به تأیید قانونی در نسخه آگهی دارند، آماده نباشد.

ممکن است ارزش آزمایش این ویژگی را داشته باشد تا مشخص شود آیا نسخه خودکار تولید شده توسط دارایی برای تبلیغ‌کنندگانی که دوست دارند کنترل بیشتری داشته باشند یا قصد برند سازی دارند، ثابت می‌ماند یا خیر.

هر حساب کاربری و هر کمپین سطح متفاوتی از کاربرد از این ویژگی خواهد داشت، بنابراین بر اساس اهداف تجاری خاص کمپین، دارایی های ایجاد شده به صورت خودکار را آزمایش کنید. دقت داشته باشید که این ویژگی را برای کدام کمپین ها فعال کرده اید تا بتوانید بهتر تفاوت های ایجاد شده را بررسی کنید.

اهمیت Automatically Created Assets

ویژگی دارایی به طور خودکار ایجاد شده در Google Ads می تواند برای بسیاری از بازاریابان مؤثر باشد. این مورد می‌تواند در زمان مدیران حساب برای نوشتن هدلاین ها صرفه جویی کند و زمان بیشتری را برای مدیریت استراتژیک خروجی استفاده کند.

به عنوان یک قاعده کلی، خروجی های دارایی های خودکار فقط به اندازه ورودی هایی هستند که به آنها داده می شود. قبل از فعال کردن این تنظیم، مطمئن شوید که دقت لازم برای ارائه صفحات فرود با کیفیت بالا و ساختار کمپین و کلمه کلیدی خوب انجام شده است.

هنگام استفاده از ابزارها و ویژگی‌های اتوماسیون برای رشد مقیاس‌پذیر، بررسی دقیق دستی مهم است.

خدمات افزایش ورودی گوگل
افزایش ورودی گوگل

دریافت کاربر واقعی از طریق گوگل

خدمات افزایش بازدید سایت
افزایش بازدید سایت

افزایش ترافیک سایت واقعی با آی پی ایران

دسته بندی

سئو و بهینه سازی

سئو و بهینه سازی

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل

متفرقه

متفرقه

مطالب مشابه

نحوه عملکرد اهداف جذب مشتری جدید در گوگل ادز

نحوه عملکرد هدف جذب مشتری جدید در گوگل ادز به این صورت است که کسر هزینه از حساب فقط در صورت جذب شدن کاربر جدید انجام می گیرد.

2024-04-10 12:32:18

زمان مطالعه : 5 دقیقه

Automatically Created Assets

گوگل اخیراً یک ویژگی بتا به نام Automatically Created Assets برای تبلیغات جستجوی واکنش‌گرا را برای بهبود استفاده تبلیغ کنندگان ارائه کرده است

2024-03-06 12:21:27

زمان مطالعه : 4 دقیقه

بهترین مثال‌های سایت لینک در گوگل ادز

مثال های کاربردی از استفاده اکستنشن Sitelink Assets در ادز را ببینید تا بیاموزید چگونه از سایت لینک ها بیشترین بهره را ببرید

2024-01-26 13:06:29

زمان مطالعه : 5 دقیقه