7 نکات مهم کمپین حداکثر عملکرد

 

7 نکات مهم کمپین حداکثر عملکرد

7 نکته کلیدی در رابطه با Performance Max برای دستیابی ساده و بیشتر مشتریان در این مطلب از بلاگ سلکتک آورده شده است.

گوگل در سال‌های گذشته ابزارهای خودکار بسیاری از جمله پیشنهاد هوشمند، Responsive Search Ads و کلیدواژه‌های مشابه را اضافه کرده است.

کمپین های Performance Max جدیدترین افزوده شده به این لیست رو به افزایش از ابزارهای خودکار PPC هستند و ممکن است انقلابی‌ترین نوع کمپین تا کنون تبلیغات در گوگل باشد.

کمپین‌های Performance Max به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهند محصولات و خدمات خود را در تمام کانال‌های تبلیغاتی  Google،  YouTube، Display، Search، Discovery، Gmail و Maps از یک کمپین واحد تبلیغ کنند.

در اینجا چند نکته در مورد کمپین های Performance Max آورده شده است تا بتوانید به کمک گوگل ادز کاربران بیشتری را براب سایت خود جذب کنید.

 

توضیحاتی برای کمپین Performance Max

به طور سنتی، برای اجرای تبلیغات در تمام شبکه های گوگل، به کمپین ها و خلاقیت های مختلفی برای هر کانال نیاز داشتید.

اما Performance Max همه اینها را در یک کمپین قرار می دهد و تلاش برای دستیابی به مشتریان را ساده می کند.

این یک نوع کمپین نسبتاً جدید است، بنابراین بهترین شیوه ها هنوز در حال تکامل هستند.

گوگل ادز از بهترین شیوه‌های اولیه گرفته تا نقشه راه‌شان، آن‌ها موارد زیادی را به اشتراک گذاشتند و حتی به سؤالاتی که مدیرهای کمپین های تبلیغاتی از جامعه PPC جمع‌آوری کرده بودند، پاسخ دادند.

با ما همراه باشید تا این 7 نکته را برای شما شرح دهیم.

 

  1.  حداکثر عملکرد نسبت به سایر انواع کمپین خرید اولویت دارد

اگر یک کمپین Performance Max را در کنار یک خرید یا یک کمپین خرید هوشمند برای همان محصول (یا گروهی از محصولات) اجرا می کنید، کمپین Performance Max اولویت دارد.

این بدان معناست که تبلیغات کمپین Performance Max به جای تبلیغات کمپین Smart Shopping به کاربران نشان داده می شود.

این مشابه نحوه اولویت بندی کمپین های خرید هوشمند نسبت به کمپین های خرید استاندارد هنگام اجرای همزمان است.

وقتی یک کمپین خرید هوشمند را به Performance Max ارتقا می‌دهید، تبلیغات شما به طور پیش‌فرض در کانال‌های دیگری مانند Search، Display، Discover، YouTube و Gmail نمایش داده می‌شود.

بنابراین هنگام انتقال، قطعاً باید دارایی های خلاقانه خود را مجدداً بررسی و بررسی کنید تا مطمئن شوید که همه آنها به درستی تنظیم شده اند.

 

  1. ارتقای خرید هوشمند به حداکثر عملکرد به این معنی نیست که باید در همه کانال ها تبلیغ کنید

اگر راحتی کمپین‌های خرید هوشمند را دوست داشته‌اید و از احتمال پخش تبلیغات شما در مکان‌های بیشتر خوشتان نمی‌آید، لازم نیست همه کمپین های تبلیغاتی را به Performance Max campaign اضافه کنید.

اگر فید فروشنده خود را متصل کنید اما دارایی دیگری مانند ویدیو، تصویر و متن ارائه نکنید، کمپین حداکثر عملکرد شما فقط تبلیغات خرید ارائه می‌کند.

در حالی که هیچ راهی برای انتخاب کانال‌هایی که می‌خواهید تبلیغات از Performance Max نمایش داده شود وجود ندارد، می‌توانید تا حدی با انتخابassets  که به کمپین اضافه می‌کنید به این هدف برسید.

 

  1. کلمات کلیدی از کمپین های جستجو بر هدف گذاری حداکثر عملکرد اولویت دارند

در حالی که پرفورمنس مکس ترافیک انواع کمپین های خرید را دچار مشکل کند، در نظر گرفته شده است که در کنار کمپین های جستجو، نمایش و YouTube موجود شما اجرا شود. آنها طوری طراحی شده اند که در آن سناریوها کمتر cannibalistic (همنوع‌خوار) باشند.

هنگام اجرای یک کمپین جستجو در کنار Performance Max، گوگل ابتدا سعی می کند تبلیغات را از کمپین های جستجو نشان دهد.

اگر کلمه کلیدی با پرس و جو یکسان و یا املا تصحیح شده باشد، جستجو در اولویت قرار می گیرد. در غیر این صورت، اولویت بندی بر اساس رتبه آگهی است.  نکته مهم این است که کلمه کلیدی باید واجد شرایط باشد.

