افزونه Rank Math

 

افزونه Rank Math

پلاگین محبوب وردپرس Rank Math از قابلیت IndexNow برای نمایه سازی و ایندکس کردن سریعتر وب سایت پشتیبانی می کند.

صاحبان وب سایت و کارشناسان سئو زمان و هزینه خود را صرف ایجاد محتوا، توضیحات محصول و سایر تغییرات در وب سایت ها می کنند.

گاهی اوقات ممکن است تا هفته ها یا بیشتر زمان ببرد که تغییرات در موتورهای جستجو  Bing، Google، Yandex و سایر آنها اعمال شود.

با استفاده از افزونه Rank Math در سایت وردپرسی می توانید برای بهبود سئو، سرعت ایندکس شدن صفحات سایت را در موتورهای جستجو افزایش دهید.

پروتکلIndexNow درپلاگین Rank Math برای وردپرس به کاربران اجازه می دهد تا به سرعت موتورهای جستجو را از تغییراتی مانند محتوای جدید، محتوای حذف شده و ریدایرکت ها و دیگر تغییرات اساسی در صفحات مطلع کنند.

همین عامل منجر به نمایه سازی و ایندکس شدن بهتر صفحات و ایجاد ترافیک و تبدیل کاربر سریعتر می شود.

در ادامه بیشتر دررابطه با این ویژگی برای شما توضیح خواهیم داد.

 

اهمیت نمایه سازی و ایندکس شدن سریع

هر مدیرسایت و سئوکار به دنبال راه های سریع تر شدن روند ایندکس صفحات سایت هستند.

مسلما شما برای جذب بیشتر کاربر و بدست آوردن ترافیک نیاز دارید صفحات بیشتری در نتایج گوگل داشته باشید و نمایه سازی سریع صفحات سایت تاثیر به سزایی در این روند خواهد داشت.

یک وب سایت ویترین فروشگاه مجازی برای یک کسب و کار است، اما برای ثبت شدن هرگونه تغییر در موتورهای جستجو زمان نیاز دارد. زمان بردن ثبت و اعمال شدن این تغییرات مثل این است که مشتری دو هفته پس از رنگ آمیزی مجدد، ویترینی و مغازه شما را با تغییرات جدید می بیند.

سایت های اصولا روزانه تغییراتی در توضیحات محصول، محتوا و موارد دیگر ایجاد می کنند. از این رو سریع تر شدن روند نمایه سازی و ایندکس شدن صفحات، در جذب کاربر و افزایش بازدید سایت شما دارد.

 

اهمیت نمایه سازی و ایندکس شدن سریع

 

مزیت نمایه سازی سریع صفحات سایت

موتورهای جستجو همیشه وب سایت ها را به طور منظم بررسی نمی‌کنند. گاهی اوقات باید به صورت دستی به آنها اطلاع داده شود.

در نتیجه، ممکن است هفته‌ها از به‌روزرسانی فهرست‌بندی قبلی خزنده‌ها‌ی گوگل بگذرد، در حالی که مالکان وب‌سایت تغییراتی در سایت خود اعمال می‌کنند.

تأخیر در خزیدن و نمایه سازی می تواند بر ترافیک تأثیر منفی بگذارد زیرا مشتریان آخرین نسخه صفحه را در نتایج جستجو نمی بینند.

راه هایی برای اطلاع رسانی به موتورهای جستجو وجود دارد، اما زمان بر است، به خصوص برای وب سایتی که هزاران تغییر ایجاد می کند.

کاربران وردپرس اکنون به لطف Rank Math راهی آسان و خودکار برای پینگ کردن و اطلاع دادن هرگونه تغییر در وب سایت خود به موتورهای جستجو دارند.

 

افزونه Rank Math و  IndexNow

Rank Math یک افزونه SEO برای وردپرس است که برای پیکربندی و پیاده سازی آسان ویژگی های سئوی مختلف برای یک وب سایت طراحی شده است. این پلاگین یک رابط کاربری دارد که دارای پیش‌نمایش‌های ریچ اسنیپت‌ها و نحوه نمایش پست‌ها در شبکه‌های اجتماعی است.

از هوش مصنوعی برای ایجاد پیشنهادات سئو استفاده می کند که بسیاری از صاحبان وب سایت نادیده گرفته اند و یکپارچه سازی Google Analytics را ارائه می دهد.

IndexNow به صاحبان وب سایت اجازه می دهد تا به صورت دستی موتورهای جستجو را از تغییرات با استفاده از کد مطلع کنند، اما ادغام با Rank Math این فرآیند را خودکار می کند.

وقتی وب‌سایت‌ها از Rank Math استفاده می‌کنند، این افزونه کلید API را برای پروتکل IndexNow  برای میزبان ایجاد می‌کند.

 

افزونه Rank Math و  IndexNow

 

هنگامی که تغییرات ایجاد می شود، همه چیز در پس زمینه به موتورهای جستجو ارسال می شود. در این حالت کاربر نیازی به انجام کاری ندارد. کاربران همچنین کنترل انواع آدرس‌های ارسالی را دارند.

زمان انتظار برای موتورهای جستجو برای بررسی مجدد صفحات از هفته ها یا ماه ها به روزها طول می کشد.

امیدواریم این آموزش بتواند به شما کمک کند تا سریع تر صفحات سایت نمایه سازی شود و از این طریق افزایش ترافیک سایت را بدنبال داشته باشید.

 

دسته بندی

سئو و بهینه سازی

سئو و بهینه سازی

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل

متفرقه

متفرقه

مطالب مشابه

همه چیز درباره سئوکار فریلنسر

در دنیای امروزی فعالیت به صورت فریلنسر در هر زمینه رواج یافته و در این مطلب همه چیز درباره سئوکار فریلنسر را توضیح میدهیم

2024-04-14 14:20:19

زمان مطالعه : 5 دقیقه

معرفی 8 زبان برنامه نویسی کاربردی برای سئو

همه میدانیم که برای سئو لازم نیست زبان برنامه نویسی آموزش بینید، اما ما میخواهیم به معرفی زبان های برنامه نویسی کاربردی برای سئو بپردازیم

2024-04-06 10:51:12

زمان مطالعه : 8 دقیقه

آیا ریدایرکت جاوا اسکریپت از سئو دوستانه پیروی می کند؟

اگر شما می خواهید تغییر مسیرهای جاوا اسکریپت را پیاده سازی کنید، این محتوا از بلاگ سلکتک را دنبال کنید

2024-03-23 12:20:06

زمان مطالعه : 6 دقیقه