کسب درآمد از TikTok  با بتا برنامه خلاقیت

کسب درآمد از TikTok  با بتا برنامه خلاقیت

کسب درآمد از تیک تاک با Creativity Program Beta و نحوه استفاده از این ابزار به منظور درآمدزایی از تیک تاک در این مقاله از بلاگ سلکتک آورده شده است.

TikTok یک برنامه جدید به نام Creativity Program Beta معرفی کرده است که برای کمک به سازندگان برای کسب درآمد بیشتر با محتوای طولانی‌تر طراحی شده است.

این ابزار تیکتاک یک برنامه دعوت است که برای کمک به صاحب‌های کانال و افرادی که تولید محتوا می‌کنند ایجاد شده و از طریق بتای برنامه خلاقیت TikTok قادر به درآمدزایی هستند.

آنها پس از دعوت، باید برای شروع کسب درآمد، محتوای باکیفیت و اصلی بیش از یک دقیقه ایجاد و منتشر کنند.

در حالی که هدف TikTok Creator Fund و TikTok Creativity Program حمایت از سازندگان است، تفاوت‌های کلیدی بین این دو وجود دارد.

تیک‌تاک یک شبکه اجتماعی قدرتمند است با خرید ترافیک با منبع شبکه اجتماعی از سیستم سلکتک ، قدرت خوبی به سئو وبسایت خواهید داد.

با ما همراه باشید تا بیشتر در رابطه با ابزار Creativity Program Beta اطلاعات کسب کنید.

برنامه خلاقیت بتا چیست؟

برنامه خلاقیت بتا یک برنامه دعوت است که به افرادی که تولید محتوای ویدیویی می‌کنند، کمک می‌کند پول بیشتری بدست آورند، فرصت‌های بیشتری برای کسب و کار خود داشته باشند و معیارها و تجزیه و تحلیل عملکرد ویدیوی خود را بهبود بخشند.

شرایط لازم برای عضو شدن در آن:

  • کاربر باید حداقل 18 سال داشته باشند
  • حداقل شرایط مورد نیاز دنبال کننده و مشاهده ویدیو را داشته باشند
  • یک حساب کاربری در وضعیت خوبی داشته باشند

چگونه در تیک تاک شروع به کسب درآمد کنیم؟

افرادی که به برنامه خلاقیت TikTok دعوت می شوند باید محتوای با کیفیت بالا و اصلی بیش از یک دقیقه ایجاد و منتشر کنند تا شروع به کسب درآمد کنند.

این قابلیت در ایالات متحده، فرانسه و برزیل در دسترس است و به زودی در مناطق بیشتری معرفی خواهد شد.

سازندگانی که قبلاً در TikTok Creator Fund ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند به Creativity Program تغییر کنند، و آنهایی که ثبت‌نام نکرده‌اند، می‌توانند پس از دردسترس شدن، برای برنامه جدید درخواست دهند.

تفاوت TikTok Creator Fundو Creativity Program

TikTok دو برنامه برای حمایت از سازندگان محتوا خود دارد، Creator Fundو Creativity Program.

در حالی که هدف هر دو برنامه حمایت از صاحبان آن کانال است، تفاوت‌های مهمی بین این دو وجود دارد. در ادامه تفاوت و ویژگی های خاص هرکدام را آورده ایم.

کسب درآمد

نحوه درآمدزایی در این دو برنامه متفاوت است. در صندوق سازندگان یا همان Creator Fund بر اساس بازدیدها و تعامل در ویدیو درآمد بدست می آید، در صورتی که برنامه خلاقیت TikTok با هدف ارائه پتانسیل درآمد بالاتر به سازندگان و باز کردن فرصت‌های بیشتر در دنیای واقعی است.

شایستگی

یکی از تفاوت های اصلی بین این دو برنامه واجد شرایط بودن است.

صندوق سازندگان TikTok برای سازندگان واجد شرایطی که معیارهای این برنامه را دارند، مانند ۱۸ سال سن، داشتن تعداد دنبال‌کننده‌های خاص و ارسال محتوای اصلی، باز است.

از سوی دیگر، برنامه خلاقیت TikTok در حال حاضر فقط دعوت‌شده است و فقط برای سازندگانی که شرایط خاصی را برآورده می‌کنند در دسترس خواهد بود.

شرایط تولید محتوا

برای قرارگیری در بخش  TikTok Creator Fund، سازندگان باید محتوای اصلی را پست کنند و دستورالعمل‌های خاصی را رعایت کند.

در قسمت برنامه خلاقیت از سازندگان می‌خواهد که محتوای اصلی و با کیفیت بالا را بیش از یک دقیقه پست کنند.

کسب درآمد از تیک تاک با Creativity Program Beta

اهمیت برنامه خلاقیت بتا

برنامه خلاقیت TikTok برای کمک به سازندگان برای باز کردن فرصت های بیشتر و پرورش خلاقیت آنها طراحی شده است. این بر اساس آموخته‌ها و بازخوردهای سازندگان TikTok، از جمله کسانی که در TikTok Creator Fund هستند، است.

این برنامه یک داشبورد به روز شده را برای مشاهده واجد شرایط بودن ویدیو، درآمد تخمینی، معیارهای عملکرد و تجزیه و تحلیل در اختیار سازندگان قرار می دهد. همه ویدیوهای برنامه خلاقیت باید از دستورالعمل‌های انجمن TikTok پیروی کنند.

با این حال، در حالی که صندوق سازندگان تیکتاک برای سازندگان واجد شرایط در کشورهای مختلف در دسترس است، برنامه خلاقیت تیک تاک تنها برای چند منطقه خاص در دسترس است.

علاوه بر این، Creativity Program Beta با هدف ارائه پتانسیل درآمد بالاتر و باز کردن فرصت‌های دنیای واقعی برای سازندگان است.

خدمات افزایش ورودی گوگل
افزایش ورودی گوگل

دریافت کاربر واقعی از طریق گوگل

خدمات افزایش بازدید سایت
افزایش بازدید سایت

افزایش ترافیک سایت واقعی با آی پی ایران

دسته بندی

سئو و بهینه سازی

سئو و بهینه سازی

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل

متفرقه

متفرقه

مطالب مشابه

بروزرسانی یوتیوب برای واکنش بینندگان در پخش زنده

در بروزرسانی اعلام شده توسط YouTube مدیریت تبلیغات و ری اکشن ها در پخش زنده یوتیوب بهبود می یابد

2024-04-25 10:07:38

زمان مطالعه : 4 دقیقه

بیشترین مهارت های مورد تقاضا در لینکدین

بر اساس گزارش هایLinkedIn که شامل انواع مهارت‌های درخواست شده و داده‌های جمع‌آوری‌شده از آگهی‌های شغلی لینکدین و فعالیت‌های اعضا است را اینجا آورده ایم.

2024-04-02 10:47:51

زمان مطالعه : 4 دقیقه

ابزار کسب درآمد تیک تاک

TikTok یک برنامه جدید به نام Creativity Program Beta معرفی کرده است که برای کمک به سازندگان برای کسب درآمد بیشتر با محتوای طولانی‌تر طراحی شده است.

2024-03-18 10:30:54

زمان مطالعه : 4 دقیقه