روش های افزایش بازدید سایت

 

راه های افزایش بازدید سایت

بسیاری از کسب و کارها برای ارائه راه های جدید و خلاقانه برای افزایش بازدید سایت تلاش می کنند. اما از چه طریق این کار امکان پذیر است؟ راهکار های موثر و مفید کدام است؟

از یک بازاریاب یا صاحب کسب و کار بپرسید که در دنیا چه چیزی را بیشتر دوست دارید، احتمالاً به شما خواهند گفت " مشتریان بیشتر ".

اما شما ابتدا باید هدف خود از افزایش ترافیک سایت را مشخص کنید. گاهی بدنبال سریعترین راه جذب مشتری هستید، پس نحوه افزایش بازدیدسایت با حالتی که برای بهبود سئو تلاش می کنید و در حال حاضر افزایش مشتری مدنظرتان نیست متفاوت است.

اطلاعات غلط زیادی در مورد نحوه جذب بازدیدکنندگان بیشتر وجود دارد که می تواند منجر به استفاده مکرر از استراتژی های خسته کننده و عدم مشاهده نتایج مثبت شود.

حالا می خواهی چند راه افزایش بازدید سایت را برایتان شرح دهیم.

 

تبلیغات پولی

تبلیغات پولی یکی از ساده ترین و درعین حال پرهزینه ترین راه های افزایش ترافیک وبسایت است، که ابتدا به آن نگاه می کنیم.

این نوع بهبود ترافیک می تواند از طریق گوگل ادز و یا دیگر سایت‌های تبلیغ گیرنده باشد که با دادن هزینه و ساخت کمپین هایی شروع به تبلیغات کنید.

همچنین می توان از طریق قراردادن بنرهای جذاب در سایت های پرترافیک، باعث افزایش بازدیدسایت خود شوید.

اما آیا فقط ترافیک بیشتری می خواهید یا به دنبال افزایش نرخ تبدیل بازدید کننده به مشتری نیز هستید؟ هر نوع تبلیغات پولی مزایا و معایب خود را دارد، بنابراین قبل از انتخاب هرکدام به دقت در مورد اهداف خود فکر کنید.

اگر امیدوارید که ترافیک بیشتر به سایت شما منجر به فروش بیشتر شود، باید کلمات کلیدی با هدف تجاری بالا را به عنوان بخشی از استراتژی های خود را هدف قرار دهید.

گاهی ممکن است این روش هزینه ی زیادی در برداشته باشد، اما درصورتی که بدرستی عمل کنید چندید برابر سودآورتر خواهد بود.

 

 

سئو سایت (سئوی داخلی و سئوخارجی)

سئو سایت همیشه برای مدیران سایت ها حائز اهمیت بوده است، زیرا باعث جذب بازدید بیشتر به سایت و در نهایت باعث افزایش کاربران و مشتریان می شود.

اگر یک سئو کارباشید همیشه به دنبال جذب ترافیک بیشتری هستید، از طرفی باید بدنبال راهی برای افزایش ترافیک باشید که راه های مختلفی دارد و هر دوی اینها به طور مستقیم همیشه باهم در حال تعامل هستند.

یکی از راه های افزایش ترافیک سایت که همیشه مورد توجه سئوکاران بوده، خرید بازدید سایت است.

 

سئو سایت - سئوی داخلی و سئوخارجی- سلکتک

 

سلکتک با دارا بودن سیستم افزایش بازدید سایت قادر است ترافیک وب سایت شما را بیشتر از قبل کند و به سئوی سایت کمک کند.

دقت داشته باشید که برای بهبود سئو راه های مختلفی وجود دارد و خرید بازدید سایت یکی از آنها می باشد، پس حتما تمامی موارد را در سئو رعایت کنید تا نتایج مطلوب دریافت کنید.

 

استفاده از شبکه های اجتماعی برای جذب کاربر

شبکه های اجتماعی همیشه در جذب کاربر و مشتری برای صاحبان سایت ها موثر بوده است.

تولید محتوای عالی و امید به اینکه مردم آن را پیدا کنند کافی نیست. شما باید فعال‌تر باشید. یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش ترافیک وب‌سایت، استفاده از کانال‌های رسانه‌های اجتماعی است.

جذب کاربر از طریق شبکه اجتماعی باعث بهبود سئوی سایت نیز می شود، از طرفی شخصی که از یک شبکه اجتماعی وارد ایت شما می شود، حتما جذب برند و خدمات شما شده است و تبدیل آن به مشتری کارراحتتری نسبت به دیگر روش های افزایش بازدید سایت است.