نکته کلیدی در اینجا در مورد "واجد شرایط بودن" است.

اگر تبلیغ‌کننده‌ای یک کلمه کلیدی را بدون موفقیت امتحان کرده باشد و آن را حذف کرده یا به عنوان یک کلمه کلیدی منفی در کمپین جستجوی خود اضافه کرده باشد، کمپین Performance Max ممکن است تصمیم بگیرد که تبلیغی برای آن نمایش دهد.

کمپین جستجو برای نمایش آگهی واجد شرایط نبود، بنابراین کمپین Performance Max با ترافیک افزایشی پر می‌شود.

اینکه آیا گوگل ادز تصمیم می‌گیرد وارد عمل شود بستگی به این دارد که آیا فکر می‌کند که برداشت‌های افزایشی می‌تواند منجر به رسیدن تبلیغ‌کننده به هدف اعلام‌شده خود در هدف مشخص‌شده شود یا خیر.

 

  1.  گزارش داده‌های تبدیل دقیق به حداکثر عملکرد، تبدیل‌های با کیفیت بالاتر را به همراه دارد

گوگل می گوید که Performance Max در درجه اول یک نوع کمپین مبتنی بر عملکرد است که هدف آن اهداف تبدیل است. مانند تمام اتوماسیون‌ها، تصمیم‌گیری را بر اساس داده‌های تبدیلی که به سیستم وارد می‌کنید، می‌گیرد.

بنابراین، هنگامی که یک کمپین حداکثر عملکرد راه‌اندازی می‌کنید، مطمئن شوید که نوع تبدیل‌هایی را که برای کسب‌وکارتان مهم هستند گزارش دهید.

به جای اینکه سرنخ را تبدیل بنامید، فقط زمانی که یک سرنخ واجد شرایط است یا زمانی که به فروش تبدیل می شود، تبدیل را گزارش کنید.

در مورد تجارت الکترونیک، نه تنها گزارش فروش را در نظر بگیرید، بلکه از تعدیل‌های تبدیل نیز برای محاسبه بازده و خریدهای تکراری استفاده کنید که ممکن است بر ارزش طول عمر مشتری جدید تأثیر بگذارد.

گوگل اخیراً Conversions Enhanced for Leads را معرفی کرده است که گزارش داده‌های تبدیل با کیفیت بالا را آسان‌تر از همیشه می‌کند.

 

توضیحاتی برای کمپین Performance Max

 

  1. نمی توانید بودجه های خاصی را به کانال ها اختصاص دهید

در کمپین Performance Max، خودتان نمی توانید بودجه را به کانال های خاصی اختصاص دهید.

اما یادگیری ماشینی گوگل به صورت پویا در تمام کانال‌ها به‌طور هم‌زمان از آن مراقبت می‌کند. سعی می کند برای هدف اعلام شده شما بهینه‌سازی کند و کانال هایی را که به بهترین وجه به آن کمک می کنند در رسیدن به آن هدف اولویت بندی کند.

به گفته گوگل، تخصیص دستی بودجه، توانایی گوگل را برای استفاده از قدرت یادگیری ماشینی خود محدود می کند.

اگر بودجه‌های ماهانه را به صورت دستی در کانال‌های خاصی تنظیم کنید، اساساً به جستجو، نمایش و سایر کمپین‌هایی که ممکن است قبلاً در حساب شما در حال اجرا هستند بازگردید.

اما ترفند ارسال انتخابی دارایی‌ها به کمپین حداکثر عملکرد را به خاطر داشته باشید تا کنترل کنید کدام کانال‌ها می‌توانند تبلیغات را نشان دهند. این، همراه با اجرای چندین کمپین Performance Max، می‌تواند کنترل را بازیابی کند.

در نهایت، از خود بپرسید که چرا این کنترل را می خواهید.

وقتی که اتوماسیون نتایج خوبی را به همراه دارد، تبلیغ‌کنندگان خوشحال می‌شوند، اما وقتی نمی‌توانند این نتایج را برای مشتریان توضیح دهند و توصیه‌های استراتژیک ارائه دهند، ناامید می‌شوند.

گوگل قول داده است که بینش های بیشتری برای کمپین های Performance Max ایجاد کند.

 

  1.  می توانید با استفاده از ویژگی جذب مشتری جدید، برای به دست آوردن مشتریان جدید بهینه سازی کنید

یکی از شکایت‌های نوع کمپین خودکار دیگر، خرید هوشمند ، این بود که گاهی اوقات بازاریابی مجدد را در اولویت قرار می‌دهد و اعتبار تبدیل را از شخصی که قبلاً در اولویت شما بوده است را می‌گیرد، شاید به دلیل تلاش غیر PPC مانند سئو.

در این موارد، کمپین خودکار ممکن است سودمندی خود را اغراق کند و کار ضعیفی برای رشد یک تجارت با مشتریان جدید انجام دهد.

