افزونه های وردپرس

افزونه های وردپرس

قصد داریم در طی چند مطلب بهترین افزونه های وردپرس و کاربرد آنها را برای شما شرح دهیم.

پس از نصب وردپرس برای داشتن عملکرد بهتر در طراحی سایت وردپرس خود نیاز به نصب افزونه های مختلفی دارید.

همچنین برای مدیریت و داشتن سایتی بهتر باید انواع افزونه هارا و ویژگی های عالی آن را بشناسید.

پس با سلکتک همراه باشد تا شما را با بهترین افزونه های وردپرس آشنا کنیم.

تعریف افزونه وردپرس

دلیل مححبوبیت وردپرس نزد طراحان سایت ، انعطاف پذیری بالای آن است. به همین دلیل می توانید افزونه های زیاد و جالبی برروی آن نصب کنید.

در اصل افزونه ها، کدهایی هستند که به وردپرس اضافه می شوند و ویژگی های خاصی را به وب سایت شما اضافه می کنند. با استفاده از وردپرس ، می توانید با برخی از بهترین افزونه های وب سایت ، عملکرد سایت خود را به راحتی گسترش دهید.

انتخاب بهترین افزونه ها برای سایت

برای وردپرس افزونه های زیادی وجود دارد (رایگان و پولی) و اینکه شما بدانید برای هر قسمت از کار خود به چه افزونه ای نیاز دارید نیازمند اطلاعات قبلی هست.

اما چگونه می توان افزونه های مورد نیاز خود را انتخاب کرد؟ چگونه می توانیم بهترین افزونه ها را از چنین مجموعه وسیعی انتخاب کنیم؟

ما لیستی از بهترین افزونه های وردپرس را در اختیارتان می گذاریم.

احتمال اینکه افزونه های بهتری هم وجود داشته باشد و یا افزونه های جدید و بهتری هم ارائه بشود هست، اما شما با این مطلب می توانید یک نگاه کلی به افزونه های وردپرس داشته باشید.

لیست ویژگی های مهم: 

اولین کاری که باید انجام دهید ایجاد یک چک لیست از ویژگی هایی است که از افزونه انتظار دارید تهیه کنید. تصمیم بگیرید که به چه ویژگیهایی نیاز دارید ، و سپس افزونه هایی را که این ویژگی ها را ارائه می دهند از لیست زیر انتخاب کنید.

تعداد دانلود و رتبه بندی ها را بررسی کنید

یک راه خوب برای تشخیص کیفیت یک افزونه ، نگاهی به نظرات کاربران در و همچنین تعداد دانلود افزونه است. نظرات و رتبه بندی کاربران را مشاهده کنید و افزونه هایی را که نظرات بهتری دارند انتخاب کنید.

بررسی بروزرسانی افزونه وردپرس

باید افزونه هایی را انتخاب کنید که به طور مرتب آپدیت می شوند. در غیر این صورت، ممکن است در حین کار دچار مشکل و یا حتی اشکال امنیتی شوند. بنابراین ، همیشه باید از افزونه هایی که به روزرسانی منظم دارند استفاده کنید.

بررسی بروزرسانی افزونه وردپرس

گزینه های پشتیبانی را مرور کنید

برخی از افزونه ها دارای یک انجمن پشتیبانی فعال هستند در حالی که برخی دیگر از پشتیبانی چت زنده 24 ساعته و 7 ساعته پشتیبانی می کنند. مطمئن شوید افزونه هایی که انتخاب می کنید از پشتیبانی خوبی بهره مند باشد.

ما نمی دانیم که شما به کدام ویژگی ها خاص در افزونه ها نیاز دارید، بنابراین سعی کرده ایم بیشتر دسته بندی های افزونه را معرفی کنیم. افزونه های زیر جزء بهترین و محبوب ترین افزونه ها هستند.

افزونه های ضرروری برای یک وبسایت

همانطور که گفتیم، این لیست شامل پلاگین های برتر وردپرس از دسته بندی های متفاوتی است.

به عنوان مثال ، بهترین افزونه های فرم تماس، افزونه های امنیتی، افزونه های SEO  و افزونه های بهینه سازی سرعت و غیره را معرفی می کنیم. 

1- بهترین افزونه های فرم تماس

شما هر سایتی با هر زمینه ای که داشته باشید نیازمند یک فرم تماس هستید.

