کسب درآمد از آپارات گیم

 

کسب درآمد از آپارات گیم

در این مقاله راه های کسب درآمد از آپارات گیم را به شما آموزش می دهیم تا بتوانید در این پلتفرم به عنوان استریمر موفق ظاهر شوید.

آپارات به عنوان بزرگترین پلتفرم ویدیویی ایرانی، بسترهای گوناگونی برای کسب درآمد ایجاد کرده است.

این شبکه اجتماعی ویدیویی نه تنها قادر هست اوقات فراغت شمارا پر کند، بلکه اگر تولید کننده محتوا باشید و یا قادر به انجام استریم باشید، برای شما قابلیت کسب درآمد را امکان‌پذیر کرده است.

حمایت یا دونیت توسط مخاطبین شما، از معمول ترین راه های درآمدزایی در آپارات به حساب می‌آید. همچنین از طریق تبلیغات نمایش داده شده برروی ویدیوها از طریق اپارات درآمد کسب می‌کنید.

اگر شما استریمر هستید، دیگر از طریق سیستم آپارات و سابسکرایب و "روبی" درآمدزایی کنید.

با سلکتک همراه باشید تا بیشتر در رابطه با بخش آپارات گیم آشنا شوید و راه های درآمدزایی از بخش اپارات گیم را بیاموزید.

همچنین با کمک خدمات آپارات سلکتک قادر به بهبود آمار ویو ویدیوهای خود هستید و با خرید فالوور اپارات تعداد دنبال کنندگان خود را افزایش دهید.

 

آپارات گیم

اپارات گیم یک بخش جنجالی در این پلتفرم ویدیویی محسوب می‌شود. با توجه به قابلیت های جذاب آن، مورد توجه افراد زیادی در رده سنی های مختلف قرار گرفت. شما در اپارات گیم می‌توانید به راحتی استریم کنید و استریمر شوید. اما مشکلی که در این بین وجود داشت، اکثر بازی هایی که با فرهنگ کشورمان تناسب نداشت، قابل پخش بود.

پس از جنجال های زیاد، شرکت صبا ایده ابتدا تصمیم به تعطیلی این بخش از آپارات را گرفت که با واکنش های زیادی مواجه شد.

سپس اعلام شد برای احترام به کاربران آپارات گیم و استریمرها تعطیلی این بخش در دستور کار نیست و باید نظارت بیشتری برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی برای گروه های سنی کودک و نوجوان، داشته باشد.

اپارات گیم درحال حاضر فعال هست و با حمایت از استریمرهای ایرانی، آنها میتوانند به راحتی کسب درآمد کنند.

 

روش های کسب درآمد در آپارات گیم از طریق روبی

آپارت یک ابزار فوق‌العاده را برای پشتیبانی از استریمرها و فعالان در این پلتفرم را معرفی کرده است. با استفاده از روبی که یکی از بهترین راه های حمایت به صورت مستقیم از استریمرها است، میتوانید از شخص محبوب و مورد نظر خود حمایت کنید.

از بهترین مزیت های روبی میتوان به شارژ کیف پول آن اشاره کرد. شما با یکبار شارژ کردن کیف پول روبی، میتوانید، هر استریمر را به میزان دلخواه حمایت یا دونیت کنید و تا زمانی که در کیف پول مجازی خود شارژ دارید، نیاز نیست برای هر با دونیت روند پرداخت را طی کنید.

این ویژگی هم برای کاربران جذاب است و هم به سازندگان و افراد فعال در این حوزه کمک میکند، راحت تر و سریعتر از حمایت افراد برخوردار شوند.

 

ویژگی های مهم روبی برای دونیت در آپارات گیم

علاوه بر شارژ کیف پول دیجیتال روبی، این ابزار ویژگی های مفید دیگری دارد.

حمایت از استریمر مورد علاقه این انگیزه را در آنها به‌وجود می‌آورد که روز به روز فعالیت خود را بیشتر و بهتر کنند و انگیزه ی بیشتری به آنها می‌دهید.

