عناصر کاربردی در پروفایل رسانه های اجتماعی

عناصر موفق پروفایل رسانه های اجتماعی

داشتن پروفایل های رسانه های اجتماعی خوب به شما این امکان را میدهد در معرض دید بیشتر برای کاربران قرار بگیرید . همچنین به شما در برقراری ارتباط با مخاطبان خود کمک میکند .

اگر شما یک وب سایت مرتبط با نام مخصوص خود داشته باشید نمایه رسانه های اجتماعی شما معمولاً اولین نتایجی هستند که گوگل در هنگام جستجو به شما نمایش خواهد داد .

از همین الان به هر یک از Social media profiles خود که ایجاد می کنید به عنوان یک صفحه فرود برای برند تجاری شحصی خود نگاه ویژه کنید .

پروفایل رسانه های اجتماعی شما احتمالاً اولین محل برخورد کاربران با نام تجاری شما است .

مطمعنا شما می خواهید این اولین تصور بازدیدکنندگان را به دانستن اطلاعات بیشتر درباره شما علاقه مند و مجذوب کند .

در این پست قصد داریم نمونه های مهم و کاربردی از عناصر موفق در پروفایل شبکه های اجتماعی که به بازاریابی شما کمک ویژه ای میکند را برای شما توضیح دهیم .

موارد موفق درپروفایل رسانه های اجتماعی

نام پروفایل رسانه های اجتماعی شما

این مورد نسبتا معمول و اساسی است . نامی که در نمایه رسانه های اجتماعی شما نمایش داده می شود باید فقط نام خود شما باشد . آیا به نظر شما این درست است؟

معمولاً بله درست است. با این حال گاهی حتما به این صورت میتواند نباشد .

در سیستمی مانند توییتر استفاده از نام مستعار کاربردی تر است زیرا نیازی به استفاده از نام واقعی خود ندارید .

نام کاربری و نشانه ی اینترنتی شبکه اجتماعی شما

در اکثر شبکه های اجتماعی ، نام کاربری شما در URL  قرارداده شده است و اغلب با نام نمایشی شما فرق دارد . معمولاً نمی توانید نام کاربری خود را تغییر دهید پس توصیه میکنم آن را با دقت انتخاب کنید .

در صورت امکان بهتری پلن این است که نام خود را انتخاب کنید گاهی اوقات اگر شما چهره و نماد شرکت خود هستید احتمالا نام شرکت بهتر کار کند .

اگر چه شاید این کار کمی سخت به نظر برسد ولی سعی کنید نام کاربری خود را در همه ی سیستم عامل ها یکسان نگه دارید .

نام پروفایل شبکه های اجتماعی

تصویر پروفایل رسانه های اجتماعی

ممکن است این سوال به ذهن شما برسد تصویر پروفایل شبکه های اجتماعی آیا باید با لوگو یا تصویر شخصی همراه باشد یا خیر ؟ .

اگر برای یک حساب شخصی است معمولا با یک تصویر شخصی همراه است .

برای یک سازمان یا شرکت کمی پیچیده تر است . اما بستگی به اهداف شما دارد . اگر عملیات کوچکتری انجام می دهید یا چهره شرکت خود هستید یک تصویر از خود را بگذارید .

این امر در مورد افرادی که خودشان برند هستند ، مانند موسیقی دانان ، هنرمندان ، بازیگران و... نیز صدق میکند .

اگر برند تجاری خاصی دارید از لوگو استفاده کنید . همچنین ایده خوبی است که از یک عکس در شبکه های اجتماعی مختلف استفاده کنید .

پیوند نمایه رسانه ی اجتماعی

این مورد در تمام شبکه های اجتماعی باهم فرق دارد . اما مطمئن شوید که هر فرصتی را برای پیوند خود در صفحه اصلی نمایه اجتماعی خود جستجو کنید .

مطمعن شوید لینک رسانه های اجتماعی خود در مرکز و جلوی دید قرار دارد تا افراد بتوانند آن را به سرعت پیدا کنند و روی وب سایت شما کلیک کنند .

با ایجاد یک صفحه فرود مخصوص شبکه های اجتماعی این امکان را به خود بدهید تا بفهمید که کدام پروفایل ها بیشترین بازدیدکننده و ترافیک را به سایت شما میفرسد .

می توانید از این صفحات برای ارائه تخفیف ویژه برای افرادی که شما را مثلا در توییتر یا فیسبوک پیدا کرده اند استفاده کنید .

