دکمه مخالفت در بخش نظرات تیک تاک

 

دکمه مخالفت در بخش نظرات تیک تاک

TikTok در حال راه اندازی یک دکمه رأی منفی است که به کاربران امکان می دهد که به نظرات نامربوط یا نامناسب رای مخالف بدهند.

راه‌اندازی این قابلیت رأی‌های منفی به دنبال آزمایشی است که تیک‌تاک در طول تابستان انجام داد.

تیک تاک دکمه رای مخالف را در بخش کامنت ها اضافه کرد و کاربران با یک کلیک میتوانند عدم علاقه خود را به نظرات افراد اعلام کنند.

TikTok در ماه آوریل اعلام کرد که در حال بررسی راه‌هایی برای حذف محتوا یا نظرات توهین‌آمیز و نفرت‌انگیز است که دستورالعمل‌های و قوانین و مقررات خود را نقض می‌کند.

 

علامت رای منفی در تیک تاک

تیک تاک محبوب ترین دامنه 2021 شناخته شده بود حال دست به اضافه کردن یک قابلیت جدید زده است.

طبق بروزرسانی انجام شده یک دکمه در بخش نظرات اضافه شده است.

این ویژگی که از این دوره آزمایشی به وجود آمده است، دکمهdownvote  یا همان لایک برعکس است که به کاربران تیک تاک راهی برای تعادل در بین کاربران خود می دهد.

در سراسر جهان، دکمه downvote در زیر نظرات در کنار دکمه like ظاهر می شود. همانطور که در مثال زیر مشاهده می شود، مانند یک نماد انگشت شست برعکس نمایش داده میشود.

 

قابلیت دکمه رای مخالف در تیک تاک

یک دکمه رأی منفی کاملاً واضح است، اما کارایش آنطور که بنظر می‌رسد، عمل نمی کند.

TikTok تأیید می‌کند که تعداد کل نپسندیدن‌ها عمومی نمی‌شود، به همین دلیل است که شما تعداد مخالفین را در کنار این نماد نمی‌بینید.

درنتیجه فقط تیم نظارتی تیک تاک متوجه خواهد شد که یک نظر چند رای منفی دریافت می کند.

علاوه بر این، دکمه downvote بر تعداد لایک‌های نظر تأثیری نمی‌گذارد. این قابلیت بیشتر راهی برای ارسال بازخورد به عوامل شبکه اجتماعی تیک تاک است.

در سایتی مانند  Reddit، وقتی به یک پست یا یک نظر رأی منفی می دهید، این کار یک رأی موافق را حذف می کند. این به کاربران اجازه می دهد تا کنترل بیشتری بر روی اینکه کدام نظر ابتدا نشان داده می شوند، زیرا Reddit نظرات را به ترتیب اکثر آراء موافق رتبه بندی می کند.

 

قابلیت دکمه رای مخالف در تیک تاک

 

اطلاعیه تیک تاک در رابطه با دکمه رای مخالف

دکمه دیس لایک TikTok در اصل همانند ردیت کار نمی‌کند .

تیکتاک در اطلاعیه‌ای توضیح می‌دهد که هدفش برای ایجاد دکمه رأی منفی خود چیست:

ما آن را به عنوان راهی جدید برای شنیدن بازخورد مستقیم از کاربران خود ایجاد کرده ایم. این به ما امکان می‌دهد نظرات نامربوط یا نامناسب را بهتر شناسایی کنیم، که به ما کمک می‌کند بخش نظرات را برای تعاملات واقعی و معتبر ایجاد کنیم.

اولویت اصلی ما با این ویژگی ایجاد تجربه بهتر برای کاربران ما است. با در نظر گرفتن این موضوع، تعداد کل نپسندیدن های یک نظر نشان داده نخواهد شد و افراد می توانند هر زمان که دوست داشتند، بازخورد خود را با ضربه زدن دوباره دریافت کنند.

 

مزیت دکمه رأی منفی TikTok

در عمل، دکمه downvote ممکن است اثری مشابه Reddit داشته باشد، اما این مساله برمی‌گردد به اینکه چه مدت طول می کشد تا TikTok روی یک نظر با تعداد رای منفی اقدام کند.

با توجه به اینکه تیم اعتدال حرف آخر را می‌زند، اجرای TikTok پتانسیل تصمیم‌گیری‌های دیپلماتیک بیشتری را دارد.

این بدین معناست که رأی منفی به یک نظر برتر به احتمال زیاد باعث حذف آن نمی شود مگر اینکه توهین آمیز باشد یا دستورالعمل های انجمن TikTok را نقض کند.

رای منفی دادن به یک نظر به دلیل مخالفت یا عدم دوست داشتن شخصی که آن را پست کرده است، بر روی دید مانند Reddit  تأثیر نمی گذارد.

شاید برای شما سوال شود که آیا هر یک از این دیسلایک ها تغییر زیادی در نظرات تیکتاک ایجاد می کند؟ فقط با گذشت زمان در مورد آن مشخص خواهد کرد.

 

دسته بندی

سئو و بهینه سازی

سئو و بهینه سازی

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل

متفرقه

متفرقه

مطالب مشابه

بروزرسانی یوتیوب برای واکنش بینندگان در پخش زنده

در بروزرسانی اعلام شده توسط YouTube مدیریت تبلیغات و ری اکشن ها در پخش زنده یوتیوب بهبود می یابد

2024-04-25 10:07:38

زمان مطالعه : 4 دقیقه

بیشترین مهارت های مورد تقاضا در لینکدین

بر اساس گزارش هایLinkedIn که شامل انواع مهارت‌های درخواست شده و داده‌های جمع‌آوری‌شده از آگهی‌های شغلی لینکدین و فعالیت‌های اعضا است را اینجا آورده ایم.

2024-04-02 10:47:51

زمان مطالعه : 4 دقیقه

ابزار کسب درآمد تیک تاک

TikTok یک برنامه جدید به نام Creativity Program Beta معرفی کرده است که برای کمک به سازندگان برای کسب درآمد بیشتر با محتوای طولانی‌تر طراحی شده است.

2024-03-18 10:30:54

زمان مطالعه : 4 دقیقه