ویژگی های جدید تبلیغات گوگل

ویژگی های جدید تبلیغات گوگل

ویژگی های جدید در کمپین های گوگل ادز و نکات مهم برای بهینه‌سازی کمپین‌های تبلیغاتی با Performance Max را برای شما آورده ایم.

Google Ads کلمات کلیدی منفی در سطح حساب و موارد تاثیرگذار برای بهینه سازی کمپین های حداکثر عملکرد را معرفی کرد.

گوگل برای بهبود کارایی کمپین ها قابلیت و ویژگی های متنوعی ارائه می‌کند تا کاربران بتوانند تبلیغات پربازده ای برای سایت خود ایجاد کنند.

اگر از تبلیغات در گوگل هنوز استفاده نکرده اید، باید بدانید که کاربران زیادی را از دست داده اید. کارشناسان سلکتک اطلاعات لازم برای تبلیغات در گوگل را می توانند در اختیار شما قرار دهند.

به کمک این راه تبلیغاتی کاربران بیشتری جذب کرده و نه تنها درآمد خود را افزایش می‌دهید، بلکه به صورت غیر مستقیم باعث بهبود سئو سایت و برند سازی خواهد شد.

در ادامه این مقاله، ما ویژگی های کاربردی و جدیدی که گوگل ادز اعلام کرده است را برای شما آورده ایم.

استفاده از کلمات کلیدی منفی در سطح حساب

کلمات کلیدی منفی در سطح اکانت فعال شد و به تبلیغ‌کنندگان امنیت و تناسب برند بیشتری ارائه می‌دهد.

  • کلمات کلیدی منفی در اکانت با اجازه دادن به تبلیغ‌کنندگان برای حذف ترافیک از همه کمپین‌های جستجو، ایمنی و تناسب جستجو با نام تجاری بیشتری را ارائه می‌کنند.
  • تبلیغ‌کنندگان می‌توانند کلیدواژه‌های منفی را به طور مؤثرتری در سطح حساب مدیریت کنند و در زمان صرفه‌جویی کنند و احتمال خطای انسانی را کاهش دهند.
  • این ویژگی گام مهمی برای کنترل بیشتر برندها بر روی تبلیغات خود است.

این ویژگی به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد تا کلمات کلیدی را برای حذف ترافیک از تمام کمپین‌های و بخش جستجو و خرید Performance Max، اضافه کنند تا از دریافت کلیک های بیهوده جلوگیری کنند.

تبلیغ‌کنندگان می‌توانند از صفحه تنظیمات اکانت به این ویژگی دسترسی داشته باشند تا مطمئن شوند که کمپین‌هایشان با ارزش‌های برند و مخاطبان هدفشان همخوانی دارد.

اهمیت استفاده از کلمات کلیدی منفی در کمپین تبلیغاتی

این ویژگی برای برندهایی که می‌خواهند از ظاهر شدن در زمینه‌هایی که ممکن است نامناسب باشد و یا به اعتبار آنها آسیب بزند اجتناب کنند، قابل استفاده است.

همچنین افزودن کلمات کلیدی منفی در سطح حساب، فرآیند مدیریت کمپین را برای تبلیغ‌کنندگان کارآمدتر می‌کند.

به جای افزودن کلمات کلیدی منفی به کمپین‌های فردی، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند آنها را در سطح حساب مدیریت کنند و در زمان صرفه‌جویی کنند و احتمال خطای انسانی را کاهش دهند.

دیگر لازم نیست نگران تکرار کلمات کلیدی منفی در کمپین های متعدد یا از دست دادن موارد حیاتی برای ایمنی برند خود باشید.

علاوه بر این، کلمات کلیدی منفی در سطح حساب می توانند دقت هدف گذاری تبلیغات را با حذف کلمات کلیدی نامربوط یا با عملکرد پایین که ممکن است بر عملکرد کمپین تأثیر منفی بگذارند، بهبود بخشند. این مورد می تواند منجر به افزایش ترافیک با کیفیت بالاتر و بازگشت سرمایه بهتر شود.

