بهبود جایگاه بلاگ در نتایج گوگل

چگونه میتوان وبلاگ خود را در نتایج برتر گوگل دید ؟

اگر تمایل دارید که روزانه تعداد بسیار بالایی کلیک ارگانیک به وب سایت خود هدایت کنید یکی از موارد مهم بهبود جایگاه بلاگ خود در نتایج برتر گوگل است .

برای رسیدن به این خواسته باید در اول بدانید که این درخواست ممکن است و بسیاری از وب سایت ها به آن دست یافته اند .

باید بدانید که وبلاگ نویسی ارتباط مستقیمی با بهبود جایگاه سایت دارد . هرچقدر که تعداد صفحات و محتوای بیشتری تولید کنید امکان در دید بودن شما برای کاربر بیشتر است .

پست های بلاگ میتوانند به صورت کاملا هدذفمند باشند و از کلمات کلیدی پرمخاطب استفاده کنند . بنابراین استراتژی بسیار کاربردی برای بهینه سازی جایگاه بلاگ پیاده کنید .

از آنجا که میدانید سئو برای بازاریاب ها بسیار ضروری است زمانی که وب سایت خود را بهینه سازی میکنید کاربران با کلید واژه های شما بیشتر به وب سایت شما هدایت میشوند .

بهترین ترفندهایی که برای بهبود سئوی وبلاگ میشود به کار برد مرتبط بودن و معنا دار بودن است . با خدمات سئوی ارزان وب سایت ها در سلکتک همراه باشید .

مشاهده ی بلاگ در نتایج برتر گوگل

رتبه بندی در گوگل به چه معناست ؟

رتبه بندی جایگاه یک بلاگ در گوگل به این معناست که هنگامی که کاربری عبارتی را در گوگل سرچ میکند وب سایت شما در صفحات پیشنهادی گوگل لیست شود .

این هدفی اساسی برای تمامی مدیران وب سایت ها است . تمامی آن ها به دنبال افزایش بازدید سایت خود و به دست آوردن این فرصت مهم هستند .

تا به حال مطالب خود را در نتایج گوگل بررسی کرده اید ؟ در چه جایگاهی قرار دارید ؟ مثلا اگر در صفحه ی پنج نتایج گوگل هستید یا بیشتر طبیعتا بازخورد مناسبی ندارید .

اگر وبلاگ شما در ده نتیجه ی برتر گوگل قرار ندارد  تعداد بسیار کمی از افراد شما را در نتایج دنبال میکنند و تعداد کمتری نیز به وب سایت شما کلیک می کنند.

بهبود رتبه ی بلاگ شما در نتایج گوگل بسیار حیاتی است زیرا میتوانید ترافیک مناسبی را برای وب سایت خود به دست بیاورید .

بهینه سازی جایگاه بلاگ  در نتایج برتر گوگل با استفاده از کلمات کلیدی مورد نظر شما میتواند روزانه نرخ بالایی کلیک به وب سایت شما هدایت کند .

رتبه بندی گوگل یعنی چی ؟

عوامل موثر در بهبود جایگاه بلاگ در نتایج گوگل

اگر در حال نوشتن محتوایی در مورد کجا سرمایه گذاری کنم و یا چگونه ازموتور ماشین خود مراقبت کنم هستید گوگل ممکن است تعجب کند که تخصص شما چیست .

به همین دلیل باید در مورد مطالبی بنویسید که تخصص شما در آن است و اطلاعاتی که کاربران و مخاطبان شما به دنبال آن هستند .

در این جا تحقیق کلمات کلیدی آغاز میشود . با استفاده از ابزاری مانند Ubersuggest میتوانید طریقه ی جستجوی مخاطبان در گوگل را درک کنید .

به عنوان مثال اگرشما سرمایه گذاری را بنویسید ، سایر کلمات کلیدی که مردم در جستجوی آن ها هستند را پیدا میکنید . مانند سرمایه گذاری در بورس یا مشاغل بانک سرمایه گذاری .

هنگامی که لیست کلمات کلیدی را انتخاب کردید باید رقابت خود را بررسی کنید . با استفاده از این ابزار میتوانید مواردی که قبلا در نتایج برتر گوگل بوده اند  را ببینید و تجزیه و تحلیل کنید .

در راستای بهبود جایگاه بلاگ خود گوگل برای  این کار از الگوریتم پیچیده ای استفاده می کند بنابراین طبق آن میتوانید رقابت خود را تحلیل کنید .

عوامل موثر در بهینه سازی رتبه ی بلاگ

 بهینه سازی سئوی داخلی صفحات بلاگ

سئوی داخلی به روش ساختار صفحه و HTML آن برای بهبود رتبه بندی بلاگ اشاره دارد . شاید بگویید مهم ترین قسمت وبلاگ نویسی ارزش دهی به خواننده است که درست است .

ولی مطلبی که باید در نظر گرفت این است که این ارزش را به موتورهای جستجوی گوگل نیز داد . چون گوگل انسان نیست طبیعتا محتوا را به صورت انسان تفسیر نمیکند .

