اهمیت دریافت بک لینک رایگان

 

نحوه دریافت بک رایگان برای وب سایت خود

آموزش و یادگیری طریقه ی دریافت بک لینک رایگان برای رونق و بهبود برند تجاری شما بدون سرمایه گذاری اولیه بسیار ضروری و حائز اهمیت است .

در نگاه اول این کار ساده به نظر می آید زیرا کافی است شما از یک وب سایت Backlink بخواهید . ولی گاهی اوقات این درخواست ها منطقی به نظر نمیرسد .

چنان چه درخواست خود را از طریق ایمیل به نمایش بگذارید ممکن است در سیل انبوه ایمیل ها گم بشود یا به طور کلی نادیده گرفته بشود چون اولویت بالایی ندارد .

شما باید یک درخواست Backlink ایجاد کنید که مهم و معتبر باشد و نادیده گرفتن و رد کردن آن به این راحتی نباشد .

سوال اینجاست که چرا دانستن لینک سازی خارجی مهم است ؟ احتمالا این نکته به گوش شما خورده است که چقدر میتوانند برای سئو مفید واقع بشوند .

در مطالب بلاگ سلکتک در مورد استراتژی های لینک سازی صحبت کردیم .در این پست قصد داریم در مورد لینک سازی خارجی و مزیت های آن برای تجارت صحبت بکنیم .

لینک سازی خارجی یکی از فاکتورهای مهم برای رتبه بندی وب سایت شما توسط گوگل است . تعداد backlink هایی که در واقع باید در صفحه اول نتایج گوگل قرار دهید کافی است تا توجه بازاریابان را جلب کند .

 

نحوه دریافت بک لینک رایگان برای سایت جدید

 

تاثیر بک لینک بر رتبه بندی گوگل

طبق بررسی ها حتی وب سایت هایی که در جایگاه نهم و دهم گوگل هستند  به طور متوسط بیش از 30000 بک لینک دارند . به همین جهت باید سریعا به فکر باشید .

همچنین شما میتوانید از طریق سایت ahrefs تعداد Backlink  های خود را ببینید .

وقت آن است که یک روش ایده آل در طرح درخواست بک لینک ایجاد کنید که این طرح به ذهن مدیران وب سایت برسد . در زیر نکات مهمی را برای دریافت Backlink به شما آموزش میدهیم .

 

تاثیر بک لینک بر رتبه بندی گوگل

 

نکات ضروری دریافت بک لینک

درک کنید مدیران وب سایت دنبال چه چیزی هستند

برخی از سایت ها  لینک هایی دریافت می کنند که دلیل آن کارکرد اساسی و تلاش خود آن سایت است .همچنین سایت هایی با محتوای عالی و کاربردی که درست نمیتوانند خود را معرفی کنند بک لینک ندارند .

مانند تمام مراحل بازاریابی باید بدانید مخاطبان دنبال چه چیزی هستند . اگر صرفا تمرکز خود را فقط برروی عالی بودن خود بگذارید احتمالا شما را نخواهند دید .

بازگو کردن مزایای وب سایت

دلیل این که هر سایت بک لینک میپذیرد این است که این کار در آخر به نفع خودش است . برای دریافت لینک باید مزایای سایت خود راخود را به مدیر سایت بگویید .

اکثرا وب سایت ها به دنبال مزایای زیر هستند :

محتوای مربوط به سایت خود

محتوای دقیق و صحیح

محتوای یونیک

وب سایت قانونی و بر اساس مقررات

ایجاد مطالب مرتبط و رقابتی

در صورتی که محتوایی دارید که ارزش لینک دهی خارجی را ندارد به هیچ وجه بک لینک دریافت نخواهید کرد . ایجاد محتوای عالی نقطه عطف بک لینک است است .

در اصل ، هدف شما این است که رقابت را تجزیه و تحلیل کنید و به بهترین نحو عمل کنید .

 

نکات ضروری دریافت بک لینک

 

تولید محتوای عمیق و جامع

محتوای جامع اهمیت بالایی دارد . شما میتوانید یک مقاله چند هزار کلمه ای بنویسید که برگرفته از یک مقالهی هزار کلمه ای است ولی بسیار جامع و مفهومی باشد .

. اگر محتوای طولانی می نویسید  طبیعتاً باید مفصل باشد. محتوای طولانی Backlink های بیشتری دریافت می کند و معمولاً رتبه ی SERP بالاتری دارد .

خوانندگان و موتورهای جستجو محتواهای طولانی را دوست  دارند چنانچه

مجبورهستید جزئیات یا طول را انتخاب کنید ، با جزئیات همراه شوید .

