6 نکته تخصصی برای استراتژی سئو مشاغل کوچک درسال 2022

 

آیا برای سئو سایت مشاغل کوچک در سال 2022 اماده هستید؟

این چند نکته تخصصی برای استراتژی سئو مشاغل کوچک در 2022 که امروز برایتان بازگو می کنیم، می‌تواند به رشد کسب و کار کمک فراوانی کند.

اگر هنوز در حال یافتن راهی برای ایجاد یک استراتژی هستید، شما تنها نیستید. عدم قطعیت مداوم وقفه های تجاری مرتبط با کرونا و تغییرات در رفتار مصرف کننده، بازاریابان و متخصصان سئو را سردرگم می‌کند.

نحوه رفتار و نیاز‌های افراد در حال تغییر کردن هست و به همین علت پیدا کردن نیاز اصلی یک کاربر، مصرف کننده و... بسیار سخت شده است.

سعی کردیم در این مقاله، بهترین نکاتی که برای ایجاد یک استراژی مناسب برای سئوی سایت خود نیاز دارید تا بتوانید بیزینس خود را رونق دهید را به آنها اشاره کنیم.

همچنین با کمک گرفتن از متخصصین سئو سلکتک و با بهره‌گیری از ابزارهای کاربردی سئو سلکتک ، سئو وبسایت خود را بهینه سازی و متناسب با پارامترهای مهم گوگل بسازید.

 

1.  روی کلمه کلیدی به روز و مرتبط تمرکز کنید

درهر کسب‌وکاری و در هر مرحله از جذب مشتری بر روی بهینه‌سازی در مورد گروه‌های موضوعی کلمات کلیدی مبتنی بر هدف تمرکز کنید. زیرا گوگل به اصلاح الگوریتم و توانایی خود برای تعیین اینکه جستجوکنندگان محتوا واقعاً دنبال چه چیزی هستند، در حال تلاش است.

کسب‌وکارهای کوچک باید به دنبال فرصت‌های کلمه کلیدی و شکاف‌های محتوایی باشند تا بتوانند با پاسخ دادن به سؤالات خاصی که مشتریانشان دارند، ارزش افزوده ایجاد کنند.

پس شما با یافتن کلمات و موضوعات کلیدی که در یک زمان بیشترین سرچ و بازخوردرا خواهند داشت، می توانید، ورودی‌های بیشتری دریافت کنید.

سئوی مدرن همه چیز در مورد بازاریابی محتوای بهینه است و کسانی که می توانند محتوای به موقع و مرتبط و پاسخ به سؤالات مربوط به محصول خود را به مشتریان خود ارائه دهند، به احتمال زیاد دید خود را در جستجو بهبود می بخشند.

 

تولید محتوا

 

2. برنامه ریزی عاقلانه تولید محتوا

تولید محتوا و ایجاد محتوای مرتبط در سایت در جذب مخاطبین مناسب به شما کمک می‌کند.

کسب‌وکارهای محلی به طور منظم باید شروع به تولید محتوا در وب‌سایت خود کنند.

اما همچنان یک کسب‌وکار محلی باید کمتر به عنوان یک تجارت محلی و بیشتر به عنوان یک شرکت بزرگتر فکر کنند.

اصولا سئو یک بازی طولانی است اما می‌توان با استراتژی و پیاده‌سازی صحیح سرعت آن را افزایش داد.

در استراتژی محتوای خود عمیق باشید اما با گشتردگی زیاد هدف خود را فراموش نکنید.

در اصل باید کسب‌وکارهای کوچک رویکردی جامع داشته باشند.

استراتژی‌های ایمیل، شبکه‌های اجتماعی، PPC و محتوا را به یکدیگر پیوند دهید تا دسترسی و تعامل را افزایش دهید و شانس دستیابی به اهداف کمپین را افزایش دهید.

 

3. از کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید

کسب و کارهای کوچک باید هنگام تولید محتوا روی کلمات کلیدی طولانی تمرکز کنند. این استراتژی به شما کمک می کند جایگاه مناسب با آن عبارات کسب کنید که ترافیک خوبی را به وب سایت شما هدایت می کند.

محتوا و پیوندها همچنان عوامل اصلی رتبه‌بندی هستند. بنابراین، پوشش دادن این کلمات کلیدی به کسب رتبه‌بندی سریع‌تر کمک می‌کند.

ابزارهای سئو برای یافتن کلمات و عبارات مناسب در محدوده کلمات کلیدی برای شما مناسب هستند و عبارات خوبی برای یافتن چنین کلمات کلیدی ارائه می دهند. سپس به صورت دستی بررسی کنید و موضوعات نامربوط را فیلتر کنید.

