آپدیت جدید اینستاگرام

 

نمایش محتوای بیشتر در اینستاگرام

نمایش محتوای افرادی که فالوو نمی‌کنید در اینستاگرام یک قابلیت جدید است که به شبکه اجتماعی اینستاگرام اضافه شده‌است.

آدام موسری، رئیس اینستاگرام در این باره می‌گوید، برنامه‌هایی برای افزودن انواع بیشتری از فیدهای محتوا به برنامه موبایل، از جمله بازگرداندن فید زمانی و نمایش بیشتر پست‌ها دارند.

 

اگر از نرم‌افزار اینستاگرام استفاده می‌کنید، باید متوجه تغییرات اخیر آن شده باشید.

حتما متوجه حضور پست‌هایی از صفحات اینستاگرامی که فالوو ندارید در بخش خانه اینستاگرام شده‌اید.

اینستاگرام دو فید یا همان بازخورد جدید به برنامه اضافه می‌کند و فید خانگی موجود را با محتوای بیشتری از حساب‌هایی که قبلاً دنبال نکرده‌اید به‌روزرسانی می‌کند.

برای متعادل کردن محتوای اضافی که برای دیدن آن شرکت نکرده‌اید، اینستاگرام فید زمانی را که فقط حاوی محتوای حساب‌های فالو شده است، بازمی‌گرداند.

فید دیگری که اینستاگرام معرفی می‌کند شبیه به لیست‌های توییتر است، زیرا به شما امکان می‌دهد حساب‌هایی را که می‌خواهید محتوا را از آن‌ها ببینید، مدیریت کنید.

 

آپدیت جدید اینستاگرام

اینستاگرام برای افزایش نمایش بیشتر پست ها، دست به این خلاقیت زده است. بدین صورت که شما محتوای صفحات اینستاگرامی که فالوو ندارید، اما فالوورهای شما دنبال کرده و لایک می‌کنند را در صفحه خانه اینستاگرام خود مشاهده می‌کنید.

قصد داریم درباره به‌روزرسانی‌های اخیر اینستاگرام، که گفته می‌شود به کاربران کنترل بیشتری بر تجربه خود می‌دهند، گفت‌و‌گو کنیم.

 

به روزرسانی پست‌های صفحه اصلی اینستاگرام

 

به روزرسانی پست‌های صفحه اصلی اینستاگرام

به روزرسانی پست‌های صفحه اصلی اینستاگرام برای تغییرات جدید، حاوی تغییراتی می‌شود.

در به‌روزرسانی‌ای که تأیید شده است به زودی منتشر می‌شود و در حال حاضر در آزمایش برای کاربران منتخب در دسترس است، برنامه اینستاگرام شامل سه نوع نمایش پست است.

این سه نوع نمایش پست ها عبارتند از:

 

صفحه اصلی 

این مورد، همین اتفاق عادی و قبل برای نمایش در اینستاگرام است. در این نوع نمایش محتوا به‌صورت الگوریتمی بر اساس میزان علاقه‌مندی شما به پست‌های خاص رتبه‌بندی می‌شود.

 

موارد دلخواه 

این فید حاوی محتوایی از حساب‌های موردعلاقه و مهم برای شما است. این قسمت به منظور شخصی سازی بیشتر برای شما است و می‌خواهید مطمئن شوید چیزهایی را از دست نمی‌دهید. می‌توانید انتخاب کنید کدام حساب‌ها در این فید ظاهر شوند، همانند فهرست‌های توییتر!

موارد زیر 

این لیست زمانی از پست‌هایی است که فقط از حساب‌هایی که دنبال می‌کنید.

 

دلیل نمایش پست‌های افرادی که دنبال نمی‌کنید در صفحه اصلی اینستاگرام

در ویدئویی که توسط مدیر اینستاگرام آدام موسری منتشر شده است، دو فید جدید پیش‌نمایش شده و جزئیات مربوط به تغییرات نمایش در صفحه اصلی به اشتراک گذاشته شده است.

در اصل این تغییرات، تلاشی برای کمک به مردم در مورد زمانی که در برنامه می‌گذرانند، احساس خوبی داشته باشند.

او معتقد است ارائه راه هایی برای شخصی سازی فید اینستاگرام به افراد، می تواند تجربه مثبت تری ایجاد کند.

با توجه به این قابلیت جدید در همان زمان، فید اصلی از محتوایی که مردم انتخاب کرده‌اند دورتر می‌شود.

این در حالی است که موسری در حال توصیف فید جدید "دنبال کردن" است.

 

اهمیت نمایش محتوا در شبکه‌های اجتماعی

امروزه شبکه های اجتماعی از اهمیت فراوانی برخوردار هستند و هرکدام از آنها می‌تواند نقش موثری در سئو و بهینه سازی سایت شما داشته باشند.

با استفاده از ابزار لینک اشتراک گذاری می‌توانید محتوای خود را در برخی شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید تا مخاطب بیشتری صفحات شمارا مشاهده کنند.

 

وقتی نوبت به نمایش محتوا در اینستاگرام می‌رسد، با توجه به این قابلیت اینستاگرام میتوان پست‌های بیشتری به نمایش گذاشت و این خوب است. زیرا این پتانسیل را برای حساب‌ها ایجاد می‌کند تا در مقابل افراد بیشتری قرار بگیرند و مخاطب ایجاد کنند.

 

اهمیت نمایش محتوا در شبکه‌های اجتماعی

 

اگرچه اگر افراد به طور ناگهانی متوجه شوند که محتوایی را که می‌خواهند ببینند هنگام باز کردن برنامه اینستاگرام به اندازه کافی دریافت نمی‌کنند، می‌تواند منجر به تجربه بدتری شود.

حالا کاربران می‌توانند به سرعت از یک منوی کشویی به‌راحتی به فیدهای علاقه‌مندی‌ها یا فیدهای دنبال‌کننده سوئیچ کنند.

همانطور که گفته شد، این موارد در حال حاضر در آزمایش برای برخی از کاربران در دسترس هستند. موسری می گوید امیدوار است که این تجربه کامل در نیمه اول سال جاری راه اندازی شود.

 

دسته بندی

سئو و بهینه سازی

سئو و بهینه سازی

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل

متفرقه

متفرقه

مطالب مشابه

بروزرسانی یوتیوب برای واکنش بینندگان در پخش زنده

در بروزرسانی اعلام شده توسط YouTube مدیریت تبلیغات و ری اکشن ها در پخش زنده یوتیوب بهبود می یابد

2024-04-25 10:07:38

زمان مطالعه : 4 دقیقه

بیشترین مهارت های مورد تقاضا در لینکدین

بر اساس گزارش هایLinkedIn که شامل انواع مهارت‌های درخواست شده و داده‌های جمع‌آوری‌شده از آگهی‌های شغلی لینکدین و فعالیت‌های اعضا است را اینجا آورده ایم.

2024-04-02 10:47:51

زمان مطالعه : 4 دقیقه

ابزار کسب درآمد تیک تاک

TikTok یک برنامه جدید به نام Creativity Program Beta معرفی کرده است که برای کمک به سازندگان برای کسب درآمد بیشتر با محتوای طولانی‌تر طراحی شده است.

2024-03-18 10:30:54

زمان مطالعه : 4 دقیقه