تعریف ورودی گوگل

 

تعریف ورودی گوگل

ورودی گوگل در اصل کاربرانی هستند که از طریق سرچ کلمه کلیدی در گوگل و کلیک برروی نتیجه مورد نظر و ورود آنها به وبسایت را ورودی گوگل گویند.

هنگامی که شما بتوانید کاربران و جستجوکننده ها در گوگل را به سایت خود جذب کنید توانسته مشتریانی از طریق گوگل جذب کرده که این فرایند ورودی گوگل نام دارد.

بدست آوردن جایگاه مناسب در گوگل مستلزم سئو و بهینه سازی است.

مبحث سئو و بهینه سازی کاملا گسترده و بزرگ است و برای بهینه سازی سایت باید کارهای فراوانی کرد که به نتایج برتر گوگل رسید. کارهایی مانند خرید ورودی گوگل در این راه به شما کمک می کند.

به صورت کلی وقتی شما در گوگل رشد کنید می‌توانید کاربران و وردی های ارگانیک از سمت گوگل جذب کنید.

 

اهمیت افزایش تعداد ورودی گوگل

بدست اوردن کاربر از طرف گوگل و افزایش ورودی ها از طریق گوگل توسط راه های مختلفی امکان پذیر است. با سلکتک همراه باشید تا چند مورد ازآنها را برایتان شرح دهیم.

بالابردن تعداد ورودی گوگل برای مدیران سایت ها و صاحبان کسب و کار آنلاین از اهمیت ویژه ای برخوردار است. مهمترین دلایل تلاش برای بهبود آمار تعداد ورودی گوگل را می توان بصورت زیر خلاصه نمود:

  • افزایش ورودی گوگل باعت ترافیک هدفمند به سمت سایت و بهبود سئو می شود.
  • هزینه بدست آوردن کاربر در این روش کمتر از تبلیغات است.
  • بدست آوردن کاربران هدف و مشتریان بالقوه
  • ایجاد اعتماد سازی بیشتر برای کاربران و کسب اعتبار بیشتر

بدست آوردن ورودی از طریق گوگل تحت تاثیر معیارهای مختلف می تواند بهبود پیدا کند.

 

راه های بالابردن ورودی از طریق گوگل

در دنیای وب راه های زیادی برای جذب افراد از طریق گوگل وجود دارد. قصد داریم چند راه رایج برای افزایش تعداد و بالابردن آمار ورودی گوگل سایت را به شما معرفی کنیم.

شما باید برای انجام هرفعالیتی در سایت یک استراتژی خاص و مناسب داشته باشید تا در دامه راه بتوانید با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن به بهترین نتایج برسید.

ترافیک ارگانیک توسط سئو یا بهینه سازی موتور جستجو انجام می شود. هرچه سایت شما برای موتورهای جستجو بهینه تر باشد، احتمالاً برای عبارات جستجویی که مشتریان ایده آل شما در گوگل تایپ می کنند، رتبه بهتری کسب می کنید.

از مهم ترین راه های افزایش میتوان به سئو و بهینه سازی سایت، خرید ادوردز یا همان تبلیغات گوگل و فعالیت و کمک گرفتن از شبکه های اجتماعی برای شناساندن برند تجاری به کاربران را نام برد.

در ادامه هر کدام از این راه هارا به صورت مختصر برای شما شرح دهیم.

 

راه های بالابردن ورودی از طریق گوگل

 

سئو و بهینه سازی

سئو سایت از پایه ترین کارهایی است که برای رشد جایگاه سایت در گوگل باید انجام داد. سئو و بهینه سازی به قسمت های مختلفی تقسیم می شود و رعایت هر بخش باعث کسب امتیازهای مثبت از سمت گوگل می شود.

در نهایت با بهینه سازی سایت هم از لحاظ سئو داخلی و هم از لحظ سئو خارجی به همراه سئو تکنیکال سایت شروع به رشد در نتایج گوگل کرده و با عبارت های کلیدی می‌تواند به صفحه یک آن برسد.

