تشریح کامل بازاریابی نقشه گوگل

بازاریابی نقشه گوگل ، استراتژی ها و مزیت آن

بازاریابی نقشه گوگل یکی از واضح ترین و در دسترس ترین فرصت های بازاریابی محلی است . این به کاربران و مخاطبان شما این امکان را میدهد با جستجو در گوگل و گوگل مپ شما را پیدا کنند .

در این پست قصد داریم به شما نشان دهیم چطور با گوگل مپ بتوانید بازاریابی مناسب و موثری را ایجاد کنید . ولی سوال اول این است که چرا Google Map Marketing تا این اندازه مهم است ؟ .

حتما میدانید که یک سوم کل جستجوهای موبایل بر اساس مکان است . باید گفت که جستجوهای محلی حدود 50 درصد سریع تر از جستجوی کلی تلفن همراه در حال توسعه است .

به عبارتی جستجوهای نزدیک من در طی این سالیان رشد و افزایش بسیار چشمگیری داشته است . مثلا لباس فروشی نزدیک من یا ... .

گوگل نیز به این نتیجه رسیده است که کسب و کار و تجارت شما خاص و ویژه است . گوگل یک به روزرسانی الگوریتمی را منتشر کرد تا از کسب و کارهای محلی برای درخواست های موبایل متمرکز شود .

گوگل مپ ابزاری است که در صورت استفاده ی صحیح از آن تاثیر چشمگیری بر سئو دارد . در صورت درخواست سئوی وب سایت خود سیستم سلکتک خدمات سئوی ارزان را برای شما ارائه میدهد .

مزیت و استراتژی های بازاریابی گوگل مپ

تاریخچه نقشه گوگل (گوگل مپ)

قبل از اینکه به قلب بازاریابی Google Map برویم  بیایید در مورد این ابزار بازاریابی محلی کمی صحبت کنیم .

بازاریابی نقشه گوگل در واقع به عنوان یک برنامه C ++ شروع به کار کرد . پس از انجام خریدهای شرکت گوگل از سال 2005 سرویس نقشه برداری وب دسکتاپ خود را آغاز کرد .

سپس در سال 2008 سرویس Google Map در سیستم اندروید ارائه شد .

مسافران به طور انبوه از گوگل مپ برای ناوبری ، نمای خیابان ، اطلاعات حمل و نقل عمومی و یافتن کسب و کارهای محلی استفاده می کنند .

در حالی که بهینه سازی وب سایت شما برای نتایج جستجوی Google  آغاز کار ایده آلی است اما همچنان بین نقشه و نتایج جستجوی وب تفاوت هایی است.

این احتمال وجود دارد که لیست مشاغل خود را به طور جداگانه در یک راهنمای محلی بهینه کنید تا در نتایج نقشه گوگل رتبه ی بالاتری بگیرید .

همچنین شما همچنین می توانید موجودی محلی و فضای خرید خود را نمایش دهید تا در نتایج گوگل مپ بالاتر ظاهر شوید .

اولین قدم برای راحت تر پیدا شدن تجارت شما در Google مپ همان ثابت مانده است . به Google My Business بروید و فهرست کسب و کار خود را ایجاد کنید .

این لیست در نتایج جستجو و نقشه نمایش داده خواهد شد . سایتی که به یک دستگاه تلفن همراه پاسخگو باشد از سایتی که پاسخگو نست اولویت بالاتری دارد .

روند تایید آن چند روز طول میکشد . زیرا گوگل در پی احراز هویت شما است و میخواهد بداند که شما دقیقا همان چیزی هستید که میگویید .

گوگل یک کارت پستال فیزیکی با پین برای شما ارسال میکند وقتی آن را دریافت کردید لینک آن را دنبال کنید ، پین را وارد کنید و شروع به کار کنید .

تاریخچه ی نقشه گوگل

بازاریابی نقشه گوگل (NAP برای گوگل مهم است)

گوگل بر اساس NAP  نام ، آدرس و شماره تلفن ومکان کسب و کار شما را مشخص کرده و لیست های شما را در نتایج خود ارائه می دهد.

سئو اولین مرحله ی بازاریابی گوگل مپ است . بسیاری از مشاغل محلی اطلاعات ناقص و غلطی را ارائه می دهند . باید گفت که هیچ تلاشی برای آپدیت کردن لیست های خود نمیکنند .

