3 تغییر مهم اینستاگرام در سال 2023

 

3 تغییر مهم اینستاگرام در سال 2023

3 تغییر مهم اینستاگرام در سال 2023 از زبان رئیس اینستاگرام (آدام موسری) به همراه توضیحاتی در باره هرکدام در این مقاله آورده شده است.

بدین ترتیب اولویت های اصلی در بروزرسانی های اینستاگرام را برای سال 2023 بر تقویت توزیع محتوا و ایجاد ارتباطات جدید تمرکز دارد.

تاکید اینستاگرام کار بر روی ویدئو، پیام رسانی، شفافیت و کنترل و کمک به سازندگان برای امرار معاش خواهد بود.

موسری معتقد است اینستاگرام در این اهداف پیشرفت زیادی کرده است، اما اعتراف می کند که شروع های اشتباهی وجود داشته است.

آدام موسری، دیدگاه سه بخشی خود را برای تکامل اینستاگرام و مهم ترین تغییرات اینستاگرام در سال 2023 را به اشتراک می گذارد.

با توجه به این تغییرات باید تاثیر مستقیم در افزایش بازدید اینستاگرام را شاهد باشیم.

 

مهم ترین بروزرسانی های اینستاگرام در سال 2023

طراحی مجدد تمام صفحه اصلی اینستاگرام در تابستان راه‌اندازی شد، که این کار با واکنش های شدیدی روبرو شد و اینستاگرام به رابط قدیمی بازگشت.

از آنجایی که این شرکت به سال 2023 نگاه می کند، چشم انداز موسری برای سال پیش رو این است که مردم را در مورد چیزهایی که دوست دارند دور هم جمع کند و مطالب مرتبط تری را مشاهده کنند.

برای انجام این کار، اینستاگرام برروی سه مساله تمرکز می کند:

  • الهام بخش خلاقیت
  • کشف بهتر مطالب جدید
  • ایجاد تعامل بیشتر بین کاربر و صاحب کانال

اینستاگرام سال گذشته به نقطه عطف جدیدی دست یافت و از مرز دو میلیارد کاربر فعال ماهانه گذشت. این بدان معناست که این شرکت مسئولیت بیشتری را برای همه کسانی که روزانه از اینستاگرام استفاده می کنند، دارد.

حال ما در بلاگ سلکتک بیشتر در مورد چگونگی برنامه ریزی موسری برای دستیابی به این سه هدف توضیح داده ایم.

 

  1. الهام بخش خلاقیت

اینستاگرام همیشه افراد را از طریق علایق مشترک به یکدیگر پیشنهاد میدهد و این مساله ای است که هرگز تغییر نخواهد کرد. در حالی که روش های اینستاگرام ممکن است با پیشرفت تکنولوژی تکامل یابد، مفهوم اصلی گرد هم آوردن افراد از طریق علایق مشترک اینطور نخواهد بود.

در سال 2023، اینستاگرام به تمرکز بر الهام بخشیدن به افراد برای خلاقیت ادامه خواهد داد. در اصل، این ایده ای است که اینستاگرام بر اساس آن متولد شد.

 

  1.  کشف بهتر مطالب جدید

اینستاگرام به کاربران در یافتن محتوای جدید کمک خواهد کرد و این موضوع فقط به ویدیوها اشاره نمی کند.

برنامه های اینستاگرام برای تمرکز بیشتر روی ویدیوها کاملاً شناخته شده است.رییس اینستاگرام  با این حال بر تعهد این شرکت برای کمک به مردم در یافتن تصاویر، محتوای توصیه شده از افرادی که آنها را دنبال نمی‌کنند و تولیدکنندگان محتوای خارج از شبکه و کانال خود تأکید می‌کند.

طبق گفته آدام موسری، اینستاگرام باید مکانی باشد که هر بار که از آن استفاده می‌کنید، محتوای جدید، بهتر و شگفت‌انگیزی کشف کنید.

 

مهم ترین بروزرسانی های اینستاگرام در سال 2023

 

  1. ایجاد تعامل بیشتر بین کاربران

اینستاگرام می خواهد ارتباط بین کاربران را از طریق محتوایی که در برنامه پیدا می کنند تشویق کند.

این شرکت قصد دارد بر این جنبه تمرکز کند تا از دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی متمایز شود و به جای مصرف غیرفعال، تجربه‌های تعاملی و آغازگر مکالمه را ترویج کند.

 

جلب رضایت سازندگان محتوا از اینستاگرام

اینستاگرام امسال برای جلب رضایت کاربران و سازندگان محتوا کار زیادی در پیش دارد.

نظرات زیر اطلاعیه ها نشان می دهد که کاربران از نحوه توزیع محتوا توسط الگوریتم راضی نیستند.

سازندگان می گویند که رشد آنها به آرامی متوقف شده است و هر چقدر هم که تلاش می کنند خود را با فشار ویدیویی اینستاگرام تطبیق دهند، قادر به دستیابی به مخاطبان جدید و ایجاد تعامل بیشتر نیستند.

از سوی دیگر، کاربران روزمره محتوایی را که برای آن به اینستاگرام مراجعه می کنند به اندازه کافی نمی بینند. آنها از دیدن محتوای بیشتر از افراد خارج از شبکه خود نسبت به دوستان و خانواده شکایت دارند.

اینستاگرام قبل از اینکه افراد جایگزینی را پیدا کنند که نیازهایشان را برآورده کند، باید سریعاً برای رفع این مشکلات اقدام کند.

 

دسته بندی

سئو و بهینه سازی

سئو و بهینه سازی

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل

متفرقه

متفرقه

مطالب مشابه

بیشترین مهارت های مورد تقاضا در لینکدین

بر اساس گزارش هایLinkedIn که شامل انواع مهارت‌های درخواست شده و داده‌های جمع‌آوری‌شده از آگهی‌های شغلی لینکدین و فعالیت‌های اعضا است را اینجا آورده ایم.

2024-04-02 10:47:51

زمان مطالعه : 4 دقیقه

ابزار کسب درآمد تیک تاک

TikTok یک برنامه جدید به نام Creativity Program Beta معرفی کرده است که برای کمک به سازندگان برای کسب درآمد بیشتر با محتوای طولانی‌تر طراحی شده است.

2024-03-18 10:30:54

زمان مطالعه : 4 دقیقه

نحوه کسب درآمد از YouTube Shorts

شرایط و قوانین کسب درآمد از یوتیوب شورت در این مطلب از بلاگ سلکتک به صورت کامل توضیح داده ایم

2024-02-26 11:29:06

زمان مطالعه : 4 دقیقه