آخرین مرحله انتخاب اولویت‌ها است. کلمات کمتر اما باکیفیت همچنان برای شما کلیدی هستند.

 

استفاده از کلمات کلیدی مناسب

 

4. با مشاغل در منطقه خود ارتباط برقرار کنید

جایگاه خود را بیابید و با سایر مشاغل کوچک در منطقه خود ارتباط برقرار کنید. با دیگران در انجام کارهای مختلف در زمینه فعالیت خود مشارکت کنید. مهم نیست که یک کسب و کار چقدر کوچک است، همیشه موضوعات منحصر به فردی وجود دارد که باید به شیوه‌های مختلف انجام گیرد.

 

5. نظرات و حرف های مشتری را به اشتراک بگذارید

شروع به نوشتن داستان‌های کوتاه درباره تعاملات روزانه خود با مشتریان در هر مرحله از کسب‌وکارشان کنند. پرس و جو و مقایسه محصولات، نظرات مشتریان، انتقادات و پیشنهاد ها و هر گونه نظری را دریافت کنید.

این داستان‌ها را با استفاده از سئو اولیه به بخشی از وب‌سایت خود تبدیل کنید و آنها را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. هر چقدر هم که در ابتدا یک قدم ساده و کوچک به نظر برسد، می‌تواند افراد بیشتری را به سمت برند شما سوق دهد و به شما در راه رسیدن به هدفتان کمک کند.

با قرار دادن راه های ارتباطی مناسب در فیس‌بوک یا سایر صفحات بررسی مرتبط، کار را برای مشتریان آسان کنید.

در واقع گاهی اوقات راه ارتباطی مشتریان برای ایجاد سرنخ مهمتر از وب سایت شما باشد.

 مطمئن شوید که از کلمات کلیدی در توضیحات کسب و کار خود استفاده می کنید. نظرات دیگران را هم بپرسید و فراموش نکنید که همه خدمات خود را اضافه کنید.

 

اشتراک گذاری نظرات و حرف های مشتریان

 

6. مدبر باشید

هر چیزی که برای رتبه‌بندی در گوگل نیاز دارید، هنگام انجام برخی جستجوهای استراتژیک در گوگل در دسترس شماست.

به کسب و کارهای کوچک و متخصصان SEO توصیه می شود که از ابزارهایی استفاده کنند که درخواست ها و بررسی سئو را خودکار می کند. بررسی ها تأثیر قابل توجهی بر روی جستجوی محلی دارند، اما ممکن است مدتی طول بکشد تا مدیریت شود.

درخواست‌های بررسی را می‌توان بر اساس اقدامات خاص مشتری، مانند خریدها یا قرار ملاقات‌های تکمیل‌شده، به راحتی آغاز کرد.

راه حل های مشابهی را می توان برای کمک به پاسخگویی به بررسی ها استفاده کرد، که از نظر نشان دادن پاسخگویی یک کسب و کار نیز مهم است.

تنها چیزی که در مورد سال 2022 مسلم است این است که عدم قطعیت در رابطه با هدف‌های یک سایت ادامه دارد. با این حال، آن دسته از مشاغل کوچک که مطابق با نیازهای مشتری و جستجوگر هستند و در موقعیتی قرار دارند که پاسخگو باشند، امسال بیشترین دستاوردها را کسب خواهند کرد.

 

دسته بندی

سئو و بهینه سازی

سئو و بهینه سازی

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل

متفرقه

متفرقه

مطالب مشابه

آیا ریدایرکت جاوا اسکریپت از سئو دوستانه پیروی می کند؟

اگر شما می خواهید تغییر مسیرهای جاوا اسکریپت را پیاده سازی کنید، این محتوا از بلاگ سلکتک را دنبال کنید

2024-03-23 12:20:06

زمان مطالعه : 6 دقیقه

تاثیر Domain Authority در سئو

برخی از متخصصان سئو معتقدند که Domain Authority بیشتر منجر به رتبه‌بندی بهتر می‌شود، اما آیا دامین آتوریتی یک فاکتور رتبه‌بندی گوگل است؟

2024-03-13 12:21:40

زمان مطالعه : 5 دقیقه

نحوه استفاده Google Trends برای سئو

نحوه استفاده از Google Trends برای سئو و بازاریابی محتوا و تکنیک‌های پیشرفته برای بدست آوردن داده های مفید در رابطه با کلمات کلیدی موضوع این محتوا از بلاگ سلکتک است

2024-03-03 11:13:00

زمان مطالعه : 8 دقیقه