7 تکنیک کاربردی برای ساخت ویدیو جذاب

 

7 تکنیک کاربردی برای ساخت ویدیو جذاب

برای داشتن یک کانال فعال باید ترفندهای ایجاد ویدیو جذاب و کاربرپسند را بدانید و به کمک این استراتژی ها به رشد کانال آپارات کمک کنید.

7 تکنیک کاربردی برای ساخت ویدیو جذاب برای کانال و صفحه های شبکه های اجتماعی و کانال آپارات در این مقاله از بلاگ سلکتک آمده است.

اگر قصد فعالیت در شبکه های اجتماعی و سایت های اشتراک ویدیو را دارید، باید بتوانید تولید محتوای خود را به سمتی ببرید که کاربران بیشتری را جذب کند. این کار نیاز به هزینه های زیاد و یا داشتن تجهیزات تخصصی ندارد.

برای جلب توجه کاربران، مخصوصا در آپارات شما باید به نحوی عمل کنید که در سریع ترین حالت ممکن شخص تصمیم بگیرد ویدیو شما را مشاهده کند. صاحبان کانال آپارات با خرید بازدید اپارات و ساخت ویدیوهای جذاب و کاربردی روند جذب کاربر را برای خود آسان کرده اند.

 

ساده ترین روش ها برای افزایش بازدید ویدیو اپارات

روش های افزایش دیده شدن یک ویدیو کم نیست، اما با دانستن یکسری نکات در حین تولید محتوا ویدئویی به شما برای رشد کانال کمک فراوانی می‌کند.

این تکنیک ها برای جذب فالوور بیشتر بشدت کاربردی است نگاه افراد بیشتری را بدست می آورید.

قصد داریم در ادامه 7 روش ساده و بدونه هزینه برای افزایش ویو و ایجاد ویدیو جذاب برای فالوور ها را برای شما شرح دهیم.

 

  1. به خودتان سخت نگیرید و با هر امکاناتی که دارید شروع کنید

یکی از مهم ترین نکات برای آغاز هر پروسه و هر کاری این است که شروع کنید. به خودتان سخت نگیرید و از هر امکاناتی که دارید استفاده کنید تا بتوانید ویدیو خود را تولید کنید.

همین که بتوانید با دوربین گوشی هم یک تولید محتوای جذاب داشته باشید، نشان دهنده استعداد شماست.

پس بهترین کار شروع کردن با هر سطح امکانات و لوازم است.

 

  1. انتخاب موضوعات ترند

برای تولید محتوا ویدیو ابتدا باید موضوع را انتخاب کنید. انتخاب موضوعات ترند باعث جذب فالوور بیشتر میشود، اما باید دقت داشته باشید که از موضوع کانال خود دور نشوید. در این صورت با ساخت یک ویدیو با موضوع روز توجه افراد بیشتری را جلب کرده و بازدید ویدیو بیشتری دریافت می‌کنید.

 

  1. داشتن برنامه ریزی منظم برای ساخت ویدیو

برای تولید محتوا ویدیویی خود باید حتما برنامه ریزی دقیق داشته باشید. برنامه ریزی درست شما را برای ساخت ویدیو جذاب، هدایت می کند. جذابیت یک ویدیو فقط در کیفیت و افکت های آن نیست. چه بسا با یک ویدیو ساده اما با موضوعی جذاب بازدید ویدیو بیشتری دریافت کنید.

پس باید بدانید که داشتن برنامه ریزی منسجم به ساخت و وتولید محتوای جذاب کمک زیادی می کند. باید برای برنامه‌ریزی محتوا ویدیو خود، سه نکته زیر را در نظر بگیرید:

  • تعیین هدف از ساخت ویدئو

همانطور که داشتن برنامه ریزی بسیار مهم است، تعیین هدف از ساخت هر ویدیو را باید بدانید. برای تعیین هدف، باید پارامترهایی مانند علاقه کاربران، تعیین مخاطب و کاربران کانال، استفاده از موضوعات ترند و دیگر مسائل که باعث میشود شما یک ویدیو جذاب بسازید تا تعداد بازدید زیادی دریافت کند.

  • تعیین مخاطب هدف

به عنوان صاحب کانال آپارات باید مخاطب هدف خود را بتوانید شناسایی کنید. شناسایی هدف به شما کمک میکند تولیدمحتوای هدف داری ایجاد کنید و برای کاربران کانال همیشه مفید و کاربردی باقی بمانید.

