افزونه های کاربردی وردپرس

افزونه های کاربردی وردپرس

در مطلب قبلی در رابطه با پلاگین های وردپرس صحبت کردیم و چند نمونه افزونه های کاربردی وردپرس را نام بردیم، حال به ادامه ی مبحث قبلی میپردازیم.

با سلکتک همراه باشید.

3-افزونه های سئو

اگر می خواهید سایت خود را سئو کنید و مطالب و محتواها را بادقت بیشتر و با رعایت اصول سئو داخل سایت قرار دهید ، باید از افزونه های سئو و بهینه سازی استفاده کنید.

افزونه های زیادی در این زمینه موجود هست اما بهترین پلاگین سئو وردپرس را نام میبریم.

Yoast SEO

Yoast SEO یک افزونه فوق العاده برای سئو و بهینه سازی صفحات سایت است که شما را در ایجاد راه های مختلف برای ایجاد محتوای بهتر و بهبود رتبه در نتایج جستجو راهنمایی می کند. تمرکز آن بر ایجاد محتوایی است که برای کاربران مفید باشد و همچنین از نظر فنی SEO مناسب باشد. با هدف کمک به کاربران ، جلب اعتماد و بهینه سازی می باشد.

نحوه عملکرد آن به این شکل است که شما کلمه کلیدی متمرکز را انتخاب کرده و از کلمه کلیدی مناسب در مقاله ای که می نویسید استفاده کنید. علاوه بر این ، به شما کمک می کند تا محتوا را برای دید خوب موتورهای جستجو تنظیم و نگارش کنید. اگر بیش از یک وب سایت را مدیریت می کنید ، افزودن Yoast Premium  برای چندین سایت راه حل خوبی است.

می توانید از طریق لینک دانلود یواست سئو را دانلود کنید.

 

افزونه Yoast SEO

 

RankMath

اگرمی خواهید یک ابزارسئو وردپرس برای سایت خود داشته باشید RankMath قطعاً برای شما مناسب است.

این افزونه ساده SEO ، سرچکنسول را مستقیماً در داشبورد شما ادغام می کند تا بتوانید نحوه عملکرد سایت خود را بسیار آسان تر تجزیه و تحلیل کنید. اطلاعات مربوط به کلمات کلیدی، ترافیک سایت، نمایش ها و غیره را در اختیار شما می گذارد.

 

ابزارسئو RankMath

 

4- بهترین افزونه های امنیتی:

حفظ امنیت وب سایت برای شما و همچنین کاربران وب سایت بسیار ضروری است. از افزونه های زیر می توان برای مقابله با هکرها ، هرزنامه ها یا هر نوع تهدید احتمالی برای سایت استفاده کرد.

 

Wordfence Security

برای حفظ امنیت سایت وردپرس خود، افزونه های امنیتی زیادی در وردپرس موجود است. در این بین Wordfence Security  یکی از بهترین پلاگینهای امنیتی است که افزونه دارای حفاظت از فایروال، اسکن بدافزار، بلاک کردن، امنیت ورود به سیستم، نظارت بر ترافیک دیگر موارد را شامل می شود.

این افزونه به شما امکان می دهد تمام ترافیک خود را در لحظه چک کنید و مواردی از جمله روبات ها ، انسان ها ، خطاهای 404 ، ورود به سیستم ، خروج از سیستم و غیره را نظارت کنید. برای افزایش امنیت ورود ، از احراز هویت دو عاملی نیز استفاده می کند. سلکتک به شما در سایت های وردپرسی نصب این افزونه را پیشنهاد میکند.

Sucuri 

با Sucuri ، مدیریت امنیت سایت وردپرسی برای شما بسیار آسان خواهد شد. این راه حل همه جانبه می تواند به شما کمک کند ، از ممیزی گرفته تا اسکن بدافزار. علاوه بر این، توسط یک تیم پشتیبانی استثنایی پشتیبانی می شود تا در صورت بروز هرگونه مشکل سریعا مشکل را برطرف کند.

Sucuri به شما این امکان را می دهد امنیت سایت را تجزیه و تحلیل کنید، یکپارچگی پرونده های خود را زیر نظر داشته باشید، بدافزارها را اسکن کنید و موارد دیگر را ازطریق پنل وردپرس خود مدیریت و رصد کنید.

 

افزونه های امنیتی

 

5-بهترین افزونه های کش وردپرس:

عملکرد وب سایت شما اهمیت بالایی دارد. یک راه آسان برای بهبود آن استفاده از کش کردن اطلاعات است. با استفاده از این افزونه های کش ، سایت شما عملکرد بهتری خواهد داشت.

