ابزارهایی برای کار از راه دور برای کمک به طراحان وب

 

ابزارهایی برای کار از راه دور برای کمک به طراحان وب

امروز قصد داریم 5 ابزار اپل برای کاراز راه دور که برای طراحان وب ایجاد کرده است را به شما معرفی کنیم.

همیشه وجود ابزارهایی که بتوان به صورت دورکاری مسائل را حل کرد به کمک برنامه نویسان آمده است و وجودشان با توجه به شرایط کنونی واجب است.

برای دسترسی آسان تر به کدها ، برقراری ارتباط راحت تر و بدونه بروز مشکل و با وجود تمامی این مسائل رعایت پروتکل های امنیتی و غیره باید ابزارهایی وجود داشته باشند تا هر برنامه نویس و طراح سایت بتواند سطح کارایی خودش را ارتقا بدهد.

سال 2020 شاهد شیوع ویروس کرونا در جهان بودیم. تمامی کشور ها درگیر این مشکل شدند و کویید-19 بر زندگی و روند کاری تمامی قشرها تاثیر گذاشت.

باوجود این شرایط خطرناک باید کارها تا جای ممکن از راه دور صورت بگیرد، پس برای این امر باید از ابزارهایی استفاده کرد.

بیشتر شرکت ها ، از جمله برخی از بزرگترین برندها ، به خاطرکرونا مجبور به دورکاری کرده اند.

آیا شما یک طراح وب و برنامه نویس هستید که از شما خواسته شده است که از راه دور کار کنید؟ اگر جوابتان بله است و از محصولات اپل استفاده می کنید، خواندن این مقاله مطمئنا برای شما مفید خواهد بود.

بخش زیر در مورد پنج نوع ابزاری است که باید در رایانه خود داشته باشید تا در هنگام کار از راه دور نیز به بتوانید کارهای خود را انجام دهید.

 

1-ابزارهای امنیتی در مقابل حملات سایبری (Cybersecurity tools)

مسلما نگران امنیت داده ها و سیستم خود هستید و این ترس کاملا منطقی است.

وقتی در محل کار خود با کامپیوتر می کنید، نیازی نیست نگران امنیت فایل ها و داده هایی باشید که با آنها سروکار دارید.

اما هنگامی که سورس داده ها جای دیگری است و از خانه کار می کنید ، باید چند مرحله دیگر را نیز انجام دهید تا مطمئن شوید شبکه اینترنتی مورد استفاده شما از امنیت کافی برخوردار است. انجام این کار برای اطمینان از حفاظت کافی از اطلاعات کار و مشتری شما ضروری است. 

برخلاف شبکه های اداری، شبکه های خانگی رمزگذاری نشده باقی می مانند.این امر به مجرمان سایبری فرصت می دهد تا به تمام اطلاعات محرمانه ای که در رایانه خود ذخیره کرده اید دسترسی پیدا کنند. این افراد از انواع تکنیک ها برای دسترسی غیر مجاز به داده های خصوصی شما استفاده می کنند.

 

ابزارهای امنیتی در مقابل حملات سایبری

 

از بدترین پیامدهای میتوان به سرقت هویت، نقض داده ها، از دست دادن اطلاعات حساس و غیره اشاره کرد.

ساده ترین راه جلوگیری از چنین حوادثی استفاده از VPN or Virtual Private Network for Mac است.

این به شما امکان می دهد همه داده ها ، از جمله اطلاعات محرمانه را از طریق یک کانال رمزگذاری شده تغییر مسیر دهید. به عبارت دیگر ، یک VPN یا شبکه خصوصی مجازی برای Mac داده های شما را رمزگذاری کرده و آنها را برای اشخاص ثالث کاملاً غیرقابل دسترسی می کند.

یکی دیگر از راه های آسان برای دور نگه داشتن هکرها و کلاهبرداران،ایجاد رمزعبورهای قوی است. هرگز از نام و شماره تلفن به عنوان رمز عبور خود استفاده نکنید. همچنین ، از انتخاب کلمات مرتبط با کاری که انجام می دهید یا محل زندگی خود به عنوان گذرواژه خود بپرهیزید. در حالت ایده آل ، گذرواژه شما باید ترکیبی از حروف بزرگ و کوچک باشد و شامل اعداد و علامت های خاصی مانند ٪ ، & ، @ و غیره باشد.

 

2- برنامه های چت تیمی (Team Chat Applications)

برای پیشرفت کار باید با دیگران تعامل داشت و همیشه با سایر اعضا تیم در ارتباط بود.

همانطور که همیشه در دفتر کار می کردید، عادت دارید که به کارتیمی دارید. بنابراین ، اگر می خواهید بهترین نتایج را به دست آورید ، باید ارتباط خود را با سایر اعضای تیم حفظ کنید.

هنگام کار از راه دور، ماندن در تماس مداوم با تیم چالش برانگیز است. برقراری تماس یا ارسال پیام جداگانه به اعضای تیم کار را دشوار می کند.

چنین اقداماتی بیشتر از آنکه فایده ای داشته باشد به کار شما آسیب می رساند زیرا نمی توانید بر کار خود تمرکز کنید. ارسال ایمیل نیز راه حل مناسبی برای این مشکل نیست زیرا بعید است ایمیل ها به شما در ایجاد ارتباطی سریع کمک کند.