  • تعیین موضوعات مورد علاقه کاربرانتان

مسائل ترند و موضوعات مورد علاقه کاربران باعث می شود ویدیو آپارات جذابیت بیشتری پیدا کند. از این طریق نه تنها کاربران کانال با این محتواها تعامل برقرار میکنند، بلکه دیگر کانال ها با انتشار ویدیو شما، باعث می‌شوند شما معروف تر بشید و دیدین ویدئو صفحه اپارات شما برای همگان جذاب باشد.

 

ساده ترین روش ها برای افزایش بازدید ویدیو اپارات

 

  1. انتخاب بک گراند جذاب برای ویدیو آپارات

بک گراند ویدیو تاثیر زیادی در جذب نگاه مخاطب دارد. با استفاده از پس زمینه های واقعی زیبا و یا کمک گرفتن از پرده سبز برای ایجاد ویدیو، به جذابیت آن بیافزایید.

انتخاب بک گراند ویدیو باید کاملا مرتبط با موضوع آن باشد تا بینندگان بهتر تعامل برقرار کنند.

 

  1. استفاده از نور طبیعی در ویدیو

برای ضبط یک ویدیو جذاب، حتما نیازی به امکانات، دوربین های قوی، نورپردازی و غیره نیست. استفاده از فضا و نور طبیعی میتواند جذابیت را بیشتر کند، اما باید خلاقیت به خرج دهید!

بسته به موضوع، بک گراند ویدیو و دیگر مسائل تصمیم بگیرید تا از چه فضایی و چه میزان نوری باید بهره ببرید و ویدئو خود را تولید نمایید.

 

  1. استفاده از میکروفون مجزا از دوربین ضبط

یکی از اساسی ترین نکته ها برای ضبط ویدیو این است که از یک میکروفون جدا از دوربین فیلمبرداری برای ضبط صدا استفاده کنید.

این کار برای حفظ کیفیت صدا کار مهمی بشمار می رود، اما اگر میکروفون مجزا ندارید، حتما قبل از فیلمبرداری صدا را تست کنید تا از کیفیت مناسبی برخوردار باشد.

 

  1. انتخاب موسیقی متن مناسب

موسیقی متن به ایجاد یک جو مناسب در محتوای ویدئوی شما کمک می‌کند. نسب به موضوع کلیپ موسیقی را انتخاب کنید که تمرکز کاربر را بهم نریزد و باعث حواس پرتی آن نشود. همچنین بتواند بازدید بیشتری برای ویدیو بدست بیاورد.

 

استفاده از تکنیک های ساخت ویدیو جذاب برای افزایش بازدید آپارات

تکنیک های گفته شده تمام ترفندهای موجود برای ساخت ویدیو کاربرپسند و جذاب نیستند، اما به شما در ساخت آن کمک می‌کنند.

مسلما راه و روش های دیگری وجود خواهد داشت اما ما سعی کردیم چند مورد از ساده‌ترین آنها که هزینه زیادی برای ساخت ویدئو در برندارد را توضیح دهیم.

به کمک این نکات فیلم‌برداری شما می‌توانید ویدئوهای حرفه‌ای‌تری تولید کنید که مخاطبان شما را تحت تأثیر قرار دهد.

 

دسته بندی

سئو و بهینه سازی

سئو و بهینه سازی

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل

متفرقه

متفرقه

مطالب مشابه

بیشترین مهارت های مورد تقاضا در لینکدین

بر اساس گزارش هایLinkedIn که شامل انواع مهارت‌های درخواست شده و داده‌های جمع‌آوری‌شده از آگهی‌های شغلی لینکدین و فعالیت‌های اعضا است را اینجا آورده ایم.

2024-04-02 10:47:51

زمان مطالعه : 4 دقیقه

ابزار کسب درآمد تیک تاک

TikTok یک برنامه جدید به نام Creativity Program Beta معرفی کرده است که برای کمک به سازندگان برای کسب درآمد بیشتر با محتوای طولانی‌تر طراحی شده است.

2024-03-18 10:30:54

زمان مطالعه : 4 دقیقه

نحوه کسب درآمد از YouTube Shorts

شرایط و قوانین کسب درآمد از یوتیوب شورت در این مطلب از بلاگ سلکتک به صورت کامل توضیح داده ایم

2024-02-26 11:29:06

زمان مطالعه : 4 دقیقه