روش های هدفمند کردن تبلیغات ویدیویی آپارات

 

روش های هدفمند کردن تبلیغات ویدیویی آپارات

هدفمند کردن تبلیغات ویدیویی آپارات برای هدر نرفتن بودجه تبلیغات و گرفتن بهترین بازخورد بسیار مهم است که از طریق راه های مختلفی انجام می گیرد.

برای هدفمند کردن و داشتن بهترین عملکرد در یک تبلیغ ویدیویی در آپارات راه های متفاوتی همچون انتخاب کلمه کلیدی مناسب، انتخاب دسته بندی، انتخاب دستگاه نمایش و غیره وجود دارد.

با توجه به مطلب اهمیت انتخاب کلمه کلیدی برای موفقیت در تبلیغات آپارات که در آن نحوه انتخاب کلمه کلیدی مناسب برای ویدیوتبلیغاتی را توضیح دادیم، امروز قصد داریم روش های هدفمند کردن تبلیغات ویدیویی آپارات را برای موفقیت بیشتر در تبلیغات را توضیح دهیم.

 

تاثیرات انتخاب کلمه کلیدی در بازدهی تبلیغات ویدیویی

در مبحث تبلیغات مخصوصا تبلیغات ویدیویی فقط جذابیت یک ویدیو مهم نیست. یکی از موارد پراهمیت این بخش انتقال پیام و مضمون زمینه فعالیت شما به مخاطب هدف و مشتریان است.

در صورتی که بتوانید تبلیغات آنلاین خود را کاملا واضح به مخاطب هدف نمایش دهید می‌توانید انتظار بازدهی بالاتری را داشته باشید.

با انتخاب کلمه کلیدی مناسب و مرتبط، شما یک قدم به مخاطب هدف خود نزدیک تر می‌شوید. حال با هدفمندتر کردن کلمات انتخابی، ویدیوتبلیغ شما در ویدیوهای مرتبط و نزدیک به فعالیت شما پخش خواهد شد.

مثلا اگر یک محصول یا خدمت در زمینه کامپیوتر داشته باشید، با قراردادن کلمات کلیدی برای تبلیغ، ویدیو تبلیغاتی اپارات شما در دسته های نامرتبط مانند بخش های ورزشی پخش نخواهد شد.

 

هدفمند کردن تبلیغ ویدیویی با انتخاب دسته بندی مناسب

یکی دیگر از روش‌های افزایش بازدهی تبلیغات آپارات، استفاده از گزینه انتخاب دسته بندی مناسب در هنگام ایجاد تبلیغ اپارات است. با انتخاب یک یا چند دسته بندی مرتبط، تبلیغ شما تنها در ویدیوهای مربوط به آن دسته بندی نمایش داده می‌شود.

از طرفی اگر به یک کلمه یا یک دسته بندی متکی باشید ویدیو شما فقط در همان دسته بندی یا کلمه نمایش داده می‌شود. ازاین رو باعث کاهش قابل توجه شانس نمایش تبلیغات شما در آپارات خواهد شد.

پس هنگام انتخاب دسته بندی و کلمات مورد نظر دقت کنید تا بتوانید به تعداد مناسبی از افراد تبلیغ ویدیویی اپارات خود را نمایش دهید.

 

هدفمند کردن تبلیغ ویدیویی

 

گزینه‌های مهم برای بهینه کردن تبلیغات آپارات

تا اینجا مطلب انتخاب کلمات کلیدی و دسته بندی تبلیغات را توضیح دادیم.

گزینه های بهینه سازی یک تبلیغ آپارات به این دو خلاصه نمی شود و در صورت تمایل می‌توانید باز هم تبلیغ خود را بهینه تر کنید. موارد زیر به هدفمندکردن تبلیغ شما کمک می‌کند.

 

انتخاب کانال مورد نظر

در صورتی که می‌خواهید تبلیغ ویدیواپارات تنها در چند کانال مشخص نمایش داده شود می‌توانید نام کانال‌ها را در قسمت مربوطه وارد کنید.

