بیت کوین غول ارزهای دیجیتال

بیت کوین چیست ؟

همه در مورد پول صحبت میکنند و از موضوعات مورد علاقه ی آن ها است . با توجه به ظهور و پیدایش شکل جدیدی از ارز دیجیتالی به نام بیت کوین اکثر توجهات به این سمت رفته است .

این ارز دیجیتال چند سالی است که وجود دارد و هر روز در حال گسترش و محبوبیت است .

سوال این است که Bitcoin چیست ؟ درواقع یک نوع Digital currency است که با حل مجموعه ای از معماهای پیچیده ریاضی استخراج میشود .

همچنین در نهایت منجر به پاداش یک "سکه" می شود که ارزش پولی متفاوتی نسبت به ارز سنتی دارد و هرکسی می تواند قطعه ای از آن را داشته باشد .

پس از ایجاد آن میتوان در بین افراد به معامله ی آن پرداخت . همچنین میتوان برای مواردی چون خطوط هوایی ، جواهر سازان و دیگر موارد از این قبیل از آن استفاده کرد .

هرگونه تراکنش توسط شبکه ای از کاربران در یک بلاک چین دنبال می شود .این اطلاعات که شامل اطلاعات معاملات است دارای مهر و زمان است .

بیت کوین چیست ؟

قدرت بیت کوین

ماینر ها هر تراکنش را تأیید می کنند وبا تأیید آنها Bitcoin به دست می آورند . سپس میتوان آن ها را بفروشید ، ذخیره کنید و یا به انجام معامله بپردازید .

فناوری بلاک چین را نمیشود تغییر داد و هنگامی که تراکنشی مورد تایید قرار گرفت به زنجیره اضافه میشود و رکورد دائمی را ارائه می دهد .

این ارز دیجیتال بسیار مهم و قوی در طی این سال ها بسیار رشد و افزایش چشمگیری داشته است . یک افزایش باورنکردنی که صنعت را دستخوش تغییر کرده است .

این پول دیجیتال در واقع ریشه در برخی از پایه های سیستم مالی حال حاضر ما دارد . به نحوی که استاندارد هر سبد مالی محسوب می شوند و اقتصاد جهان مشتاقانه منتظر اخبار واکنش ها و قیمت ها ی آن است .

جایی که زمانی موقعیت و طبقه بندی اجتماعی و اقتصاد منطقه شما سرنوشت مالی شما را تعیین می کرد ، اکنون جهانی شدن ، در قالب مشارکت آنلاین ، تمرکززدایی و تجارت الکترونیکی ، آسانسورهای اجتماعی جدیدی را برای همه فراهم کرده است.

ارز رمزنگاری شده از ارکان قوی این چشم انداز است زیرا کم و کاستی های مصنوعی مرزها را ازبین میبرد .

بزرگ ترین و معروف ترین موسسه های مالی در دنیا بیت کوین و دیگر کوین ها را مورد نقد و بررسی قرار میدهند و بسیاری از کشورها به دنبال دریافت این ارز دیجیتال هستند .

با این وجود تا به امروز از معروف ترین و استاندارد ترین ارزهای دیجیتال همچنان میتوان به Bitcoin اشاره کرد که از همه ی ارزهای رمزنگاری شده ارزشمندتر است .

قدرت بیت کوین

منشا بیت کوین چیست ؟

اساس این پول دیجیتال فناوری بلاک چین است  که فناوری نسبتا جدیدی است . این ارز دیجیتال را شخص یا گروهی از اشخاص ناشناس به نام ساتوشی ناکاموتو اختراع کردند .

در مورد این امر ادعاهایی وجود دارد که آیا واقعا ساتوشی وجود دارد  یا نامی ساختگی توسط گروهی از دانشمندان کامپیوتر است .

ساتوشی در مورد یک سیستم غیر متمرکز صحبت کرد که کسی آن را کنترل نمیکند . در واقع این فناوری را در یک فضای عمومی ثبت میکند و به کسی دسترسی برای تغییر و حذف آن نمیدهد .

آن چه برای افراد در پیدایش بلاک چین شگفت آور بود توانایی ایجاد Bitcoin بود . یک سکه ی دیجیتالی که با فرمول های پیچیده ی ریاضی رمزنگاری شده است .

