ااشتباهات گوگل ادز که منجر به شکست میشود

رایج ترین اشتباهات گوگل ادز و نحوه ی برطرف کردن آن ها

شما میخواهید که در بازاریابی خود بهترین نتیجه را کسب کنید . مطمعنا تبلیغات گوگل از بارزترین استراتژی های بازاریابی است که در آن نباید اشتباهات گوگل ادز را نادیده گرفت .

در بازاریابی آنلاین کلیک های بیشتر بازدیدکنندگان منجر به جذب مشتریان بیشتری برای تجارت شما میشود که میتواند این امر خیلی سریع اتفاق بیفتد .

تنها هنگامی که از تمام اشتباهاتی که باعث می شود تبلیغات شما با شکست مواجه شود جلوگیری کنید و نحوه ی تنظیم گوگل ادز را بیاموزید .

اگر تازه شروع به کار در بازاریابی محتوا کرده اید تولید محتوا به تنهایی بهترین نتیجه را برای شما نخواهد داشت .

کار در دنیای دیجیتال مارکتینگ همواره مصادف است با انواع ترفندها و استراتژی های مهم که باید آن ها را درک کنید و به درستی به کار ببرید .

تبلیغ در adwords نیز از این قاعله مستثنی نیست . هرچند تبلیغات گوگل فرصتی مناسب برای جذب کاربر و افزایش بازدید وب سایت برای شما است ولی از خطاهای گوگل ادز نیز غافل نشوید .

اشتباهات گوگل ادز و رفع آن ها

مهلک ترین اشتباهات گوگل ادز و رفع آن ها

شاید در بسیاری از جاها افرادی دیده اید که اشتباهات گوگل ادز متعددی را مرتکب میشوند . نمره ی کیفیت آن ها چه در نسخه تبلیغاتی و چه در صفحه اصلی پایین است .

مثلا دیده اید هنوز ترافیکی را به صفحه اصلی خود می فرستند بدون اینکه قصد گرفتن آدرس های ایمیل و مراقبت تا حصول نتیجه را در دستور کار خود قرار دهند .

یکی دیگر از اشتباهات تبلیغات گوگل عدم اندازه گیری میزان بازگشت سرمایه است . به طور کلی تعیین و اندازه گیری ردیابی نرخ تبدیل شما ضروری است .

در این پست انواع خطاهای تبلیغات گوگل را یاد میگیریم و آموزش میبینید اشتباهات تبلیغات خود را برطرف کنید .

عدم استفاده از مطابقت های کلمه کلیدی

سه دسته کلمه کلیدی داریم که باید برای استفاده در گوگل ادز آن ها را بلد باشیم

مطابقت گسترده
مطابقت عبارت
مطابقت کامل

اشتباهی که افراد اغلب مرتکب می شوند استفاده اشتباه از نوع مطابقت کلمات کلیدی است .

گوگل این امکان را به شما میدهد تبلیغات خود را در هر یک از موارد بالا اجرا کنید و این انتخاب با خود شما است .

مطابقت گسترده

وقتی این انتخاب را دارید ، وقتی افراد کلمات کلیدی داده شده شما را جستجو می کنند تبلیغات شما به نمایش در می آید و صرف نظر از ترتیب کلمات در رشته جستجو نمایش داده می شود .

یک کلمه کلیدی تطبیق گسترده به این معنی است که تبلیغات شما بدون توجه به نیت مشتری از تصمیم خود نشان داده خواهد شد.

برای وارد کردن یک کلمه کلیدی مطابقت گسترده فقط آن را اضافه کنید و از علامت گذاری ها همچون نقل قول و پرانتز استفاده نکنید .

مطابقت عبارت

در صورت استفاده از تطبیق عبارت ، وقتی افراد کلمات کلیدی شما را با همان ترتیب دقیق سرچ میزنند تبلیغات شما نمایش داده می شود .

اگر می خواهید یک کلمه کلیدی مطابقت عبارت وارد کنید ، آن را در علامت های نقل قول دوگانه قرار دهید مانند بهترین "ماشین لباس شویی" .

مطابقت دقیق

در این مورد تبلیغات شما فقط زمانی نمایش داده می شود که کلمه کلیدی دقیق مورد نظر شما به عنوان یک عبارت جستجو تایپ شود.

برای افزودن دقیق مطابقت کلمات کلیدی ، کافیست کلمه کلیدی را در یک براکت مربع مانند این قرار دهید مانند]بهترین ماشین لباس شویی[ .

مهلک ترین اشتباهات گوگل ادز و رفع آن ها

اشتباهات گوگل ادز رایج مانند تبلیغات ضعیف

گوگل نوشتن کپی بهتر تبلیغات و تنظیمات آن ها را برای ارائه بهترین بازده سرمایه برای شما را آسان تر کرده است .