با توجه به دونیتی که افراد انجام می‌دهند، این امکان که یک استیکر به همراه یک پیام در چت استریمر ارسال شود دراختیار شما قرار می‌گیرد. همچنین این پیام برای مدت خاصی در بالای چت ثابت خواهد ماند. شما با ارسال پیام های حمایتی و یا حتی درخواست های خود، به بهبود و رشد بیشتر استریمر موردعلاقه خود کمک کنید.

همچنین این استیکرها بسته به مقدار روبی مورد نیاز به شش سطح و در هر سطح به چند مورد تقسیم شده‌اند.

هر چه سطح استیکری که کاربر در چت ثبت کرده بالاتر باشد، مدت زمان بیشتری در حالت سنجاق باقی می‌ماند.

در بالای بخش چت، یک جدول وجود دارد که کاربران با بیشترین روبی اهدا کرده به استریمر را طی ۷ روز گذشته نشان می‌دهد.

 

روش های کسب درآمد در آپارات گیم از طریق روبی

 

نحوه خرید و دریافت روبی

میخواهیم به شما نحوه خرید روبی برای حمایت از استریمر را آموزش دهیم. برای خرید روبی دو راه وجود دارد.

در بخش گیم اول کلیک روی قسمتی که در قسمت بالا چپ صفحه در  کنار تصویر پروفایل شما وجود دارد و مقدار روبی موجود در کیف پول را نشان می‌دهد کلیک کرده و مراحل پرداخت را طی کنید.

در روش دوم شما با کلیک روی آیکون روبی در بخش گفتگو و پس از آن کلیک روی قسمت خرید در منوی جدیدی که پدیدار می‌شود میتوانید اقدام به خرید و شارژ کیف پول روبی خود کنید.

همچنین برای دریافت روبی یا همان نقد کردن روبی، برای استریمرها قوانینی وجود دارد.

روبی فقط برای استریمرهای سطح طلایی و الماس در دسترس است و به ازای هر روبی دریافت شده، استریمرهای سطح طلایی ۸۰ تومان و سطح الماس ۱۰۰ تومان دریافت خواهند کرد.

مجموع روبی‌های جمع‌آوری شده توسط استریمر به‌صورت ماهانه محاسبه شده و در نهایت به حساب او واریز خواهد شد.

 

درآمدزایی در آپارات با خرید اشتراک کانال

یکی دیگر از راه های درآمدزایی در اپارات برای استریمرها، فروش حق اشتراک کانال است. کاربران با خرید اشتراک حمایت خود را از استریمر مورد نظر انجام میدهند. برای خرید اشتراک تنها کافی است تا ابتدا روی گزینه‌ی "خرید اشتراک" در پایین پنجره‌ی پخش زنده و سپس روی عبارت "مشترک شوید" کلیک کرده و پلن مورد نظر را انتخاب کنید.

 

ویژگی های خرید اشتراک در آپارات گیم

خرید اشتراک کانال در اپارات گیم، ویژگی‌های خاص خودش را دارد. شخصی که حق اشتراک کانالی را بخرد، نشان اختصاصی حمایت کنار اسم شخص در بخش چت و ایموجی‌های اختصاصی بهره‌مند می‌شود.

این نشان بسته به نوع پلن و مدت اشتراکی که خریداری شده (یک ماه، سه ماه، شش ماه و یک سال) متفاوت است.

قابلیت فروش اشتراک و کسب درآمد از آن، تنها برای استریمرهای سطح طلایی و الماس آپارات گیم امکان‌پذیر است.

اگر قصد فعال کردن این قابلیت را دارید، ابتدا باید وارد داشبورد پخش زنده شوید و سپس قسمت مدیریت اشتراک را انتخاب کنید. سپس در بخش مدیریت بج و اموجی، اموجی‌های مورد نظر خود را آپلود کنید.