بهینه سازی کمپین‌های حداکثر عملکرد با ویژگی های جدید

گوگل ویژگی‌های جدیدی را برای بهینه سازی کمپین‌های تبلیغاتی با Performance Max  همچون حذف نام تجاری و گزارش‌دهی بهتر معرفی کرد.

به کمک این قابلیت ها بازاریابان قادر هستند عملکرد کمپین های Performance Max خود را بهبود بخشند.

ویژگی‌های جدید شامل حذف نام تجاری در سطح کمپین، نمایش اطلاعات و گزارش‌ها و ایجاد آسان‌تر تبلیغات ویدیویی است.

علاوه بر این، گزارش‌ها و بینش‌های جدید به تبلیغ‌کنندگان امکان می‌دهد تا اطلاعات مورد نیاز را بهتر مشاهده کنند.

تبلیغ دهندگان اکنون می‌توانند ارزش افزایشی کمپین‌های حداکثر عملکرد خود را با ویژگی‌های جدید گوگل، بهینه‌سازی و اثبات کنند. همچنین با خلاقیت ویدیویی با تأثیر بالاتر، نرخ بازگشت سرمایه را افزایش دهند، افزایش تبدیل را اندازه‌گیری کنند و گزارش‌های عمیق‌تری دریافت کنند.

فیدهای صفحه

با توجه به این قابلیت، فیدهای صفحه را در Performance Max ارائه می‌شود تا به تبلیغ‌کنندگان کمک کند نتایج خود را از بخش جستجو مجزا مشاهده کنند.

این ویژگی به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد تا ترافیک را به آدرس‌های صفحه فرود وب‌سایت خاصی ارسال کنند.

تبلیغ‌کنندگان همچنین می‌توانند از برچسب‌ها برای گروه‌بندی آدرس های سایت بر اساس یک موضوع استفاده کنند تا استفاده از آن‌ها در یک کمپین یا گروه دارایی خاص آسان‌تر شود.

ساخت تبلیغات ویدیویی آسان تر

برای آسان‌تر کردن تبلیغات ویدیویی با کیفیت بالا، گوگل ابزارهای ایجاد ویدیو را مستقیماً در مراحل ایجاد کمپین و ویرایش کمپین Performance Max ادغام کرده است.

قبلاً این ویژگی فقط در کتابخانه ها موجود بود.

تبلیغ‌کنندگانی که می‌خواستند یک تبلیغ ویدیویی ایجاد کنند اما منابع یا زمان لازم برای این کار را نداشتند، اکنون می‌توانند از این ویژگی استفاده کنند.

بهینه سازی کمپین‌های حداکثر عملکرد با ویژگی های جدید

شرایط بهتر برای جستجوی برند

یکی از ویژگی‌های جدیدی که گوگل ارائه می‌کند، حذف نام تجاری در سطح کمپین است که کنترل بیشتری را برای کمپین‌های Performance Max فراهم می‌کند.

اکنون تبلیغ‌کنندگان می‌توانند شرایط نام تجاری خود را حذف کنند و فهرستی از برندهای دیگر برای حذف در نمایش کمپین انتخاب کنند.

این ویژگی به مسدود کردن ترافیک از اکثر غلط املایی برند و جستجوهای برند در یک زبان خارجی کمک می کند.

این ویژگی همچنین تضمین می‌کند که کمپین‌های Performance Max برای درخواست‌های برند که تبلیغ‌کنندگان می‌خواهند در موجودی جستجو و خرید از آنها اجتناب کنند، استفاده نمی‌شوند.

گزارش و بینش جدید

برای کمک به تبلیغ‌کنندگان در درک و ارزیابی نتایج خود، گوگل گزارش‌ها و بینش‌های جدیدی را ارائه می‌کند.

تبلیغ‌کنندگان می‌توانند conversions، conversion value، هزینه و معیارهای مختلف دیگر را در سطح گروه دارایی ببینند.

گوگل همچنین در حال معرفی بینش‌های مربوط به سرعت بودجه است که به تبلیغ‌کنندگان کمک می‌کند تا به طور خودکار فرصت‌هایی را برای بهینه‌سازی بودجه و عملکرد خود کشف کنند.

