اهمیت افزایش بازدید سایت

 

چرا افزایش بازدید سایت برای کسب و کار من مهم است

امروزه داشتن یک سایت برای هر نوع کسب و کاری لازم است، از این رو افزایش بازدید سایت همچنین سئو و بهینه سازی آن مهم ترین رکن حضور در بازارهای رقابتی هست. بیایید مزیت افزایش بازدید سایت را با هم بهتر درک کنیم تا با استفاده از آن بتوانید در کسب‌و‌کار خود رشد کنید.

هنگام شروع کار در وب یا یک تجارت آنلاین، اهمیت ترافیک سایت می تواند مبهم باشد. با این حال، بسیاری از مردم متوجه می شوند که موفقیت کسب و کارشان به آن بستگی دارد.

 

اهمیت افزایش بازدید سایت

ترافیک سایت را می توان به عنوان تعداد افرادی که سایت شما را مشاهده می کنند، صفحاتی که مشاهده می کنند و مدت زمانی که در آن صفحات می گذرانند تعریف کرد. هنگامی که شخصی به سایت شما می رود، آن بازدید ثبت می شود و هر لینکی که فرد ممکن است کلیک کند و دنبال کند نیز ثبت می شود. در پایان روز، این اعداد جمع می شوند تا میزان بازدیدهای سایت در روز را به شما اطلاع دهد.

اما آیا بدست آوردن افرادی که در سایت من وقت بگذارند، کار راحتی است؟

جواب شما هم بله است و هم خیر! در صورتی که هزینه زیادی صرف تبلیغات کنید مسلما افرادی وارد سایت شما می شوند و اگر برایشان جذاب باشید چند دقیقه ای را درون سایت شما سپری می کنند تا در نهایت به مشتری تبدیل شوند و یا بی تفاوت از سایت خارج شوند.

اما افزایش بازدیدسایت از این طریق هزینه های زیادی در بر دارد، همچنین نمی توانید کسی را مجبور کنید که برای بهبود بانس ریت و یا بهبود تایم‌آن‌سایت شما کاری انجام دهد.

 

مزیت افزایش بازدید سایت

 

مزیت افزایش بازدید سایت

چرا افزایش ترافیک وب سایت برای تجارت من مهم است؟
اگر کاربر و مشتری ندارید، هیچ بازخوردی دریافت نمی کنید. هر سایتی به ترافیک نیاز دارد، و حتی اگر سایت شما بسیار خوب ساخته شده باشد، اگر بازدید کننده ای را جذب نکنید، فروشی نخواهید داشت یا به هدف نهایی خود در کسب و کار خود نخواهید رسید.

بسیاری از مردم فراموش می کنند که این افراد هستند که وب سایت شما را مشاهده می کنند و با شما به صورت آنلاین تجارت می کنند. در نهایت، وب سایت و کسب و کار شما بدون جریان ترافیک ثابت نمی تواند جایگاه خود را تثبیت کند.

برای دانستن مزیت افزایش بازدید سایت ابتدا باید دلایل و اهمیت آن را دانست تا بهتر به این موضوع پی برد.

 

دلایل افزایش بازدید سایت

دلایل زیادی وجود دارد که چرا باید اهمیت افزایش بازدید سایت را در نظر بگیرید که در اینجا به چند مورد از آنها اشاره می کنیم:

  1. شما باید ترافیک هدفمند بیشتری ایجاد کنید تا در نهایت درآمد بیشتری داشته باشید.

  2. ترافیک کاربران هدف یا همان تبلیغاتی که ممکن است کاربران سایتتان، شما را به دیگران معرفی کنند و باعث افزایش ترافیک سایت شوند.
  3. بهبود جایگاه سایت در گوگل با توجه به حضور بیشتر کاربران و فعالیت آنها در سایت.
  4. برندسازی و افزایش محبوبیت برند در بین مشتریان اینترنتی.
  5. افزایش مدت زمانی که یک فرد در صفحه شما می گذراند، احتمال ثبت نام در خبرنامه یا دریافت محتوای تبلیغاتی شما را افزایش می دهد و به شما امکان می دهد برای آنها بازاریابی طولانی مدت داشته باشید.