شما باید در مورد تجارت و کسب و کار خود اطلاعات کامل تر و صحیح تری را ارائه دهید . مثلا آدرس خود را به صورت کامل و دقیق بنویسید .

بنابراین پیشنهاد این است که آدرس شغلی را که به خدمات پستی محلی ارائه می دهید بررسی کنید . گوگل نمونه بازاریابی را از پروفایل ترسیم می کند .

اطلاعات غلط و ناسازگار میتواند به اعتبار کسب و کار و تجارت لطمه بزند .

پس از به روز رسانی و تغییر در لیست های خود یک بار لیست Google Map  خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که آدرس و سایر اطلاعات شما به ویژه در موبایل به درستی نشان داده شده است .

همچنین برای بهینه سازی بیشتر تصاویر خود ، می توانید اطلاعات تجارت خود را در متن alt تصویر اضافه کنید  .

بازاریابی نقشه گوگل (NAP برای گوگل مهم است)

دریافت ستاره های نقشه گوگل

هنگامی که اصول اولیه را درست دریافت کردید ، باید از مشتریانی که به شما رجوع کردن بخواهید شما را تجزیه و تحلیل کنند .

در یک نظرسنجی از موتور جستجوگر 72 درصد از کاربران گفتند که بررسی های مثبت باعث اعتماد و اطمینان بیشتر آنها به یک تجارت است .

بنابراین  ابتدا باید مشتریان خود را تشویق کنید و به آن ها یادآوری کنید که چقدر آسان است در تلفن های همراه خود تجارت شما را بررسی کنند .

نکته ی بعدی این است که باید پاسخگوی نظرات مشتری باشید . ممکن است کاربری شکایتی داشته باشد یا نظر منفی نسب به تجارت شما بیان کند .

اگر بازبینی منفی دریافت کردید خوش اخلاق باشید و از مشتری برای بازخوردش تشکر کنید نه اینکه به او حمله ی شخصی بکنید .

شما در هر حال باید بررسی های بازاریابی نقشه گوگل را به صورت دقیق و منظم انجام دهید . بهترین راه برای دریافت بازبینی آنها هنگام تعامل شخصاً با مشتریان است .

پس از بررسی با کاربران تعامل کنید . این کار به گوگل امکان محتوای بیشتری برای اشتراک با مشتریان بالقوه را می دهد .

انجام مراحل بالا دلیل خوبی به الگوریتم های گوگل ارائه می دهد تا صفحه شما را در SERP ها و دربازاریابی نقشه گوگل بالاتر رتبه بندی کند .

تبلیغات گوگل مپ نیز با یک برچسب تبلیغاتی بنفش در بالای لیست نتایج جستجوی ارگانیک ظاهر می شوند . آنها همچنین تجارت شما را به عنوان یک نماد بنفش روی نقشه نشان می دهند .

بازاریابی نقشه گوگل در حال حاضر نقطه عطف جستجوی محلی است . به ویژه برای کسب وکارهای محلی که به دنبال جابجایی آنلاین و مراجعه حضوری هستند .

این نکته را بدانید که یک تجارت موفق با خدمات عالی به مشتری آغاز و پایان می یابد . با مشتریان خود به خوبی رفتار کنید و به نظرا آن ها احترام بگذارید .

دریافت ستاره ی نقشه گوگل

دسته بندی

سئو و بهینه سازی

سئو و بهینه سازی

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل

متفرقه

متفرقه

مطالب مشابه

همه چیز درباره سئوکار فریلنسر

در دنیای امروزی فعالیت به صورت فریلنسر در هر زمینه رواج یافته و در این مطلب همه چیز درباره سئوکار فریلنسر را توضیح میدهیم

2024-04-14 14:20:19

زمان مطالعه : 5 دقیقه

معرفی 8 زبان برنامه نویسی کاربردی برای سئو

همه میدانیم که برای سئو لازم نیست زبان برنامه نویسی آموزش بینید، اما ما میخواهیم به معرفی زبان های برنامه نویسی کاربردی برای سئو بپردازیم

2024-04-06 10:51:12

زمان مطالعه : 8 دقیقه

آیا ریدایرکت جاوا اسکریپت از سئو دوستانه پیروی می کند؟

اگر شما می خواهید تغییر مسیرهای جاوا اسکریپت را پیاده سازی کنید، این محتوا از بلاگ سلکتک را دنبال کنید

2024-03-23 12:20:06

زمان مطالعه : 6 دقیقه