نحوه تبلیغ در گوگل و گسترش کسب و کار

 

چگونه در گوگل تبلیغ کنیم و کسب و کار خود را توسعه دهیم

هر سایتی در هر زمینه ای نیازمند تبلیغات هست، اما بهترین نوع تبلیغات برای کسب‌کار و سایت شما چیست؟ برای رشد هر کسب و کاری باید مسیر درست تبلیغ کردن را پیدا کنید و تبلیغ در گوگل می توانید بهترین گزینه باشد.

تبلیغات در گوگل یکی از بهترین تصمیماتی است که می توانید برای گسترش دسترسی خود، یافتن مشتریان جدید و رشد کسب و کار خود بگیرید. گوگل ادز (که قبلا گوگل ادوردز نامیده می شد) بزرگترین و پرکاربردترین پلتفرم تبلیغات آنلاین جهان است و با تبلیغات در گوگل، کسب و کار شما می تواند به میلیون ها مخاطب بالقوه نمایش می دهد.

با ایجاد یک کمپین ادز سودآور می توانید نه تنها تمام هزینه های تبلیغات خود را برگردانید، بلکه مشتریان جدید و سود بیشتری از این راه بدست آورید.

اجازه دهید به شما کمک کنیم تا با این راهنمای ساده، یک تبلیغات گوگل سود آور را شروع کنیم

 

نحوه کار تبلیغات در گوگل

 

نحوه کار تبلیغات در گوگل

قبل از شروع هر کاری باید نحوه عملکرد و راه و روش آن را درک کنید، چرا که ممکن است اصلا تبلیغ ادورز نتواند در زمینه کاری شما سودمند باشد، پس ابتدا نحوه کار تبلیغات در گوگل را شرح می دهیم.

Google Ads به عنوان یک حراج عمل می کند، اما برخلاف یک حراج معمولی، فقط پیشنهاد شما مهم نیست و دراین حراج، کیفیت و ارتباط کمپین های تبلیغاتی شما را در نظر می گیرد. این بدان معنی است که زمین بازی برای همه است و صرفا هرکسی که بیشتر هزینه کند،جایگاه بهتری نسیبش نخواهد شد.

 

گوگل ادز حول مفهوم کلمات کلیدی متمرکز است. تبلیغ‌کننده کلمات کلیدی مرتبط با کسب‌وکارشان را در کمپین قرار می‌دهند تا هنگامی که کاربران وب به دنبال یافتن خدمت و یا کالای هستند، تبلیغ شما را به آنها نمایش دهد.

برای دریافت هزینه تبلیغ گوگل ابتدا باید دریابید که چگونه گوگل از کمپین شما هزینه کسر می کند.

رایج ترین نوع آن، هزینه بر حسب کلیک می باشد که در صورت کلیک بر‌روی تبلیغات ادوردز شما هزینه ای از بودجه شما کسر می‌کند.

 

چگونه در گوگل تبلیغ کنیم

 

حراج تبلیغات هر بار که جستجوگر یک کلمه کلیدی را در گوگل وارد می کند برگزار می شود، به این معنی که هر جستجوی کلمات کلیدی که بر روی آنها پیشنهاد می دهید نشان دهنده فرصتی برای نمایش تبلیغات شما به مشتریان جدید است. از آنجایی که این مشتریان باالقوه فعالانه به دنبال خدمت و یا کالایی هستند که شما ارائه می‌کنید، شما دقیقا در لحظه مناسب ظاهر خواهید شد. این همان چیزی است که تبلیغ در گوگل را بسیار قدرتمند می کند و یکی از بهترین راه ها برای رشد کسب و کار شماست.

 

چگونه در گوگل تبلیغ کنیم

تبلیغات ادوردز نیاز به یک حساب تبلیغاتی گوگل دارد که ایجاد آن رایگان است. هنگامی که حساب خود را باز کردید، زمان آن رسیده است که نحوه استفاده از Google Ads را برای رشد کسب و کار خود بیابید!

 

مراحل ابتدایی تبلیغ در گوگل :

  • اهداف کمپین خود را تعیین کنید
  • مخاطب هدف خود را مشخص کنید
  • تحقیق در رابطه با کلمات کلیدی
  • بودجه و هزینه کلمات را مشخص نمایید
  • بهینه سازی ساختار و کلمات
  • جملات و کلمات پر استفاده را گردهم آورید
  • صفحات فرود یا همان لندینگ پیج های جذاب بسازید

 

در ادامه نکات بیشتری در مورد نحوه بهینه سازی تبلیغ در گوگل ارائه خواهیم داد.

 

بهینه سازی کمپین تبلیغات گوگل

اولین قدم این است که ساختار کلی کمپین تبلیغات گوگل خود را در نظر بگیرید. اگرچه راه‌های زیادی برای ساختار دادن به حساب AdWords وجود دارد، مانند بازتاب ساختار وب‌سایت یا دسته‌بندی محصولات و خدمات می توانند راه های موثری در بهینه سازی کمپین ادز شما باشد.

