سئو مبتنی بر تبلیغات برای ایجاد سود بیشتر

 

سئو مبتنی بر تبلیغات برای ایجاد سود بیشتر

بازاریابی مبتنی بر هدف، انگیزه ها و نیازهای محرک مصرف کننده را در نظر می گیرد، بنابراین شما می توانید سریعتر، بهترین پاسخ را داشته باشید.

5 راه برای ادغام سئو و تبلیغات برای شما آورده شده است تا بتوانید با ایجاد استراتژی های بازاریابی محتوای مبتنی بر هدف، درآمد را به حداکثر برسانید.

سئو و بهینه سازی سایت از طریق راه های مختلفی امکان پذیر هست. شما می‌توانید با افزایش بازدید خارجی سایت و یا افزایش بازدید با منبع شبکه های اجتماعی به بهبود سئو سایت سرعت بیشتری دهید.

جستجو یک کانال عالی برای بازاریابی مبتنی بر هدف است، با توجه به اینکه کلمات کلیدی که جستجو می‌شود، می توانید اطلاعات زیادی در مورد دلایل اصلی جستجو مشخص کنید.

حال می آموزید که چگونه می توانید با استفاده از SEO و PPC با هم مزایای افزایشی ایجاد کنید و به بهترین نحو از هدف جستجو استفاده کنید.

 

  1. از PPC برای پر کردن شکاف ها در کمپین ها استفاده کنید

اولین و واضح ترین تاکتیک استفاده از تبلیغات و PPC برای افزایش تعداد ورودی های ارگانیک خود است.

کلمات کلیدی که سئو آنها سخت است و نمی توانید به طور ارگانیک به یکی از 3 جایگاه برتر گوگل برسید، می توانند با تبلیغات گوگل مورد هدف قرار بگیرید و با پرداخت مبلغی ورودی های ارگانیک بدست آورید.

مزیت ادغام کردن و ترکیب تبلیغات و سئو در اینجا این است که وقتی SEO و PPC با هم همکاری نزدیکی دارند، می توانید از هدر رفتن بودجه PPC در کلماتی که آنها ورودی ارگانیک دارند و در نتایج جستجو از جایگاه خوبی برخوردار هستند.

 

  1.  در جستجوهای مبهم پوشش گسترده ای دریافت کنید

درک هدف خاص پشت یک سرچ به شما امکان می دهد از SEO و PPC به روش های دقیق تری استفاده کنید.

با توجه به تمرکز بیشتر روی کلمات کلیدی و درک نیاز کاربر از انجام هر جستجو در آن زمینه، دید وسیع تری در عبارات کلیدی و کلماتی که در کمپین های تبلیغاتی استفاده میکنید، داشته باشید.

 

  1. درک انواع هدف کاربران از سرچ یک عبارت کلیدی

هدف دو جستجوگر با استفاده از جستارهای مشابه ممکن است یکسان باشد و گاهی هدف دوکاربر از سرچ یک عبارت متفاوت باشد.

به کمک این شیوه شما می‌توانید هر کاربر را به سمت هدف مورد نظر خود هدایت کنید و جنبه های مختلف از جستجوی یک عبارت توسط جستجوگران را خواهید فهمید.

 

  1. افزایش عملکرد جستجوی محلی با SEO و PPC

اگر کسب و کار شما نسبتاً جدید است یا بودجه بررسی بسیار کمتری نسبت به رقبای بزرگتر دارید، ممکن است رقابت برای رتبه بندی محلی در کلمات کلیدی برای شما دشوار باشد.

بدین ترتیب به کمک تبلیغات (PPC) کاربران محلی بیشتری جذب کرده و به مرور زمان در کلمات کلیدی که کاربران محلی را جذب کرده، به واسطه سئو جایگاه های برتر را بدست آورید.

 

  1. استفاده از سئو بر پایه تبلیغات برای بهبود درآمد صفحات مهم

با استفاده از سئو بر پایه تبلیغات و کمک گرفتن از آن برای بدست آوردن کلمات سود آور صفحات به منظور افزایش درآمد می توانید بهتر عمل کنید.

