راه های ایندکس شدن سریع تر وب سایت توسط گوگل

چگونه گوگل را وادار به ایندکس شدن صفحات کنیم ؟

مطمعنا شما میخواهید ترافیک جستجوی ارگانیک بیشتری را به وب سایت خود هدایت کنید . زیرا برای رشد تجارت بسیار مهم است . ایندکس شدن وب سایت شرط اصلی و اساسی برای رسیدن به موارد ذکر شده است .

سوال مهم این است که چگونه می توانید وب سایت یا وبلاگ خود را در تمامی موتورهای جستجو نمایه سازی کنید ؟ دو راه پیش روی شما است .

اولین راه این است که شما بنشینید و تماشا کنید تا کارها به روال خود انجام شود که این روش بین چندهفته تا چند ماه به طول خواهد انجامید .

یا روش دوم را پیگیری کنید و در اسرع وقت آن کار را انجام دهید . زمان و انرژی بیشتری را برای افزایش نرخ تبدیل و نوشتن محتوای عالی به شما میدهد .

بهترین و موثرترین روش این است  وب سایت شما در سریع ترین زمان ممکن ایندکس شود . زیرا این کار به شما زمان بیشتری را برای هدف گذاری روی مخاطبان خود میدهد .

در این پست قصد داریم که بفهمیم چگونه گوگل وب سایت ما را سریع تر Indexing میکند که این کار به ما ترافیک جستجوی ارگانیک و بهبود رتبه بندی را میدهد .

وادار کردن گوگل به ایندکس کردن سایت

چرا وب سایت برای ایندکس شدن به گوگل نیاز دارد ؟

اگر می خواهید سایت شما در نتایج جستجو ظاهر شود  باید ایندکس شود . بنابراین شما نمی خواهید سایت شما فقط یک بار ایندکس شود بلکه میخواهید موتورهای جستجو مجدد وب سایت شما را فهرست بندی کنند .

Google  به طور خودکار به روز نمیشود . آنها به عنکبوت ها تکیه می کنند . وظیفه عنکبوت این است که به دنبال مطالب جدیدی در وب سایت بگردد و نسخه نمایه شده سایت شما را آپدیت کند .

این مطالب جدید شامل صفحه ی جدید در وب سایت ، تغییر در یک صفحه  سایت یا وبلاگ جدید باشد .

شما می توانید عنکبوتی را مجبور کنید که صفحه شما را براساس کلمه کلیدی مورد نظر خودتان ایندکس کند . امروزه برای رشد و موفقیت نمیتوانید به استراتژی های قدیمی تکیه کنید .

امروزه گوگل بیشتر نگران تجربه کاربری کلی سایت شما و نیت کاربر در جستجوی آن است . یعنی آیا کاربر می خواهد محصولی بخرد یا اطلاعاتی آموزش ببیند ؟ .

آنها حتی تجربه صفحه را به یک عامل رتبه بندی تبدیل کردند. این را بدانید کلمات کلیدی هنوز بسیار مهم هستند .

اگر عنکبوت ها نتوانند به موتورهای جستجو بگویند که صفحات شما در وحله ی اول وجود دارند این بدان معناست که صفحات شما در نتایج جستجو ظاهر نمیشوند . به همین دلیل ایندکس شدن وب سایت بسیار حائز اهمیت است .

دلیلد نیاز وب سایت به ایندکس شدن توسط گوگل

ایندکس شدن مکرر باعث بهبود رتبه بندی میشود

عنکبوت تغییرات جدیدی را یادداشت میکند و این تغییرات به فهرست های قابل نمایش گوگل اضافه میشود .

این صفحات درصورتی اضافه میشوند که محتوای با کیفیت داشته باشند و با انجام کارهای مبهم مانند پر کردن کلمات کلیدی یا لینک سازی مکرر از منابع نامعتبر نباشد .

وقتی عنکبوت تغییری در وب سایت شما مشاهده می کند به پردازش مکان هایی از صفحه که عبارات جستجو در آن ها قرار دارند و همچنین محتوای صفحه میپردازد .

