کمپین گوگل ادز

راه اندازی کمپین گوگل ادز

راه اندازی کمپین گوگل ادز یک فرآیند بسیار مفید و جذاب است. ایجاد این کمپین با استفاده از دانش و کافی سودآور و جذب کننده ی کاربر و مشتری است.

هیجان ، استرس و امید احساساتی هستند که هنگام فعال کردن یک کمپین جدید در ما ایجاد میشوند. اگر به تازگی شروع به ایجاد کمپین کرده اید نکاتی را باید فرا بگیرید.

تیم سلکتک با دانش کافی و بهره‌گیری از متخصصان تبلیغ در google ادوردز به شما در راستای آگاهی و آموزش این کمپین کمک میکند تا بهترین بهره را ببرید.

شروع به کار کنید و نهراسید زیرا میخواهیم پول بیشتری را به حساب های بانکی خود منتقل کنیم. گرچه چندین دلیل وجود دارد که کمپین ها به علت سو مدیریت نتیجه نگرفته اند.

ولی جای هیچ نگرانی نیست ما در این جا مهم ترین اقدامات لازم را برای ایجاد یک کمپین گوگل ادزسود آور آموزش میدهیم پس با ما همراه باشید.

راه اندازی کمپین گوگل ادز

مراحل ایجاد کمپین Google Ads

قبل از راه‌اندازی کمپین گوگل ادز باید مواردی را بررسی کنید. اگر برای انجام تبلیغات در گوگل علم کافی ندارید کافی است از کارشناسان گوگل ادز سلکتک کمک بخواهید و یا فراید ایجاد کمپین Google Ads را به ما بسپارید.

در ادامه این مطلب از بلاگ سلکتک مراحل ایجاد کمپین تبلیغ در گوگل را برای شما آورده ایم.

تقاضای مشتری

اگر مشتریان شما به دنبال محصول یا خدمتی در گوگل نیستند شفاف است که تبلیغات گوگل شما به درد نمیخورد. پس قبل از ایجاد کمپین گوگل ادز باید به وجود تقاضای کاربر توجه کرد.

از ابزارهای تحقیق کلمه کلیدی استفاده کنید که مانند یک اصطلاح نامه کار میکند. عبارتی را وارد کنید که مورد توجه و کسب و کار شما است تا عبارت های مشابه و مرتبط آن را به شما بگوید.

این ابزارها به شما می گویند که افراد چند بار این عبارات را جستجو کرده اند ومیزان رقابتی بودن کلمات کلیدی و هزینه تبلیغ در هر کلمه کلیدی چقدر است.

با استفاده از این اطلاعات شما میتوانید ازاولین کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید.

آیا میتوانید در کلمات کلیدی منتخب خود تبلیغ کنید ؟

قبل از نهایی کردن لیست کلمات کلیدی خود مطمئن شوید که قرار دادن این کلمات منطقی به نظر میرسد.

با انجام این کار میتوانید کلماتی که سودآوری ندارند را حذف کنید واین یکی از ارکان اصلی در بهینه‌سازی موتورهای جستجو به شمار می آید.

سوالی که اینجا پیش می آید این است : آیا از طریق این کلمه کلیدی تبلیغ کنم یا خیر؟ شما باید حداکثر CPC را برای این کلمه محاسبه کنید.

سپس حداکثر CPC کسب و کار خود را با کلمه کلیدی تخمینی CPC در ابزاری مانند Keyword tool مقایسه کنید تا ببینید آیا از پس هزینه تبلیغات برمی آیید یا خیر.

تقاضای مشتری

تجزیه و تحلیل رقبا

این مرحله کاهش خطر و ریسک پذیری با استفاده از تحلیل رقبا است. در اکثر کسب و کارها رقبایی را پیدا خواهید کرد که قبلاً کمپین تبلیغات گوگل خود را آزمایش و بهینه کرده اند.

این یعنی که آنها متوجه شده اند که کدام کلمات کلیدی ، تبلیغات و صفحه های مقصد در بازار رقبا کارآمد هستند.

نیازی به سرقت اطلاعات رقبا نیست ابزاری مثل keywordspy به شما کمک میکند تا اطلاعات تبلیغاتی رقبا را سازماندهی و جمع‌آوری کنید.

استفاده از پیشنهاد فروش بی نظیر

USP یا پیشنهاد فروش بی نظیر همان چیزی است که تجارت و کسب وکار شما را از رقبا متمایز می کند و به مشتریان شما دلیل قانع کننده ای برای انتخاب شما را می دهد.

این پیشنهاد فروش به این سؤال که چرا من پاسخ میدهد. وقتی صحبت از تبلیغات میشود سه دلیل مهم برای ایجاد یک USP وجود دارد :

یک پیشنهاد فروش بی نظیر امکان ایجاد ترافیک بیشتر را میدهد ، نرخ فروش شما را چندین برابر میکند و مقایسه قیمت ها را ازبین میبرد.