در حقیقت کاربران با رایانه قادر به استخراج این Digital currency بودند و با استفاده از قدرت پردازش کامپیوتر محصولی شگفت انگیز استخراج میکردند .

در سال 2009 ساتوشی اولین بلوک بیت کوین را استخراج کرد شش روز بعد این نرم افزار منتشر شد و به هر کسی اجازه می داد آن را استخراج کند .

همچنین اولین استخراج کنندگان در مبحث کامپیوتر بسیار قوی و عمیق بودند و از این پول دیجیتال به عنوان یک فعالیت و چالش استفاده میکردند .

به تدریج با وجود تبلیغات دهان به دهان افراد بسیاری به این عرصه وارد شدند و معامله ی این ارز رمزنگاری شده را شروع کردند .

Bitcoin یک سیستم پولی در سراسر جهان است که توسط افرادی که در فضای آنلاین حضور دارند به کار گرفته میشوند . همچنین نوسانات قیمت آن بر نوسان قیمت دیگر ارزها دخالت مستقیم دارد .

منشا بیت کوین چیست ؟

روند بیت کوین از گذشته تا حال

غول ارزهای دیجیتال در اوایل ناشناخته بود ولی از لحاظ تکنولوژی بسیار پیشرفته بود به حدی که افراد بتوانند آن را درک کنند و برای آن ها جالب باشد .

Bitcoin در ابتدا برای برخی از فعالیت های نامناسب مخورد استفاده قرار گرفت و به طور طبیعی این عمل باعث شد تا حدودی با مشکلات روابط عمومی در تماس باشد .

اما به مرور با تداخل های ارزهای دیجیتال و همچنین سرمایه گذاری افراد معروف و قوی در حوزه ی فناوری این مورد برطرف شد .

چگونه از بیت کوین استفاده کنیم ؟

میتوانید این ارز دیجیتال را از صرافی ارزهای دیجیتال مانند Liquid  خریداری کنید . هنگامی که صاحب آن شدید میتوانید آن را نگه دارید و یا باسایر ارزهای دیجیتال دیگر معامله کنید و یا بفروشید .

هنگامی که وارد بازار ارز دیجیتال میشوید احتمالا در مورد نوسانات قیمت کمی دچار تردید شوید . ولی همه اینها بخشی از پیشگام بودن در یک سیستم مالی جدید است .

بیت کوین مزایای خوبی دارد که از جمله ی آن ها میتوان به چندین مورد اشاره کرد .

اول این که یک ارز کاملا مجازی است و معامله ی فیزیکی ندارد پس نیازی به داشتن فضا نیست . مورد بعدی این استن که کاملا شفاف است و تمامی تراکنش ها در دفتر کلی ثبت میشوند .

همچنین از امنیت بالایی برخوردار است و بر روی شبکه ی بلاک چین با استفاده از پروتکل های خاص کار میکند .

نقل و انتقال دارایی توسط این رمزارز در مدت زمان کوتاهی انجام می‌شود . همچنین کارمزد انتقال ارزهای دیجیتال کم است .

روند بیت کوین از گذشته تا الان

 

 

دسته بندی

سئو و بهینه سازی

سئو و بهینه سازی

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل

متفرقه

متفرقه

مطالب مشابه

بیشترین مهارت های مورد تقاضا در لینکدین

بر اساس گزارش هایLinkedIn که شامل انواع مهارت‌های درخواست شده و داده‌های جمع‌آوری‌شده از آگهی‌های شغلی لینکدین و فعالیت‌های اعضا است را اینجا آورده ایم.

2024-04-02 10:47:51

زمان مطالعه : 4 دقیقه

ابزار کسب درآمد تیک تاک

TikTok یک برنامه جدید به نام Creativity Program Beta معرفی کرده است که برای کمک به سازندگان برای کسب درآمد بیشتر با محتوای طولانی‌تر طراحی شده است.

2024-03-18 10:30:54

زمان مطالعه : 4 دقیقه

نحوه کسب درآمد از YouTube Shorts

شرایط و قوانین کسب درآمد از یوتیوب شورت در این مطلب از بلاگ سلکتک به صورت کامل توضیح داده ایم

2024-02-26 11:29:06

زمان مطالعه : 4 دقیقه