روش های افزایش ترافیک وب سایت

سریعترین استراتژی های افزایش ترافیک وب سایت

روش های هدفمند افزایش ترافیک وب سایت به شما کمک می کند تا مخاطب هدف را به صورت بهینه و سریع تر جذب کنید و به موفقیت در کسب و کار خود برسید.

ایجاد یک وب سایت نوعی موفقیت محسوب میشود. به این معنا که تنها نیمی از تلاش را انجام داده اید. اکنون وقت این است که کاربران و مشتریان را به وب سایت هدایت کنیم و این یعنی افزایش ترافیک وب سایت.

اگر در حال حاضر وب سایت جدیدی را ایجاد کرده اید ممکن است راه سخت و پر فراز و نشیبی را برای  افزایش ترافیک وب سایت در پیش داشته باشید.

شاید این سؤال برایتان پیش بیایید که آیا راه های سریعی برای رسیدن به افزایش بازدید وب سایت وجود دارد؟ و پاسخ این است بله حتما !

سلکتک با خدماتی از قبیل افزایش بازدید سایت ، افزایش ورودی گوگل و ... درکنار شماست تا پس از طراحی وب سایت بتوانید ترافیک هدفمندی را به سمت وب سایت خود داشته باشید.

جذب مخاطب هدف

وجود مشتری برای هر کسب و کاری لازم است و جذب آنها مهمترین کار است. اگر یک کسبوکار آنلاین دارید باید بتوانید همواره برای افزایش ترافیک سایت و جذب مشتری تلاش کنید.

اما در این بین ممکن است خیلی از این مخاطبان، به مشتری شما تبدیل نشوند. جذب مخاطب هدف و استراتژی های آن به پیشرفت بیزینس کمک فراوانی می‌کند.

برای تبدیل هر مخاطب و کاربر سایت به مشتری بالقوه راه طولانی در پیش دارید، اما اگر استراتژی های جذب مخاطب هدف را بدانید، با افزایش ترافیک وب سایت، بهبود سئو و رسیدن به موفقیت بیشتر نسبت به رقبا روبرو هستید.

مخاطب هدف در هر زمینه ای متفاوت هستند و ممکن است راه های جذب آنها کمی متفاوت باشد، اما به طور کلی برای وب سایت می چند راه مهم وجود دارد. با ما در این مقاله همراه باشید تا با چند راه سریع و آسان برای افزایش ترافیک وب سایت و افزایش بازدیدکننده سایت آشنا شوید.

چند راه سریع و آسان برای افزایش ترافیک وب سایت

راه های زیادی برای افزایش ترافیک سایت وجود دارد. مهم ترین نکته در این راه این است که با بتوانید مخاطب هدف و مشتریان بالقوه را جذب کنید. با توجه به سختی های این کار، شما باید بهترین و بهینه ترین راه های ممکن را بدانید.

در ادامه چند ترفند برای افزایش بازدیدکنندگان وب سایت را شرح داده ایم.

با سلکتک همراه باشید.

استراتژی های افزایش ترافیک وب سایت

مشارکت با افراد تولید کننده ی محتوا

تا جایی که میتوانید با افرادی که تجربه ی کارآمد و قوی در حوزه ی تولید محتوا دارند مشارکت کنید. این یک تاکتیک عالی برای رشد و ارتفاع محتوای شما است.

راه های زیادی برای انجام این کار وجود دارد ازجمله یک وبینار مشترک ، پست های جمع‌بندی ، یا یک مصاحبه.

انجام دادن این کار زیاد سخت نیست و با مشارکت با سایر تولید کنندگان محتوا تقریبا دسترسی و شناخت نسبت به محتوایی که تولید میکنید را دوبرابر میکنید .

این یعنی هر دوی شما محتوا را برای مخاطبان خود تهیه میکنید حال اگر بگویید من بازدید به سایت خود ندارم و مخاطبی ندارم چی ؟

در این جا از مصاحبه ها و پست های خلاصه استفاده میکنیم. مصاحبه که از معنایش مشخص است ولی پست خلاصه به چه معناست ؟

پست خلاصه مجموعه ای از آمارها و ایده هاست که یک فرم محبوب از اطلاعات و جمع‌بندی های تخصصی است.