 توجه داشته باشید که نام کانال را باید به انگلیسی وارد کنید.

 

انتخاب دستگاه نمایش

با توجه به جامعه هدف کسب و کار خود می توانید متوجه شوید اغلب کاربران شما در چه پلتفرمی فعال هستند.

با انتخاب پلتفرم مورد نظر مشخص می کنید تبلیغات شما در چه دستگاه و فضاهایی پخش شود.

اگر کاربران مورد نظر شما بیشتر از موبایل استفاده می کنند و احتمال دارد در آپارات نیز با گوشی همراه خود مشغول باشند، با انتخاب موبایل برای نمایش دادن تبلیغ، می توانید بازدید بیشتری دریافت کنید.

 

انتخاب شبکه اینترنت

 در حال حاضر شرکت‌های مختلفی مثل همراه اول، مخابرات، شاتل، آسیاتک، ایرانسل، رایتل، های وب، ماهان نت و غیره اقدام به ارائه خدمات اینترنت پرسرعت می‌کنند.

چنانچه می‌خواهید تبلیغ شما تنها به کاربران یک اپراتور خاص نمایش داده شود درقسمت مربوطه نام اپراتور موردنظر را انتخاب کنید.

بعد از انجام تمام این مراحل، ویدیوی تبلیغ شما در انتظار تایید قرار می‌گیرد و پس از تایید ویدیو در ویدیوهای منتشر شده در آپارات به عنوان تبلیغ نمایش داده خواهد شد.

 

نحوه ارزیابی موفقیت یک تبلیغ ویدیو اپارات

 

نحوه ارزیابی موفقیت یک تبلیغ ویدیو اپارات

شاید برای شما سوال شود که چطور بازدهی تبلیغات آپارات را بررسی و ارزیابی کنیم؟

یکی از بخش‌های جذاب تبلیغات آپارات، ارائه گزارش و آمارهای مربوط به تبلیغ مورد نظر است.

آمارهایی که مشاهده می کنید میزان موفقیت در نمایش تبلیغ را نشان می دهد. به کمک این آمار و ارقام و با تحلیل مناسب از رفتار کاربر نسبت به هر تبلیغ می‌توانید در ویدیو تبلیغ بعدی بهتر عمل کنید.

شما می توانید بعد از پرداخت هزینه و تایید شدن تبلیغ، آمارهای موجود را مشاهده و بررسی کنید. در صورتی که نیاز به هرگونه تغییر در سفارش خود داشتید، از طریق تنظیمات می توانید آن را اعمال کنید و نتایج جدید را مجددا مشاهده کنید.

 

دسته بندی

سئو و بهینه سازی

سئو و بهینه سازی

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل

متفرقه

متفرقه

مطالب مشابه

ویدیو مارکتینگ و استراتژی های آن

ویدیو مارکتینگ و استراتژی های آن به عنوان بخش مهمی از بازایابی هر بیزینس به حساب می آید و شما برای جذب مخاطب بیشتر باید با آن آشنا باشید

2024-04-20 09:56:32

زمان مطالعه : 6 دقیقه

راهنمای استفاده Looker Studio برای مبتدیان

در این مقاله قصد داریم نحوه ایجاد گزارش های عمل گرا را بر اساس داده های موجود و سفارشی سازی آن در استودیو Looker را آموزش دهیم.

2024-03-27 10:14:15

زمان مطالعه : 9 دقیقه

یافتن بهترین اینفلوئنسرهای اینستاگرام برای تجارت شما

اگر برای تبلیغ تجارت خود در اینستاگرام مشکل دارید میتوانید از روش های یافتن بهترین اینفلوئنسر اینستاگرام برای تبلیغ کسب و کار شما در این مقاله استفاده کنید.

2024-03-10 11:44:45

زمان مطالعه : 6 دقیقه