ساده ترین راه برای برقراری ارتباط با همه اعضای تیم استفاده از ابزار چت تیمی مانند Slack است. چنین برنامه ای به شما امکان می دهد تا با تیم چت کنید. این بدان معنی است که شما نیازی به برنامه ریزی در تماس ندارید.

ابزار چت تیمی به شما این امکان را می دهد که هر زمان که نیاز به بحث در مورد چیزی دارید یا می خواهید به سؤالی پاسخ دهید، با اعضای تیم خود ارتباط برقرار کنید.

 

برنامه های چت تیمی

 

3- برنامه های ویدئو کنفرانس

 در واقع ، برنامه های چت تیمی به شما امکان می دهد تا به طور یکپارچه با تیم خود ارتباط برقرار کرده و همکاری کنید.

با این وجود ، برخی از شرایط مستلزم این است که کمی وقت بگذارید. هنگام برخورد با پروژه های منحصر به فرد یا پیچیده تر از پروژه هایی که به طور مرتب انجام می دهید، به توسعه دهندگان در تماس های ویدئویی بسیار کمک می کند.

حضور در کنفرانس ویدیویی به شما این امکان را می دهد که احساس کنید هم تیمی های خود را در کنار خود دارید. پس از ارائه پیشنهاد ، با حرکات و عبارات آنها آشنا خواهید شد. این نحوه مکالمات به صورت بهتری نظرات و احساسات اشخاص را منتقل می کند.

 

برنامه های ویدیو کنفرانس

 

4- ذخیره سازی ابری (cloud storage)

فایل‌ها با حجم بالا همیشه می توانند مشکل ساز شوند، و به اشتراک گذاشتن آنها با دیگر اعضای تیم، کاری زمانبر است.

وقتی از راه دور کار می کنید ، باید اطمینان حاصل کنید که می توانید به راحتی با تیم خود همکاری کنید. یکی از بزرگترین چالش هایی که به عنوان طراح وب از راه دور با آن روبرو می شوید، به اشتراک گذاری فایل های بزرگ است.

مسلما باید به دنبال راهکاری باشید تا در هر شرایطی بتوانید اینگونه فایل هارا با دیگران به راحتی به اشتراک بگذارید.

بهترین راه حل برای این مشکل استفاده از یک  برنامه ذخیره سازی ابری است  که از طریق همه دستگاه ها قابل دسترسی است.
داشتن یک برنامه ذخیره سازی ابری در رایانه Mac به این معنی است که شما فقط باید فایلها را در پوشه به اشتراک گذاشته شده ذخیره کنید تا سایر اعضای تیم شما بلافاصله به فایلهای ذخیره شده دسترسی پیدا کنند.

 

ذخیره سازی ابری

 

5- تمرکز بر روی اهداف

برنامه نویسانی که در خانه کار می کنند بیشتر از کسانی که در دفاتر کار می کنند کارهای متفرقه انجام میدهند. دلیل این موضوع خیلی واضح هست و به خطر دوربودن از فضای کار می باشد. افراد اغلب زمان زیادی را صرف وب سایت های وقت گیر می کنند. این موضوع آنها را از تمرکز بر شغل خود باز می دارد و بازخورد آنها را کاهش می دهد.

اگر هنگام کار از راه دور با چنین مشکلات مشابهی دست و پنجه نرم می کنید، یک برنامه فوکوس مانند Freedom را دانلود کنید تا به طور موقت تمام وب سایت هایی که باعث حواس پرتی شما می باشد را توسط سیستم عامل ios مسدود شود.

 

نتیجه‌ی استفاده از ابزارهای موثر

داشتن برنامه های فوق بر روی سیستم شما به شما این امکان را می دهد که حتی در هنگام کار از خانه نیز بهره وری فوق العاده ای داشته باشید. این برنامه ها به شما امکان می دهد از راه دور بدون مشکلات ذکر شده به کار خود ادامه دهید.

امیدوارم از این مطلب و دیگر مقاله های آموزنده ی بلاگ سلکتک بهره ی مناسب را برده باشید.

 

دسته بندی

سئو و بهینه سازی

سئو و بهینه سازی

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل

متفرقه

متفرقه

مطالب مشابه

بیشترین مهارت های مورد تقاضا در لینکدین

بر اساس گزارش هایLinkedIn که شامل انواع مهارت‌های درخواست شده و داده‌های جمع‌آوری‌شده از آگهی‌های شغلی لینکدین و فعالیت‌های اعضا است را اینجا آورده ایم.

2024-04-02 10:47:51

زمان مطالعه : 4 دقیقه

ابزار کسب درآمد تیک تاک

TikTok یک برنامه جدید به نام Creativity Program Beta معرفی کرده است که برای کمک به سازندگان برای کسب درآمد بیشتر با محتوای طولانی‌تر طراحی شده است.

2024-03-18 10:30:54

زمان مطالعه : 4 دقیقه

نحوه کسب درآمد از YouTube Shorts

شرایط و قوانین کسب درآمد از یوتیوب شورت در این مطلب از بلاگ سلکتک به صورت کامل توضیح داده ایم

2024-02-26 11:29:06

زمان مطالعه : 4 دقیقه