تجزیه و تحلیل رقبا

پیشنهاد وسوسه انگیز بدهید

اقداماتی را کمپین گوگل ادز خود انجام دهید تا شما را از سایرین متمایز کند. باید در نتایج جستجو چشم انداز مناسبی پیدا کنید. پیشنهاد شما باید چهار ویژگی داشته باشد :

ارزشمند باشد

محصول یا خدمت شما باید با ارزش تر از قیمت باشد. یعنی محصول یا خدمتی ارائه دهید که برای مشتری و کاربر حائز اهمیت باشد و مورد نیاز کاربر باشد.

قابل باور

پیشنهاد شما باید درست و به جا باشد تا برای کاربر قابل باور باشد. نباید کوچکترین تردیدی از سمت کاربر برای پیشنهاد شما پیش آید و اعتماد آنها به شما ازدست برود.

کاهش خطر

یکی از بهترین روش ها برای کاهش خطر ضمانت بازگشت پول است. هر زمان که امکان دارد این تضمین را در پیشنهاد خود بگنجانید.

 دعوت به عمل

اگر می خواهید مشتری با شما تماس بگیرد ، تماس را کاملاً ساده و واضح کنید. از یک دعوت به عمل قوی استفاده کنید و آن را ساده و واضح نگه دارید.

پیشنهاد وسوسه انگیز

تبلیغات جذاب

بااستفاده از تبلیغات Adwords فقط هنگامی که کاربر روی تبلیغات شما کلیک میکند از شما هزینه کسر میگردد. تبلیغات شما باید دو ویژگی مهم داشته باشد :

چشم اندازهایی را جذب کنید که گوی سبقت را از تبلیغات رقبا برباید و همچنین چشم اندازهای نامناسب را حذف کنید که کاربر روی آن ها کلیک نکند و بوجه ی شما هدر نرود.

با این کار شما ترافیک بیشتر ، فروش بیشتر و اتلاف هزینه ی کمتری را دارید که منجر به سودآوری بیشتر برای کمپین گوگل ادز شما میشود.

تبلیغات جذاب با نرخ کلیک بالا (CTR) باعث افزایش نمره کیفیت شما می شود ، که این امر هزینه هر کلیک کلمات کلیدی شما را کاهش می دهد.

همچنین تبلیغات عالی هزینه های شما را کاهش می دهد ، در حالی که تبلیغات نامناسب هزینه های شما را افزایش می دهد.

تنظیمات صحیح Adwords

مهم ترین تنظیماتی که باید مراقب آنها باشیم تا به موفقیت برسیم شامل موارد زیر است :

جستجو در مقابل نمایش

براساس نوع کمپین خود جستجوی شبکه را انتخاب کنید ، بنابراین شما تنها شبکه جستجوی Google را هدف قرار می دهید و نه شبکه ی نمایش.

تطبیق کلمات کلیدی

بسیاری از تبلیغ کنندگان ایده ی مناسبی برای تطبیق کلمات کلیدی خود ندارند. در نتیجه آنها پول خود را صرف کلمات جستجوی بی ربط و نامناسب میکنند.

کلمات کلیدی تطبیق شده ، وقتی تبلیغات را شروع می کنند که عبارت دقیقاً بخشی از کلمه کلیدی تایپ شده در گوگل باشد.

کلمات کلیدی منفی و نامناسب

کلمات کلیدی منفی این امکان را به شما میدهد که تبلیغات خود را براساس آنها نسازید. میتوانید در عبارتی یک کلمه را مسدود کنید تا توسط آن جستجو نشوند.

تبلیغات جذاب

دسته بندی

سئو و بهینه سازی

سئو و بهینه سازی

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل

متفرقه

متفرقه

مطالب مشابه

نحوه عملکرد اهداف جذب مشتری جدید در گوگل ادز

نحوه عملکرد هدف جذب مشتری جدید در گوگل ادز به این صورت است که کسر هزینه از حساب فقط در صورت جذب شدن کاربر جدید انجام می گیرد.

2024-04-10 12:32:18

زمان مطالعه : 5 دقیقه

Automatically Created Assets

گوگل اخیراً یک ویژگی بتا به نام Automatically Created Assets برای تبلیغات جستجوی واکنش‌گرا را برای بهبود استفاده تبلیغ کنندگان ارائه کرده است

2024-03-06 12:21:27

زمان مطالعه : 4 دقیقه

بهترین مثال‌های سایت لینک در گوگل ادز

مثال های کاربردی از استفاده اکستنشن Sitelink Assets در ادز را ببینید تا بیاموزید چگونه از سایت لینک ها بیشترین بهره را ببرید

2024-01-26 13:06:29

زمان مطالعه : 5 دقیقه