بهترین افزونه های وردپرس برای پشتیبان گیری و ریدایرکت

 

پلاگین های کاربردی وردپرس

در دنیای وردپرس پلاگین ها و افزونه‌های مختلف و متعددی وجود دارد که می تواند در مدیریت بهتر یک سایت وردپرسی به شما کمک کند.

ما سعی داریم با توجه به هرقسمت از یک سایت وردپرسی کاربردی ترین افزونه هارا به شما معرفی کنیم.

شاید در ذهن افراد طراحی سایت وردپرس آسان به نظر برسد، اما طراحی آن به خودی خود نمی تواند کل روند مدیریتی سایت را تکمیل کند و حتما به پلاگین ها مختلفی نیاز خواهید داشت.طبق عادت همیشگی بلاگ سلکتک قصد داریم چند نمونه از پلاگین های کاربردی وردپرس را بریتان شرح دهیم.

 

بهترین افزونه های پشتیبان گیری یا همان بک آپ گیری سایت

گاهی اوقات، اگر می خواهید برای بهبود وب سایت خود تغییرات اساسی ایجاد کنید، ممکن است نیاز به پشتیبان گیری داشته باشید. بنابراین، همیشه خوب است بدانید که افزونه های پشتیبان گیری عالی برای وردپرس نیز موجود است و با نصب آن می توانید این عمل را به راحتی انجام دهید.

 

VaultPress

VaultPress یک افزونه امنیتی وردپرس است که برای ایجاد پشتیبان گیری خودکار در زمان های مختلف برای وب سایت شما برنامه نویسی شده است. تم مجهز به Jetpack به راحتی هر محتوا، پست، نظرات کاربران و فایل رسانه ای را در وب سایت شما یکپارچه همگام می کند و علاوه بر این از بسیاری از مشکلات و حملات وب محافظت می کند.

VaultPress  به شما این امکان را می دهد که به طور منظم نسخه پشتیبان تهیه کنید و سایت خود را در عرض چند ثانیه تنها با یک کلیک بازیابی کنید. از دیگر قابلیت های جذاب این پلاگین می توان به این مورداشاره کرد که با چندین اشتراک، می‌توانید از طریق یک داشبورد، چندین وب‌سایت را نظارت،بک آپ گیری و مدیریت کنید.

 

UpdraftPlus  (رایگان)

 

UpdraftPlus  (رایگان)

UpdraftPlus  یک گزینه محبوب در هنگام تهیه نسخه پشتیبان و بازیابی سایت است و از آن می توانید استفاده های مناسبی کنید. سرعت مناسب آن هنگام استفاده، قدرتمند و سادگی آن نیز به مزیت های این پلاگین اضافه می شود، زیرا برای افراد مبتدی درکارکردن با وردپرس ایجاد شده است. با بیش از 3 میلیون کاربر فعال، UpdraftPlus  ویژگی های جذابی برای ارائه دارد.

تنها با چند کلیک قادر خواهید بود از سایت خود نسخه پشتیبان تهیه کنید، کلون کنید یا بدون دردسر آن را بازیابی کنید. می‌توانید برای آسان‌تر کردن کارها، پشتیبان‌گیری خودکار را برنامه‌ریزی کنید یا فقط می‌توانید آن را با درخواست مدیریت سایت انجام دهید.در صورت بروز هرگونه مشکلی در سایت های وردپرسی میتوانید بازیابی نسخه پشتیبان را انجام دهید. این بازیابی اطلاعات نیز بسیار راحت خواهد بود و می تواند مستقیماً از داشبورد انجام شود.

 

بهترین پلاگین های تغییر مسیر (Redirection)

گاهی اوقات ریدایرکت کردن برخی آدرس ها برای هر سایتی ممکن است مشکل ساز شود، اما در برخی موارد شما نیاز دارید تعدادی آدرس را ریدایرکت کنید.