با استفاده از برنامه های افزودنی تبلیغات میتوانید از لینک سایت و مکالمه های تماس برای افزایش بهره وری تبلیغات خود استفاده کنید .

این یعنی که اطلاعات یا لینک های اضافی به تبلیغ خود اضافه خواهید کرد . با این کارشما به مشتریان دلیل بیشتری می دهید تا روی تبلیغات شما کلیک کنند .

استفاده از افزونه های تبلیغاتی تاثیر بسزایی در افزایش کلیک تبلیغات وب سایت شما دارد .

اطمینان حاصل کنید صفحه فرود شما از قابلیت تبدیل بالایی برخوردار است زیرا با رسیدن کاربران به آنجا به راحتی آنچه را که می خواهند پیدا می کنند .

عناوین قدرتمندی را برای آگهی های خود بنویسید به همین ترتیب ، اگر می خواهید نسخه تبلیغاتی جذابی بنویسید باید بدانید که چه چیزی موثر است .

اطمینان حاصل کنید که همیشه از موارد صحیح استفاده کنید ، زیرا برنامه های افزودنی تبلیغات اشتباه حتما مورد پسند کاربر  نست و از مهلک ترین اشتباهات گوگل ادز به شمار می آید .

عدم درک سود دهی و نرخ تبدیل

وقتی تجارتی دارید حتی در دنیای آفلاین باید ردیابی تبدیل را انجام دهید و حاشیه سود خود را ارزیابی کنید . شما این کار را برای بهبود درآمد و سود خود در طولانی مدت انجام میدهید .

در واقع می توانید پس انداز کنید وقتی بدانید که چقدر انتظار می رود درآمد کسب کنید و نرخ تبدیل شما را به آنجا می رساند . بنابراین عدم رعایت این موضوع که از دیگر انواع اشتباهات گوگل ادز است منجر به شکست تبلیغاتی شما میشود .

همچنین شما باید بدانید که در صنعت شما چه عواملی موثر است و برای اطمینان خود آن را آزمایش کنید .

تبلیغات ضعیف در گوگل ادز

عدم استفاده از کلمات کلیدی منفی

عدم استفاده از کلمات کلیدی منفی یکی دیگر از اشتباهات گوگل ادز است که باید نگاه ویژه ای به آن داشت .

گوگل روزانه بیش از 6 میلیون کلمه کلیدی را پردازش میکند که برخی از این کلمات کلیدی از کیفیت بالایی برخوردار خواهند بود و برخی دگیر برای هدف قرار داده شدن مضر هستند .

با استفاده از یک کلمه کلیدی منفی ، می توانید کلمات کلیدی را که برای محصول یا خدمات شما مطابقت ندارند حذف کنید . انجام این کار باعث افزایش درآمد و کاهش هزینه میشود .

کلمات کلیدی منفی ساده ترین راه برای جذب مشتری ، کاهش هزینه های شما و افزایش بازگشت سرمایه هستند . با انجام این کار از Google Ads Mistakes به دور خواهید بود .

ندانستن ارزش مشتری دائمی

وقتی از ارزش طول عمر مشتری آگاه باشید ، می توانید به راحتی کمپین های خود را تنظیم کرده و کلمات کلیدی استراتژیک را پیشنهاد دهید که باعث جذب مشتریان وفادار میشود .

اکثر برندهای بزرگ مانند Moz از استراتژی دیگری استفاده می کنند تا اطمینان حاصل کنند که هزینه خرید مشتری را بازیابی می کنند .

Moz برای بدست آوردن مشتری گاهی بیش از 99 دلار هزینه خواهد کرد. اما ، آنها برنامه مشخصی دارند تا هزینه های اولیه خود را بازیابند و در بلندمدت بیشتر هزینه کنند.

عدم استفاده از کلمات کلیدی منفی

دسته بندی

سئو و بهینه سازی

سئو و بهینه سازی

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل

متفرقه

متفرقه

مطالب مشابه

نحوه عملکرد اهداف جذب مشتری جدید در گوگل ادز

نحوه عملکرد هدف جذب مشتری جدید در گوگل ادز به این صورت است که کسر هزینه از حساب فقط در صورت جذب شدن کاربر جدید انجام می گیرد.

2024-04-10 12:32:18

زمان مطالعه : 5 دقیقه

Automatically Created Assets

گوگل اخیراً یک ویژگی بتا به نام Automatically Created Assets برای تبلیغات جستجوی واکنش‌گرا را برای بهبود استفاده تبلیغ کنندگان ارائه کرده است

2024-03-06 12:21:27

زمان مطالعه : 4 دقیقه

بهترین مثال‌های سایت لینک در گوگل ادز

مثال های کاربردی از استفاده اکستنشن Sitelink Assets در ادز را ببینید تا بیاموزید چگونه از سایت لینک ها بیشترین بهره را ببرید

2024-01-26 13:06:29

زمان مطالعه : 5 دقیقه