 

W3 Total Cache 

ذخیره سازی داده ها یکی از بهترین و ساده ترین راه ها برای بهبود عملکرد وب سایت است. در این راستا ، افزونهW3 Total Cache  یکی از پرکاربردترین افزونه های وردپرس است که ذخیره سازی را برای سایت شما انجام می دهد.

این برنامه دارای حافظه پنهان صفحه، ذخیره پایگاه داده، ذخیره سازی شی، ذخیره مرورگر و موارد دیگر است. علاوه بر این ، به شما امکان می دهد خدمات CDN را برای کاهش زمان بارگذاری صفحه استفاده نمایید. علاوه بر این ، دارای گزینه هایی برای کوچک سازی و فشرده سازی درخواست های  HTTP فایل های HTML ، JS  و CSS است تا بتوانید پهنای باند را تا 80 ذخیره کنید.

WP Super Cache

با استفاده ازWP Super Cache  می توانید عملکرد وب سایت وردپرسی خود را در کوتاه ترین زمان بهبود دهید. می توانید بهینه سازی آن را با جی تی متریکس آزمایش کنید و خودتان نتایج قابل توجه آن را ببینید. تنوع ویژگی ها و تنظیمات زیادی در آن وجود دارد.

WP Super Cache  قابلیت ذخیره سازی ، فشرده سازی و بازسازی حافظه نهان را دارد. این افزونه همچنین می تواند سی دی ان را ادغام کند تا عملکرد بهتری  سایت شما داشته باشد.

 

افزونه کش سایت

 

6- بهترین افزونه های Google Analytics

همیشه برای تحلیل آمارها نیاز به یک تحلیلگر مناسب هستید. یک افزونه وردپرس تجزیه و تحلیل به شما کمک می کند تا بر اساس آمارهای مختلف وب سایت خود را بررسی و رصد کنید.

Site Kit

برای بررسی راحتتر آمارهای گوگل آنالیتیکس شما ابتدا باید به آن متصل شوید.

Site Kit افزونه ای مناسب برای این موضوع می باشد. این افزونه به شما امکان می دهد همه چیز را تنها با چند کلیک پیکربندی کنید تا بتوانید همه آمار سایت خود را مستقیماً از داشبورد وردپرسی بررسی کنید.

مزیت اصلی این افزونه راحتی در تجزیه و تحلیل آمارها است. Site Kit یکی از بهترین افزونه های وردپرس برای تجزیه و تحلیل ترافیک سایت است.

 

بهترین افزونه های Google Analytics

 

MonsterInsights 

هنگامی که آمار بازدیدهای سایت خود را بررسی کنید ، از نتایج بدست آمده می توانید تعامل بهتری با کاربران خود داشته باشید.

درک مخاطبان و ارائه خدمات به آنها راهی عالی برای بهبود بازدیدکنندگان است. بنابراین ، استفادهGoogle Analytics  برای وب سایت وردپرسی شما یک انتخاب واضح است وMonsterInsights  یکی از بهترین افزونه های  wordpress برای این منظور است.

به عنوان یکی از بهترین افزونه های آمار بازدیدکنندگان وردپرس ، می تواند آمارهای مختلف در لحظه را کنترل کند. همچنین می توانید صفحات مورد بازدید شده و پلتفرم های مورد استفاده ی آنها را مشاهده کنید.

حتما در مقاله های بعدی در رابطه با افزونه های کاربردی وردپرس بیشتر صحبت خواهیم کرد و بهترین آنها را به شما معرفی میکنیم ، پس با سلکتک همراه باشید.

 

دسته بندی

سئو و بهینه سازی

سئو و بهینه سازی

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل

متفرقه

متفرقه

مطالب مشابه

بروزرسانی یوتیوب برای واکنش بینندگان در پخش زنده

در بروزرسانی اعلام شده توسط YouTube مدیریت تبلیغات و ری اکشن ها در پخش زنده یوتیوب بهبود می یابد

2024-04-25 10:07:38

زمان مطالعه : 4 دقیقه

بیشترین مهارت های مورد تقاضا در لینکدین

بر اساس گزارش هایLinkedIn که شامل انواع مهارت‌های درخواست شده و داده‌های جمع‌آوری‌شده از آگهی‌های شغلی لینکدین و فعالیت‌های اعضا است را اینجا آورده ایم.

2024-04-02 10:47:51

زمان مطالعه : 4 دقیقه

ابزار کسب درآمد تیک تاک

TikTok یک برنامه جدید به نام Creativity Program Beta معرفی کرده است که برای کمک به سازندگان برای کسب درآمد بیشتر با محتوای طولانی‌تر طراحی شده است.

2024-03-18 10:30:54

زمان مطالعه : 4 دقیقه