به همین جهت زبان و تفسیبر خاص خود را دارد . اگر بلاگ شما میخواهد در ده نتایج برتر گوگل قرار بگیرد باید ارتباط درستی با گوگل برقرار کنید .

الگوریتم های گوگل پیشرفت چشمگیری داشته اند و مفهوم کلمات کلیدی را درک میکنند .

اگر می خواهید برای یک کلمه کلیدی خاص رتبه بندی کنید باید به گوگل نشان دهید هرآن چه در مورد این کلمات مینویسید اصل و صحیح است .

کلمات کلیدی را در موارد زیر به کار ببرید

عنوان ها
توضیحات متا
محتوای صفحه
متن جایگزین
آدرس لینک ها

Google اهمیت تجربه کاربر را درک می کند بنابراین از موارد بالا غافل نشوید .

سئوی داخلی پیچیدگی خاصی دارد که شما باید برای بهبود جایگاه بلاگ ازآن استفاده کنید . بنابراین کاری را انجام دهید که میدانید بهینه است .

سئوی داخلی صفحات بلاگ

سئوی فنی در وبلاگ

آیا تا به حال صفحاتتان را دیدی که دیر بارگذاری میشوند ؟ یا هنگام کلیک بر روی آن ها دکمه ها به تمام صفحه منتقل میشوند ؟

این اشتباهات تجربه ی کاربر است که نرخ پرش را افز ایش میدهند و مطمعنا با این کار شما یک قدم از بهبود جایگاه بلاگ خود در نتایج برتر گوگل دور میشوید .

گوگل هرگز کاربران را به وب سایت هایی که سرعت بارگیری و دیگر موارد آزار دهنده برای آن ها وجود دارد نمیفرستد .

این یعنی شما باید اطمینان حاصل کنید که صفحات شما برای خواننده مفید است و کارایی دارد . در قسمت سئوی فنی این اقدامات را انجام  دهید .

دریافت بک لینک

هنگامی که افراد زیادی به مطالب شما لینکی میفرستند این یعنی مطلب شما را تایید کرده اند و به خواننده ی خود میگویند سری به این مطلب نیز بزن .

هرچه تعداد افرادی که به شما پیوند میدهند و هرچه این افراد معتبرتر باشند ، گوگل اعتماد بیشتری به اطلاعات شما پیدا میکند .

الگوریتم Google در درک معنای موجود در محتوا مهارت بیشتری پیدا کرده است ، اما بک لینک ها همچنان یکی از مهمترین عوامل رتبه بندی هستند .

تولید محتوای ارزشمند و جذاب

درک مخاطب هدف و آنچه او به دنبال آن است مهم است. چناچه بدانید مخاطب چه میخواهد می توانید محتوای عمیقی تولید کنید که برای او جذاب باشد .

گوگل به تعامل توجه خاصی دارد . در صورتی که این کار راانجام هم ندهید برای افزایش بازدید سایت خود بسیار مفید است ولی برای بهینه سازی جایگاه بلاگ مفید است .

اگر محتوای شما کاربردی و جوابگوی سوالات کاربر نیست به سطح تعامل کافی نخواهید رسید .

در تولید محتوا حتما تصورات شخصی خود را درنظر بگیرید و محتوای تکراری تولید نکنید .

عناوین اصلی را خلاصه کنید و جذابیت خاصی به آن ها بدهید . همچنین محتوایی تولید کنید که پاسخ سوالات کاربر را بدهد .

تنها به متن اکتفا نکنید و برای جلب نظر افراد بیشتر از تصاویر و فیلم استفاده کنید .

وب سایت و وبلاگ خود را به روز نگه دارید . این ها نمونه هایی از کارهایی است که برای بهبود جایگاه بلاگ خود در نتایج google باید به آن توجه کنید .

سئوی فنی و تولید محتوا

دسته بندی

سئو و بهینه سازی

سئو و بهینه سازی

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل

متفرقه

متفرقه

مطالب مشابه

همه چیز درباره سئوکار فریلنسر

در دنیای امروزی فعالیت به صورت فریلنسر در هر زمینه رواج یافته و در این مطلب همه چیز درباره سئوکار فریلنسر را توضیح میدهیم

2024-04-14 14:20:19

زمان مطالعه : 5 دقیقه

معرفی 8 زبان برنامه نویسی کاربردی برای سئو

همه میدانیم که برای سئو لازم نیست زبان برنامه نویسی آموزش بینید، اما ما میخواهیم به معرفی زبان های برنامه نویسی کاربردی برای سئو بپردازیم

2024-04-06 10:51:12

زمان مطالعه : 8 دقیقه

آیا ریدایرکت جاوا اسکریپت از سئو دوستانه پیروی می کند؟

اگر شما می خواهید تغییر مسیرهای جاوا اسکریپت را پیاده سازی کنید، این محتوا از بلاگ سلکتک را دنبال کنید

2024-03-23 12:20:06

زمان مطالعه : 6 دقیقه