Everest Forms 

Everest Forms  یک افزونه حرفه ای وردپرس با رابط درگ اند دراپ است که به شما امکان می دهد به راحتی و به سرعت فرم های تماس زیبایی بسازید.  این پلاگین به شما امکان می دهد فرم های نامحدود وردپرس، در چندین طرح مختلف با زمینه های پیشرفته مانند دکمه های رادیویی، کشویی، کادرهای بررسی، تاریخ و موارد دیگر ایجاد کنید.

این افزونه به صورت رایگان در دسترس است ، با این حال ، دارای مجموعه ای فوق العاده قدرتمند از ویژگی ها است.

فرم تماس Everest Forms

 Contact Form 7

این پلاگین وردپرسی نیز دارای ویژگی های منحصربفردی است و می تواند برای شما کمک بزرگی در ساخت فرم ها کند. استفاده از آن بسیار آسان است در حالی که تعدادی ویژگی مفید نیز در خود جای داده است.

Contact Form 7 با قابلیت ایجاد فرم نامحدود ، با زمینه های مختلف همراه است. علاوه بر این ، از برخی زمینه های مفید مانند Captcha ، File  پشتیبانی می کند.

 

فرم تماس  Contact Form 7

2-بهترین افزونه های جلوگیری از هرزنامه و اسپم ها

اگر شما صاحب یک وب سایت هستید ، یکی از رایج ترین مزاحمت هایی که با آن سروکار دارید، هرزنامه ها است. خوشبختانه ، باوجود افزونه های جالب وردپرس ، گزینه های فوق العاده ای وجود دارد که به شما در مقابله با آن کمک می کند.

Akismet  

Akismet افزونه دیگری است که توسط تیم وردپرس توسعه یافته است. به عنوان یک افزونه استاندارد و محبوب از پلاگینهای وردپرس است. در اصل یک افزونه ضد اسپم است که همه نظرات را بررسی می کند و نظرات اسپم را فیلتر می کند.

این افزونه سابقه وضعیت هر نظر را ارائه می دهد تا بتوانید دریابید که کدام نظرات اسپم شده است. همچنین می توانید تعداد نظرات تأیید شده برای هر کاربرو ایمیل را مشاهده کنید و پیوندهای مشکوک را حذف کنید.

افزونه ضد اسپم Akismet  

Antispam Bee

Antispam Bee  یکی از بهترین افزونه های رایگان وردپرس است که به کاربران در برخورد با هرزنامه ها در وبسایت خود کمک می کند. قابلیت مسدود کردن نظرات و پیام های ناخواسته ، در این پکیج بسیار سبک و آسان برای استفاده است.

با استفاده از Antispam Bee ، می توانید اسپمرها را بدون نیاز به درگیر کردن Captchas  یا ارسال داده به خدمات شخص ثالث متوقف کنید. شما می توانید آدرس های IP را تأیید کنید، کاربران را بر اساس کشورها مسدود کنید، به طور دوره ای اسپم ها را از پایگاه داده پاک کنید.

میتوانید از طریق لینک دانلود Antispam Bee را دانلود و استفاده کنید.

افزونه ضد اسپم Antispam Bee

امیدواریم تا اینجا توانسته باشیم چند پلاگین کاربردی وردپرس را به شما معرفی کرده باشیم . با سلکتک همراه باشید تا در مقاله های آینده دیگر افزونه ها را برایتان شرح دهیم.

دسته بندی

سئو و بهینه سازی

سئو و بهینه سازی

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل

متفرقه

متفرقه

مطالب مشابه

بروزرسانی یوتیوب برای واکنش بینندگان در پخش زنده

در بروزرسانی اعلام شده توسط YouTube مدیریت تبلیغات و ری اکشن ها در پخش زنده یوتیوب بهبود می یابد

2024-04-25 10:07:38

زمان مطالعه : 4 دقیقه

بیشترین مهارت های مورد تقاضا در لینکدین

بر اساس گزارش هایLinkedIn که شامل انواع مهارت‌های درخواست شده و داده‌های جمع‌آوری‌شده از آگهی‌های شغلی لینکدین و فعالیت‌های اعضا است را اینجا آورده ایم.

2024-04-02 10:47:51

زمان مطالعه : 4 دقیقه

ابزار کسب درآمد تیک تاک

TikTok یک برنامه جدید به نام Creativity Program Beta معرفی کرده است که برای کمک به سازندگان برای کسب درآمد بیشتر با محتوای طولانی‌تر طراحی شده است.

2024-03-18 10:30:54

زمان مطالعه : 4 دقیقه