تغییرات گوگل ادز برای اکستنشن های خودکار

 

تغییرات گوگل ادز برای اکستنشن های خودکار

تغییرات جدید گوگل ادز برای خودکارسازی extensions و بهبود کارایی کمپین های تبلیغ گوگل به منظور افزایش نرخ کلیک به وسیله اکستنشن ها ارائه شد.

گوگل بهبودهای جدیدی را در زمینه اکستنشن های تبلیغاتی برای تبلیغ دهندگان اعلام کرد که برای مدیریت آسان تر کمپین ها ایجاد شده اند.

به‌روزرسانی‌ها برای اکستنشن های sitelink،callout  و structured snippet می‌آیند.

طبق تحقیقات گوگل، افزونه‌های تبلیغاتی به کاربران راه بیشتری برای تعامل با تبلیغات می‌دهند، و از گیج شدن آنها جلوگیری میشود و به سایت هدف بهتر میرسند که همین موضوع باعث بهبود نرخ کلیک (CTR) تا 20 درصد می‌شود.

با سلکتک همراه باشید تا نگاهی دقیق تر به این به روز رسانی ها بیندازیم.

 

واجد شرایط بودن Automated Extension

افزونه‌های تبلیغاتی که واجد شرایط نمایش همزمان با اکستنشن‌های دستی هستند عبارتند از:

  • Sitelinks
  • Callouts
  • Structured snippets

این تغییر در واجد شرایط بودن برنامه‌های افزودنی خودکار به تبلیغ شما کمک می‌کند تا نتایج و فضای بیشتری را درSERP  و در میان نتایج ارگانیک اشغال کنید. قبلاً، برنامه‌های افزودنی خودکار بالا واجد شرایط نمایش در هنگام ایجاد اکستنشن های دستی نبودند.

پیامدهای این کار چه بود؟

به عنوان مثال، اگر تبلیغات شما دارای دو افزونه سایت لینک دستی ایجاد شده باشد، تبلیغ شما فقط واجد شرایط نمایش آن extensions دستی خواهد بود. با این به‌روزرسانی، آگهی شما اکنون می‌تواند دو افزونه دستی و همچنین افزونه‌های خودکار را به طور همزمان نشان دهد.

به خاطر داشته باشید، حساب شما باید در برنامه های افزودنی خودکار انتخاب شود تا نمایش داده شود.

 

گزارش خودکار اکستنشن ها

علاوه بر واجد شرایط بودن برنامه‌های افزودنی خودکار، گوگل در حال به‌روزرسانی قابلیت‌های گزارش‌دهی است.

اکنون گزارش‌ها در صفحه اکستنشن های Google Ads در سطح فردی قابل مشاهده خواهند بود.

در این سطح فردی، می‌توانید هر automated extension را متوقف یا حذف کنید. این مورد امکان مدیریت آسان تر کمپین های شما را فراهم می کند.

همچنین می‌توانید به راحتی تشخیص دهید که کدام افزونه‌ها به صورت دستی یا خودکار توسط گوگل ایجاد شده‌اند.

 

اهمیت اکستنشن ها در تبلیغات گوگل

 

قابلیت مشاهده برنامه افزودنی دستی

گوگل در حال حاضر به شما اجازه می دهد تا در سطحی دقیق تر (حساب، کمپین، یا گروه تبلیغات) برنامه های افزودنی ایجاد کنید. با این حال، هرچه این اکستنشن ها دقیق‌تر ایجاد شوند، از عدم واجد شرایط بودن extensions ایجاد شده در سطح بالاتر جلوگیری می‌کنند.

با به‌روزرسانی‌های جدید که در ماه مارس ارائه شد، واجد شرایط بودن سطح بالاتر تغییر خواهد کرد.

اگر پیش‌بینی شود که برنامه‌های افزودنی در سطح حساب کاربری یا کمپین، در تبلیغات شما نمایش داده شوند. بهبود عملکرد پیش بینی شده از الگوریتم یادگیری ماشین گوگل حاصل می شود.

اگر افزونه های تبلیغاتی فوق خاص را در سطح گروه تبلیغات ایجاد کرده اید، بهتر است هر کمپین یا اکستنشن تبلیغ گوگل را در سطح حساب که ممکن است واجد شرایط نمایش در تبلیغات شما باشد، بررسی کنید.

اگر اکستنشن گوگل ادز غیر مرتبط با آن گروه‌های تبلیغاتی وجود دارد، باید به گونه‌ای سازماندهی مجدد کنید که برای حساب شما منطقی باشد.

 

اهمیت اکستنشن ها در تبلیغات گوگل

تغییراتی که در افزونه‌های خودکار ایجاد می‌شود، امکان مدیریت آسان‌تر و مشاهده برنامه‌های افزودنی خودکار ایجاد شده را فراهم می‌کند.

به‌روزرسانی‌های نمایان بودن برنامه‌های افزودنی دستی ممکن است باعث افزایش عملکرد بیشتر شود، اما برای شما مهم است که برنامه‌های افزودنی خود را در سطح حساب یا کمپین بررسی کنید.

اگر کمپین‌های شما اکستنشن های گوگل ادز دقیق‌تری دارند، این می‌تواند در آینده نزدیک کار دستی بیشتری ایجاد کند تا اطمینان حاصل شود که همه پسوندهای تبلیغاتی شما بیشترین ارتباط را با کاربران دارند.

تبلیغات گوگل و تاثیر آن بر بهبود سئو دیگر بر کسی پوشیده نیست، پس باید به دنبال راه هایی باشید تا کمپین های تبلیغاتی شما به بهترین شکل کار کنند.

بدین ترتیب با استفاده از اکستنشن ها می توانید تا حدودی کارایی یک کمپین تبلیغ گوگل را افزایش دهید تا درنهایت باعث بهبود نرخ کلیک شود و کاربران بیشتری را جذب کنید.

 

دسته بندی

سئو و بهینه سازی

سئو و بهینه سازی

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل

متفرقه

متفرقه

مطالب مشابه

نحوه عملکرد اهداف جذب مشتری جدید در گوگل ادز

نحوه عملکرد هدف جذب مشتری جدید در گوگل ادز به این صورت است که کسر هزینه از حساب فقط در صورت جذب شدن کاربر جدید انجام می گیرد.

2024-04-10 12:32:18

زمان مطالعه : 5 دقیقه

Automatically Created Assets

گوگل اخیراً یک ویژگی بتا به نام Automatically Created Assets برای تبلیغات جستجوی واکنش‌گرا را برای بهبود استفاده تبلیغ کنندگان ارائه کرده است

2024-03-06 12:21:27

زمان مطالعه : 4 دقیقه

بهترین مثال‌های سایت لینک در گوگل ادز

مثال های کاربردی از استفاده اکستنشن Sitelink Assets در ادز را ببینید تا بیاموزید چگونه از سایت لینک ها بیشترین بهره را ببرید

2024-01-26 13:06:29

زمان مطالعه : 5 دقیقه