بروزرسانی های مهم لینکدین

بروزرسانی های مهم لینکدین

7 به روزرسانی مهم لینکدین در 2023 از جمله دسترسی بهتر به ویدیو، به‌روزرسانی‌های جستجوی کار، زمان‌بندی پست و تجزیه و تحلیل محتوا در این مطلب آورده شده است.

لینکدین به عنوان یکی از شبکه های اجتماعی محبوب در دنیا کاربران بسیاری دارد و برای بهبود کارایی و افزایش رضایت کاربرها مدام در حال بهبود قابلیت ها و افزایش ویژگی است.

در این بین ویژگی های ارائه شده باید کاربردی و برای صاحبان کسب و کار و افراد فعال در زمینه تولید محتوا، مفید باشد.

به کمک ابزار اشتراک گذاری سلکتک، می‌توانید هر صفحه از سایت را با توضیحات و عنوان دلخواه در شبکه های اجتماعی هایی مانند لینکدین، فیسبوک، توییتر و حتی پینترست به اشتراک بگذارید و به بهبود سئو و افزایش قدرت آن صفحه کمک کنید.

در این مطلب از بلاگ سلکتک هفت ویژگی لینکدین که در سال 2023 عرضه می‌شوند، از جمله تغییرات در جستجوی کار را توضیح داده ایم.

  1. بهبود دسترسی به ویدیو

لینکدین به طور خودکار برای ویدیوهای آپلود شده در پلتفرم، زیرنویس ایجاد می کند و این زیرنویس در حال حاضر فقط به زبان انگلیسی موجود است. می‌توانید قبل از انتشار ویدیو، این زیرنویس‌ها را اضافه یا ویرایش کنید.

همچنین می‌توانید حالت کنتراست بالا را در برنامه LinkedIn فعال کنید تا دسترسی به ویدیوها را برای افرادی که دارای اختلالات بینایی یا کم بینایی هستند افزایش دهید.

  1. دسترسی به عناوین شغلی استاندارد

اگر در زمینه دسترس‌پذیری کار می‌کنید، اکنون می‌توانید از فهرستی از عناوین شغلی استاندارد شده، مانند «طراح دسترسی» یا «مهندس دسترس‌پذیری» انتخاب کنید تا به شما کمک کند راحت‌تر پست ها و افراد مشغول در این زمینه را مشاهده کرده و فرصت‌هایی را پیدا کنید که با مهارت‌های شما مطابقت دارند با آن افراد ارتباط برقرار کنید.

  1. قابلیت متن جایگزین در Campaign Manager

Campaign Manager اکنون به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تا متن جایگزین یا همان Alt تصویر را به تصاویر در تبلیغات خود اضافه کنند. این به کاربران نابینا یا کم بینا امکان می دهد تصاویر ارائه شده را درک کنند.

  1. به روز رسانی برای جستجوی شغل

روند جستجوی شغل جدید در سال های اخیر دستخوش تغییرات فوق‌العاده ای شده است. حتی اگر فعالانه به دنبال شغل جدید نباشند، بسیاری از متخصصان علاقه مند به یادگیری و دنبال کردن چشم اندازهای شغلی جدید هستند.

طبق گزارش‌هایی که لینکدین ارائه می دهد، افراد به طور معمول به دنبال فرصت های شغلی هستند که با ارزش ها و علایق آنها، مانند ارتقاء مهارت، پیشرفت حرفه ای، و تعادل بین کار و زندگی مطابقت دارد.

لینکدین برای کمک به جویندگان کار معمولی، مجموعه‌های شغلی شخصی‌سازی شده‌ای را آزمایش می‌کند که کاربران می‌توانند بدون انجام جستجو آن‌ها را کشف کنند.

7 به روزرسانی مهم لینکدین در 2023

  1.  به روز رسانی برای جستجوی محصول B2B

لینکدین صفحات محصول را راه‌اندازی کرده است تا به کاربران کمک کند محصولاتی را که نیازهایشان را برآورده می‌کنند مشاهده کنند، با کارشناسان مربوط ارتباط برقرار کنند و در صورت علاقه، خرید انجام دهند.

لینکدین تقریبا 90000 محصول B2B دارد و اعضا می توانند به راحتی آنها را از طریق جستجوی لینکدین پیدا کنند. لینکدین قصد دارد فیلترهای دسته بندی جدیدی اضافه کند و ارتباط صفحات محصول را بهبود بخشد تا تجربه شخصی تر ایجاد کند.