یکی از مهم ترین کارها برای رشد هر کسب و کار آنلاین شناسایی کلمات کلیدی بفروش و کلمات سود آور است.

شما میتوانید کلماتی که ارزش سئو را دارند از طریق تبلیغات گوگل شناسایی کنید. روش کار به این صورت است که با رفتن یک کمپین تبلیغات گوگل، برای کلماتی کلیدی مدنظر، کلماتی که بازخورد بهتری برای شما داشته اند را شناسایی و سئو سایت را با آنها آغاز کنید.

بدین ترتیب از صرف وقت و هزینه برروی عباراتی که سودی برای شما ندارند، جلوگیری می‌شود.

 

با ترکیب سئو و تبلیغات در کسب و کار خود موفق شوید

 

با ترکیب سئو و تبلیغات در کسب و کار خود موفق شوید

وقتی نوبت به استفاده از قدرت هدف جستجوگر می رسد، PPC و SEO می توانند با هم بهتر باشند .

از داده های SEO برای اطلاع رسانی به زبانی استفاده کنید که با انواع مختلفی از اهداف برای بهبود کپی رایتینگ تبلیغات PPC خود استفاده می کند.

به کمک تبلیغات و با استفاده از تحقیقات کلیدواژه و معیارهای عملکرد برای اطلاع رسانی استراتژی محتوایی و ورودی های ارگانیک خود به حداکثر برسانید. به دنبال شکاف هایی باشید که در حال حاضر نمی توانید هدف مخاطب هدف را برآورده کنید و آن را پر کنید.

اطمینان حاصل کنید که SEO و PPC کاملاً در یک راستا قرار دارند و برای به حداکثر رساندن دید در SERP ها و جذابیت برای نیازهای خاص جستجوگران با هدف بالا و شخصیت های مهم ، با هم استراتژی دارند .

از تبلیغات PPC خود برای اطلاع رسانی به CTAهای هوشمند و سایر بهینه سازی ها در صفحات خود که از نظر جایگاه گوگل رتبه خوبی دارند، استفاده کنید.

درنهایت، تبلیغات و سئو یک نقطه پایانی یکسان را هدف قرار می دهند. هدف قراردادن همه کانال ها در یک جهت، شما را سریعتر، راحت تر و تلاش و هزینه کمتری به موفقیت می رساند.

دراین صورت هردو کانال نه تنها مکمل، بلکه در واقع پشتیبان یکدیگر هستند.

هدف آنها هرچه که باشد، یک مسیر یکپارچه را برای جستجوگر خود بهینه کنید و استفاده از سئو و تبلیغات کلیکی برای ارتباط با آنها در لحظات تصمیم گیری می تواند درآمد بیشتری برای کسب و کار شما به همراه داشته باشد.

 

دسته بندی

سئو و بهینه سازی

سئو و بهینه سازی

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل

متفرقه

متفرقه

مطالب مشابه

همه چیز درباره سئوکار فریلنسر

در دنیای امروزی فعالیت به صورت فریلنسر در هر زمینه رواج یافته و در این مطلب همه چیز درباره سئوکار فریلنسر را توضیح میدهیم

2024-04-14 14:20:19

زمان مطالعه : 5 دقیقه

معرفی 8 زبان برنامه نویسی کاربردی برای سئو

همه میدانیم که برای سئو لازم نیست زبان برنامه نویسی آموزش بینید، اما ما میخواهیم به معرفی زبان های برنامه نویسی کاربردی برای سئو بپردازیم

2024-04-06 10:51:12

زمان مطالعه : 8 دقیقه

آیا ریدایرکت جاوا اسکریپت از سئو دوستانه پیروی می کند؟

اگر شما می خواهید تغییر مسیرهای جاوا اسکریپت را پیاده سازی کنید، این محتوا از بلاگ سلکتک را دنبال کنید

2024-03-23 12:20:06

زمان مطالعه : 6 دقیقه