می‌توانید با گفتن به Google که روی مشتریان جدید تمرکز کند و با به اشتراک گذاشتن داده‌های شخص اول خود درباره مشتریان فعلی‌تان از این امر جلوگیری کنید.

و برای کمک به شما در این زمینه، گوگل یک بتای هدف جذب مشتری جدید منتشر کرد که از طریق آن می توانید برای جذب مشتری جدید بهینه‌سازی کنید و عملکرد آن بخش مخاطب را به حداکثر برسانید.

 

  1. هدف گذاری منفی در سطح حساب پشتیبانی می شود

در حالی که گوگل نمی‌خواهد تبلیغ‌کنندگان هدف گذاری را مدیریت کنند، کمپین‌های Performance Max به کلمات کلیدی منفی در سطح حساب و مکان‌های منفی احترام می‌گذارند.

برخی از تبلیغ‌کنندگان گفته‌اند که حذف مکان‌های جغرافیایی نامطلوب می‌تواند سودمند باشد یا حداقل در مورد تنظیماتی مانند اینکه آیا مکان‌های فیزیکی یا مکان‌های مورد علاقه را هدف قرار می‌دهید، با دقت فکر کنید.

اتوماسیون می‌تواند حدس‌های زیادی برای یافتن جیب‌های تبدیل جدید ایجاد کند، اما پول زیادی را در این فرآیند هدر می‌دهد.

هنگامی که قبلاً کلمات کلیدی، مکان‌ها یا اهداف جغرافیایی خاصی را امتحان کرده‌اید و به هدف اصلی خود نرسیده اید، از قابلیت‌های حذف استفاده کنید تا اتوماسیون را از آزمایش مجدد این موارد با هزینه شما منع کنید.

 

کمپین های حداکثر عملکرد برای شما مفید است!

کمپین‌های Performance Max پتانسیل زیادی برای تبلیغ‌کنندگان نشان می‌دهند، اما این کمپین‌ها با انواع کمپین دیگری که در Google Ads با آن‌ها بیشتر آشنا هستیم، کاملاً متفاوت هستند.

با آزمودن بیشتر تبلیغ‌کنندگان این نوع کمپین جدید، مجموعه‌ای کاملاً جدید از بهترین شیوه‌ها تکامل خواهد یافت.

اما تا آن زمان، با پرسیدن سوالات گوگل و گوش دادن به بازاریاب های دیجیتال که قبلاً کمپین های تبلیغات در گوگل خود را در Performance Max امتحان کرده اند، همه چیز را آموزش میبینیم.

 

خدمات افزایش ورودی گوگل
افزایش ورودی گوگل

دریافت کاربر واقعی از طریق گوگل

خدمات افزایش بازدید سایت
افزایش بازدید سایت

افزایش ترافیک سایت واقعی با آی پی ایران

خدمات ابزار سئو
ابزار سئو سایت

خدمات بررسی سئو سایت با ابزار سلکتک

خدمات افزایش بازدید رپورتاژ
افزایش بازدید رپورتاژ

دریافت ورودی واقعی از لینک های رپورتاژ

خدمات افزایش ای پی خارجی
بازدید مستقیم با IP خارج

ترافیک واقعی و هدفمند از سراسر جهان

خدمات افزایش بازدید از طریق شبکه اجتماعی
ترافیک از شبکه های اجتماعی

ترافیک رفرال سایت از طریق شبکه اجتماعی

خدمات افزایش ویواپارات
خدمات آپارات

افزایش لایک، کامنت و فالورآپارات

خدمات افزایش ویواینستاگرام
خدمات اینستاگرام

افزایش لایک، کامنت و فالوراینستاگرام

خدمات افزایش ویو یوتیوب
خدمات یوتیوب

افزایش لایک، کامنت و فالور یوتیوب

دسته بندی

سئو و بهینه سازی

سئو و بهینه سازی

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل

متفرقه

متفرقه

مطالب مشابه

نحوه عملکرد اهداف جذب مشتری جدید در گوگل ادز

نحوه عملکرد هدف جذب مشتری جدید در گوگل ادز به این صورت است که کسر هزینه از حساب فقط در صورت جذب شدن کاربر جدید انجام می گیرد.

2024-04-10 12:32:18

زمان مطالعه : 5 دقیقه

Automatically Created Assets

گوگل اخیراً یک ویژگی بتا به نام Automatically Created Assets برای تبلیغات جستجوی واکنش‌گرا را برای بهبود استفاده تبلیغ کنندگان ارائه کرده است

2024-03-06 12:21:27

زمان مطالعه : 4 دقیقه

بهترین مثال‌های سایت لینک در گوگل ادز

مثال های کاربردی از استفاده اکستنشن Sitelink Assets در ادز را ببینید تا بیاموزید چگونه از سایت لینک ها بیشترین بهره را ببرید

2024-01-26 13:06:29

زمان مطالعه : 5 دقیقه