حرفه ای ها اغلب برای به دست آوردن اطلاعات مرتبط هنگام تصمیم گیری برای خرید، کارهایی از جمله تحقیق در مورد محصولات و گزینه های جایگزین، جستجوی بازخورد از مشتریان و تماس با نمایندگان فروش، مجبورند یک فرآیند طولانی و پیچیده را طی کنند. هدف از ایجاد صفحات محصول، توانمندسازی افراد حرفه ای برای تصمیم گیری بهتر و آگاهانه تر برای خرید است.

  1. زمان بندی برای ارسال پست

تنظیم زمان برای ارسال و انتشار پست، قابلیتی است که اکثر افراد خواستار آن بوده اند.

هنگام ایجاد یک پست، نماد "زمان بندی" در کنار دکمه "پست" ظاهر می شود. برای برنامه‌ریزی پست خود برروی این دکمه کلیک کنید، سپس روز و ساعتی را که می‌خواهید محتوایتان به اشتراک گذاشته شود، انتخاب کنید.

با وجود این قابلیت شما کنترل کاملی بر محتوای خود دارید و می توانید در حین انجام آن را ویرایش کنید.

زمان بندی برای ارسال پست در لینکدین

  1. تجزیه و تحلیل محتوا

لینکدین درک می کند که دسترسی به داده هایی که می تواند مخاطبان شما را افزایش دهد و اثربخشی محتوای شما را بسنجد چقدر حیاتی است.

برای رسیدن به این هدف،LinkedIn داشبورد تجزیه و تحلیل سازندگان را به‌روزرسانی می‌کند تا شامل داده‌های مخاطبان و محتوای با عملکرد برتر باشد. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد تا سیر تکامل دنبال کنندگان خود را بررسی کنید و اطلاعات بیشتری در مورد مخاطبان خود بدست آورید.

به لطف ویژگی جدید صادر کردن داده در داشبورد، می‌توانید از این داده‌ها برای شناسایی الگوها و مدیریت تجزیه و تحلیل به روشی که مناسب شماست استفاده کنید. توجه داشته باشید که برای دسترسی به این به روز رسانی ها باید حالت creator را فعال کنید.

خدمات افزایش ورودی گوگل
افزایش ورودی گوگل

دریافت کاربر واقعی از طریق گوگل

خدمات افزایش بازدید سایت
افزایش بازدید سایت

افزایش ترافیک سایت واقعی با آی پی ایران

خدمات ابزار سئو
ابزار سئو سایت

خدمات بررسی سئو سایت با ابزار سلکتک

خدمات افزایش بازدید رپورتاژ
افزایش بازدید رپورتاژ

دریافت ورودی واقعی از لینک های رپورتاژ

خدمات افزایش ای پی خارجی
بازدید مستقیم با IP خارج

ترافیک واقعی و هدفمند از سراسر جهان

خدمات افزایش بازدید از طریق شبکه اجتماعی
ترافیک از شبکه های اجتماعی

ترافیک رفرال سایت از طریق شبکه اجتماعی

خدمات افزایش ویواپارات
خدمات آپارات

افزایش لایک، کامنت و فالورآپارات

خدمات افزایش ویواینستاگرام
خدمات اینستاگرام

افزایش لایک، کامنت و فالوراینستاگرام

خدمات افزایش ویو یوتیوب
خدمات یوتیوب

افزایش لایک، کامنت و فالور یوتیوب

دسته بندی

سئو و بهینه سازی

سئو و بهینه سازی

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل

متفرقه

متفرقه

مطالب مشابه

بروزرسانی یوتیوب برای واکنش بینندگان در پخش زنده

در بروزرسانی اعلام شده توسط YouTube مدیریت تبلیغات و ری اکشن ها در پخش زنده یوتیوب بهبود می یابد

2024-04-25 10:07:38

زمان مطالعه : 4 دقیقه

بیشترین مهارت های مورد تقاضا در لینکدین

بر اساس گزارش هایLinkedIn که شامل انواع مهارت‌های درخواست شده و داده‌های جمع‌آوری‌شده از آگهی‌های شغلی لینکدین و فعالیت‌های اعضا است را اینجا آورده ایم.

2024-04-02 10:47:51

زمان مطالعه : 4 دقیقه

ابزار کسب درآمد تیک تاک

TikTok یک برنامه جدید به نام Creativity Program Beta معرفی کرده است که برای کمک به سازندگان برای کسب درآمد بیشتر با محتوای طولانی‌تر طراحی شده است.

2024-03-18 10:30:54

زمان مطالعه : 4 دقیقه