 

دلایل افزایش بازدید سایت

 

چگونه ترافیک سایت بیشتری داشته باشیم؟

برای افزایش ترافیک سایت خود، چندین کار وجود دارد که می توانید انجام دهید. برخی از این موارد شامل اطمینان از داشتن محتوای با کیفیت بالا و همچنین محتوای جدید به طور منظم است.
همچنین می توانید با فعالیت کردن در توییتر، فیس بوک یا سایر شبکه های اجتماعی محبوب از آنها به نفع خود استفاده کنید تا افراد را به وب سایت خود هدایت کنید.

تبلیغات در سایت های پر بازدید نیز در تعداد بازدیدکننده سایت نیز تاثیرگذار هست، همینطور از تبلیغات گوگل قافل نشوید، چرا که مخاطبان هدف شمارا به سمت شما راهی می کند.


اساسی ترین و مؤثرترین راه برای افزایش ترافیک وب سایت هدفمند، بهینه سازی تمام محتوای شما برای موتورهای جستجو است. این به افرادی که بیشتر به سایت شما علاقه مند هستند یا کاربران مورد نظر اجازه می دهد تا سایت شما را بهتر پیدا کنند. در نهایت، بهینه سازی موتور جستجو بزرگترین عامل در ایجاد موفقیت بلندمدت کسب و کار آنلاین شما است.

حال می خواهیم راهی ساده، مقرون به صرفه و در عین حال دقیق در جزییات هر بازدیدکننده را به شما پیشنهاد دهیم تا در امر سئو بتوانید خیلی بهتر عمل کنید.

 

بهینه سازی تمام محتوای شما برای موتورهای جستجو
 

خرید بازدید سایت از سلکتک

اگر پلنی برای سئو سایت خود دارید و نیاز به افزایش بازدید سایت به همراه ملاک‌های دقیق و طبیعی برای گوگل هستید، با خرید بازدید سایت از سایت ما می توانید به هدف خود برسید.

سیستم بازدید ما می تواند طبق سفارشی که شما ثبت می کنید ترافیک طبیعی برای گوگل را به سمت سایت شما هدایت کند.

با توجه به قابلیت های زیادی که در سفارش بازدیدسایت می شود انتخاب نمود و هزینه پایین تر آن نسبت به تبلیغات، مزیت افزایش بازدید سایت سلکتک را بیشتر نمایان می کند.

لازم به ذکر است که تمامی ترافیک سایت ارسالی از سمت ما، از طریق آنالیتیکس قابل مشاهده و پیگیری می باشد و طبق سفارش و جزییاتی که خریداری کرده اید قابل انجام است.

 

خرید بازدید سایت از سلکتک

دسته بندی

سئو و بهینه سازی

سئو و بهینه سازی

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل

متفرقه

متفرقه

مطالب مشابه

همه چیز درباره سئوکار فریلنسر

در دنیای امروزی فعالیت به صورت فریلنسر در هر زمینه رواج یافته و در این مطلب همه چیز درباره سئوکار فریلنسر را توضیح میدهیم

2024-04-14 14:20:19

زمان مطالعه : 5 دقیقه

معرفی 8 زبان برنامه نویسی کاربردی برای سئو

همه میدانیم که برای سئو لازم نیست زبان برنامه نویسی آموزش بینید، اما ما میخواهیم به معرفی زبان های برنامه نویسی کاربردی برای سئو بپردازیم

2024-04-06 10:51:12

زمان مطالعه : 8 دقیقه

آیا ریدایرکت جاوا اسکریپت از سئو دوستانه پیروی می کند؟

اگر شما می خواهید تغییر مسیرهای جاوا اسکریپت را پیاده سازی کنید، این محتوا از بلاگ سلکتک را دنبال کنید

2024-03-23 12:20:06

زمان مطالعه : 6 دقیقه