پس هیچگاه فعالیت برروی شبکه های رایج مانند توییتر، فیسبوک، لینکدین و غیره را فراموش نکنید، چرا که ممکن است افراد زیادی را از دست بدهید.

 

رپورتاژ و یا پست مهمان در سایت های مختلف

ایجاد رپورتاژ آگهی در سایت‌های مختلف و یا ایجاد پست مهمان نیز می تواند در جذب کاربر به شما کمک کند. اگرچه برخی ریپورتاژها پولی به حساب می آیند، اما خب در این قسمت برایتان نام آوردیم.

گاهی اوقات می توانید باقراردادن مقاله ای که کلمات کلیدی آن به سایت شما لینک است از سمت یک سایت دیگر، به سوی خود ترافیک جذب کنید. از این طریق نیز، هم به سئو سایت خود کمک رساندید و هم باعث بدست اوردن توجه کاربران دیگرسایت ها شده اید. اگر موفق عمل کنید و برای آن ها جذاب و کاربردی باشید که دیگر به مرحله نهایی، یعنی بدست اوردن مشتری رسیده اید!

 

 

رپورتاژ-تبادل لینک-سلکتک

 

تبادل لینک بین سایت های مرتبط

همکاری و تبادل لینک با سایت های مرتبط می تواند یک راه موثر برای افزایش بازدیدوب سایت به حساب بیاید. داشتن بک لینک در سایت مرتبط همچنین در بهبود سئو نیز تاثیرگذار است، البته گوگل همیشه گفته که این نحوه لینک دادن دو سایت مورد قبول آن نخواهد بود، پس باید به نحوی این عمل را انجام دهید که برای گوگل طبیعی جلوخ دهد.

نباید فراموش کنید که باید در قبال آن، شما هم لینکی به سایت طرف مقابل دهید و این بدین معناست که همانطور که کاربری دریافت کنید، کاربری هم از دست دهید. گوگل نیز در صورتی که شک کند این روند لینک دهی از قصد بوده است، ممکن است ارزش هر دو سایت را کاهش دهد و این اصلا خوب نیست! پس در انجام این نوع لینک دهی حتما دقت کافی را داشته باشید.

 

 

فعالیت در سایت های اشتراک ویدیو برای افزایش بازدید سایت

بدست آوردن توجه یک کاربر جزو سخت ترین مراحل است، اما با استفاده از یک ویدیو جذاب نگاه های آنها را به سمت خود معطوف کنید. اما باید درتولیدمحتوای ویدیویی خلاق باشید، همچنین از سایت های متنوع و خوبی مثل یوتیوب، آپارات و دیگر سایت های اشتراک ویدیو استفاده کنید.

 

سایت های اشتراک ویدیو - سلکتک

 

بدین ترتیب، شاید افرادی را جذب سایت خود کنید که شاید اصلا قصد سرچ کلمه کلیدی و یا استفاده از خدمات شمارا نداشته اند، اما الان برایشان جذاب شده اید و می توانید او را به یک مشتری بالقوه تبدیل کنید.

امیدواریم با استفاده از راهکارهای این مقاله بتوانید همیشه کاربران بیشتری را به سایت خود جذب کرده و آنها را به یک مشتری همیشگی تبدیل کنید!

 

دسته بندی

سئو و بهینه سازی

سئو و بهینه سازی

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل

متفرقه

متفرقه

مطالب مشابه

همه چیز درباره سئوکار فریلنسر

در دنیای امروزی فعالیت به صورت فریلنسر در هر زمینه رواج یافته و در این مطلب همه چیز درباره سئوکار فریلنسر را توضیح میدهیم

2024-04-14 14:20:19

زمان مطالعه : 5 دقیقه

معرفی 8 زبان برنامه نویسی کاربردی برای سئو

همه میدانیم که برای سئو لازم نیست زبان برنامه نویسی آموزش بینید، اما ما میخواهیم به معرفی زبان های برنامه نویسی کاربردی برای سئو بپردازیم

2024-04-06 10:51:12

زمان مطالعه : 8 دقیقه

آیا ریدایرکت جاوا اسکریپت از سئو دوستانه پیروی می کند؟

اگر شما می خواهید تغییر مسیرهای جاوا اسکریپت را پیاده سازی کنید، این محتوا از بلاگ سلکتک را دنبال کنید

2024-03-23 12:20:06

زمان مطالعه : 6 دقیقه