تصویر پروفایل رسانه های اجتماعی

بیوگرافی پروفایل رسانه های اجتماعی

بیوگرافی پروفایل شبکه های اجتماعی شما معمولاً باید شامل یک یا دو جمله در مورد خود یا تجارتتان باشد . آن را به عنوان مکانی مناسب برای قرار دادن کلمات کلیدی مورد استفاده قرار دهید .

اگر از پلتفرمی مانند LinkedIn استفاده می کنید در قسمت "درباره" میتوانید تا 2000 کاراکتر را وارد کنید که این یک فرصت بزرگ برای توضیح در مورد خودتان است .

در نهایت ، می توانید بیوگرافی خود را با یک فراخوان ساده برای اقدام به پایان برسانید . مثلا ارائه ی پیشنهاد تماس با شما که بسیار کاربردی است .

علاقه های نمایه رسانه های اجتماعی شما

برخی از نمایه ها به شما امکان می دهند اطلاعات گسترده تری درباره خود بدهید مانند فیلم های مورد علاقه یا کتاب هایی که شما دوست دارید .

برای به دست آوردن تعامل بهتر و ارتباطات بهینه تر به این زمینه ها به عنوان فرصت ویژه نگاه کنید .

بک گراند پروفایل شبکه های اجتماعی

امروزه اکثر شبکه های اجتماعی راهی برای افزودن تصویر بزرگتر در پشت صفحه اصلی نمایه شما دارند .

برخی از کاربران در لینکدین و توییتر این مورد را به عنوان پیش فرض انتخاب میکنند که این به نظر جالب نمی آید .

پس زمینه سفارشی به شما امکان می دهد اطلاعات اضافی را به اشتراک بگذارید و به برند تجاری خود ارزش و شخصیت دو چندانی بدهید .

گفتن این نکته ضروری است که بک گراند را از تصویر پروفایل خود مهم تر نکنید اما یک بک گراند عالی تا حد زیادی به شخصی سازی صفحه اجتماعی شما کمک کند .

بیوگرافی پروفایل رسانه های اجتماعی

تنظیمات حریم خصوصی نمایه شبکه اجتماعی

پس از تکمیل مشخصات و بارگذاری تصاویر تنظیمات حریم خصوصی شما مورد بعدی است که باید به آن توجه کنید .

این مورد نیز در شبکه های اجتماعی باهم متفاوت است . اگر این نمایه مربوط به تجارت باشد مطمعنا آن را در حالنت عمومی قرار میدهید .

فعالیت شبکه های اجتماعی

پس از تنظیم حریم خصوصی به سراغ ایجاد فعالیت سالم در این شبکه ها میرویم . شما باید به پلت فرم کمک کنید و ارتباطات ایجاد کنید .

با ارسال ایده های جالب و به اشتراک گذاری مطالب ارزشمند و کاربردی  ارزش خود را آشکار سازی کنید .

تبلیغات رسانه های اجتماعی

در پایان هیچ چیزی مانند تبلیغات مناسب از پروفایل شبکه های اجتماعی شما برای کمک به جذب مخاطب و افزایش ترافیک برای شما کارآمد نخواهد بود .

حتماً پیوندهای نمایه شبکه های اجتماعی خود را به وب سایت ، ایمیل و دیگر موارد اضافه کنید .

همچنین پروفایل خود را به یکدیگر متصل کنید . بسیاری از شبکه ها مکان هایی برای لینک دادن به شبکه های دیگر دارند حتما از این آپشن استفاده کنید .

تنظیمات حریم خصوصی پروفایل شبکه های اجتماعی

دسته بندی

سئو و بهینه سازی

سئو و بهینه سازی

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل

متفرقه

متفرقه

مطالب مشابه

ویدیو مارکتینگ و استراتژی های آن

ویدیو مارکتینگ و استراتژی های آن به عنوان بخش مهمی از بازایابی هر بیزینس به حساب می آید و شما برای جذب مخاطب بیشتر باید با آن آشنا باشید

2024-04-20 09:56:32

زمان مطالعه : 6 دقیقه

راهنمای استفاده Looker Studio برای مبتدیان

در این مقاله قصد داریم نحوه ایجاد گزارش های عمل گرا را بر اساس داده های موجود و سفارشی سازی آن در استودیو Looker را آموزش دهیم.

2024-03-27 10:14:15

زمان مطالعه : 9 دقیقه

یافتن بهترین اینفلوئنسرهای اینستاگرام برای تجارت شما

اگر برای تبلیغ تجارت خود در اینستاگرام مشکل دارید میتوانید از روش های یافتن بهترین اینفلوئنسر اینستاگرام برای تبلیغ کسب و کار شما در این مقاله استفاده کنید.

2024-03-10 11:44:45

زمان مطالعه : 6 دقیقه