 

بهینه سازی کمپین تبلیغات گوگل

 

ساختار بهینه کمپین تبلیغ گوگل

در صورتی که می خواهید، به بهترین شکل هزینه تبلیغ گوگل خود را مصرف کنید و بیشترین بازخورد رابگیرید، محکوم به داشتن ساختاری بهینه هستید.

برای این منظور در حساب خود که بالاترین سطح را داراست، کمپین هایی ایجاد می‌کنید. تعداد این کمپین ها بستگی به تنوع خدمات و صفحات مورد تبلیغ شما دارد. برخی از تبلیغ‌کنندگان تنها یک کمپین را در هر زمان معین اجرا می‌کنند، در حالی که برخی دیگر کمپین‌های متعددی را به طور همزمان اجرا می‌کنند. هر کمپین دارای گروه های تبلیغاتی مختلفی است که هر کدام به نوبه خود حاوی کلمات کلیدی منحصر به فرد، متن تبلیغاتی و صفحات فرود متفاوت و جذاب برای مشتریان آن بخش هستند، را داراست.

 

کمپین ها اغلب بر اساس موضوع سازماندهی می شوند. در هر کمپین، گروه‌های تبلیغاتی اغلب بر اساس محصولات یا خدمات سازماندهی می‌شوند. در هر کمپین می توانید صفحه فرود متفاوت داشته باشید، همچنین می توانید از صفحات فرود یکسان استفاده کنید و این تصمیم بر میگرده به نوع استراتژی شما برای ادز سایتتان!

 

ساختار حساب Google Ads شما ممکن است این سلسله مراتب را دقیقاً این مراحل و ترتیب را نداشته باشد و یا مثلا تمام کلمات و ساختار شما در یک کمپین قرار بگیرد، اما سازماندهی حساب خود به این روش به شما این امکان را می دهد که از همان ابتدا تمامی موارد را سازماندهی کرده و کاملاً مضمون داشته باشید، عواملی که می توانند تأثیر قابل توجهی بر معیارهای PPC و امتیازدهی به کلمات و کمپین شما داشته باشید.

 

تبلیغات گوگل با سلکتک

همکاران ما در سلکتک می توانند شما را در داشتن کمپینی بهینه و سودآور یاری کنند. کافی است شما یکی از پلن های ادز گوگل را خریداری کنید تا در اسرع وقت متخصصان ما با شما ارتباط برقرار کنند و کیفیت تبلیغات گوگل با سلکتک را با بهترین عملکرد تجربه کنید.

 

تبلیغات گوگل با سلکتک

 

خدمات افزایش ورودی گوگل

افزایش ورودی گوگل

دریافت کاربر واقعی از طریق گوگل

خدمات افزایش بازدید سایت

افزایش بازدید سایت

افزایش ترافیک سایت واقعی با آی پی ایران

خدمات ابزار سئو

ابزار سئو سایت

خدمات بررسی سئو سایت با ابزار سلکتک

خدمات افزایش بازدید رپورتاژ

افزایش بازدید رپورتاژ

دریافت ورودی واقعی از لینک های رپورتاژ

خدمات افزایش ای پی خارجی

بازدید مستقیم با IP خارج

ترافیک واقعی و هدفمند از سراسر جهان

خدمات افزایش بازدید از طریق شبکه اجتماعی

ترافیک از شبکه های اجتماعی

ترافیک رفرال سایت از طریق شبکه اجتماعی

خدمات افزایش ویواپارات

خدمات آپارات

افزایش لایک، کامنت و فالورآپارات

خدمات افزایش ویواینستاگرام

خدمات اینستاگرام

افزایش لایک، کامنت و فالوراینستاگرام

خدمات افزایش ویو یوتیوب

خدمات یوتیوب

افزایش لایک، کامنت و فالور یوتیوب

دسته بندی

سئو و بهینه سازی

سئو و بهینه سازی

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل

متفرقه

متفرقه

مطالب مشابه

کشف مخاطب با ابزار سازنده مخاطب گوگل آنالیتیکس 4 برای ادز

کشف مخاطب در گوگل ادز با ابزار Audience Builder که در GA4 در دسترس است به درک بهتر چرخه مشتری کمک می کند

2024-06-19 16:34:33

زمان مطالعه : 6 دقیقه

گوگل ابزار "تأیید درآمد ناخالص" را در پلتفرم تبلیغاتی گسترش می دهد

گوگل ابزار Confirming Gross Revenue با هدف افزایش اعتماد، کاهش نگرانی‌ها در مورد هزینه‌ و دادن کنترل به تبلیغ‌کنندگان، ارائه می دهد

2024-05-28 16:09:53

زمان مطالعه : 5 دقیقه

نحوه عملکرد اهداف جذب مشتری جدید در گوگل ادز

نحوه عملکرد هدف جذب مشتری جدید در گوگل ادز به این صورت است که کسر هزینه از حساب فقط در صورت جذب شدن کاربر جدید انجام می گیرد.

2024-04-10 12:32:18

زمان مطالعه : 5 دقیقه