هر ایموجی باید سایز حداکثر ۵۶ در ۵۶ پیکسل داشته و حجمش نهایت ۱۰ کیلوبایت باشد. در مرحله‌ی بعدی این ایموجی‌ها باید توسط مدیریت آپارات مورد تایید قرار بگیرد و پس از آن است که فروش اشتراک برای شما فعال می‌شود.

در بسیاری از پلتفرم‌های مطرح برای استریم، تنها ۵۰ درصد از سهم فروش اشتراک به خود استریمر تعلق می‌گیرد، اما استریمرهای طلایی و الماس در آپارات گیم به ترتیب ۶۰ و ۷۰ درصد از این درآمد را دریافت می‌کنند.

برای تسویه حساب استریمر باید اطلاعات بانکی خود را در بخش "گزارشات پرداخت" وارد کنند تا به صورت ماهیانه درآمد کسب شده، برای آنها واریز گردد.

 

درآمدزایی در آپارات با خرید اشتراک کانال

 

کسب درآمد از طریق آپلود ویدیو

برای اینکه بهتر ظاهر شوید باید فعالیت مستمر داشته باشید. اما این کار فقط با استریم کردن انجام نمیگیرد. ساخت و تولید محتوای ویدیویی یکی از بهترین راه های کسب درآمد است. همانطور که در یوتیوب این کار انجام می‌گیرد، کافی است شما کانال فعالی داشته باشید و با آپلود ویدیوهای جذاب، نگاه کاربران را به سمت خود معطوف کنید.

برای این‌که شما به عنوان تولید‌کننده‌ی محتوا در آپارات شناخته شوید و قادر باشید از ویدیوهای خود درآمد به دست آورید، باید قوانین کسب درآمد از آپارات را به صورت کامل بدانید.

کسب درآمد در آپارات و آپارات گیم با آپلود ویدیو، از طریق تبلیغات موفقی میسر است که در ابتدای ویدیوهای شما نمایش داده می‌شود.

بدین ترتیب باید تبلیغ به صورت موفق به کاربران نمایش داده شود و از نظر اپارات، باید کاربر حداقل ۴ ثانیه از تبلیغ را مشاهده کند.

میزان درآمد کسب شده توسط تیم اپارات تعیین میشود سهم تولیدکننده محتوا بین 50 تا 70 درصد می‌باشد.

اگر میخواهید در این پلتفرم اشتراک ویدیو کسب درآمد کنید باید تابع قوانین باشید و از تمام راه های آن استفاده کنید. سعی کردیم در این مقاله از بلاگ سلکتک راه های درآمدزایی از طریق اپارات گیم را به شما آموزش دهیم تا اگر استعدادی در زمینه استریم دارید، بتوانید به راحتی به فعالیت خود در آپارات گیم بپردازید.

 

دسته بندی

سئو و بهینه سازی

سئو و بهینه سازی

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل

متفرقه

متفرقه

مطالب مشابه

ویدیو مارکتینگ و استراتژی های آن

ویدیو مارکتینگ و استراتژی های آن به عنوان بخش مهمی از بازایابی هر بیزینس به حساب می آید و شما برای جذب مخاطب بیشتر باید با آن آشنا باشید

2024-04-20 09:56:32

زمان مطالعه : 6 دقیقه

راهنمای استفاده Looker Studio برای مبتدیان

در این مقاله قصد داریم نحوه ایجاد گزارش های عمل گرا را بر اساس داده های موجود و سفارشی سازی آن در استودیو Looker را آموزش دهیم.

2024-03-27 10:14:15

زمان مطالعه : 9 دقیقه

یافتن بهترین اینفلوئنسرهای اینستاگرام برای تجارت شما

اگر برای تبلیغ تجارت خود در اینستاگرام مشکل دارید میتوانید از روش های یافتن بهترین اینفلوئنسر اینستاگرام برای تبلیغ کسب و کار شما در این مقاله استفاده کنید.

2024-03-10 11:44:45

زمان مطالعه : 6 دقیقه