سئو وبسایت یک فرایند زمانبر هست و نیازمند صبر و علم کافی است. خرید ورودی گوگل باعث تامین شدن پارامتر بازدید از سمت گوگل برای وبسایت می شود که این خدمت توسط سلکتک ارائه شده است.

در کل برای بهبود سئووبهینه سازی سایت باید فعالیت مداوم داشته باشید و اگر علم کافی برای انجام آن را ندارید این فرایند را به افراد متخصص بسپارید.

 

خرید ادوردز

تبلیغات گوگل از سری ترین راه های قرار گرفتن در صفحه یک و در صدر نتایج جستجو هست. گوگل با دریافت مبلغی برای هر کلیک روی سایت و تبلیغ شما، هزینه ای از شارژ پنل ادوردز شما کسر کرده و کاربران را به سمت شما هدایت میکند.

این راه مزیت ها و معایب خود را دارد. بزرگترین مشکلی که برای ما دارد این است که هزینه ها به دلار است و این سبک تبلیغات هزینه زیادی در بر دارد.

اما از مزیت های آن میتوان به سرعت بالا برای رسیدن به نتایج ابتدایی نام برد. درست است که با تمام شدن شارژ تبلیغ شما هم حذف خواهد شد، اما در همان زمان کوتاه هم میتوانید پی ببرید که آیا کلمات و عبارات انتخاب شده ارزش کافی برای سئو و صرف وقت و هزینه دارند و یا خیر؟!

از طرفی شما توانسته اید تعداد کاربر هدف و مشتری بالقوه از طریق این را کسب کنید و ورودی ها از سمت گوگل برای سایت از این طریق کاملا هدفمند هستند.

 

فعالیت در شبکه های اجتماعی برای سئو برند

 

فعالیت در شبکه های اجتماعی برای سئو برند

امروزه شبکه های اجتماعی سهم عظیمی در جذب کاربر و مشتری دارند. شما با فعالیت های مداوم و با برنامه برند تجاری خود را به افراد زیادی معرفی میکنید. از این رو کاربران به محض نیاز داشتن به خدمات و کالاهای شما، کلمه کلیدی را با ترکیب برند شما جستجو می کنند.

حال شما به یک ترافیک کاملا ارگانیک از طریق گوگل دست پیدا کرده اید.

اگر یک مدیرکسب و کار و یا درحال سئوکردن سایت هستید، بهره گیری از شبکه های اجتماعی را فراموش نکنید.

امیدواریم که در این مقاله توانسته باشیم به شما در جذب مشتری و افزایش تعداد ورودی های سایت از طریق گوگل کمک کرده باشیم.

 

دسته بندی

سئو و بهینه سازی

سئو و بهینه سازی

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل

متفرقه

متفرقه

مطالب مشابه

آیا ریدایرکت جاوا اسکریپت از سئو دوستانه پیروی می کند؟

اگر شما می خواهید تغییر مسیرهای جاوا اسکریپت را پیاده سازی کنید، این محتوا از بلاگ سلکتک را دنبال کنید

2024-03-23 12:20:06

زمان مطالعه : 6 دقیقه

تاثیر Domain Authority در سئو

برخی از متخصصان سئو معتقدند که Domain Authority بیشتر منجر به رتبه‌بندی بهتر می‌شود، اما آیا دامین آتوریتی یک فاکتور رتبه‌بندی گوگل است؟

2024-03-13 12:21:40

زمان مطالعه : 5 دقیقه

نحوه استفاده Google Trends برای سئو

نحوه استفاده از Google Trends برای سئو و بازاریابی محتوا و تکنیک‌های پیشرفته برای بدست آوردن داده های مفید در رابطه با کلمات کلیدی موضوع این محتوا از بلاگ سلکتک است

2024-03-03 11:13:00

زمان مطالعه : 8 دقیقه