پست های خلاصه ای از این معروف هستند که مردم  معمولاً تشویق می شوند که برای مصاحبه در نظر گرفته می شوند یا بخشی از یک پست خلاصه هستند.

پس از مصاحبه با یک متخصص وب و یا قرار دادن شخصی در پست خلاصه ، آنها این کار شما  را به اشتراک می گذارند.

پس از اینکه که کاربران مورد نظر محتوایی را که شما در آن ایجاد کرده اید به اشتراک گذاشتند ، مخاطبان آنها محتوا را انتخاب می کنند.

سپس به سمت وب سایت شما می آیند واین کار باعث افزایش بازدید وب سایت میشود.

مشارکت با تولیدکنندگان محتوا

اجرای مسابقات و هدایا در وب سایت

هنگامی که در حال ایجاد محتوا برای وب سایت خود هستید همیشه به دنبال ایجاد محتوای جذاب و مفید هستید.

اگر یک نفر بخواهد محتوای مناسب با کاربران و کسب و کار شما را به شما پیشنهاد دهد  ولی به شرط تبلیغ مطمعنا با پذیرش آن یکی از راه های افزایش ترافیک وب سایت را درست رفته اید.

این همان کاری است که شما باید در دیگرمشاغل انجام دهید و

با سایر مشاغل شریک شوید و میزگردی را ارائه دهید.

با اجرای یک مسابقه یا مطلع کردن صاحبان مشاغل دیگر در مورد آن صاحبان مشاغل این کار شما را به کاربران خود معرفی و تبلیغ میکنند.

پس از معرفی و تبلیغ مخاطبان شما و مشاغل دیگر شروع به گسترش این خبر میشوند این امر منجر به افزایش بازدید سایت میشود.

پس از دستیابی به این هدف ، از این مخاطبان استفاده کنید تا بار دیگر از وب سایت شما بازدید کنند و نکته ی حائز اهمیت این است که ایمیل آنها هنگام ورود به سایت را جمع آوری کنید.

اجرای مسابقات تشویق کاربران را در پی دارد که به سمت سایت شما بیاییند و همچنین وب سایت شما را تبلیغ کنند.

این روشی هدفمند برای بهبود و افزایش ترافیک وب سایت است.

اجرای مسابقه و هدایا در وب سایت

تبلیغ کردن وب سایت خود و بهبود بازدید سایت

روشی دیگر برای افزایش Website traffic استفاده از تبلیغات مانند تبلیغات پولی است.

برخلاف تصور اکثر مردم ، برای دیدن موفقیت در تبلیغات جستجوی پولی نیازی به پول هنگفت نیست.

مزیت بسیار مهم تبلیغات پولی این است که به سرعت نتایج ایده آل خود را مشاهده خواهید کرد.

شاید تمامی بازدید هایی که از طریق تبلیغات به دست می آیند منجر به فروش نشوند ولی این استراتژی به مرور زمان بازدید را به فروش نزدیک میکند.

با این وجود ، هنوز هم ممکن است از ترافیک جدیدی که دریافت می کنید ، برخی از فروش ها را مشاهده کنید که ممکن است سرمایه ای را کسب کنید برای شروع سرمایه گذاری در تبلیغات وب سایت.

تبلیغ وب سایت و افزایش ترافیک وب سایت

پست مهمان واثر آن در افزایش بازدید سایت

پست مهمان اقدام به نوشتن  محتوا برای وب سایت شرکت دیگری است که روشی ایده ال برای جذب کاربر و هدایت هدفمند به وب سایت خود است.

یکی از دلایل مهم برای ایجاد یک پست مهمان این است که می توانید پست مهمان خود را به محتوایی که در وب سایت خود پست کرده اید لینک کنید.

این به شما کمک می کند از مخاطبانی که هنوز با کسب و کار شما آشنا نیستند استفاده نید و از بارزترین نمونه های بازاریابی می باشد.

