ویژگی های جدید اپلیکیشن گوگل ادز

 

آپدیت اپلیکیشن گوگل ادز

اپلیکیشن تلفن همراه گوگل ادز با دو ویژگی جدید بروز شده است تا به تبلیغ کنندگان کمک کند عملکرد کمپین را در لحظه نظارت و بهبود بخشند و به بهبود تجربه کاربری کمک بیشتری کند.

ویژگی های جدید برنامه گوگل ادز عبارتند از:

  • اعلان های سفارشی در مورد تغییرات عملکرد و وضعیت کمپین
  • اطلاعات بیشتر در مورد نوسانات و تغییرات عملکرد کمپین

حال قصد داریم این دو ویژگی جدید را برایتان توضیح دهیم.

گوگل ادز یا همان تبلیغ گوگل این دو ویژگی را بعد از مدت زیادی که برنامه موبایل آن بدونه آپدیت بود، ارائه کرد تا به تبلیغ کنندگان در مدیریت و بررسی کمپین های تبلیغاتی کمک کرده باشد.

با سلکتک همراه باشید و سفارشات تبلیغ گوگل خود را به ما بسپارید.

 

نرم افزار موبایل گوگل ادز

گوگل ادز یا همان تبلیغ گوگل دارای یک نرم افزار موبایلی هست که با استفاده از آن شما دسترسی های مختلفی به کمپین‌های تبلیغاتی خود دارید.

حال گوگل در این اپلیکیشن روز به روز درحال بهبود عملکردها و قابلیت های آن است تا بتواند دسترسی‌های بیشتر به کاربران و کسانی که مدیریت کمپین های ادز برعهده دارند را ایجاد کند.

پس از ایجاد این نرم‌افزار زمان زیادی بود که برای آن آپدیتی ارائه نشده بود.

این به‌روزرسانی به دنبال یک فاصله سه ماهه بدون به‌روزرسانی در اپلیکیشن گوگل ادز بوده است. گوگل به ندرت به برنامه های خود اجازه می دهد تا بیش از یک ماه بدون حداقل یک به روز رسانی جزئی کار کنند، اما اخیراً چنین نبوده است.

 

نرم افزار موبایل گوگل ادز

 

دلیل تاخیر در بروزرسانی برنامه تلفن همراه گوگل ادز

گوگل در مورد کمبود به روز رسانی خود اظهار نظری نکرده است، هرچند حدس می‌رود که دلیل آن می‌تواند به دلیل قوانین جدید فروشگاه App اپل باشد که در ماه دسامبر معرفی شدند.

اپل اکنون از توسعه‌دهندگان اپلیکیشن می‌خواهد که درباره داده‌هایی که از کاربران جمع‌آوری می‌کند و نحوه استفاده از داده‌ها، گزارش دهند.

با توجه به این مساله و اینکه گوگل چندین ماه پس از قوانین معرفی شده توسط اپل، به روز رسانی برنامه های خود را متوقف کرد، برخی فکر می کنند که گوگل در تلاش است قوانین اپل را زیر پا بگذارد ولی خب اینها صرفاً حدس و گمان است.

گوگل اخیراً اعلام کرده است که برنامه ای برای توسعه روش های جایگزین برای ردیابی کاربران ندارد.

اگر فعالیت اخیر گوگل قابل انجام باشد، ممکن است تعداد بیشتری از برنامه‌های قدیمی آن در روزها یا هفته‌های آینده به‌روزرسانی دریافت کنند.

 

اعلان ها و نوتیفیکیشن های سفارشی

تبلیغ‌کنندگان می‌توانند از نرم افزار موبایل گوگل ادز برای تنظیم اعلان‌های سفارشی قسمت‌های مهم کمپین استفاده کنند.

به عنوان مثال، اگر تبلیغ‌کننده‌ای بخواهد هنگامی که کمپین به یک تعداد مشخصی نمایش و یا کلیک رسید به او اطلاع دهد، می‌تواند برنامه را طوری برنامه‌ریزی کند در صورت رسیدن به حد موردنظر، اعلان و نوتیفیکیشن برای شما ارسال کند.

با توجه به اعلان های سفارش شما می‌توانید در صورت تغییر و یا به حد نصاب رسیدن هر قسمت مورد نظر اعلان دریافت کنید.

برای تنظیم یک اعلان سفارشی، ابتدا به صفحه تنظیمات بروید و اگر قبلاً این کار را نکرده اید، اعلان ها را انتخاب کنید.

سپس روی اعلان‌های سفارشی ضربه بزنید تا هشدارهای خود را تنظیم کنید. نوتیفیکیشن را می توان در هر زمان تنظیم کرد.

 

اعلان ها و نوتیفیکیشن های سفارشی

 

بررسی عملکرد و تغییرات کمپین

با توجه به اضافه شدن این ویژگی و بررسی عملکرد کمپین، به تبلیغ‌کنندگان کمک می‌کند تا زمانی که رایانه در دسترسشان نیست، از تغییرات و جزییات کمپین‌های خود مطلع باشند.

این اطلاعات در رابط کاربری دسکتاپ Google Ads موجود است و اکنون تبلیغ‌کنندگان می‌توانند از طریق تلفن همراه خود به آن دسترسی داشته باشند.

همچنین برنامه زمانی که تغییرات قابل توجهی در هر یک از این بخش های مورد نظر شما در بخش Performance Insights جدید اضافه شده شناسایی شود، اعلان‌های بی‌درنگ برای شما ارسال می‌کند.

این اعلان توضیح می‌دهد که چرا این تغییر رخ داده است وگوگل ادز ممکن است توصیه‌ای برای کمک به حل مشکل بوجود آمده به شما ارائه دهد.

این بروزرسانی‌ها در جدیدترین نسخه نرم افزار موبایل Google Ads  در اندروید و iOS در دسترس هستند.

 

دسته بندی

سئو و بهینه سازی

سئو و بهینه سازی

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل

متفرقه

متفرقه

مطالب مشابه

نحوه عملکرد اهداف جذب مشتری جدید در گوگل ادز

نحوه عملکرد هدف جذب مشتری جدید در گوگل ادز به این صورت است که کسر هزینه از حساب فقط در صورت جذب شدن کاربر جدید انجام می گیرد.

2024-04-10 12:32:18

زمان مطالعه : 5 دقیقه

Automatically Created Assets

گوگل اخیراً یک ویژگی بتا به نام Automatically Created Assets برای تبلیغات جستجوی واکنش‌گرا را برای بهبود استفاده تبلیغ کنندگان ارائه کرده است

2024-03-06 12:21:27

زمان مطالعه : 4 دقیقه

بهترین مثال‌های سایت لینک در گوگل ادز

مثال های کاربردی از استفاده اکستنشن Sitelink Assets در ادز را ببینید تا بیاموزید چگونه از سایت لینک ها بیشترین بهره را ببرید

2024-01-26 13:06:29

زمان مطالعه : 5 دقیقه