ویژگی های جدید performance max

 

ویژگی های جدید performance max

با تغییر و انتقال کمپین ها به حداکثر عملکرد کمپین در ادوردز ، گوگل ویژگی‌های جدیدی را برای این نوع کمپین اعلام کرد که میخواهیم آنها را شرح دهیم

در واقع، کمپین‌های Performance Max تا پایان سه ماهه سوم ۲۰۲۲ جایگزین کمپین‌های خرید هوشمند و محلی می‌شوند.

همانطور که نوع کمپین جدیدتر به عنوان یکی از استانداردهای جدید ظاهر می شود، گوگل ویژگی های جدیدی را برای کمک به تبلیغ کنندگان در این تغییر بزرگ اضافه می کند.

ویژگی های جدید حداکثر عملکرد به منظور بهبود کارایی کمپین های تبلیغات گوگل تعبیه شده و در این مقاله بیشتر در رابطه با آنها صحبت خواهیم کرد.

 

به روز رسانی های حداکثر عملکرد کمپین

گوگل سه ویژگی جدید را معرفی کرده است. این ویژگی ها عبارتند از:

  • یک نوع هدف جدید جذب مشتری
  • مشاهده و رصد علاقه مشتریان
  • ابزار ارتقا کمپین با یک کلیک

با ما همراه باشید تا کمی بیشتر از هر ویژگی را توضیح دهیم.

 

هدف جذب مشتری

در حالی که نوع هدف جذب مشتری برای Performance Max جدید است، اما این ویژگی برای Google Ads جدید نیست.

اهداف جذب مشتری با کمپین های خرید هوشمند برای شروع در دسترس بودند. با انتقال اجباری کمپین های تبلیغات گوگل به  Performance Max، گوگل اکنون این قابلیت را برای این نوع کمپین در دسترس قرار داده است.

نوع هدف به شما امکان می دهد یکی از دو کار را انجام دهید:

  • برای مشتریان جدید بیشتری که مشابه مشتریان فعلی هستند، پیشنهاد بدهید
  • با حفظ کارایی هزینه، تنها بر روی بهینه سازی مشتریان جدید تمرکز کنید

 

مشاهده و رصد علاقه مشتریان

با توجه به این قابلیتGoogle  اطلاعاتی در رابطه با رصد علاقه مندی مشتری را در صفحه Insights در Google Ads منتشر می کند. این به‌روزرسانی به شما این امکان را می‌دهد که عبارت های جستجویی را که بیشتر موردعلاقه افراد هستند و باعث افزایش نرخ کلیک می‌شود را شما مشاهده کنید.

این یک ویژگی مفید و جدید به حساب می‌آید، زیرا چنین بینشی در کمپین های Performance Max وجود ندارد. جزئیات بسیار کمی در مورد عواملی که باعث ایجاد تبدیل می شود به تبلیغ کنندگان داده شده است.

علاوه بر این، گوگل در حال راه اندازی audience insights (بینش مخاطبان دارایی) است. با توجه به این قابلیت جدید شما به این نتیجه می‌رسید که چگونه دارایی های متن، تصویر و ویدیوی خاص شما با بخش های خاص مخاطبان طنین انداز می شود.

آخرین بینشی که به Performance Max اضافه می‌شود، بینش‌های تشخیصی هستند. این بروزرسانی به شما مشکلات احتمالی راه اندازی را نشان می دهد که مانع از نمایش تبلیغات شما می شود.

اگر Google مشکلی را شناسایی کند، پیشنهادی برای کمک به حل مشکل به صورت فهرست شده به شما نمایش خواهد داد.

 

ابزار ارتقا کمپین با یک کلیک

 

ابزار ارتقا کمپین با یک کلیک

گوگل ابزار ارتقا را به صورت مرحله‌ای برای کمپین های تبلیغ گوگل ارائه می‌کند. زمانی که ابزار تک کلیکی برای حساب شما در دسترس باشد، در حساب گوگل ادز خود اعلانی دریافت خواهید کرد.

شما می توانید از صفحه توصیه ها و صفحه کمپین ها به این ابزار دسترسی داشته باشید.

این ابزار از ماه ژوئن قابل استفاده در کمپین های ادوردز هست و از آن برای ارتقاء کمپین‌های محلی استفاده کنید.

هنگامی که از ابزار برای کمپین های دیگر تبلیغ گوگل استفاده می کنید، کمپین های مربوطه به یک کمپین Performance Max  جدید و مجزا تبدیل می شوند. تمام بودجه‌ها، تنظیمات و غیره کمپین‌های قبلی منتقل می‌شود.

 

به روز رسانی حداکثر عملکرد کمپین تبلیغات گوگل

با توجه به اینکه امروزه مشتریان چندین دستگاه دارند و در کانال‌های زیادی با برندها تعامل دارند، روزهای جذب راحت مشتری گذشته است.

گوگل با علم به اینکه جذب مشتری برای کسب و کارها سخت شده این به روزرسانی را برای کمپین تبلیغاتی های حداکثر عملکرد ارائه کرده است. هدف این ویژگی‌های جدید Performance Max  یافتن ترکیبی بهینه از موجودی و قالب‌های تبلیغاتی است تا بهترین نتایج را برای تبلیغ کنندگان به ارمغان بیاورد.

در حالی که ویژگی تک کلیکی برای آسان‌تر کردن روند کار تبلیغ‌کنندگان است، مطمئناً بازاریابان جدیدتر را هدف قرار می‌دهد. بازاریابان باتجربه نسبت به نوع کمپین جدید و همچنین نتایج متفاوتی نتیجه های بهتری دریافت خواهند کرد.

اگر کمپین‌های Performance Max را امتحان نکرده‌اید، سعی کنید ابتدا یک کمپین توسط خودتان راه‌اندازی کنید تا مکانیسم‌های راه‌اندازی را بهتر درک کنید.

با وجود اتوماسیون بسیار آزادانه، ایجاد تغییر تنظیماتی که با اهداف کمپین شما همسو نباشد بسیار آسان است. در حالی که ابزار تک کلیکی می تواند برای برخی سودمند باشد، با تجربه دست اول راه اندازی Performance Max، بینش های بیشتری را حفظ خواهید کرد.

 

دسته بندی

سئو و بهینه سازی

سئو و بهینه سازی

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل

متفرقه

متفرقه

مطالب مشابه

نحوه عملکرد اهداف جذب مشتری جدید در گوگل ادز

نحوه عملکرد هدف جذب مشتری جدید در گوگل ادز به این صورت است که کسر هزینه از حساب فقط در صورت جذب شدن کاربر جدید انجام می گیرد.

2024-04-10 12:32:18

زمان مطالعه : 5 دقیقه

Automatically Created Assets

گوگل اخیراً یک ویژگی بتا به نام Automatically Created Assets برای تبلیغات جستجوی واکنش‌گرا را برای بهبود استفاده تبلیغ کنندگان ارائه کرده است

2024-03-06 12:21:27

زمان مطالعه : 4 دقیقه

بهترین مثال‌های سایت لینک در گوگل ادز

مثال های کاربردی از استفاده اکستنشن Sitelink Assets در ادز را ببینید تا بیاموزید چگونه از سایت لینک ها بیشترین بهره را ببرید

2024-01-26 13:06:29

زمان مطالعه : 5 دقیقه