تغییر مسیر می تواند بسیاری از مشکلات وب سایت وردپرس شما را حل کند. ممکن است لینک های شکسته، هرزنامه های ثبت نام یا هر نوع خطای صفحه باشد، که فقط یک تغییر مسیر ساده می تواند این مشکل را برطرف کرده و برای شما مفید باشد. این عمل را در وردپرس با استفاده از پلاگین‌های کاربردی می توان انجام داد. برترین افزونه های وردپرس که به طور خاص برای این کار ساخته شده اند را با 2 نمونه معرفی کرده و شرح می دهیم.

 

Redirection (رایگان)

مواقعی وجود دارد که مجبور می شوید آدرس‌های برخی صفحات خود را تغییر دهید اما فراموش می کنید آدرس های قبلی را ریدایرکت کنید. در چنین مواردی، پلاگین Redirection  افزونه مناسبی برای این کار است. با استفاده از آن، این امکان را به شما می دهد تا مسیرهای ریدایرکتی را به روشی ساده ایجاد و مدیریت کنید، بدون اینکه مشکلی در صفحات، آدرس ها و سئو سایت ایجاد شود.

این پلاگین فوق العاده به شما کمک می کند تا تمام تغییر مسیرها 301 را مدیریت کنید و خطاهای 404 را پیگیری کنید. هنگامی که URL یک پست تغییر می کند، به طور خودکار یک ردایرکت 301 اضافه می کند، در حالی که می توانید تغییر مسیرهای 301، 302 و 307 را به صورت دستی برای آن پست اضافه کنید. شما می توانید همه URL ها را تغییر مسیر دهید و همچنین گزارش های کاملی برای همه آدرس های هدایت شده داشته باشید.

افزونه Redirection را برایتان لینک می کنیم تا بتوانید آن را دانلود و در سایت خود استفاده کنید

 

Safe Redirects Manager (رایگان)

 

Safe Redirects Manager (رایگان)

اگر یک افزونه تغییر مسیر می‌خواهید که به جای تمرکز برروی ویژگی ها و آپشن‌های غیرضروری بر ویژگی اصلی تمرکز کند، Safe Redirect Manager  برای شما گزینه ی مناسب است. سادگی در ظاهر و استفاده‌ی از آن جزء مهمترین ویژگی های آن است. اما در کل توقع بیشتر از این از یک پلاگین ریدایرکت نداشته باشید!

با این افزونه نیازی به سر و سامان دادن به تنظیمات پیچیده نیست. همه چیز برای استفاده شما ساده طراحی شده است. . با این وجود ، این افزونه بسیار موثر است و حتی در وب سایت های بزرگ با ترافیک گسترده نیز به خوبی کار می کند. اگرچه ساده به نظر می رسد، اما واقعاً یکی از بهترین ابزارهای وبلاگ وردپرس است.

امیدواریم در این مقاله پلاگین های کاربردی و موثری را به شما معرفی کرده باشیم و بتوانید با آنها بهتر سایت وردپرسی خود را مدیریت کنید.

 

دسته بندی

سئو و بهینه سازی

سئو و بهینه سازی

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل

متفرقه

متفرقه

مطالب مشابه

بیشترین مهارت های مورد تقاضا در لینکدین

بر اساس گزارش هایLinkedIn که شامل انواع مهارت‌های درخواست شده و داده‌های جمع‌آوری‌شده از آگهی‌های شغلی لینکدین و فعالیت‌های اعضا است را اینجا آورده ایم.

2024-04-02 10:47:51

زمان مطالعه : 4 دقیقه

ابزار کسب درآمد تیک تاک

TikTok یک برنامه جدید به نام Creativity Program Beta معرفی کرده است که برای کمک به سازندگان برای کسب درآمد بیشتر با محتوای طولانی‌تر طراحی شده است.

2024-03-18 10:30:54

زمان مطالعه : 4 دقیقه

نحوه کسب درآمد از YouTube Shorts

شرایط و قوانین کسب درآمد از یوتیوب شورت در این مطلب از بلاگ سلکتک به صورت کامل توضیح داده ایم

2024-02-26 11:29:06

زمان مطالعه : 4 دقیقه