تبلیغ‌کنندگان می‌توانند ببینند که کمپین‌هایشان چه‌میزان بودجه را مصرف کرده‌اند.

با این اطلاعات، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند بفهمند که کمپین‌شان چگونه سرعت می‌گیرد و آیا فرصتی برای تغییر یا توزیع مجدد بودجه‌شان برای جذب بیشتر وجود دارد یا خیر.

تاثیر قابلیت های جدید در موفقیت کمپین ادز

ویژگی‌های جدید گوگل ادز برای کمپین‌های Performance Max کنترل، انعطاف‌پذیری و بینش بیشتری را در اختیار تبلیغ‌کنندگان قرار می‌دهد.

توانایی حذف اصطلاحات برند و مسدود کردن کلیک کلکمات با غلط املایی برند و زبان های خارجی به بهبود عملکرد کمپین و بازگشت سرمایه کمک می کند.

معرفی فیدهای صفحه و ابزارهای یکپارچه ایجاد ویدیو باعث می شود تبلیغ کنندگان بتوانند نتایج خود را اصلاح کنند و تبلیغات ویدیویی با کیفیت بالا ایجاد کنند.

در نهایت، ویژگی‌های گزارش‌دهی و بینش‌های جدید، تبلیغ‌کنندگان را قادر می‌سازد تا افزایش نرخ تبدیل را اندازه‌گیری کنند و گزارش‌های عمیق‌تری دریافت کنند، و درک بهتری از نحوه عملکرد کمپین‌هایشان و نحوه بهینه‌سازی بودجه و عملکردشان ارائه می‌دهند.

به طور کلی، این به‌روزرسانی‌ها برای بازاریاب‌هایی که به دنبال سود بیشتر از کمپین‌های حداکثرعملکرد خود هستند، بسیار کاربردی است.

خدمات افزایش ورودی گوگل
افزایش ورودی گوگل

دریافت کاربر واقعی از طریق گوگل

خدمات افزایش بازدید سایت
افزایش بازدید سایت

افزایش ترافیک سایت واقعی با آی پی ایران

خدمات ابزار سئو
ابزار سئو سایت

خدمات بررسی سئو سایت با ابزار سلکتک

خدمات افزایش بازدید رپورتاژ
افزایش بازدید رپورتاژ

دریافت ورودی واقعی از لینک های رپورتاژ

خدمات افزایش ای پی خارجی
بازدید مستقیم با IP خارج

ترافیک واقعی و هدفمند از سراسر جهان

خدمات افزایش بازدید از طریق شبکه اجتماعی
ترافیک از شبکه های اجتماعی

ترافیک رفرال سایت از طریق شبکه اجتماعی

خدمات افزایش ویواپارات
خدمات آپارات

افزایش لایک، کامنت و فالورآپارات

خدمات افزایش ویواینستاگرام
خدمات اینستاگرام

افزایش لایک، کامنت و فالوراینستاگرام

خدمات افزایش ویو یوتیوب
خدمات یوتیوب

افزایش لایک، کامنت و فالور یوتیوب

دسته بندی

سئو و بهینه سازی

سئو و بهینه سازی

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل

متفرقه

متفرقه

مطالب مشابه

نحوه عملکرد اهداف جذب مشتری جدید در گوگل ادز

نحوه عملکرد هدف جذب مشتری جدید در گوگل ادز به این صورت است که کسر هزینه از حساب فقط در صورت جذب شدن کاربر جدید انجام می گیرد.

2024-04-10 12:32:18

زمان مطالعه : 5 دقیقه

Automatically Created Assets

گوگل اخیراً یک ویژگی بتا به نام Automatically Created Assets برای تبلیغات جستجوی واکنش‌گرا را برای بهبود استفاده تبلیغ کنندگان ارائه کرده است

2024-03-06 12:21:27

زمان مطالعه : 4 دقیقه

بهترین مثال‌های سایت لینک در گوگل ادز

مثال های کاربردی از استفاده اکستنشن Sitelink Assets در ادز را ببینید تا بیاموزید چگونه از سایت لینک ها بیشترین بهره را ببرید

2024-01-26 13:06:29

زمان مطالعه : 5 دقیقه