سپس عنکبوت آن محتوا را به گوگل اضافه می کند یا به عبارتی باعث ایندکس شدن آن صفحه میشود .

هنگامی که یک کاربر با تایپ کردن کلمات کلیدی به دنبال اطلاعات است الگوریتم گوگل شروع به کار میکند . سپس الگوریتم تصمیم می گیرد که یک صفحه را در مقایسه با سایر صفحات مربوط به آن کلمات کلیدی در کجا قرار دهد .

index شدن سایت شما می تواند بر عملکرد شما در نتایج جستجو تأثیر بگذارد. شما می خواهید مطمئن شوید که آخرین مطالب و محتواهای شما در اختیار کاربران و عنکبوت های گوگل است .

بسیاری از موتورهای جستجوی دیگر مانند Bing روشهای مشابهی را دنبال می کنند گرچه هرکدام تئوری خاص خود را دارند . در موارد خاص ممکن است تغییراتی ایجاد شود.

ایندکس شدن مکرر و بهبود رتبه بندی

ایندکس شدن وب سایت شما چه اهمیتی دارد ؟

شما می خواهید نرخ شاخص کارآمد برای وب سایت خود داشته باشید . این یعنی شما در پی آن هستید که عنکبوت های موتور جستجو پس از انتشار  مطالب جدید شما آن ها را در اسرع وقت پیدا کنند .

با ورود به سرچ کنسول میتوانید بررسی کنید که گوگل چه زمانی وب سایت شما را خزیده است . در Search Console روی وب سایت خود کلیک کنید .

سپس بر روی Settings> Crawl Stats> Open Report کلیک کنید . نمودارهایی که مشاهده میکنید بدین صورت است که :

نمودار اول نشان می دهد که گوگل هر چند وقت یکبار سایت شما را خزیده است . نمودار دیگر نشان می دهد که گوگل هر روز چقدر در سایت من خزیدن می کند .

چنان چه مطالب زیادی را منتشر کنید گوگل مشتاق است تا همه تغییرات را تا آنجا که می تواند دریافت کند .

این نکته را فراموش نکنید که هرچه سایت شما سریعتر بارگیری شود گوگل سریعتر می تواند وارد سایت شود و آن را ایندکس کند .

مهمتر از این که گوگل سایت شما را ایندکس می کند ، تعداد صفحات index شده است .

مراحل مهم و کاربردی که برای ایندکس شدن سایت شما مهم است را به تفضیل برای شما شرح خواهیم داد .  با پیروی از این موارد به ایندکس شدن سریع تر وب سایت خود کمک کنید .

برای خواندن مراحل دیگر لطفا به مطالب پست بعدی در سلکتک مراجعه فرمایید .

دلیل اهمین ایندکس شدن سایت

دسته بندی

سئو و بهینه سازی

سئو و بهینه سازی

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل

متفرقه

متفرقه

مطالب مشابه

آیا ریدایرکت جاوا اسکریپت از سئو دوستانه پیروی می کند؟

اگر شما می خواهید تغییر مسیرهای جاوا اسکریپت را پیاده سازی کنید، این محتوا از بلاگ سلکتک را دنبال کنید

2024-03-23 12:20:06

زمان مطالعه : 6 دقیقه

تاثیر Domain Authority در سئو

برخی از متخصصان سئو معتقدند که Domain Authority بیشتر منجر به رتبه‌بندی بهتر می‌شود، اما آیا دامین آتوریتی یک فاکتور رتبه‌بندی گوگل است؟

2024-03-13 12:21:40

زمان مطالعه : 5 دقیقه

نحوه استفاده Google Trends برای سئو

نحوه استفاده از Google Trends برای سئو و بازاریابی محتوا و تکنیک‌های پیشرفته برای بدست آوردن داده های مفید در رابطه با کلمات کلیدی موضوع این محتوا از بلاگ سلکتک است

2024-03-03 11:13:00

زمان مطالعه : 8 دقیقه