یک جایگاه خوب برای شروع این است که با بهترین همکاران مهمان در وبلاگ هاو وب سایت های دیگر درتماس باشید.

و در مورد پست ها ، نوع کارکرد ، میزان تاثیرگذاری بپرسید و ببینید شما را با مدیرانی که با آن ها کار میکنند آشنا میکنند یا خیر.

هرچه پست میهمان بیشتر بنویسید ، به افراد بیشتری خواهید رسید و در نتیجه کاربران بیشتری محتوای شما و تجارت شما را کشف و بررسی خواهند کرد.

پست مهمان

نظر دهی در وبلاگ ها و انجمن ها

استراتژی آخری که به افزایش ترافیک وب سایت شما کمک میکند نظر دهی در انجمن ها و وبلاگ ها است.

اگر حتی نظرات شما عالی نبود ولی این فرصت را فراهم میکند که تجارت شما رابشناسند و برای کنجکاوی تمایل به بازدید سایت شما داشته باشند.

نظرات مفصلی را ارائه دهید و مطمئن شوید که نام شما و نام کسب و کارتان در آن قید شده است.

با ادامه دادن این نظرات دقیق ، افراد نظرات شما و ارزشی را که برای وبلاگ قائل هستید را دوست داشته و ترغیب میشوند در جواب شما با کسب و کار شما نیز آشنا بشوند.

در صورت ممکن حتما لینکی از وب سایت خود یا محتوای مورد نظرتان را در نظرات اعمال کنید که پس از کلیک بر روی آن باعث بازدید سایت و افزایش ترافیک وب سایت شما بشود.

شما می توانید این فرآیند را بارها و بارها در میان بسیاری از وبلاگ های مختلف تکرار کنید و از هرکدام نتیجه ی دلخواه را بدست آورید.

اظهار نظر در مورد وبلاگ هایی که به کسب و کار شما مربوط  است پلی برای ارتباط با مشتریان و کاربران شما است.

به این معنی است که با مخاطبانی که به احتمال زیاد به محصولات یا خدمات شما علاقه مند هستند تعامل پیدا خواهید کرد.

نظر دهی در وبلاگ ها و انجمن ها

اهمیت دانستن استراتژی های جذب ترافیک بیشتر

تا اینجا با ترفندهای مهم و کاربردی جذب ترافیک بیشتر برای سایت آشنا شدید. استفاده از این استراتژی ها به سایت در جذب افرادی که می توانند مشتری بالقوه شوند و از شما خرید انجام دهند، کمک می کند.

همچنین با افزایش بازدیدکننده وب سایت و حضور آنها در سایت، در بهبود پارامترهای مهم سئو تاثیر به سزایی دارد و بر جایگاه سایت در نتایج گوگل تاثیر مستقیم بگذارد.

امیدواریم با استفاده از ترفندهای گفته شده از رقبا سبقت بگیرید و مخاطب های بیشتری جذب کنید.

دسته بندی

سئو و بهینه سازی

سئو و بهینه سازی

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل

متفرقه

متفرقه

مطالب مشابه

همه چیز درباره سئوکار فریلنسر

در دنیای امروزی فعالیت به صورت فریلنسر در هر زمینه رواج یافته و در این مطلب همه چیز درباره سئوکار فریلنسر را توضیح میدهیم

2024-04-14 14:20:19

زمان مطالعه : 5 دقیقه

معرفی 8 زبان برنامه نویسی کاربردی برای سئو

همه میدانیم که برای سئو لازم نیست زبان برنامه نویسی آموزش بینید، اما ما میخواهیم به معرفی زبان های برنامه نویسی کاربردی برای سئو بپردازیم

2024-04-06 10:51:12

زمان مطالعه : 8 دقیقه

آیا ریدایرکت جاوا اسکریپت از سئو دوستانه پیروی می کند؟

اگر شما می خواهید تغییر مسیرهای جاوا اسکریپت را پیاده سازی کنید، این محتوا از بلاگ سلکتک را دنبال کنید

2024-03-23 12:20:06

زمان مطالعه : 6 دقیقه