تولید محتوای صحیح و واضح

محتوای شما باید بیان کننده ی یک مطلب صریح به خوانندگان باشد . مثلا دستور زبان را نادیده نگیرید ولی بر روی آن زیاد حساس نشوید . دانشی را به اشتراک بگذارید که ارزش وقت خوانندگان را داشته باشد .

اثبات قانونی بودن وب سایت

برای اثبات قانونی بودن وب سایت خود  نیازی به  دارا بودن یک طرح خاص نیستید ولی مطمعن باشید که سایت هایی که در حال راه اندازی آنها هستید بدانند که شما معامله گر واقعی هستید .

لینک دهی به شبکه های اجتماعی شما می تواند در این امر کمک کند . در صورتی که سایت شما تازه راه اندازی شده است از مشهوریت خاصی برخوردارنیستید و نیاز به تلاش دارید .

عرضه کردن ارزش خود

درخواست پیوند شما باید مقاله یا صفحه شما را به عنوان یک منبع ارزشمند بفروشد و شما باید مزایای آن را کاملاً آشکار کنید.

محتوای مرتبط و عالی بهترین مزیت است . شما باید چیزی داشته باشید که ارزش بیشتری به منبع دریافت بک لینک اضافه کند . داشتن یک مقاله مرتبط تنها چیزی است که شما واقعاً به آن نیاز دارید ولی در صورت ارائه ی بیشتر مطلب این بسیار عالی است .

 

تولید محتوای عمیق و جامع

 

استفاده از روابط عمومی برای دریافت بک لینک

ایجاد روابط عمومی یکی از بهترین روش های ایجاد بک لینک است . وقتی کسی شما را نشناسد مطمعنا به شما Backlinks دریافت نخواهید کرد .

یکی از روش های ایجاد روابط عمومی متخصص بودن در تجارت خود و فعالیت در رسانه های اجتماعی است .

ایجاد اینفوگرافیک

از آنجا که اینفوگرافیک ها بصری هستند و اسکن آنها آسان است  خوانندگان مایل هستند به مرور آن ها بپردازند . این یعنی بازاریابان علاقه مند هستند که آن ها را به اشتراک بگذارند .

اگر اینفوگرافیک برای وب سایت خود ایجاد کرده اید و شخصی آن را در سایت به اشتراک گذاشته باشد باید برای شما لینک دهی خارجی انجام دهد .

نظردهی به پست های وبلاگ

در بیشتر اوقات ، نظر باید به منظور ایجاد رابطه متقابل با نویسنده باشد اگر می خواهید نظری ایجاد کنید که مستلزم پاسخ نویسنده باشد و به ایجاد رابطه کمک کند ، نظر خود را به بحث اضافه کنید .

 

استفاده از روابط عمومی برای دریافت بک لینک

 

هماهنگ سازی سیگنال های اجتماعی

سیگنال های اجتماعی به موتورهای جستجو می گویند که وب سایت شما به چه میزان فعال است . هرچه وب سایت شما فعال تر باشد ، رتبه شما بهتر است .

چنانچه با کمبود وقت مواجه هستید دو یا سه شبکه اجتماعی را انتخاب کنید و به طور هماهنگ هر روز در آن ها پست بگذارید  .

بررسی کنید که همه اطلاعات نمایه های اجتماعی شما با اطلاعات وب سایت شما مطابقت داشته باشد . مواردی مانند نام شرکت ، آدرس و شماره تلفن .

تمامی موارد بالا در جهت دریافت بک لینک است . Backlinks برای بهینه سازی وب سایت و افزایش رتبه سایت بسیار مهم است .

 

دسته بندی

سئو و بهینه سازی

سئو و بهینه سازی

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل

متفرقه

متفرقه

مطالب مشابه

همه چیز درباره سئوکار فریلنسر

در دنیای امروزی فعالیت به صورت فریلنسر در هر زمینه رواج یافته و در این مطلب همه چیز درباره سئوکار فریلنسر را توضیح میدهیم

2024-04-14 14:20:19

زمان مطالعه : 5 دقیقه

معرفی 8 زبان برنامه نویسی کاربردی برای سئو

همه میدانیم که برای سئو لازم نیست زبان برنامه نویسی آموزش بینید، اما ما میخواهیم به معرفی زبان های برنامه نویسی کاربردی برای سئو بپردازیم

2024-04-06 10:51:12

زمان مطالعه : 8 دقیقه

آیا ریدایرکت جاوا اسکریپت از سئو دوستانه پیروی می کند؟

اگر شما می خواهید تغییر مسیرهای جاوا اسکریپت را پیاده سازی کنید، این محتوا از بلاگ سلکتک را دنبال کنید

2024-03-23 12:20:06

زمان مطالعه : 6 دقیقه